Olen muuttanut mieltäni helteen suhteen, antaa palaa vaan. Olen laihtunut monta kiloa kun ei jaksa syödä
Suomen helteinen heinäkuu
Re: Suomen helteinen heinäkuu
^ On, tai siis monikossa liperit. Mitä lienee tarkoittanut alun perin. 
Olen muuttanut mieltäni helteen suhteen, antaa palaa vaan. Olen laihtunut monta kiloa kun ei jaksa syödä
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Jep, antaa jatkua vaan! Nykyään on mulla vakiovarusteena kaks kylmäkallee vyöllä kii lantiolla.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
^ pula-ajan munasarjojen jäädytys?
^ Hyvin mahdollista, olen nyt virallisesti käyny työkkärissä ilmottaa olevani työtön. Rahaa ei ole yhtään ja menee vielä ikuisuus enne kuin alkaa mitkää päivärahat kulkeen. Täytyy vähän improvisoida ton ehkäsyn suhteen. 
No nyt tais toiveeni toteutua ja helteet lakkas heinäkuun loppumisen kunniaks 
^ ilma on täällä ainakin muutenkin tosi syksyinen!
Kylmä pohjavire ilmassa ja jotenkin, illat pimeempiä ja sellanen raikas ilma.
No en pane pahakseni vaikka hellerajakin jokunen kerta näin Elokuullakin rikkoutuisi. Tosin niistä päälle 30-asteen lämmöistä olen jo valmis tältä kesältä luopumaan. 20-25-astetta tältä kuulta noin yleisesti olisi vielä ihan jees talvea odotellessa.
Vaikka aika monta kesää ja talvea tässä on jo itsekin ehditty elää niin siltikin yllätyin että kuinka nopeaan tahtiin yöt alkoivatkaan aika merkittävästi pimentyä niiden Juhannuksen tienoon tosi valoisten öiden. Kertoo vain siitä että sieltä se syksy ja talvikin taas paikkaansa ottaa.
Vaikka aika monta kesää ja talvea tässä on jo itsekin ehditty elää niin siltikin yllätyin että kuinka nopeaan tahtiin yöt alkoivatkaan aika merkittävästi pimentyä niiden Juhannuksen tienoon tosi valoisten öiden. Kertoo vain siitä että sieltä se syksy ja talvikin taas paikkaansa ottaa.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.