Et tainnut ihan ymmärtää lukemaasi.lammas1 kirjoitti: La Kesä 01, 2024 6:16 amEhkäpä näin. Ensimmäinen mieheni kuoli kun olin 23 vuotias, häneltä jäi lapsi. Toinen, avomieheni kuoli ja hänen kanssaan minulla oli 2 lasta. Olen nyt parisuhteessaa ollut useamman vuoden ja tämän miehen kanssa on lapsi. Kuolemat on liikenneonnettomuus, ei autolla, ja hukkuminen. Jälkimmäiseen liittyy alkoholia. Kyllä se elämä on minua opettanut selviytymään itse, ei paljon apuja ole maailma antanut. Mutta jätettään minun elämä tähän, se on kuitenkin loppujen lopuksi tavallisen tylsää eikä mitään rikollistakaan ole tullut tehtyä, ylinopeudet sun muut pois lukien.UglyBetty kirjoitti: La Kesä 01, 2024 5:23 am lammas1 kyseli Nokian tapauksen ketjussa onko hän muka elämänkallu kun hänellä on lapsia kolmen eri miehen kanssa. Voi kuule, olet muutakin kuin elämänkallu!![]()
Hän myös kirjoitti ”Toisekseen jos elämänkoulu ei opeta mitään, ei mikään muukaan.”
Niin, kyllähän meistä lähes jokainen oppii elämässä erinäisiä asioita, mutta ne ketkä käyttävät sanontaa elämänkoulu ja/tai ovat muuten omaksuneet tuon kuvauksen juuri kuten kirjoitit, ovat niitä elämänkalluja.
Se ei ole kovin positiivinen nimitys. Paitsi ehkä joillekin![]()
”Ylinopeudet sun muut”, mitäs muuta olet tehnyt kuin ajanut ylinopeutta, mutta et laske sitä rikolliseksi?