Vinca-kellon arvoitus

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
ANDYROM
Hetty Wainthropp

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Mariacka kirjoitti:
konsta kirjoitti: Muurala suljettiin jo 2005.
Muurala on suljettu, Waldemarkin?, bodomjarvi.com taitaa vielä olla pystyssä. Osaatko konsta sanoa, miksi nämä foorumit suljettiin? Onko kyse jotenkin ylläpitoon liittyvästä jutusta? Ei muuten, mutta tuli niitä aikanaan seurattua ja olisi mielenkiintoista vieläkin vanhoja juttuja lukea.
Muurala suljettiin, koska Bodom sai päätepisteen oikeudenkäynnissä. Sen jälkeinen keskustelu oli kai ylläpitäjän kannalta merkityksetöntä.
Waldemarin sivujakaan tuskin enää nähdään netissä ellei jotain todella uutta ilmene jutussa ja sitä avata uudelleen poliisin toimesta. Keskusteluja kummastakaan saadaan tuskin esille. Oletan, että keskustelut löytyvät vielä jostakin arkistotiedostosta, mutta en tiedä varmuudelle.

Kun itse olin keskusteluissa mukana vuodesta 2003 saakka, tiedän aika paljon, mitä on veivattu. Luulen , että teorioiden kohdalla kaikki kivet on käännetty. Jonkun täytyy pitää siis paikkansa.

Itse en usko Gustafsonin sen enempää kuin Assmannin tai kioskimiehenkään suoraan syyllisyyteen. Mutta luulen, että Assman on ollut välillisesti mukana. Esitin tästä teorian jo alkuvaiheessa. En usko asian selviävän. 8)
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Kiitos tiedosta. Ja tervetuloa tänne veivaamaan jos vielä jaksat :D .

Kukapa tietää, vaikka tuosta Assmann-jutustakin vielä jotain uutta löytyy, ihailtavaa yritystä ainakin on.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Muurala suljettiin nikki Kekkosen takia. Waldemarin palsta oli täysin triviaali tuote ja sen keskustelupalsta pelkkää alaikäisten kinastelua.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Maza kirjoitti:Muurala suljettiin nikki Kekkosen takia. Waldemarin palsta oli täysin triviaali tuote ja sen keskustelupalsta pelkkää alaikäisten kinastelua.
Kekkosesta en tiedä, mutta Muuralan palsta huojui ainakin Mazan ja hänen nikkiarmeijansa sählätessä. Maza oli palstan bannikunigas.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Kertoo nikki, joka on menneinä aikoina lupautunut antamaan jopa tarvittavat ohjeet, kuinka useammalla nikillä, samalta koneelta toimitaan?

Vinca-kellon punainen väri - tai siis veri - joka on säilynyt punaisena 50-vuotta, on todella mielenkiintoinen.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

awa kirjoitti:Kertoo nikki, joka on menneinä aikoina lupautunut antamaan jopa tarvittavat ohjeet, kuinka useammalla nikillä, samalta koneelta toimitaan?

Vinca-kellon punainen väri - tai siis veri - joka on säilynyt punaisena 50-vuotta, on todella mielenkiintoinen.
Awa, joko olet lakannut pahoinpitelemästä aviomiestäsi`?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Vinca-kellon punainen väri - tai siis "veri" - joka on säilynyt punaisena 50-vuotta. Voiko se olla todellakin mahdollista?

ANDYROM
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Mariacka kirjoitti:^Kiitos tiedosta. Ja tervetuloa tänne veivaamaan jos vielä jaksat :D .

Kukapa tietää, vaikka tuosta Assmann-jutustakin vielä jotain uutta löytyy, ihailtavaa yritystä ainakin on.
Kiitos vastaanotosta! En ole varma jaksanko palata ainakaan lähtöruutuun , mutta seuraan tilannetta tämän Asmannin jäämistön osalta.

Mitä tulee Muuralan lopettamiseen, satun tietämään tarkkaan, miksi palsta lopetettiin. Waldemarin vieraskirjakeskustelussa oli joitakin "k-päitä" mukana, mutta periaatteessa se oli totista mielipiteiden vaihtoa, jota käytiin lähes tauotta.

Urho ( Kekkonen) on tehnyt uskomattoman paljon asioiden selvittämiseksi. En tiedä roikkuuko täällä ketään enää Muuralan ydinporukasta mukana.

:)
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Vinca-kellon karvoitus

Viesti Kirjoittaja Wagner »

ANDYROM kirjoitti:Urho ( Kekkonen) on tehnyt uskomattoman paljon asioiden selvittämiseksi. En tiedä roikkuuko täällä ketään enää Muuralan ydinporukasta mukana.

:)
Meitä sisäpiiriläisiä taitaa olla mukana vielä muutama.

Arska on vaatinut oikeudessa koko internet-keskustelua Bodomista lopetettavaksi.
Melkoinen pokerinaama: väittää kirjoittelun olevan kunniaansa loukkaavaa.
Tarkoittanee sitä, että joku vielä rohkenee antaa kunnian surmista Assmannille tai Gylströmille.

Joskus kesälomalta palattuani Muuralan aikoihin havaitsin tulleeni bannatuksi, vaikken ollut
koko loma-aikana kirjoittanut palstalle riviäkään. Sittemmin selvisi , kuka asialla oli ollut.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

ANDYROM kirjoitti:Urho ( Kekkonen) on tehnyt uskomattoman paljon asioiden selvittämiseksi. En tiedä roikkuuko täällä ketään enää Muuralan ydinporukasta mukana.
Muuralan ydinporukasta täällä on mukana vain minä ja Pharaoh. Lisäksi Kekkonen toimii täällä bulvaaninsa kautta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck

Re: Vinca-kellon karvoitus

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Joskus kesälomalta palattuani Muuralan aikoihin havaitsin tulleeni bannatuksi, vaikken ollut
koko loma-aikana kirjoittanut palstalle riviäkään. Sittemmin selvisi , kuka asialla oli ollut.

8)
Kuka lie ollut? :roll:
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Muuralan ydinporukasta täällä on mukana vain minä ja Pharaoh. Lisäksi Kekkonen toimii täällä bulvaaninsa kautta.
Masa=Pharaoh tuli ilmi Muuralan aikoihin, kun ehdotin tehtäväksi selvitystä moninikkisyydestä.

RÖH~, Wagner,W1,W2,W3, yksi kerrallaan, kun jo Klakista alkaen joku ei pitänyt Arska-nimestä.
Kukahan se oli ?
Arska.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

Maza kirjoitti: Muuralan ydinporukasta täällä on mukana vain minä ja Pharaoh.
Niin, siis tarkoitat Muuralan ydinhäiriköistä?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Konsta, se oli jo ennen oikeudenkäyntiä. Joten ole rauhassa.

Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Masa=Pharaoh tuli ilmi Muuralan aikoihin, kun ehdotin tehtäväksi selvitystä moninikkisyydestä.
Nimen yhdistäminen nimimerkkiin on sääntöjen mukaan jyrkästi kielletty, joten tuosta Masa-nimittelystä ansaitsisit bannia. Mutta olkoon, kun on niin huono arvaus.

Moninikkisyys ei ole yksiselitteisesti kielletty. Luvalla saa käyttää toistakin nikkiä.
Vastaa Viestiin