Koirista vääntö
Re: Koirista vääntö
^ Tämä minun mielikuvani olikin erittäin liioiteltu ja kärjistetty, ei vakavasti otettava ollenkaan. 
Saa nyt nähdä mitä selittävät valvojille. Nainen on ainakin muuten niin kovin vakuuttava pokerinaamainen että saa nähdä mitä tapahtuu. Toivottavasti nyt edes päästävät juttusille, eihän heillä ole mitään pimitettävää? Koiraahan he vain kouluttavat 
Damien, viimeistään päästävät sisään kun tulee poliisi kuulustelemaan asiaa varkauden kannalta
Damien, viimeistään päästävät sisään kun tulee poliisi kuulustelemaan asiaa varkauden kannalta
Nanika ga tooku matteiru to
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Näinpä.Ymmärsinkö muuten oikein että tuo myyjä olisi hajottanut siis näiden nykyistenClyde kirjoitti:Damien, viimeistään päästävät sisään kun tulee poliisi kuulustelemaan asiaa varkauden kannalta
omistajien auton ikkunoita?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Sitä mä en vaan ymmärrä, että miksi ne eläimet tarvii luovuttaa uusille omistajille, ennen kuin eläin on kokonaan maksettu?
Ja vastapuolen näkemystä Jeri-dobermanni-tapauksesta. Huom. tummennus lopussa
Näin koirien käyttäytymisestä oikeasti jotain tietävänä tämä Paukun omistajan kertomus on minusta sata kertaa uskottavampi kuin Jerin omistajien selostus tapahtumista.Iltalehti.fi kirjoitti:
Kumpi hyökkäsi?
Tiistai 14.7.2009 klo 11.03
Dobermannin omistaja kertoo itse repineensä koiransa irti Jeristä.
Kolmevuotiaan Paukku-dobermannin emäntä Cémile Kiukas on tyrmistynyt shetlanninlammaskoira Jerin omistajien kertomuksesta lauantain Iltalehdessä.
Koirat kävivät toistensa kimppuun viime keskiviikkona Helsingin Falkullassa, kun Kiukas talutti pyöräillen koiraansa Jerin kotipihan ohi.
- Perheen 18-vuotias tytär tuli ulos koiransa kanssa ja sheltti juoksi räyhäten meidän kimppuun. Paukku tietenkin reagoi tähän.
Kaoottisen tilanteen seurauksena koirat kaatoivat Kiukkaan pyöränsä selästä maahan ja nainen loukkasi itsensä.
- Koirat juoksivat perheen pihaan ja minä raahauduin talutushihnan perässä maata pitkin. Pystyyn päästyäni vedin heti Paukun irti sheltistä.
Koirien tappelu kesti Kiukkaan mukaan 15 sekuntia, Jerin omistajien mukaan useita minuutteja.
Perheen isä näki vain tappelun lopun. Isä ja tytär juoksivat koiransa perään, Kiukas jäi pihalle perheen äidin kanssa.
- Pyysin häneltä anteeksi ja hän pahoitteli tapahtunutta. Hän kertoi, että Jerin kimppuun on aiemmin hyökätty ja sen käytös saattoi johtua siitä.
- Sanoin odottavani, kunnes Jeri tulee takaisin, jotta näen miten sille kävi. Nainen kuitenkin kehotti minua poistumaan, jotta tilanne rauhoittuisi.
Kiukas linkutti paikalta pois ja oletti asian olevan selvitetty. Lauantaina hän sai tietää perheen tehneen rikosilmoituksen hänestä.
- Minut on nyt leimattu enkä voi ulkoiluttaa koiraani rauhassa. Kävin itse kertomassa poliisille tappelusta.
Helsingin poliisi tutkii tapausta eläimen vartioimatta jättämisenä. Poliisin mukaan asianosaisten kertomukset ovat ristiriitaiset ja asiassa tarvitaan lisäkuulusteluja.
Iltalehti kutsui dobermannia lauantaina virheellisesti taistelukoiraksi, vaikka rotu onkin suosittu seura-, suojelu- ja palveluskoira.
TIIA RANTALAINEN
^Olen täysin samaa mieltä.
Oletteko lehdissä nähneet juttuja esim että "kääpiövillakoira hyökkäsi dogo argentinon päälle"?
Ei tietenkään koska sillä ei ole uutisarvoa.
Oletteko lehdissä nähneet juttuja esim että "kääpiövillakoira hyökkäsi dogo argentinon päälle"?
Ei tietenkään koska sillä ei ole uutisarvoa.
Damien, joo. Näin käsitin että siis myyjä, ei kasvattaja.
Niinpä. Tosin jotkut kasvattajat pyytävät koiraa haettaessa vain puolet jos on kyse uroksesta. Jos molemmat kivekset laskeutuvat normaalisti niin koiran hinnan toinen osa maksetaan silloin.Question! kirjoitti:Sitä mä en vaan ymmärrä, että miksi ne eläimet tarvii luovuttaa uusille omistajille, ennen kuin eläin on kokonaan maksettu?
Eivätpä tulleet eilen avaamaan ovea niille valvojille. Vaikka käytävällä olleeseen lappuun olivat kirjoittaneet että heille voi tulla käymään ja kysyä koiran hoidosta. Ei ilmeisesti
Lapussa oli siis neutraalisti, tiivistettynä että sinä kenen koira kusee rappuun niin olisitko hyvä ja siivoaisit sen jäljet. Ei ilmeisesti ole heidän koira, no miksi siihen on sitten pitänyt kirjoittaa että niiden koira ei käytävään pissaile? Kun ei lapussa ollut edes nimeä 
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Jos pentuna on tullut niin rotukoirilla useimmiten myyjä ja kasvattaja ovat sama asia.Clyde kirjoitti:Damien, joo. Näin käsitin että siis myyjä, ei kasvattaja.
Kasvattajat ainakin usein myyvät velaksi koiria koska ne pitää saada pois nurkista4
ja hinta liikuu useissa tuhansissa euroissa.
^Damien, pennun kasvattaja on tämän myyjän tyttökaveri
Eli myyjä ei varsinaisesti ole ollut kasvattaja itse ja ovat siis hakeneet pennun tältä myyjältä.
Kun ovet ei auenneet heille, mikä mahtaa olla aikataulu jatkossa. Yrittävätkö uudelleen ens viikolla vai yrittävätkö kontaktia muulla tavalla...
Nothing is quite what it seems
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Eli yksi ja sama pariskunta?Clyde kirjoitti:^Damien, pennun kasvattaja on tämän myyjän tyttökaveriEli myyjä ei varsinaisesti ole ollut kasvattaja itse ja ovat siis hakeneet pennun tältä myyjältä.
Lappu luukkuun ja uusi yritys myöhemmin.Maybrick kirjoitti:Kun ovet ei auenneet heille, mikä mahtaa olla aikataulu jatkossa. Yrittävätkö uudelleen ens viikolla vai yrittävätkö kontaktia muulla tavalla...
Jos sekään ei toimi, käyrään poliisin kanssa.
Onko teidän rapussa siis useammassakin, kuin kahdessa taloudessa koira?Clyde kirjoitti:Lapussa oli siis neutraalisti, tiivistettynä että sinä kenen koira kusee rappuun niin olisitko hyvä ja siivoaisit sen jäljet. Ei ilmeisesti ole heidän koira, no miksi siihen on sitten pitänyt kirjoittaa että niiden koira ei käytävään pissaile? Kun ei lapussa ollut edes nimeä
Opetatko sinä koiran haukkumaan kun ovikello soi?joey kirjoitti:Onko teidän rapussa siis useammassakin, kuin kahdessa taloudessa koira?
Olen opettanut. Minusta se on järkevää, jos asuu omakotitalossa jossa lähinaapurit eivät ole ihan vieressä. Jos joku tulee talolle isäntäväen ollessa muualla ja soittaa ovikelloa, rekut eivät istu hiljaa rivissä ihmetellen, vaan ilmoittavat olemassaolostaan.apollo kirjoitti:Opetatko sinä koiran haukkumaan kun ovikello soi?joey kirjoitti:Onko teidän rapussa siis useammassakin, kuin kahdessa taloudessa koira?
Tuota koirien lukumäärää kyseisessä rapussa utelin siksi, että mietin, voiko Clyde joutua todistelemaan kolmannelle osapuolelle, että salapissaaja on juuri tuo kyseinen piski.