Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
TulevaTapaaja
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: To Syys 13, 2012 11:10 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja TulevaTapaaja »

chaostar kirjoitti:Ei ole kyllä Jarkko.K mikään vasikka , hän oli Middle Pointin varapressa ja itse Jefe oli Puttosen Make , joka sitten hoiteli tämän puhumis puolen...Putkastahan löytyi jotain muistiinpanoja joita em.herra oli poliiseille laitellut ylös jne jne. Jarkko.K on terävä kaveri ja ei mikään pirihörhö joka pyörii paskasissa addun nappiverkkareissa pitkin pusikoita. On tiettävästi tekemisissä kaikkien isojen kerhojen kanssa ja välit ovat hyvät.Amen.
OK.. Itse luin tänään asiakirjoja jotka KAIKKI saa käsiinsä Tampereen poliisiasemalta. 6750/R/13942/98 on diaarinumero, hakekaa tällä tunnuksella sitä kuuluisaa mustaa valkoisella niin loppuu se paskan jauhaminen piste!

Tässä tekstiä yhdeltä sivulta ottamastani kuvasta:

"Kuulustelija: vk Henriksson Jari
Tampereen poliisilaitoksella uudelleen kuultuna 23.11.98 kello 17.02 kertoo rikoksesta epäilty Kangas Jarkko seuraavaa:

Uudistan aikaisemmat kertomukseni oikein merkityksi.

Kuten olen edellisessä kuullustelussa kertonut olen ostanut tämän vuoden aikana hasista yhteensä 3 kg 200g.
Maksoin siitä ensimmäisestä kilosta hasista 30.000 mk."

Siis tämä jätkä on supervasikka joka puhuu paskaa oikeista rehellisistä miehistä..

AAMEN!
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja corppi »

Joo,kyllä nuo JK;n touhut ja puheet oli ihan kaikkien tiedossa jo silloin kun itsekin vielä jyväskylässä asustelin...Kundi on pahimman luokan vasikka ja rotta.

Eikä tuo edellisessä viestissä mainittu MP ole yhtään sen parempi...Lisättynä vielä kohtuullisen vääristynyt persoonallisuus ja jätti ego,niin ei paljon muuta tarvita..
Coyote
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 5:48 pm
Paikkakunta: JKL

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Coyote »

TulevaTapaaja kirjoitti:
chaostar kirjoitti:Ei ole kyllä Jarkko.K mikään vasikka , hän oli Middle Pointin varapressa ja itse Jefe oli Puttosen Make , joka sitten hoiteli tämän puhumis puolen...Putkastahan löytyi jotain muistiinpanoja joita em.herra oli poliiseille laitellut ylös jne jne. Jarkko.K on terävä kaveri ja ei mikään pirihörhö joka pyörii paskasissa addun nappiverkkareissa pitkin pusikoita. On tiettävästi tekemisissä kaikkien isojen kerhojen kanssa ja välit ovat hyvät.Amen.
OK.. Itse luin tänään asiakirjoja jotka KAIKKI saa käsiinsä Tampereen poliisiasemalta. 6750/R/13942/98 on diaarinumero, hakekaa tällä tunnuksella sitä kuuluisaa mustaa valkoisella niin loppuu se paskan jauhaminen piste!

Tässä tekstiä yhdeltä sivulta ottamastani kuvasta:

"Kuulustelija: vk Henriksson Jari
Tampereen poliisilaitoksella uudelleen kuultuna 23.11.98 kello 17.02 kertoo rikoksesta epäilty Kangas Jarkko seuraavaa:

Uudistan aikaisemmat kertomukseni oikein merkityksi.

Kuten olen edellisessä kuullustelussa kertonut olen ostanut tämän vuoden aikana hasista yhteensä 3 kg 200g.
Maksoin siitä ensimmäisestä kilosta hasista 30.000 mk."

Siis tämä jätkä on supervasikka joka puhuu paskaa oikeista rehellisistä miehistä..

AAMEN!
Tuo pätkä tekstiä kuulustelupöytäkirjasta ei kyllä mulle kerro muuta kuin että Jarkko Kangas on vasikoinut ainoastaan itsensä, ei ketään muuta henkilöä. Keistä oikeista rehellisistä miehistä hän puhuu tuossa tekstinpätkässä?
grimreaper
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 11:07 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja grimreaper »

Vasikka on henkilö joka kertoo muista henkilöistä ja heidän tekemisistään.
Jos sä puhdistat oman pöytäsi ja kerrot omat tekemisesi ilman että annat mitään tietoa muista henkilöistä niin et silloin vasikoi,ei pidä sekoittaa puita pensaista.
Snitches get stitches for being punk ass bitches. 8)
Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Nimby »

Käytännössä huumejutuissa on lähes mahdotonta putsata omaa pöytäänsä ja kertoa vain omista tekemisistään ilman, että se lankeaisi jonkun toisen niskaan.
Jos vasikointia aletaan teoretisoimaan niin tuo on sitä tyhmintä lajiketta. Pöydän putsaus kun johtaa varmaan tuomioon omalle kohdalle. Sitten kun vasikoidaan kaverin päälle niin poliisi yleensä toteaa, että ethän sä ole voinut jutuista tietää ellet ole ollut itse mukana.
Sopisiko kaikille putkakammoisille ohjenuoraksi sananlasku "Parempi huono omatunto kuin menetetty maine".
Olisiko sitten tämän yllä olevan Kankaan kohdalla ollut puhtaasti "nuoruuden hairahdus" ja parantanut tapansa, kun puolustajiakin löytyy. Käsittääkseni on noihin aikoihin ollut aika nuori iältään.
Insane Poetry
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:35 am
Paikkakunta: Babylonia

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Insane Poetry »

^^Jep, näinhän se menee. Ite puhuin ittelleni aikoinaan pienen ehdollisen tuomion, koska oli turha kiistää mitään. Muista mahdollista osallisista en sanonut mitään vaikka monta nimeäkin mainittiin poliisin toimesta.

Itse henkilöstä en tiedä mitään, mutta niinku näin yleisestii...
Fall of Babylon
grimreaper
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 11:07 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja grimreaper »

Nimby kirjoitti:Käytännössä huumejutuissa on lähes mahdotonta putsata omaa pöytäänsä ja kertoa vain omista tekemisistään ilman, että se lankeaisi jonkun toisen niskaan.
Jos vasikointia aletaan teoretisoimaan niin tuo on sitä tyhmintä lajiketta. Pöydän putsaus kun johtaa varmaan tuomioon omalle kohdalle. Sitten kun vasikoidaan kaverin päälle niin poliisi yleensä toteaa, että ethän sä ole voinut jutuista tietää ellet ole ollut itse mukana.
Sopisiko kaikille putkakammoisille ohjenuoraksi sananlasku "Parempi huono omatunto kuin menetetty maine".
Olisiko sitten tämän yllä olevan Kankaan kohdalla ollut puhtaasti "nuoruuden hairahdus" ja parantanut tapansa, kun puolustajiakin löytyy. Käsittääkseni on noihin aikoihin ollut aika nuori iältään.
Sehän on aina tilannekohtaista,mutta jos kytät pysäyttää mut fillarin päältä ja mulla on mukanani esim 100 g kokkelii,niin kyllä mä voin myöntää että se on mun kokkelia koska ei käräjillä uskota kuitenkaan että mun fillarin pakkauksiin ois ulkopuolinen ilman mun tietämystä piilottanut ton kokkelin.
Sitten jos kytät heittelee mulle nimiä ja ehdottelee mitä kanavia pitkin mä oon saanut sen haltuuni niin eihän siinä tartte muuta sanoa että kokkeli on mun omaisuutta,käytän kamaa omaan huvitteluun,otan sen hallussa pidosta vastuun ja en sen enempää asiaa kommentoi.
Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Nimby »

Rikoksesta syytetyllä on perusoikeutena syyttömyysolettama. Syyllisyyden todistamistaakka on valtiolla. Kuulusteluissa on oikeus olla myötävaikuttamatta oman syyllisyyden selvittämiseen eli kansankielellä oikeus olla hiljaa. Ei omiakaan tekemisiä tarvitse myöntää tai selvittää. Se on yksinomaan poliisin tehtävä.

Joissain maissahan tuota puhumispakkoa noudatetaan. Se johtaa vääriin ilmiantoihin, vääriin tunnustuksiin ja äärimmillään kidutuksiin. Oikeus vaieta on karussa yksinkertaisuudessaan yksi kauneimmista periaatteista mitä olla voi. Sopisi varmaan ihan minkä tahansa mopokerhon seinälle tuo lainsäätäjän luoma oikeus. Sinänsä vähän ironista..

Jos se tuomio on tullakseen niin onhan se aina kivempi kongilla käyskennellä puhtain paperein. Ei pääse kukaan päätänsä aukomaan tai netissä vittuilemaan vuosien kuluttua. Vastoin yleistä luuloa ja amerikkalaisia tv-sarjoja Suomen rikoslain vasikka-alet ovat perin mitättömiä.

En mä vastavasikointiakaan ymmärrä. Jos vastapuoli lässyttää niin onko siihen kelkkaan pakko hypätä mukaan. Kyllähän tuosta Cannonballsin viime keväisestä ammuskelustakin jäi vähän outo maku, kun sitä julkisesti retosteltiin. Riidellään Facebookeissa ja tästä närkästyneenä joku vasikoi toisen aseet ym. Miten muuten on, onko se juttu tullut hovista jo? Eikö sieltä ensimmäiset ala jo vapautua?
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Insane Poetry kirjoitti:^^Jep, näinhän se menee. Ite puhuin ittelleni aikoinaan pienen ehdollisen tuomion, koska oli turha kiistää mitään. Muista mahdollista osallisista en sanonut mitään vaikka monta nimeäkin mainittiin poliisin toimesta.

Itse henkilöstä en tiedä mitään, mutta niinku näin yleisestii...
Koskaan ei ole turha kiistää. Mutta on aina tyhmää myöntää. Mielelläänhän konstaapeli kirjoittelee tunnustamiset pöytäkirjoihin, vähemmin tutkimista ja laput syyttäjän pöydälle.
Poliisin työhön kuuluu kirjoittaa kuulusteluissa syytetyn kertoma. Syyttäjän tehtävä käräjillä syyttää ja oikeus tekee tehtäväänsä. Miksi ihmeessä syyllistää itse itsensä myöntämällä? Silloinhan oikeuteen mennessä peli on jo pelattu.
Ettei menisi ihan "off topikista" niin mitähän Allulle ja Bulille mahtaa kuulua tallista lähtemisen jälkeen :shock: ?
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
Insane Poetry
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:35 am
Paikkakunta: Babylonia

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Insane Poetry »

PERKELE-FTW kirjoitti:Koskaan ei ole turha kiistää. Mutta on aina tyhmää myöntää. Mielelläänhän konstaapeli kirjoittelee tunnustamiset pöytäkirjoihin, vähemmin tutkimista ja laput syyttäjän pöydälle.
Poliisin työhön kuuluu kirjoittaa kuulusteluissa syytetyn kertoma. Syyttäjän tehtävä käräjillä syyttää ja oikeus tekee tehtäväänsä. Miksi ihmeessä syyllistää itse itsensä myöntämällä? Silloinhan oikeuteen mennessä peli on jo pelattu.
Offtopik jatkukoon vielä sen verran että todisteet ja todistajat ko. jutussa oli sitä luokkaa etten nähnyt mitään järkeä jäädä sinne kiistämään mitä omalta osaltani olin tehnyt. Tsäkällä olis vielä kussut duunitkin samaan syssyyn jos siellä olisi kauemmin joutunut "viihtymään". Kyse oli siis ihan naurettavasta jutusta joka ei paljoo painanut eikä paina.
Fall of Babylon
Äpärä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: La Maalis 24, 2012 1:36 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Äpärä »

PERKELE-FTW kirjoitti:...mitähän Allulle ja Bulille mahtaa kuulua tallista lähtemisen jälkeen :shock: ?
Allusta kuulinkin mutta että Buli myös? Jäikö sinne enää ketään vanhempaa ryhmää? Siis tarkoitan tätä porukkaa jotka oli mukana 90-luvun puolivälin kahinoissa.
Shakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 1:55 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Shakaali »

Joensuun päällikkö, onko se nyt asevääpeli kuulissa aikoo hoitaa nää eronneet tyypit, kotkalaisen ex-roadkapteenin ja nää entiset pääjehut. Pitää pettureina kuulemma.

Nähtäväksi jää..
I just..
potnapekka
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 10:00 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja potnapekka »

On tainnu valtataistelu alkaa kun entinen pressa kuoli. Näitten kaupunkien joukko paot johtuu kuulemma just näistä uusista johtohahmoista valtakunnan tasolla. Saapa nähä miten käy.
lipuli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Elo 26, 2012 5:11 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja lipuli »

Äpärä kirjoitti:
PERKELE-FTW kirjoitti:...mitähän Allulle ja Bulille mahtaa kuulua tallista lähtemisen jälkeen :shock: ?
Allusta kuulinkin mutta että Buli myös? Jäikö sinne enää ketään vanhempaa ryhmää? Siis tarkoitan tätä porukkaa jotka oli mukana 90-luvun puolivälin kahinoissa.
Onko tää Buli sama kuin Make ( palttiarallaa 2 m, alkuperäisiä kuulia,antoi Hirsmalle kyytiä oik.talon eessä?Onko vaihtanu leiriä vai lopettanu liivihommat?
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja corppi »

CMC Jyväskylän touhuista sain vähän päivitystä...

Kovin huonolta näyttää,väki vähentynyt rankasti,rahoja hukassa,81leiriin siirtynyt moni,mopoja ostettu velaksi-> käyty hakemassa jo osalta takaisin... Eikä siellä taida muutenkaan kovin vahvasti mennä. Kerholle ei ole mitään elämää,ei kokouksia,ei kipinää... Eli käviskö niin,että ovat alkaneet jo alaa alas?? Vai yrittävätkö vielä talven aikana ponnistaa uudelleen?

Alkaa vaan jkl;ssä se asiallinen ja oikeasti potentiaalinen "kerholainen" olemaan hakusessa ja taitaa 81 leiri houkuttaa kuitenkin enemmän...?
Vastaa Viestiin