Pub Prison **AVATTU**
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Otettaisko persiit olalle näin virtuaalisesti?
Sitten juorutaan IHAN KAIKKI asiat. Kerrataan synnytykset. Haukutaan miehet. Lauletaan. Syödään. Vedetään röökiä. Soitellaan ja tekstaillaan noloja totuuksia mm työkavereille, pomolle, mummolle...
Juodaan kaikkea sekaisin. Tilataan kebappia, jolla sotketaan vaatteemme.
Aletaan kova-äänisesti vikittelemään nuoria opiskelijapoikia.
Soperrellaan murheitamme, itketään niin että meikit leviävät. Oksennetaan vessassa, koska päässä pyörii. Sammutaan yksitellen tuoleille, paitsi TT, joka ei sammu koskaan, vaan puhuu,puhuu,puhuu...
Sitten juorutaan IHAN KAIKKI asiat. Kerrataan synnytykset. Haukutaan miehet. Lauletaan. Syödään. Vedetään röökiä. Soitellaan ja tekstaillaan noloja totuuksia mm työkavereille, pomolle, mummolle...
Juodaan kaikkea sekaisin. Tilataan kebappia, jolla sotketaan vaatteemme.
Aletaan kova-äänisesti vikittelemään nuoria opiskelijapoikia.
Soperrellaan murheitamme, itketään niin että meikit leviävät. Oksennetaan vessassa, koska päässä pyörii. Sammutaan yksitellen tuoleille, paitsi TT, joka ei sammu koskaan, vaan puhuu,puhuu,puhuu...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Näinhän se on.
Oltiin kerran entisten työkavereiden kanssa sellaisella yhteisellä retkellä. Oli kyllä mahtavaa menoa. Esinainen ja minä juotiin raakaa viinaa olusten lomassa.. Saatiin naisporukkaan mökkiimme myös vähän vanhempaa herraseuraa.
Tanssittiin, syötiin ja juotiin.
Yöllä kuulemma heivasin ukot pihalle, sanoen että turha jäädä-menkää maate, ei me teille mitään anneta...
Loppuyön join yksikseni, muut nukahteli yksi kerrallaan. Mutta minä puhuin,puhuin ja puhuin...
Oltiin kerran entisten työkavereiden kanssa sellaisella yhteisellä retkellä. Oli kyllä mahtavaa menoa. Esinainen ja minä juotiin raakaa viinaa olusten lomassa.. Saatiin naisporukkaan mökkiimme myös vähän vanhempaa herraseuraa.
Tanssittiin, syötiin ja juotiin.
Yöllä kuulemma heivasin ukot pihalle, sanoen että turha jäädä-menkää maate, ei me teille mitään anneta...
Loppuyön join yksikseni, muut nukahteli yksi kerrallaan. Mutta minä puhuin,puhuin ja puhuin...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Puhut yksiksesi siellä käytävillä niin kyllä ne sulle lomaa antaa.
Perkele kun oikeesti vois vetää kännit, yksin se on vaan aika tappista puuhaa. Viimeksi join humalaan 1.12, seuraukset siitä tiedetään joten saman katon alla ko. tapauksen kanssa asuessa en sitä enää tee.
No, uutena vuotena, tai tapanina jo.. 
Perkele kun oikeesti vois vetää kännit, yksin se on vaan aika tappista puuhaa. Viimeksi join humalaan 1.12, seuraukset siitä tiedetään joten saman katon alla ko. tapauksen kanssa asuessa en sitä enää tee.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Kännit on yhtä kuin pohjina olutta tai siideriä, baarissa vain väkeviä. Määriä en edes viitsi sanoa.Maybrick kirjoitti:No paljoko ne kännit Loka tarkottaa käytännössä? Sori olen myös lehtimies ja utelias, mutten kirjoita mihkään näistä...
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Jep, meinasin just kertoa rehellisesti että juon aina baarissa 3 siideriä ja sen jälkeen vain vettä.Tampereen Tyttö kirjoitti:Naiset yleensä lirkuttelee, että ihan neljä olutta tai siideriä on maksimi...
Tuo jalluhan pistää avoimeksi.Maybrick kirjoitti:**** Sori olen myös lehtimies ja utelias, mutten kirjoita mihkään näistä...
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja