Älä nyt innostu taas liikaa, ettei tule bannia. (=bannaa itsensä jossain ketjussa viikon sisään)Knobster kirjoitti: To Heinä 23, 2026 6:57 pm Oletteko te yläasteella vai mitä tuo lällättely on?Koomista touhua.
Samaa paskaahan te harrastatte neekerispekuloinnillanne ja itkette itsenne uneen kun näin ei ollutkaan. Joka ketjussa sama ja samat nimimerkit. Koomista touhua.
Lisäksi tuo Persuilta tuttu koulukiusaaminen näissä nimimerkkiin kohdistuvissa ketjuissa. Voi että. Olette varmaan olleet itse kovinkin kiusattuja![]()
Annaanna...
-
jotunheimen
- Martin Beck
Re: Annaanna...
@veitera has blocked you
One trick pony? Kaikilla meillä on ristimme. Ei mua häiritse niin paljon mielenvikaisuus pinttymien muodossa kuin se, että roinaa postataan tarkoituksessa tuhota koko foorumi tai ainakin täyttää se jollain ideologialla tai toisella.viivahattu kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 6:43 pm On kyllä aivan saatanan raskas ja ennalta-arvattava hahmo tämäkin. Aina kun nuslimi raiskaa, alkaa armoton semanttinen kikkailu jostain lillukanvarsista ja vastuun siirtäminen kenen tahansa muun kuin muhmutin itsensä harteille. Aina kun suomalainen raiskaa, kaikki suomalaiset ovat raiskareita.
Onkohan täällä jo tekoälyllä pyöritettyjä nikkejä? Luulisin että se on jo ihan mahdollista.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Mä siis niin toivoisin, että tällä eturauhas-Tuplalla olisi sen verran aivoja, että ei yrittäisi enää jatkossa satuillen auttaa afrikkalaissuomalaisia kun loppujen lopuksi keheenkään ei ilmeisesti sattunut vaikeasti, ja lopulta se oli aika klassinen fafo / instant karma.Salmari kirjoitti: To Heinä 23, 2026 2:42 pm Ruplan päivän jauhotus Vaasan neekeripojan tekemän keppostelun uutisessa
Jos Suomessa olisi sananvapaus, me myös näkisimme todisteet.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X