Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 08, 2024 1:57 am
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 08, 2024 12:27 am
RL11/6 kirjoitti: Pe Kesä 07, 2024 11:43 pm

En. En pidä myöskään uskonpuhdistuksen jälkeisestä kristillisyydestä, vaan aikaisemmasta, likaisemmasta versiosta.
Olet kokenut itsesi erilaiseksi ala-asteelta lähtien. Miksi?
Nämä on taas näitä sinun homojuttujasi. En todellakaan ole mikään sielunveljesi, enkä kiinnostunut miehistä. Voit runkata yksinäsi siellä rovaniemeläisessä vuokrayksiössäsi kiljuämpäreidesi keskellä.
Viha ja katkeruus ovat päällimmäisiä tunteitasi, mutta mitä on niiden alla?

Tukahduttu homoseksuaalisuus ja/tai sarja epäonnistumisia?
Viimeksi muokannut Ross Sullivan, La Kesä 08, 2024 11:47 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Huvittaa, kun näiden kahden Laserskaterin mielestä heterouden korostamista on homoseksistä kieltäytyminen. Tunteiden tulkintakin netin välityksellä on heidän erikoisalaansa. Tämmöisiä Händikäppersparivaljakoita syntyy juurikin netissä yksinäisten kaappihomomiesten toimesta ja auttamatta ne ovat aina näitä autismikirjon omaavia Mein Teil -tapauksia.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kyllähän se on ihan fakta että juuri kaappihomot ovat kovimpia heteroutensa korostajia ja näkemässä homoutta kaikkialla, siitä puhe mistä puute sanonta sopiikin hyvin tuohon asiaan :lol:
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Honey_Badger kirjoitti: La Kesä 08, 2024 11:48 am
*pltmtxtvp*tm

Johan se housuun paskova mielipuoli hävisi yhdet rehelliset vaalit. Sen jäkeen onkin keskittynyt naureskelemaan Bidenin seniiliydelle - samalla kun itse paskaa vaippaan kaiket päivät.

*pltmtxtvp*tm
Älkää nyt saatanan modet, just kun mulla oli hauskaa!

Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yleläinen tai muutoin mielisairas.
(ei hlöspek (tm) )
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 08, 2024 1:04 pm Huvittaa, kun näiden kahden Laserskaterin mielestä heterouden korostamista on homoseksistä kieltäytyminen. Tunteiden tulkintakin netin välityksellä on heidän erikoisalaansa. Tämmöisiä Händikäppersparivaljakoita syntyy juurikin netissä yksinäisten kaappihomomiesten toimesta ja auttamatta ne ovat aina näitä autismikirjon omaavia Mein Teil -tapauksia.
Ei, vaan sinä rinnastit miehen nimen tietämisen siihen, että on "kiinnostunut miehistä". Tuo on juuri kaikista ankarimmille repressiivisille homoseksuaaleille tyypillistä käytöstä, kaivaa se homonäkökulma väkisin esiin vaikka kivenkolosta ja tietenkin korostaa, että enhän nyt minä. Et tietenkään, et tietenkään.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 08, 2024 1:04 pm Huvittaa, kun näiden kahden Laserskaterin mielestä heterouden korostamista on homoseksistä kieltäytyminen. Tunteiden tulkintakin netin välityksellä on heidän erikoisalaansa. Tämmöisiä Händikäppersparivaljakoita syntyy juurikin netissä yksinäisten kaappihomomiesten toimesta ja auttamatta ne ovat aina näitä autismikirjon omaavia Mein Teil -tapauksia.
Ei siinä tarvitse olla erityinen tunteiden tulkki, että äärimmäisiä tunteita voi tulkita kirjoituksista.

Kirjoituksistasi suorastaan hehkuu viha ja katkeruus. Niissä yhdistyy sellaisen armeijasta vapautetun c-miehen hulluus ja kontulalaisen paskalähiön sivistymättömyys. On niissä myös murrosikäisen uhmaa ja epävarmuutta. Pieni ripaus myös tiedostamatonta homoutta.
RL11/6
Watson itse

viivahattu kirjoitti: La Kesä 08, 2024 4:38 pm Tuo on juuri kaikista ankarimmille repressiivisille homoseksuaaleille tyypillistä käytöstä
Mielesi on selkeästi tähän kouliintunut. Omakohtainen kokemus ja tarve siitä keskustella?

En välttämättä pysty auttamaan olemalla ns. keskusteluapuna. Yritän, jos oikeasti sitä tarvitset.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 08, 2024 6:50 pm armeijasta vapautetun c-miehen
Voi, jos olisin ollut silloin noin ymmärtäväinen ja tuolla ohittanut sen turhan osan nuoruudestani. Olin liian yhteiskuntaan kasvatettu.

Sinun sotilasarvo on varmaankin omasta mielestäsi jokin, jota kaikkien tulee vähintään kumartaa.

Minun sotilasarvoa jokainen sotilasmaailmaan kuuluva kumartaa, jos on osa sitä. Jopa ne, jotka ovat siinä maailmassa minun yläpuolellani.

Sinua ei arvosta kukaan, koska et ole mitään.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 08, 2024 7:09 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 08, 2024 6:50 pm armeijasta vapautetun c-miehen
Voi, jos olisin ollut silloin noin ymmärtäväinen ja tuolla ohittanut sen turhan osan nuoruudestani. Olin liian yhteiskuntaan kasvatettu.

Sinun sotilasarvo on varmaankin omasta mielestäsi jokin, jota kaikkien tulee vähintään kumartaa.

Minun sotilasarvoa jokainen sotilasmaailmaan kuuluva kumartaa, jos on osa sitä. Jopa ne, jotka ovat siinä maailmassa minun yläpuolellani.

Sinua ei arvosta kukaan, koska et ole mitään.
Höpöjä. Ei sinulla mitään sotilasarvoa ole. Olet niin tyhmä, että oletat kaikkien olevan idiootteja.

Minua ei tarvitse arvostaa, mutta kyllä sinäkin minun veroeuroillani elät.
viivahattu
Watson itse

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 08, 2024 6:57 pm Mielesi on selkeästi tähän kouliintunut. Omakohtainen kokemus ja tarve siitä keskustella?

En välttämättä pysty auttamaan olemalla ns. keskusteluapuna. Yritän, jos oikeasti sitä tarvitset.
Älä nyt jumalauta taas aloita tätä, että ensin rupeat itse jauhamaan jostakin asiasta ja sitten väittämään, että joku muu olisi sen ihan itsestään ottanut puheeksi. Sinä sanoit, että et ole kiinnostunut miehistä, vaikka kukaan ei ollut mistään helvetin homoilusta sanonut sanaakaan ennen sitä. Ei kenelläkään muulla kuin sellaisella, joka oikeasti on syvällä sisimmässään kiinnostunut miehistä, mutta häpeää sitä, ole tarvetta ottaa keskusteluun tuollaista kulmaa. Olisit nyt edes haukkunut muut homoiksi, niin olisit vain vaikuttanut idiootilta, mutta koska otit juuri tuon kulman, annettu mielikuva on vähän toinen.

Älä nyt ainakaan sarjamurhaajaksi rupea tuon syvästi sisäistetyn itseinhon vuoksi, hyväksy mieluummin itsesi sellaisena kuin olet ja elä elämäsi onnellisena siitä eteenpäin.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Minfossa sekä natsikortti että rasistikortti ovat molemmat niin sanotusti yesterday, sillä nykyään pelataan lähinnä vain homokorttia.

Täällä kun tuntuu olevan alan asiantuntijoita, niin kertokaas mulle, että pitääkö ystäväni kaverin toteamus paikkaansa. Hän kun oli ollut pitkällä ja kostealla lomamatkalla, jonka aikana oli antanut miespuolisen henkilön ottaa tältä poskeen. Ja täällä Suomessa sitten perusteli asiaa niin, että ei se tee homoksi jos antaa. Vasta se tekee, jos ottaa.

Pitääkö paikkansa, asiantuntijat?
viivahattu
Watson itse

Eihän se homoksi teekään, vaan biseksuaaliksi.
Ross Sullivan

viivahattu kirjoitti: La Kesä 08, 2024 8:31 pm Eihän se homoksi teekään, vaan biseksuaaliksi.
:D :D :D

Haavavittu on suosikkejani!

Tolvanoita on ihan liikaa.
RL11/6
Watson itse

Tietysti händikäppersin lisäksi tämä Voight hyppäsi popperspulloineen ketjuun kertoilemaan miesten välisestä seksistä, joka on mukamas kaverille tapahtunut. Ei sillä mitään kavereita ole ja ihan itse on ottanut poskeen.

Ross Sullivan ja Viivahattu on suorastaan lgbtq-nimimerkkejä ja jokseenkin jopa ravehenkisiä. Rauhan ja yksilövapauden puolestapuhujia ja eroa armeijasta.fi -liikkeen kannattajia.

Tämä kaatosade on minulle Jumalalta lupaus siitä, että vielä tulee sade, joka huuhtelee tämän kaiken paskan pois kaduilta.
Hilmamummo
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Hilmamummo »

Hilmaa naurattaa nämä jotka täälä hyökkäävät toisten kimppuun. Lukenut että näillä trollaajilla mm. huono itsetunto ja hyökkäämällä netissä toisten kimppuun he saavat tyydytystä omaan elämäänsä, jota juurikaan ei ole. Näin on närhen pallit.
Kunnioita vanhempiasi.
Vastaa Viestiin