Taksikuski raiskasi 15-vuotiaan tytön Helsingissä

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Paikalla
Le chat bleu
Jane Marple

Re: Taksikuski raiskasi 15-vuotiaan tytön Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

negraham kirjoitti: La Loka 03, 2026 2:05 pm
Le chat bleu kirjoitti: La Loka 03, 2026 11:40 am
Sairas viesti, eikä ylläpito tee mitään. Lapsi ei ole mikään lortto koskaan, ja kyyti maksettiin rahalla, ei mitään syytä yön timolla ehdotella.
Sairas viesti, ulkomaalainen taksikuski ei ole mikään yön timo! Eikö ylläpito ja moderaattorit tee mitään tällaiselle rasismille!
Raiskari se on, yön timo on ihan liian kaunis nimi. Lapsenraiskari, vain sairaan pervon mielestä tuo oli lapsen vika.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Feliza
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Feliza »

Poistettu ltmtxtvp.
Onko muslimeilla maata, jota voi verrata Euroopaan?
- ei sellaista ole.

Kolonialismi antoi näille maille mahdollisuudet tehdä maasta hyvä. Opetti hallinnon, koulut ja infran.
Mutta ei onnistunut. Nyt tungetaan tänne, kolonialismin lähteelle. :idea:
River
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja River »

negraham kirjoitti: La Loka 03, 2026 2:05 pm
Sairas viesti, eikä ylläpito tee mitään. Lapsi ei ole mikään lortto koskaan, ja kyyti maksettiin rahalla, ei mitään syytä yön timolla ehdotella.
Sairas viesti, ulkomaalainen taksikuski ei ole mikään yön timo! Eikö ylläpito ja moderaattorit tee mitään tällaiselle rasismille!
Sanotaanko nyt näin että aika rasismia tämä tuntuu olevan kun joku Omer tai Muhamed raiskaa aina jonkun kantasuomalaisen humaltuneen tyttölapsen... Oletkos tällaiseen rasismiin herännyt?
SSaippuakauppiaSS
Alokas

Viesti Kirjoittaja SSaippuakauppiaSS »

SSaippuakauppiaSS kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 11:22 pm Eli pikku lortto oli itse ehdottanut että voi maksaa luonnossa. Ja jälkeenpäin alkoi pikku kännilorttoa kaduttamaan. Voi voi

Niin yön timo ehdotteli? Pikku känni lortto otti itse vapaa ehtoisesti munaa suuhun
SSaippuakauppiaSS
Alokas

negraham kirjoitti: La Loka 03, 2026 2:02 pm
SSaippuakauppiaSS kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 11:22 pm Eli pikku lortto oli itse ehdottanut että voi maksaa luonnossa. Ja jälkeenpäin alkoi pikku kännilorttoa kaduttamaan. Voi voi
Kyllä tytöt oli tosiaan itse ehdotellut että mitäs jos maksettaisiin imemällä kullia kyyti. Ei vaan saisi suostua alaikäisiltä tuollaisia maksuja ottamaan. Jos olisi ollut täysi-ikäiset lortot kyydissä niin niiltä voisi maksun hyväksyä kullinlutkutuksella.

Kaveri kertoi että joku tuollainen pikkulutka oli tulllut kysymään suostuisiko hakemaan röökiä R-kioskilta sillä palkiolla että imee sitten kullia. Ei suostunut mutta kun pikkulutka sitä kurvin metroasemalla kyseli niin eiköhän aika nopeasti löytynyt joku joka suostui. Kyllä sitä pitää tupakkia saada.

Niin tietenkin moni sanoo että se on sen aikuisen vastuulla sitten kieltäytyä niistä seksuaalisista asioista vaikka se 15 vuotias itse olisi täysin aloitteen tekijä. Mutta kyllä se aika kyseenalaista on onko kyseessä "lapsenraiskaus", jos 15 vuotias itse ehdottaa munan imemistä ja aikuinen äijä hyväksyy "tarjouksen". 15 vuotias ei ole mikään sylivauva, oiskohan 15 vuotiaalla joku vastuu siitä kenen munaa imee vapaa-ehtoisesti kännissä?
River
Hercule Poirotin viikset

SSaippuakauppiaSS kirjoitti: La Loka 03, 2026 5:11 pm
Kyllä tytöt oli tosiaan itse ehdotellut että mitäs jos maksettaisiin imemällä kullia kyyti. Ei vaan saisi suostua alaikäisiltä tuollaisia maksuja ottamaan. Jos olisi ollut täysi-ikäiset lortot kyydissä niin niiltä voisi maksun hyväksyä kullinlutkutuksella.

Kaveri kertoi että joku tuollainen pikkulutka oli tulllut kysymään suostuisiko hakemaan röökiä R-kioskilta sillä palkiolla että imee sitten kullia. Ei suostunut mutta kun pikkulutka sitä kurvin metroasemalla kyseli niin eiköhän aika nopeasti löytynyt joku joka suostui. Kyllä sitä pitää tupakkia saada.

Niin tietenkin moni sanoo että se on sen aikuisen vastuulla sitten kieltäytyä niistä seksuaalisista asioista vaikka se 15 vuotias itse olisi täysin aloitteen tekijä. Mutta kyllä se aika kyseenalaista on onko kyseessä "lapsenraiskaus", jos 15 vuotias itse ehdottaa munan imemistä ja aikuinen äijä hyväksyy "tarjouksen". 15 vuotias ei ole mikään sylivauva, oiskohan 15 vuotiaalla joku vastuu siitä kenen munaa imee vapaa-ehtoisesti kännissä?
Noo taidat olla aika itse lapsen tasolla jos et tajua millä tasolla on 15v lapsi ja siihen päälle vielä humalassaja ahdisteltuna.... Voi kuule varmasti yksi ja toinen miesopettaja on saanut vaikka mitä ehdotuksia lapsilta, mutta hänellä on vastuu ja niin se on myös sinulla ja tällä taksikuskilla. On täällä sekaisin olevia ihmisiä, tällä tasollako täällä keskustellaan, ei ihme että mitä tapahtuu... Sitten vielä toiseksi, jos et ole tajunut että lasten raiskaaja menee oikeuteen ja istuu sille kuuluva istunnon. Toivon todellakin ettei sinulle kukaan lapsi ehdota mitään, koska jälki on aivan varmasti rumaa.... Sen verran tuntuu olevan vinksallaan yläkerran asiat...
SSaippuakauppiaSS
Alokas

River kirjoitti: La Loka 03, 2026 6:39 pm

Noo taidat olla aika itse lapsen tasolla jos et tajua millä tasolla on 15v lapsi ja siihen päälle vielä humalassa.... Voi kuule varmasti yksi ja toinen miesopettaja on saanut vaikka mitä ehdotuksia lapsilta, mutta hänellä on vastuu ja niin se on myös sinulla ja tällä taksikuskilla. On täällä sekaisin olevia ihmisiä, tällä tasollako täällä keskustellaan, ei ihme että mitä tapahtuu...

"Voi kuule varmasti yksi ja toinen miesopettaja on saanut vaikka mitä ehdotuksia lapsilta, mutta hänellä on vastuu ja niin se on myös sinulla ja tällä taksikuskilla"
Nyt puhuit valitettavasti vähän paskaa. Satun asumaan tällä hetkellä sellaisessa valtiossa, jossa kyseisessä tapauksessa ei ikipäivänä olisi kyse mistään "raiskauksesta". Täällä kato 15 vuotiaat pikkulortot ovat sen verran vastuussa siitä kenen munaa imevät vapaa-ehtoisesti. Suomen kärpäsenpaska valtio ei määrittele mitään oikeaa moraalia maailmassa. Joten jatkan samaan malliin, ottamatta rikosforum filosofilta minkäänlaisia neuvoja valitettavasti
River
Hercule Poirotin viikset

SSaippuakauppiaSS kirjoitti: La Loka 03, 2026 6:54 pm
River kirjoitti: La Loka 03, 2026 6:39 pm

Noo taidat olla aika itse lapsen tasolla jos et tajua millä tasolla on 15v lapsi ja siihen päälle vielä humalassa.... Voi kuule varmasti yksi ja toinen miesopettaja on saanut vaikka mitä ehdotuksia lapsilta, mutta hänellä on vastuu ja niin se on myös sinulla ja tällä taksikuskilla. On täällä sekaisin olevia ihmisiä, tällä tasollako täällä keskustellaan, ei ihme että mitä tapahtuu...

"Voi kuule varmasti yksi ja toinen miesopettaja on saanut vaikka mitä ehdotuksia lapsilta, mutta hänellä on vastuu ja niin se on myös sinulla ja tällä taksikuskilla"
Nyt puhuit valitettavasti vähän paskaa. Satun asumaan tällä hetkellä sellaisessa valtiossa, jossa kyseisessä tapauksessa ei ikipäivänä olisi kyse mistään "raiskauksesta". Täällä kato 15 vuotiaat pikkulortot ovat sen verran vastuussa siitä kenen munaa imevät vapaa-ehtoisesti. Suomen kärpäsenpaska valtio ei määrittele mitään oikeaa moraalia maailmassa. Joten jatkan samaan malliin, ottamatta rikosforum filosofilta minkäänlaisia neuvoja valitettavasti
No arvasinhan minä että olet lapsen tasolla ja olet ihan oikeassa paikassa! Onneksi olkoon! =)
Haisenberg
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Haisenberg »

Tyttö oli ehdottanut jotain muuta maksutapaa luki uutisessa. Ei siis munan imemistä välttämättä, mut kuski oli päättänyt tavan sit.

Ja vaikka oliskin ehdottanut, niin aikuisen pitäs olla fiksumpi.
itikkapossu
Poliisikoira Rex

Re: Taksikuski raiskasi 15-vuotiaan tytön Helsingissä – kaveri katsoi vieressä

Viesti Kirjoittaja itikkapossu »

Noista näytöistä.

"Tytöt olivat tilanneet sovelluksen kautta uuden matkan Kampista Lauttasaareen, kuski väitti oikeudessa. Sitten hän kuitenkin sanoi lähteneensä kuljettamaan tyttöjä Jätkäsaareen.". Luulisi, että sovelluksesta pystyisi jälkikäteen kaivamaan, mistä mihin matka on oikeasti tilattu. Luulisi myös, että kännyköiden sijaintitiedoista näkyisi, mitä reittiä on ajeltu ja missä pysähdytty.

"Toisen tytön mukaan hänen ystävänsä ehdotti sitten jotain muuta maksutapaa, johon kuski oli suostunut. Kuski oli tyttöjen mukaan ajanut Helsingin Lauttasaaressa parkkihalliin."
Mielestäni aika oleellista näyttöjen kannalta olisi myös tsekata, kävivätkö parkkihallissa. Jos matka oli tilattu tiettyyn määränpäähän, niin miksi edes käydä välillä jossain parkkihallissa, ellei juuri seksin takia? Olettaisin, että parkkihalleissa on myös valvontakamerat ainakin sisääntuloliuskalla. Toki jos parkkihallin yhteydessä on joku kauppa, niin olisivat voineet käydä siellä, mutta kun ilmeisesti kukaan ei ole edes puhunut kauppareissusta.

Moniosaajien taksiosaamiset ovat nousseet jo kulttuuri-ilmiöksi, mutta nämä vaan jatkuvat. Ja taas kerran matkustajat menivät matutaksiin ihan itse. Huomioitavaa, että matkustajia oli kyydissä kaksi, eli edes kaverin läsnäolo ei pelastanut tyttöä/naista taksiraiskauksilta.

Tyttö tosiaan oli osittain vapaaehtoisesti mukana, joskin moniosaajan vaatimus kyydin maksamisesta toimi painostuskeinona. Oleellista myös, että kukaan kaveri ei seisoisi tumput suorana vieressä, jos kaveria raiskataan, vaan olisi kyllä soittanut tai hakenut apua, mutta tuossa tilanteessa olivat päättäneet hoitaa maksun tuolla tavalla. Näin ollen itse tilanteessa tyttö oli mukana. Aamulla sitten humalan ja tapahtumien miettimisen jälkeen iskenyt morkkis ja on tajuttu, että eihän tuollainen 15-vuotiaan ja aikuisen miehen toiminta ole lain puitteissa ok, ja sitten on viety asia eteenpäin. Jos osapuolet olisivat olleet täysi-ikäisiä ja jos tilanteeseen ei olisi liittynyt painostusta niin sittenhän tuo ei olisi ollut raiskaus, vaikka seuraavana päivänä asianomistajaa olisi miten morkkikset painaneet. Tosin noinkohan vaan kuski olisi päästänyt matkustajaa poistumaan ilman maksua eli onhan tuossa kaikki ainekset siihen, että olisi ottanut "maksun" väkisin.
River
Hercule Poirotin viikset

itikkapossu kirjoitti: La Loka 03, 2026 10:27 pm Noista näytöistä.

"Tytöt olivat tilanneet sovelluksen kautta uuden matkan Kampista Lauttasaareen, kuski väitti oikeudessa. Sitten hän kuitenkin sanoi lähteneensä kuljettamaan tyttöjä Jätkäsaareen.". Luulisi, että sovelluksesta pystyisi jälkikäteen kaivamaan, mistä mihin matka on oikeasti tilattu. Luulisi myös, että kännyköiden sijaintitiedoista näkyisi, mitä reittiä on ajeltu ja missä pysähdytty.

"Toisen tytön mukaan hänen ystävänsä ehdotti sitten jotain muuta maksutapaa, johon kuski oli suostunut. Kuski oli tyttöjen mukaan ajanut Helsingin Lauttasaaressa parkkihalliin."
Mielestäni aika oleellista näyttöjen kannalta olisi myös tsekata, kävivätkö parkkihallissa. Jos matka oli tilattu tiettyyn määränpäähän, niin miksi edes käydä välillä jossain parkkihallissa, ellei juuri seksin takia? Olettaisin, että parkkihalleissa on myös valvontakamerat ainakin sisääntuloliuskalla. Toki jos parkkihallin yhteydessä on joku kauppa, niin olisivat voineet käydä siellä, mutta kun ilmeisesti kukaan ei ole edes puhunut kauppareissusta.

Moniosaajien taksiosaamiset ovat nousseet jo kulttuuri-ilmiöksi, mutta nämä vaan jatkuvat. Ja taas kerran matkustajat menivät matutaksiin ihan itse. Huomioitavaa, että matkustajia oli kyydissä kaksi, eli edes kaverin läsnäolo ei pelastanut tyttöä/naista taksiraiskauksilta.

Tyttö tosiaan oli osittain vapaaehtoisesti mukana, joskin moniosaajan vaatimus kyydin maksamisesta toimi painostuskeinona. Oleellista myös, että kukaan kaveri ei seisoisi tumput suorana vieressä, jos kaveria raiskataan, vaan olisi kyllä soittanut tai hakenut apua, mutta tuossa tilanteessa olivat päättäneet hoitaa maksun tuolla tavalla. Näin ollen itse tilanteessa tyttö oli mukana. Aamulla sitten humalan ja tapahtumien miettimisen jälkeen iskenyt morkkis ja on tajuttu, että eihän tuollainen 15-vuotiaan ja aikuisen miehen toiminta ole lain puitteissa ok, ja sitten on viety asia eteenpäin. Jos osapuolet olisivat olleet täysi-ikäisiä ja jos tilanteeseen ei olisi liittynyt painostusta niin sittenhän tuo ei olisi ollut raiskaus, vaikka seuraavana päivänä asianomistajaa olisi miten morkkikset painaneet. Tosin noinkohan vaan kuski olisi päästänyt matkustajaa poistumaan ilman maksua eli onhan tuossa kaikki ainekset siihen, että olisi ottanut "maksun" väkisin.
Joo asiahan on päivän selvä. Tähän on tultu kun on aivan osaamattomia taksin kuljettajia riittää, no tähänhän on valtion suostumus. Henkilöt ei osaa suomea, kysyvät ohjeita kokoajan miten ajetaan perille. Sitten vielä ovat ymmärtäneet että muut on tehneet lapsia sitä varten että heitä voi raiskata. Moraali ja ihmisten arvostaminen on eri maissa eri tasolla. Jos olen oikein ymmärtänyt niin uskonnolla on tekemistä miten kuhunkin ihmiseen suhtaudutaan, nämähän ovat niin pyhiä ihmisiä. Sitten näiden yksilöiden seassa on vielä naisvihaajat. Samoin näitä viestiketjuja kun tässä tekee, niin aukeaa vielä lisäksi silmät näiden ongelmaisten kehitystasosta, on selkeästi aivot jääneet lapsen tasolle ja ymmärrys kaikessa suhteessa on lapsen tasolla ja selkeästi on tarve pysyä lapsen tasolla. Jos kantasuomalainen vie taksillaan juopuneita lapsia ja saatuaan rahat kyydistään etumaksuna ja rupeasi uhkailemaan lapsia, ettet ole maksanut mitään ja seksillä asia hoituu, niin mikähän olisi tuomio asian suhteen! Ei mitään epäselvyyttä kenelläkään. Samoin jos taksi yritys on tällaisia ohjeita toimintaansa antanut, niin sitten tässä on tosi iso ongelma, taksi firmathan ei kommentoi asiaa mitenkään vaan voisiko sanoa siunaavat teot hiljaisuudellaan. No sehän varmasti auttaa.

Tähän ongelmaan heräsin noin vuosi sitten. Luin samana päivänä Helsingin sanomat, Kalevan, Turunsanomat, Aamulehden ja Karjalaisen sähköistä lehteä. Ikäväkseni huomasin kolmesta lehdestä tuomioita tietyn nimisille raiskauksesta, siis samana päivänä... Myönnettäköön etten tehnyt uutisten lukua useampana päivänä, mutta tuskin tämä oli sattuma ja tajusin ongelman laajuuden. No tästäkään tuskin saa puhua, tämä ei ole mikään poliittinen heitto, vaan tosi asia, jossain kuvitellaan että kyllä tämä tästä kun ihmiset pääse osaksi yhteiskuntaa, ikäväkseni joudun toteamaan että yhteiskunnan on pitänyt muuttua, joten se siitä! Sitten on näitä uusia yrittäjiä ja heidän moraalinsa velvollisuuksiin on sitten ihan omalla tasolla, tästä on jo minulla tietoa ja kohta rapsahtaa isoja tuomiota valtion rahan imemisestä kusettamalla.

Mihin tämä on johtanut kantasuomalaisten nuorten elämän. Nuoret aikuiset ilmoittaa täällä Pääkaupunkiseudulla etteivät ikinä tee lapsia tänne, eli jos tekee, niin muuttavat vähintään viidenkymmenen kilometrin päähän. Tällaisen vastauksen sain ravintolaillan aikana kun juttelin muutaman tuntemattoman kantasuomalaisen ihmisen kanssa mahdollisesti lasten teosta. Onko tämä ongelma, no ainakin pitää ymmärtää mihin tämä johtaa ajan kanssa. Nämä viestiketjujen alkulähteen ongelmat vain pahenee!
sepponenhe
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja sepponenhe »

River kirjoitti: Su Loka 04, 2026 6:23 am

Tähän ongelmaan heräsin noin vuosi sitten. Luin samana päivänä Helsingin sanomat, Kalevan, Turunsanomat, Aamulehden ja Karjalaisen sähköistä lehteä. Ikäväkseni huomasin kolmesta lehdestä tuomioita tietyn nimisille raiskauksesta, siis samana päivänä... Myönnettäköön etten tehnyt uutisten lukua useampana päivänä, mutta tuskin tämä oli sattuma ja tajusin ongelman laajuuden. No tästäkään tuskin saa puhua, tämä ei ole mikään poliittinen heitto, vaan tosi asia, jossain kuvitellaan että kyllä tämä tästä kun ihmiset pääse osaksi yhteiskuntaa, ikäväkseni joudun toteamaan että yhteiskunnan on pitänyt muuttua, joten se siitä! Sitten on näitä uusia yrittäjiä ja heidän moraalinsa velvollisuuksiin on sitten ihan omalla tasolla, tästä on jo minulla tietoa ja kohta rapsahtaa isoja tuomiota valtion rahan imemisestä kusettamalla.

Mihin tämä on johtanut kantasuomalaisten nuorten elämän. Nuoret aikuiset ilmoittaa täällä Pääkaupunkiseudulla etteivät ikinä tee lapsia tänne, eli jos tekee, niin muuttavat vähintään viidenkymmenen kilometrin päähän. Tällaisen vastauksen sain ravintolaillan aikana kun juttelin muutaman tuntemattoman kantasuomalaisen ihmisen kanssa mahdollisesti lasten teosta. Onko tämä ongelma, no ainakin pitää ymmärtää mihin tämä johtaa ajan kanssa. Nämä viestiketjujen alkulähteen ongelmat vain pahenee!

Ja vain pieni murto-osa päätyy lehtiin, maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia on kymmenenkertainen määrä.

Työni puolesta joudun joskus käymään käräjäoikeudessa ja joka kerta suurin osa käsittelyistä koskee ulkomaalaisten tekemiä raiskauksia. Näistä ei yksikään ole päätynyt lehtiin.

Eli ongelmä on moninkertainen siihen nähden mitä lehdissä näkyy
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

SSaippuakauppiaSS kirjoitti: La Loka 03, 2026 6:54 pm Satun asumaan tällä hetkellä sellaisessa valtiossa, jossa kyseisessä tapauksessa ei ikipäivänä olisi kyse mistään "raiskauksesta". Täällä kato 15 vuotiaat pikkulortot ovat sen verran vastuussa siitä kenen munaa imevät vapaa-ehtoisesti. Suomen kärpäsenpaska valtio ei määrittele mitään oikeaa moraalia maailmassa. Joten jatkan samaan malliin, ottamatta rikosforum filosofilta minkäänlaisia neuvoja valitettavasti
Itävallassako se putsarikin aikoinaan asui...? Suomi ei toki määrittele mitään oikeaa moraalia mutta yllättäen melko moni noista 13-14 suojaikäraja maista on muutaman vuoden sisällä nostanut sen suojaikärajan 16 vuoteen.
Huutaja Jaana
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Yön Timppa ajatteli varmaan että näin yhdistetään huvi ja hyöty.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Paikalla
Le chat bleu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

sepponenhe kirjoitti: Su Loka 04, 2026 6:43 am
River kirjoitti: Su Loka 04, 2026 6:23 am

Ja vain pieni murto-osa päätyy lehtiin, maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia on kymmenenkertainen määrä.

Työni puolesta joudun joskus käymään käräjäoikeudessa ja joka kerta suurin osa käsittelyistä koskee ulkomaalaisten tekemiä raiskauksia. Näistä ei yksikään ole päätynyt lehtiin.

Eli ongelmä on moninkertainen siihen nähden mitä lehdissä näkyy
Juurikin näin, surullista. Ei kukaan normaali nuori joka kysyy voidaanko maksaa muuten (kuten mobilepaylla) tarkoita mitään nahkavisaa. Tytöt ovat myös olleet humalassa, mikä harvoin edesauttaa järkevää ajattelua. Ei 15- vuotias ole niin kypsä, että se pystyy rauhallisesti arvioimaan vaihtoehtoja, aikuinen olisi soittanut poliisille siinä vaiheessa kun jo maksetusta kyydistä tulee riitaa. Tai ei olisi taksin kyytiin mennytkään, nuoret ei osaa varoa. Ihmettelen isääkin, kun laittaa lapset tuollaiseen taksiin.

Ja ällöttää nämä, jotka syyttää matun teosta lasta. Että lapsen pitää olla se moraalinen ja viisas, aikuisen miehen ei. Samoja raiskareita ovat varmaan itse. Tai olisivat, ellei olisi potenssi ryypätty aikaa sitten.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Vastaa Viestiin