Muurala suljettiin, koska Bodom sai päätepisteen oikeudenkäynnissä. Sen jälkeinen keskustelu oli kai ylläpitäjän kannalta merkityksetöntä.Mariacka kirjoitti:Muurala on suljettu, Waldemarkin?, bodomjarvi.com taitaa vielä olla pystyssä. Osaatko konsta sanoa, miksi nämä foorumit suljettiin? Onko kyse jotenkin ylläpitoon liittyvästä jutusta? Ei muuten, mutta tuli niitä aikanaan seurattua ja olisi mielenkiintoista vieläkin vanhoja juttuja lukea.konsta kirjoitti: Muurala suljettiin jo 2005.
Waldemarin sivujakaan tuskin enää nähdään netissä ellei jotain todella uutta ilmene jutussa ja sitä avata uudelleen poliisin toimesta. Keskusteluja kummastakaan saadaan tuskin esille. Oletan, että keskustelut löytyvät vielä jostakin arkistotiedostosta, mutta en tiedä varmuudelle.
Kun itse olin keskusteluissa mukana vuodesta 2003 saakka, tiedän aika paljon, mitä on veivattu. Luulen , että teorioiden kohdalla kaikki kivet on käännetty. Jonkun täytyy pitää siis paikkansa.
Itse en usko Gustafsonin sen enempää kuin Assmannin tai kioskimiehenkään suoraan syyllisyyteen. Mutta luulen, että Assman on ollut välillisesti mukana. Esitin tästä teorian jo alkuvaiheessa. En usko asian selviävän.