Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
matlockb
Watson itse

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^ No nehän (teot) oli juurikin mm. niitä. Kuten tuossa jo kirjoitinkin eilen, niin tämän sairastakin sairaampien seksuaalisten tarpeiden (joissa edes mielikuvitus ei rajana riitä) kohteeksi kelpasi kaikki; niin miehet, naiset kuin eläimetkin ja ihmettelen jos ei lapsetkin. Jos tästä sairaampi yksilö enää löytyy niin se on jo ehdottomasti todellinen saavutus.

Tämä pitäisi loppusijoittaa ongelmajätelaitokselle.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
finnbar87
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Joosua kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 10:06 pm
Minäkin olen ymmärtänyt että jos henkilöllä on siviilissä jokin asema, vaikka pienen kylän pelätty kovanaama, voi tämä asema muuttua vankilassa hyvin radikaalisti.
Eikö Pyhäselkä ole ns väkivaltavankila? Eli että siellä on myös väkivaltamiehiä. Ja he ovat varmaan vähän toisen tyyppisiä henkilöitä kuin kotikylän juopporemmi. Heidän pelottelunsa saattaa olla haasteellisempaa. Ja ehkä on myös huomioitava että sarjahukuttajalla ei välttämättä ole vastassa vain joku yksittäinen eri mieltä oleva henkilö, vaan luultavimmin joku porukka.
Onhan Pyhäselässä istuneiden joukossa esim. Valjakkala. Pari vuotta sitten vankilasta karanneista kahdesta jannusta toisella oli tappotuomio lusittavana, että kyllä siellä taitaa porukkaa olla ihan laidasta laitaan. Eksänikin istui siellä huumehommistaan.
Siinä, kun vielä ollaan tasaisella eikä järvessä, voi olla vaikeaa olla ns kingi.
Eikä pääse uimalla karkuun. :lol:
finnbar87
Jack Bauer

Tästä viikonloppuluettavaa: ETPK:t.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

finnbar87 kirjoitti: Pe Touko 02, 2025 2:32 pm Tästä viikonloppuluettavaa: ETPK:t.
Kiitos!!!
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Milloinkohan tämäkin sekopää pääsee "viimeiselle uinti reissulle"
Skoo11
Alokas

Viesti Kirjoittaja Skoo11 »

finnbar87 kirjoitti: Pe Touko 02, 2025 2:32 pm Tästä viikonloppuluettavaa: ETPK:t.
Olisiko tätä linkkiä mahdollista saada uudestaan? Ei harmillisesti toiminut enää
nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

Joosua kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 10:06 pmEikö Pyhäselkä ole ns väkivaltavankila? Eli että siellä on myös väkivaltamiehiä. Ja he ovat varmaan vähän toisen tyyppisiä henkilöitä kuin kotikylän juopporemmi. Heidän pelottelunsa saattaa olla haasteellisempaa. Ja ehkä on myös huomioitava että sarjahukuttajalla ei välttämättä ole vastassa vain joku yksittäinen eri mieltä oleva henkilö, vaan luultavimmin joku porukka. Siinä, kun vielä ollaan tasaisella eikä järvessä, voi olla vaikeaa olla ns kingi.

Mikä on "väkivaltavankila"? En ole koskaan kuullutkaan moista.

Näytä sinä mulle vankila jossa ei ole väkivaltarikoksista tuomittuja. Ja miksi Pekan pitäs ketään pelotella vankilassa tai olla kingi?
nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

finnbar87 kirjoitti: To Maalis 06, 2025 7:23 amOnhan Pyhäselässä istuneiden joukossa esim. Valjakkala. Pari vuotta sitten vankilasta karanneista kahdesta jannusta toisella oli tappotuomio lusittavana, että kyllä siellä taitaa porukkaa olla ihan laidasta laitaan. Eksänikin istui siellä huumehommistaan.
Siinä, kun vielä ollaan tasaisella eikä järvessä, voi olla vaikeaa olla ns kingi.
Eikä pääse uimalla karkuun. :lol:
Valjakkala :D
Kundihan oli puliukko viimeiset 15 vuotta eikä tosiaan vankilassa mikään kingi,päinvastoin. Ja että tappo tuomio jollaki,no joka vankilassa on tappajia,pyhäselässä on mm Metsuri,Ossi jne. ihan ne on normalisti siellä kuten muutki. Käy töissä,urheilee,syö ja nukkuu,mitä siellä pitäs tehdä?

Hillua,tapella ja uhkailla muitako? Miksi joku semmosta tekis, koska sieltä tulee helvetin äkkiä lähtö "kaikki toimet yksin"-osastolle. Ja pyhäselästä nimenomaan lähdetään sukevalle hyvinki vähästä,olen nähny miten tulee lähtö minuutissa rundin kautta toiseen taloon jos pyhiksessä alkaa määkimään muille/pampuille.
Enkä tiiä miksi joku todella rohkea kaveri haluais jonku Metsurin lusimisrauhaa häiritä, niin että sellit suljetaan moneksi päivää, kun siellä ovet on kuitenki ihan hyvin auki,melkeen 8 tuntia päivässä vaikka ei töitä olekaan kaikille.

Luuletteko te oikeesti että vankilassa riidellään ja tapellaan kokoajan? Se on hyvin äkkiä kaikki sulussa eli kaikki on sellissä ja ruokaki syödään sellissä sitten jos siellä on rauhatonta. Ja voitte kuvitella että semmosesta palaa sitten hermo niillä jotka asuu siellä pysyvästi esim Huohvanaisella.

Voitte mennä hillumaan sinne,jään odottamaan uutisia.
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Aikamoinen lista uhreja ja tekojen yrityksiä, lisäksi niitä mitä ei tutkittu. 7+7 ja muut.
Kylillä porukka tiesi paikan ettei kannata mennä vierailemaan. 8)
Antoi humalaisille auton käyttöön ja oli itse kyydissä, syytettiinkö ajoneuvon luovuttamisesta ikinä?
finnbar87
Jack Bauer

Skoo11 kirjoitti: Su Elo 24, 2025 5:05 pm
Olisiko tätä linkkiä mahdollista saada uudestaan? Ei harmillisesti toiminut enää
Joo, ne lopettaa toimimasta aika nopeesti. Tästä uutta.

https://gofile.io/d/4HyxWa

Pitäis linkin toimia, mutta kerro ihmeessä jos ei toimi.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ghost hunting kirjoitti: Su Elo 24, 2025 6:43 pm Antoi humalaisille auton käyttöön ja oli itse kyydissä, syytettiinkö ajoneuvon luovuttamisesta ikinä?
Syytettiin ja tuomittiinkin. Monta kertaa. "Parastahan" tässä oli se, että usein Seppänen pakotti eniten humalassa olleen kuljettajaksi ja sitten soitti rattijuopolle itse poliisit!

Sai toki myös itse tuomioita (törkeistä) rattijuopumuksista ja kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta (autolla ajaminen humalassa ajokiellon aikana).

Mikäpä rikos Seppäsen cv:stä puuttuisikaan.. sellaista on vaikea löytää..

(Lainausta lyhennetty).
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Se tässä parasta olikin kun soitti itse poliisit, halusi kai keljuilla ja varmaan yritti saada näyttämään kuskin onnettomuudelta jos olisi "vahinko" käynyt, hyviä kännikuskeja oli kun ei pahemmin käynyt.
Ei varmaankaan ole yhtään puuttetta Seppäsen CV:ssä. 8)
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Ei kai se talousrikoksia kauheasti tehnyt, vai oliko niitäkin?
finnbar87
Jack Bauer

viivahattu kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 6:19 pm Ei kai se talousrikoksia kauheasti tehnyt, vai oliko niitäkin?
Ainakin maksukorttipetoksia teki aivan varmasti. Yhtä olin itsekin aikoinaan, muutamaa vuotta ennen ensimmäistä henkirikostaan, todistamassa. Nehän ovat talousrikoksia.

Huumerikoksia ei mahtanut tehdä, vaikka vaikka viinaa kyllä välittikin. Mutta se taitaa olla ainut, mihin ei sotkeutunut.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

finnbar87 kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 7:12 pm
viivahattu kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 6:19 pm Ei kai se talousrikoksia kauheasti tehnyt, vai oliko niitäkin?
Ainakin maksukorttipetoksia teki aivan varmasti. Yhtä olin itsekin aikoinaan, muutamaa vuotta ennen ensimmäistä henkirikostaan, todistamassa. Nehän ovat talousrikoksia.

Huumerikoksia ei mahtanut tehdä, vaikka vaikka viinaa kyllä välittikin. Mutta se taitaa olla ainut, mihin ei sotkeutunut.
Okei, siinä tapauksessa. Maanpetosrikoksiin tuskin sentään ehti syyllistyä? 😄
Vastaa Viestiin