HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

nihlist kirjoitti: Kun et edes ymmärtänyt kirjoittamaani eli tätä kohtaa joten selvennän sitä, "Lisäys: selvennän hieman eli vitsiniekka kun surmaaja omasta mielestään on (eli SURMAAJA PITÄÄ ITSEÄÄN VITSINIEKKANA, ei siis alpomaholisti ole tarkoitettu vitsiniekka ja onko ollenkaan?), vastaa siis Auerin huutamiseen "hei lopeta", "ai jaa" eli "vai vielä pitäisi lopettaa kun ei ole alkuun päästy lopullisessa tapossa". Myöhemmin "no jaa" eli "voisin kai, mutta ensin tapan" ja selkeä iskun antamisen ääni kuuluukin myöhemmin ajassa 02:29, 30 ja Aueri se ei voi olla iskua antamassa KOSKA ON JUURI PARIA KOLMEA SEKUNTIA ENNEMMIN JUOSSUT PAKOON JA PUHELINTA KOHTI."

Selvenikö yhtään sinä armoton lautamiestekstin ahkeroija allekirjoituksessasi?
Alkaapa mennä värikkääksi. Aika paljon käytät aikaa nimittelyyni.
Sen lisäksi kysyit asiallisesti:
... jää kuuntelijan varaan onko oikeassa tallenteessa tuota kohtaa,

Vastaan:
Niin jää, kuuntelijan varaan ja mielestäni se on oikea periaate.

Koin hieman kryptiseksi tuon lainaamani tekstin enkä osaa sitä lukea, pahoitteluni.
mutta kohdassa 2:29 on minunkin mielestä kopsahdus (ja rääkäisy)

- - - - - - - - - - - - - -

Keskustelu kohdasta
3:42 JOO SE LÄHTI- ei voi olla "O"-kirjaimia, vaan "E + I",

Samaa mieltä kuin NIHLIST:
EI SE LÄH, loppu katoaa... eli voi olla "TI"

tai esim. "LÄHTENY" (= vitsi)

- - - - - - - - -

Yksi helppo tapa testata onko käytössä samat file:
Laitetaan ne päällekkäin:

Kuva
Kuvassa päällekäin eri versiot HÄKE-nauhasta (suodate JL ja Liite 32)

Kuva
Lite 32 ja liite 15 vaikuttais olevan sama.
Näin voi testata vaikkapa Radio Ravun filettä.
(mutta veikkaanpa, että on ajanhukkaa...sama)
Viimeksi muokannut alpo holisti, Su Maalis 29, 2015 4:30 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
nihlist
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 7:42 pm

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nihlist »

alpo holisti kirjoitti:
nihlist kirjoitti:
alpo holisti kirjoitti:Keskustelua "SE JÄÄ" aiheesta.

Tekijä on satunnainen nettikirjoittelija, laskiämpäreitä kanniskeleva vitsiniekka ja idiootti.
Lähteet epävarmoja. Nihlist täydentäköön luetteloa kirjoittajan ominaisuuksia.


sama wav-fileenä
https://dl.dropboxusercontent.com/u/605 ... %C3%A4.wav
Niin, mistähän kohtaa selvenee tarkka kohta missä tuo on? Ei mistään eli jää kuuntelijan varaan onko oikeassa tallenteessa tuota kohtaa, vai onko tämä niitä tunnettuja alpoväännöksiä joita täällä esiintyy runsain mitoin.

Ps. taitaa olla luetun ymmärtäminen kateissa vaiko nahkaa suurempi ego?
Kuva
(klikkaa kuvaa, (MP4-video)

Suodate on kohdasta 2:27 - 2:29, lähde ns. liite32,
(kolme erilaista ml. hidastus 10 - 16 %)

Tekijä on satunnainen nettikirjoittelija, laskiämpäreitä kanniskeleva vitsiniekka, runsain mitoin vääntäjä ja nahkaimaisen EGON omaava idiootti, jonka lukutaito on kateissa, jos sitä nyt on koskaan ollutkaan." :D

HUOM!
Lähteet edelleenkin epävarmoja.
Nihlist täydentää luetteloa kirjoittajan ominaisuuksista.
Jatka vain vittuiluasi lisää allekirjoituksessasi, kiitän kauniisti.

Eipä siellä mitään "se jäi" kohtia ole vaan juurikin se "no jaa" kohta ja sitten Emma alkaa sanoon "nii, tulkaa äkkii.."

Opettele alpo lukeen tekstiä oikein, "teitä viedään kuin laskiämpäreitä" tarkoittaa sitä, että joitain voi huijata joillain asioilla, eli en tarkoittanut sinun olevan "laskiämpärin kantaja" vaan, että olet helposti huijattavissa ja tätä yrität soveltaa muihin itsesi kaltaisiin.

Kummallista, että aina ilmaannut silloin tänne kun aletaan ruotiin kunnolla mitä tallenteella on ja esittään omia väännöksiäsi joihin vasta pyytämisen jälkeen ilmaiset miltä kohtaa jokin on.'

Minua jää ihmetyttämään mikä on tarkoitusperäsi tässä hämärryttämisessä??

Kun et edes ymmärtänyt kirjoittamaani eli tätä kohtaa joten selvennän sitä, "Lisäys: selvennän hieman eli vitsiniekka kun surmaaja omasta mielestään on (eli SURMAAJA PITÄÄ ITSEÄÄN VITSINIEKKANA, ei siis alpomaholisti ole tarkoitettu vitsiniekka ja onko ollenkaan?), vastaa siis Auerin huutamiseen "hei lopeta", "ai jaa" eli "vai vielä pitäisi lopettaa kun ei ole alkuun päästy lopullisessa tapossa". Myöhemmin "no jaa" eli "voisin kai, mutta ensin tapan" ja selkeä iskun antamisen ääni kuuluukin myöhemmin ajassa 02:29, 30 ja Aueri se ei voi olla iskua antamassa KOSKA ON JUURI PARIA KOLMEA SEKUNTIA ENNEMMIN JUOSSUT PAKOON JA PUHELINTA KOHTI."

Selvenikö yhtään sinä armoton lautamiestekstin ahkeroija allekirjoituksessasi?
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

Jaaha, Nihilist näemmä poisti edellisen kirjoituksensa ja laittoi uuden (samansisältöisen) tilalle. Ehdin jo lainata ja vastata siihen. Joten laitan vastauksen tähän, jotta järjestys pysyy samana:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 75#p674808

Aika paljon käytät aikaa nimittelyyni,
josta joudun näemmä surukseni poistamaan "vitsiniekan ja ämpärin"), lisään sen huijatun huijarin. Huomasin myös, että lukutaidoissani todellakin on puutteita.


ja:
Samaa mieltä olen sanoista 3:42 "EI SE LÄH" ja 2:29 äänestä "KOPS"

"No, jaa"-kohtaa en kuule, mutta Nihlist sen sijaan avaa tämän:

Kuva
(klikkaa kuvaa, (MP4-video)
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

alpo holisti kirjoitti:
Keskustelu kohdasta
3:42 JOO SE LÄHTI- ei voi olla "O"-kirjaimia, vaan "E + I",

Samaa mieltä kuin NIHLIST:
EI SE LÄH, loppu katoaa... eli voi olla "TI"

tai esim. "LÄHTENY" (= vitsi)
-------------------------------------------------------------------------------------
Kuuntelin jälleen tuon nauhan.

Siinä kohdassa 3.41 - 3.42 A vastaa AA:n kysymykseen: "Joo se lähti"

Minun nauhoituksessani tuo kuuluu kokonaan, vaikkakin hiljaa, mutta selvästi. Kaikkine kirjaimineen (tai äänteineen). Ei jää mitään epäselvää. Onkohan eri henkilöillä eri nauhoitus.
Sanoja on nimenomaan A. Hän tuntuu olevan lähempänä takkahuonetta - siis kauempana puhelimesta, arviolta 3-5 metrin päässä puhelimesta. Tässä kohdassa AA tuntuu olevan siinä puhelimessa kiinni, siis se henkilö, joka on puhelimessa.

Tästä olen aivan varma!
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

Vastasin tuossa yllä kysymykseen: "Onko sama tallenne?"
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 24#p674808
Jos annat linkin tallenteesesi, niin voihan sen tarkistaa (ja laittaa kuvan).

Tässä 3:42:
Sanat erikseen:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/605 ... %84HTI.mp4
Kuva
(klikkaa kuvaa, (MP4-video)
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Tuo tallenne on omalla koneellani. Koetin siirtää nettiin, mutta ei onnistunut. Se on osiossa:
OEM -> Ladatut tiedostot
Nimellä: ulvilansurmahatapuhelu
Hiirellä saa tiedot:
-Aaltoääni
-Koko: 3.96
-Pituus: 00:04:20

Siinä kohdassa 3.41 - 3.42 A vastaa AA:n tiedusteluun täsmälleen näillä sanoilla: JOO SE LÄHTI

Jokainen äänne kuuluu harvinaisen selvästi. Kuuntelen hyvillä kuulokkeilla.
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Tässä on katkelma Vaasan Hovioikeuden tuomiosta sellaisenaan. Siis A sanoo kohdassa 3.41 "joo, se lähti" . Hovioikeus on kuullut aivan samoin kuin minä. Ainakin minulla olevassa nauhoituksessa, ja hovioikeudella olevassa nauhoituksessa se kuuluu juuri noin. Ja se kuuluu selvästi. Ei ole mitään tulkinnanm varaa.


HOVIOIKEUDEN TUOMIOSTA:
"70. Näin ollen A:n kertomusta ulkopuolisesta tekijästä ei voida osoittaa virheelliseksi, kun otetaan huomioon ne epävarmuustekijät, jotka saattavat aiheuttaa äänien tallentumatta jäämisen hätäkeskuspuhelujärjestelmään. Selvää on, ettei A ole iästään ja kehitystasostaan sekä tapahtumien osittaisesta sekavuudesta johtuen kyennyt havaitsemaan, eikä tulkitsemaan, kaikkia yksityiskohtia oikein. A:n toteamus "joo, se lähti" tallenteen kohdassa 3:41 on osa keskustelua, jonka on aloittanut hätäkeskuspäivystäjä tallenteen kohdassa 3:30 kysymällä Anneli Auerilta "joo, mut missäs se tekijä nyt on, missä se tekijä täl hetkel on". A:n vastaus Anneli Auerin kysymykseen "A, oliks se viel siel" tulee spontaanisti, mitä ennen A on tullut äitinsä luokse puhelimen läheisyyteen. Tämä tukee A:n havainnon oikeellisuutta (ks. kirjallinen todiste nro 115, s. 31: "A vastaa ilman pitkää miettimistä äidin kysymykseen […] Tämä viittaa siihen, että A:lla on aika lailla välittömästi se käsitys, että hän on nähnyt tekijän poistuvan, eikä kyseessä ole jälkikäteen ennen haastatteluja tapahtunut muistikuvan rekonstruointi."). ... "
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

Kuva
(klikkaa kuvaa, (MP4-video)

Ehkä tämän voisi jo jättää, mutta onhan mielenkiintoinen yhdistelmä:

NIhlist ja minä olemme ilmiselvästi oppositiossa. Vaikka ensimäiset äänteet vahvasti viitaavat kirjaimiin E ja I, on Hovioikeus, Tuija Niemii ja monet nettikirjoittajat kuten Xerxes toista mieltä.

HOVIOIKEUDEN TUOMIOSTA:
...A:n toteamus "joo, se lähti" tallenteen kohdassa 3:41 on osa keskustelua, jonka on aloittanut hätäkeskuspäivystäjä tallenteen kohdassa 3:30 kysymällä Anneli Auerilta "joo, mut missäs se tekijä nyt on...


Btw.
Jos linkkaminen ei onnistu, niin voit laittaa fileesi emailin liitteenä:
[email protected]

Voin testata, onko netissä liikkeellä useita versioita.
nihlist
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 7:42 pm

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nihlist »

Xerxes kirjoitti:Tuo tallenne on omalla koneellani. Koetin siirtää nettiin, mutta ei onnistunut. Se on osiossa:
OEM -> Ladatut tiedostot
Nimellä: ulvilansurmahatapuhelu
Hiirellä saa tiedot:
-Aaltoääni
-Koko: 3.96
-Pituus: 00:04:20

Siinä kohdassa 3.41 - 3.42 A vastaa AA:n tiedusteluun täsmälleen näillä sanoilla: JOO SE LÄHTI

Jokainen äänne kuuluu harvinaisen selvästi. Kuuntelen hyvillä kuulokkeilla.
Minullakin on kaikki tiedostot ihan omalla koneella, raahan ne vain dropbox-kansioon ja klikkaan pari kertaa, niin ne on netissä.

Emma Amanda Lahti vastaa äitinsä kysymykseen "oliks se viel siel", "ei, se läh" sitten kuuluu kovempaa suhinaa lopun päälle tai se sanominen katkeaa tuolla kohtaa eli loppu "ti" on kateissa?
nihlist
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 7:42 pm

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nihlist »

alpo holisti kirjoitti:Kuva
(klikkaa kuvaa, (MP4-video)

Ehkä tämän voisi jo jättää, mutta onhan mielenkiintoinen yhdistelmä:

NIhlist ja minä olemme ilmiselvästi oppositiossa. Vaikka ensimäiset äänteet vahvasti viitaavat kirjaimiin E ja I, on Hovioikeus, Tuija Niemii ja monet nettikirjoittajat kuten Xerxes toista mieltä.

HOVIOIKEUDEN TUOMIOSTA:
...A:n toteamus "joo, se lähti" tallenteen kohdassa 3:41 on osa keskustelua, jonka on aloittanut hätäkeskuspäivystäjä tallenteen kohdassa 3:30 kysymällä Anneli Auerilta "joo, mut missäs se tekijä nyt on...


Btw.
Jos linkkaminen ei onnistu, niin voit laittaa fileesi emailin liitteenä:
[email protected]

Voin testata, onko netissä liikkeellä useita versioita.
Sitä kun ei tiedä montako versiota on tuija niemi-laitinen vääntänyt ja mistä niitä on tullutkaan nettiin.

Kuten Joutsenlahti sanoikin, että onko koko alkuperäistä edes olemassakaan.

Mutta tämä mikä minulla on, ei ole alkuperäistä nähnytkään, on siellä niin paljon kummia kohtia, äänen voimakkuus vaihtelee, sanomiseen on tullut lisää ja josta kuulee ettei sanoja ole edes Jukka Lahti, lisäksi jotain on poistettu täydellisesti joka kertoisi heti kerralla totuuden, ynm ynm.

Loppu puolella kun alkaa kuulumaan se radiopuhelinääni, niin häkepäivystäjän ääni kummasti korottuu?

Oppositiossa on joskus hyvä olla koska voittaa ehkä seuraavissa vaaleissa :)
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9273
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

alpo holisti kirjoitti:Kuva
(klikkaa kuvaa, (MP4-video)

Ehkä tämän voisi jo jättää, mutta onhan mielenkiintoinen yhdistelmä:

NIhlist ja minä olemme ilmiselvästi oppositiossa. Vaikka ensimäiset äänteet vahvasti viitaavat kirjaimiin E ja I, on Hovioikeus, Tuija Niemii ja monet nettikirjoittajat kuten Xerxes toista mieltä.
Kuule, Alpo, mitenkä sä noita fileitäsi käsittelet, sillä en kuule tuossa linkittämässäsi kohdassa lainkaan vastausta "Ei se lähti", vaan komennon "Ala tulla!". Tilanteesta riippuen kuulen omalla häketallenteellani toisinaan tyttären sanovan kyseessä olevassa kohdassa "Joo, se lähti" ja toisinaan "Ei, se lähti", useimmin kuitenkin jälkimmäisen. Täytyy kai todeta, että tilanteesta ja mielentilasta riippuen korvani kuulevat, mitä tahtovat.

Yhteenvetona häkenauhasta toteaisin kuitenkin, että perheen äidin ja vanhimman tyttären osalta häketallenne muodostaa yhtenäisen ja loogisen kokonaisuuden äidin alkuperäisen surmayön tapahtumakertomuksen kanssa. Joka ikisellä kuuntelukerralla olen pystynyt kuulemaan sen suuren hädän, minkä keskellä perheenjäsenet ovat olleet, kun isää on samanaikaisesti teurastettu kuoliaaksi takkahuoneessa.

Ihmettelen suuresti P. Kuusirannan ja T. Salonojan toimintaa ja sitä, etteivät 15.7.2012 päivätyt tutkintapyynnöt näiden kyseisten poliisimiesten epäillyistä virka-aseman väärinkäyttämisistä ajalla 9.2.2009-13.1.2010 ylittäneet edes kynnystä toimittaa asiassa esitutkinta.
nihlist
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 7:42 pm

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nihlist »

alpo holisti kirjoitti:Jaaha, Nihilist näemmä poisti edellisen kirjoituksensa ja laittoi uuden (samansisältöisen) tilalle. Ehdin jo lainata ja vastata siihen. Joten laitan vastauksen tähän, jotta järjestys pysyy samana:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 75#p674808

Aika paljon käytät aikaa nimittelyyni,
josta joudun näemmä surukseni poistamaan "vitsiniekan ja ämpärin"), lisään sen huijatun huijarin. Huomasin myös, että lukutaidoissani todellakin on puutteita.


ja:
Samaa mieltä olen sanoista 3:42 "EI SE LÄH" ja 2:29 äänestä "KOPS"

"No, jaa"-kohtaa en kuule, mutta Nihlist sen sijaan avaa tämän:

Kuva
(klikkaa kuvaa, (MP4-video)
Olen tuon jo avannut ja anteeksi vain, huonoksi todennut, koska kohinan poisto aina muuttaa perusääntä, johtuen ihmisen puheesta itsessään ja tällöin jokin konsonantti saattaa vääristyä aivan toiseksi, siksi en kohinan poistoa käytäkkään.

Mielestäni kuulen selkeästi pitkähkön jaa-sanan jota edeltää heikommin kuuluva no-sana, samoin kuin sitä edeltävä sana joka tuija niemellä on vääntynyt "aja"-sanaksi mitä se ei ole, vaan siinä kuulee hivenen alussaa i-kirjain vaikkakin epäselvästi ja se liittyy Auerin huutoon "hei lopeta", kuten aikaisemminkin tämä vitsiniekkasurmaaja (yhdistin ettet alpo lue väärin) kohdassa missä Auer kysyy Jukalta, että "lähtiks se jo" puhelimessa ollessaan ja vitsiniekkasurmaaja vastaa muunnellulla äänellään, että "ei" ja tuokin "ei" kuuluu selkeästi.
Nicht schuldig
Adrian Monk
Viestit: 2535
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 2:19 pm

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nicht schuldig »

Human interest kirjoitti:Kuuntelin äsken Sisotalon tuolla http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 45#p674544 välittämän oikeussalitallenteen pätkän, jossa käräjätuomari Santamaa tenttaa Aueria. Olen aivan puulla päähän lyöty.

Miten voi olla mahdollista, että käräjätuomarina toimii ihminen, joka ei kuule mitään, puhumattakaan siitä, että ymmärtäisi sen, mitä hänelle sanotaan? Hänen kommenteistaan voi päätellä, että luetun ymmärtäminenkään ei voi olla kovin hääppöistä. Kaikenlisäksi Santamaan tuntuu olevan täysin tietämätön omista rajoituksistaan. Hänen ”mitenkä”-hihkaisut naurattaisivat, jollei kyse olisi niin suurten mittasuhteiden tragediasta.

Arvaan, että syyttäjä Kulmala on koko Santamaan pitkän shown ajan purrut kynsiään ja toivonut, että ”lopettais helvetti nyt äkkiä ennenku kaikki tääll tajuaa että me ollaan kärrätty se tänne hoitokodista ihan vaan tätä oikeudenkäyntiä varten – mutt onneks nää ei ainakaan mee julkiseen jakeluun...

Soisin kyllä, että tuo vuoropuhelu Auerin ja Santamaan välillä menisi mahdollisimman laajaan jakeluun ja mahdollisimman moni suomalainen saisi näin kuulla, millaiset ihmiset Aueria ovat olleet tuomitsemassa. Ei se mitään, jos oikeudenkäyntiin eksyisi vain yksi tuollainen, mutta kun sattuu samaan kokoonpanoon kaksi, niin.. :shock:
Minulla on ollut yhtenä "tutkimuskohteena" tuomari Santamaan ajattelu, jostain syystä se on ihan oikeasti kiehtonut minua, halusin tietää mitä ajattelee ihminen, jolla on käytännössä valta vaikuttaa hyvin paljon toisen ihmisen elämään ja mikä se motiivi voi olla tähän vakuuttuneisuuteen toisen ihmisen "pahuudesta".
Sitten sain viime kesänä upean tilaisuuden istua ihmisen kanssa kokonaisen päivän tunnista toiseen vain puhua ja jostain syystä aloimme keskustella Anneli Auerista. Hän ei silloin tiennyt muuta kuin sen mitä lehdestä voi lukea enkä itsekään tiennyt kovin paljoa tästä jutusta. Kerroin hänelle lähinnä täältä lukemiani yksityiskohtia, ja muistan aina sen viimeisen hetken siinä keskustelussa, kun hän "lohdutteli" minua sillä, että kyllä tämä Anneli tämän teon nyt varmaan on kuitenkin tehnyt. Siis kaikkien niiden asioiden jälkeen mitä olin siihen mennessä hänelle kertonut. Se oli kyllä valaiseva kokemus täytyy sanoa.

Huomasin yllättäen, että hän kiinnitti aivan samoihin seikkoihin huomiota kuin mitä tuomari Santamaakin oli sanonut.

Ymmärtäisin, jos edessäni olisi ollut esim. välinpitämätön tai muuten piittaamaton ihminen. Ja mitä vielä, siinä edessäni olikin henkilö, joka oli tehnyt paljon hyvää elämässään ja auttanut muita pyyteettömästi, tyhmyydestä ei ollut mitään merkkiä, mutta jotain yhteistä heillä oli, hän uskoi auktoriteetteihin ja niiden erehtymättömyyteen.
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Kuuntelin netistä HD version, mutta se oli paljon paljon huonompi kuin minulla oleva "tavallinen versio". Minun versiossa kuuluu: "Joo se lähti" / Kun taas tuossa netin HD-versiossa kuuluu paljon epäselvemmin ja siitä voi tulkita: "Ei se lähti". Turumurre on siis lähettänyt oman tulkintansa "JOO SE LÄHTI". Samoin on tulkinnut HOVIOIKEUS. Minun versiosta minä kuulen samoin: JOO SE LÄHTI. Näyttää olevan kirjavia versioita liikkeellä. Osa on huonoja, kuten netin mainostama "HD-versio". Se oli tosi huono.

Minä kuulen omasta melko hyvästä versiosta: "Joo se lähti". Hovioikeus on samaa mieltä! Samoin on tulkinnut se oikeuden asiantuntija, ja kirjoittanutkin sen: JOO SE LÄHTI.
inner circle
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Joulu 28, 2014 5:13 pm

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja inner circle »

Xerxes kirjoitti:Kuuntelin netistä HD version, mutta se oli paljon paljon huonompi kuin minulla oleva "tavallinen versio". Minun versiossa kuuluu: "Joo se lähti" / Kun taas tuossa netin HD-versiossa kuuluu paljon epäselvemmin ja siitä voi tulkita: "Ei se lähti". Turumurre on siis lähettänyt oman tulkintansa "JOO SE LÄHTI". Samoin on tulkinnut HOVIOIKEUS. Minun versiosta minä kuulen samoin: JOO SE LÄHTI. Näyttää olevan kirjavia versioita liikkeellä. Osa on huonoja, kuten netin mainostama "HD-versio". Se oli tosi huono.

Minä kuulen omasta melko hyvästä versiosta: "Joo se lähti". Hovioikeus on samaa mieltä! Samoin on tulkinnut se oikeuden asiantuntija, ja kirjoittanutkin sen: JOO SE LÄHTI.
Ei se olekaan mikään HD-versio vaan vääristelty versio hätäpuhelusta. Tiettyjä ääniä on poistettu ja häivytetty, jotta syntyisi vaikutelma Auerin syyllisyydestä. " HD-version" takana on eräs rantakoski, joka on ollut yllättävän hiljaa hovioikeuden tuomion jälkeen.
Vastaa Viestiin