apässi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:23 amHenrietta Poirot kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 5:44 amEli vain hoikka voi olla JOPA kaunis? Mitä vittua mä luin?apässi kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 6:57 pm Poliisi varmaan laatinut kieli keskellä suuta tuon "pyylevähkö" - ilmaisun.
Kuvassa tuo nainen näyttää kuitenkin minun mielestäni hoikalta, jopa melkein kauniilta.
En tiedä mitä luit, mutta yritin sanoittaa , että poliisin käyttämä " hieman pyylevä" - kuvaus on ristiriidassa tuon valokuvan kanssa. Nykykielellä " hieman pyylevä" tarkoittaa lihavaa tai ainakin tukevaa ihmistä.
Eli yritän sanoa, että kuvan nainen ja poliisin kuvaus ei mielestäni kohtaa, jostain syystä.
Nykytrendi on että jos on PYYLEVÄ niin otetaan pelkkä kasvokuva missä näyttää hoikalta ja jos treffeille asti etenee niin siellä tulee totuus vastaan, joka on 20 kiloa painavampi kuin kuvassa.