Tekemisen puutteeseen ??
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Lähihoitajaksi en ymmärrä miksi ihmiset haluaa. Olen ollut vanhainkodilla joskus kesätöissä kaupungin pakottamana, ja se oli kyllä sellaista helvettiä, että no thanks, ei toisten enää.Aariel kirjoitti:Mitä ammatteja on, joita ihmettelet miksi ihmiset haluavat sellaiseesn tai mihin ammattiin et itse ikinä kykenisi?
Toinen mitä ihmettelen, on teurastajan työhön haluaminen.
Itse en pystyisi.. Jaa-a. Enpä osaa sanoa. Puhelinmyynti on kyllä yksi semmoinen vammahomma, etten sitä (toiste) tekisi.
Miten näet itsesi yhteiskunnassa? Merkitsetkö yhtään mitään?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kyllähän noissa MLL-n hommissa ainakin aikaa palaa.... onko se nyt sitten hyväntekeväisyyttä vai vapaaehtoistoimintaa? Pelastusarmeijan joulupataan laitoin netitse jonkun roposen... ja huutiksessakin olen joskus osallistunut hyväntekeväisyyskohteen ostajana (kohteesta maksamani rahat menivät jonkun lastensairaalan hyväksi)
Menikö viikonloppu liian nopeasti vai liian hitaasti?
Menikö viikonloppu liian nopeasti vai liian hitaasti?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
DonHessu kirjoitti:Noh, jos menisin kouluun/töihin niin kyllä..
Mutta tässä TILANTEESSA... Ei.
Tappaisitko pakon edessä vai olisitko tappamatta ja kuolisit?
Ei siihen tappamiseen minun kohdalla nyt välttämättä edes mitään sen suurempaa pakkoa tarvittaisi. Eli vastaus kyllä tappaisin, tietysti.
Pysytään aiheessa. Jos tappaisit niin miten sen tekisit?
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Hetken aikaa ehkä, mutta sitten muistaisin miltä liha maistuu ja kirves viuhuisi tiuhaan. ;DTiina kirjoitti:Jos joutuisit itse tappamaan eläimiä syödäksesi, tulisiko sinusta kasvissyöjä?
No ei, en tiedä. Olen harkinnut kasvissyöntiä ihan kyllä noin muutenkin vain, mutta en osaa sanoa mitä tuollaisessa tilanteessa tekisin.
Kuulutko kirkkoon?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena