(K) 25v Hanna Grönberg katosi Turussa

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
rosamarine
Adrian Monk

Re: (K) 25v Hanna Grönberg katosi Turussa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Damien kirjoitti:^Unohtamatta muita yhteneväisyyksiä kirjoitustyylillä.Ystävykset ovat myös liittyneet
foorumille samana päivänä. :wink: Molemmat aktiivisimpia Ville Niemisen ketjussa.
Tytti on heinäkuun 16 pvä ja vivi heinäkuun 15.pvä. En usko, että ovat sama henkilö, mutta samasta "kuppikunnasta" varmasti. Turhaa rubyn mustamaalaamista, se on myönnettävä.

Hanna Grönbergista sen verran, että ei varmaan lapsia hankkiessaan miettinyt, että joskus "hylkäisi" lapsensa. Asiat ovat menneet solmuun jossain kohtaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

rosamarine kirjoitti: Tytti on heinäkuun 16 pvä ja vivi heinäkuun 15.pvä
Tarkemmalla tutkiskelulla molemmat liittyneet 16. päivä, ihan tässä sivuhuomautuksena.. :lol:
ELÄ ja anna toisten elää
rosamarine
Adrian Monk

Kakira kirjoitti:
rosamarine kirjoitti: Tytti on heinäkuun 16 pvä ja vivi heinäkuun 15.pvä
Tarkemmalla tutkiskelulla molemmat liittyneet 16. päivä, ihan tässä sivuhuomautuksena.. :lol:
Kakira, totta. Ja aika ihmeellisesti vaihtelee nää päivämäärät, koska aiemmin toinen oli 15.7 liittynyt? Samoin huomasin lautamies osiossa, että välillä oli tuomioita jaettu 22 pvä ja sit vaihtu 21pvä? No ehkä mun silmät vippaa liiasta työnteosta :lol: Silti voisin väittää nähneeni...hmmm
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

rosamarine kirjoitti: Kakira, totta. Ja aika ihmeellisesti vaihtelee nää päivämäärät, koska aiemmin toinen oli 15.7 liittynyt? Samoin huomasin lautamies osiossa, että välillä oli tuomioita jaettu 22 pvä ja sit vaihtu 21pvä? No ehkä mun silmät vippaa liiasta työnteosta :lol: Silti voisin väittää nähneeni...hmmm
Voisikohan siitä mainita tuolla huu-haa osastolla, esim. "Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista"? :lol: :lol:

Sorry OT, mutta oli taas niin kutkuttavaa että oli pakko :mrgreen:
ELÄ ja anna toisten elää
rosamarine
Adrian Monk

Kakira kirjoitti:
rosamarine kirjoitti: Kakira, totta. Ja aika ihmeellisesti vaihtelee nää päivämäärät, koska aiemmin toinen oli 15.7 liittynyt? Samoin huomasin lautamies osiossa, että välillä oli tuomioita jaettu 22 pvä ja sit vaihtu 21pvä? No ehkä mun silmät vippaa liiasta työnteosta :lol: Silti voisin väittää nähneeni...hmmm
Voisikohan siitä mainita tuolla huu-haa osastolla, esim. "Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista"? :lol: :lol:

Sorry OT, mutta oli taas niin kutkuttavaa että oli pakko :mrgreen:
*Megareps* :lol: :lol:
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Tytti kirjoitti:
Damien kirjoitti:
Tytti kirjoitti:Kyllä, sairastumisen tai kuoleman jälkeen... Mutta nythän on kyse hylkäämisestä.
Olet siis sitä mieltä että mies on valittu lapsentekoon sopivaksi ihan juuri tuota karkaamis-optiota
silmällä pitäen? 8)
Tarkoitan että tuskin kukaan ellei ole oikein kylmä ihminen valitsee laskelmoivasti puolisonsa sen perusteella että tämä on sellainen jolle voi huoletta lapset jättää kun ei lastenhoito enään kiinnosta.
Kyllä vielä suurin osa ihmisistä väittää valitsevansa puolisonsa rakkaudesta.
Tämä Hanna Grönberg hylkäsi lapsensa ja lähti bailaamaan,siitähän tässä nyt on kyse ei siitä että hän olisi sairastunut tai kuolemassa.
En kyllä ymmärrä sitäkään että kuoleva tai niin sairas ihminen joka ei lapsiaan pysty hoitamaan edes harkitsee lasten tekemistä koska se olisi niin väärin lasta kohtaan lapsella on oikeus molempiin vanhempiin.
Miksi tehdä lapsia sen perusteella että voi ne sitten jostain syystä hylätä ja kenties perustaa uuden perheen ja tehdä uusia lapsia uuden miehen kanssa,vaikka mies olisi kuinka hyvä lapsien hoidossa ja luotettava.
Eikö vanhemmilla (molemmilla) ole velvollisuus luoda lapsilleen tasapainoinen ja turvallinen ympäristö ilman hylätyksi tulemisen pelkoa.

No voi.... :(
Kyllä niillä lapsilla on aina oikeus molempiin vanhempiin.
Mutta se että asuuko lapsi isän tai äidin luona..
jos äiti antaa lapset isälle ni voi herra mun jee mikä meteli siitä nousee.
Äiti on luopio ja vähintääkin surkea otus mutta jos isä antaa lapset äidille niin hän on isä, hyvä isä joka ei taistele lasten kustannuksella oikeudesta saada lapset isälleen ym shaissea.

Ihan omasta kokemuksesta voin kertoa et kun mä jätin mun entisen, lasten isän niin ei tuo lapsia enää luokseen halunnut.
Mä elelin yhn arkeani ihan kaikessa rauhassa sen jälkeen kunnes ilmoitti et haluais olla lasten kanssa tekemisissä taas ja mä annoin(oho)
Nyt näkee lapsia joka toinen vkonloppu plus lomien aikaan ja vaikka mun ja exän välit on karseat niin mä haluan lasten parasta.
Pointti? Se että vaikka se vanhempi ei hetkeen lasten elämässä ole, ei tarkoita että olisi heidät hylänneet tai että lapset juuri siitä olisivat traumoja saaneet.

Äiti ja isä ovat ihan samalla viivalla vanhempina, vaikkeivat lain puitteissa mutta muuten kyllä ja tasan varmasti isä voi olla parempi holhoaja lapsille jos äidistä ei siihen ole ja toisinpäin.

Musta on kovinkin jännä et sä kykenet noin vaan tuomitsemaan ko tapauksen tuntematta ja ainuttakaan asiaa taustalta tietämättä mut onhan toi hienoa.
Tietynlaiset ennustajalahjat ehkäpä.
Vastaa Viestiin