Muuta keskustelua
-
Porin
Juu, tuo oli hyvä spämmi-sähköposti aikanaan. En tosin ole jaksanut koskaan tarkastaa, pitääkö nuo kohdat paikkaansa vai ei. Ehkäpä bluerein ne kertoo, kun kerran on siitä kirjasta kiinnostunut.Howler kirjoitti:*reps* bluerein just got owned by MotiivitOn! Oivoi, tuo oli kyllä hyvä. Nyt vaan odottamaan bluereinin vastauksia!
-
bluerein
Mun systerillä on pari kuvaa, mun mutsilla on pari kuvaa ja rakkaalla tädilläni on myös tatska. Ja tietty itellä noi neljä. Joulun tienoilla tulee kaks kuvaa lisää.
Ei tatskojen tarvii olla mitää Ville Valo tyylisiä koko käden peittäviä. Ne voi olla pieniä ja kauniita. Ja jollain tavalla merkityksellisiä, ei ehkä muille mutta itselle.
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... id=1381756
Tuol on mun kuvat ihossa.
Ei tatskojen tarvii olla mitää Ville Valo tyylisiä koko käden peittäviä. Ne voi olla pieniä ja kauniita. Ja jollain tavalla merkityksellisiä, ei ehkä muille mutta itselle.
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... id=1381756
Tuol on mun kuvat ihossa.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Olen aina halunnut tatuoinnin mutta vieläkään en ole sitä ottanut. Ehkä sitten joskus.. Vanhempani sanoivat minulle kun teininä kinuin lävistystä että en saa vielä mutta sitten kun olen 18 saan ottaa jos vielä haluan. 18 täytettyäni en saanutkaan lupaa lävistykseen. Ollessani 20 ja asuttuani melkein kaksi vuotta pois vanhempien kotoa otin lävistyksen suuhun eli se ei haittaa myöskään työssäni. Äitini haukkui minut täysin tästä vaikka olin hänelle ilmoittanut että nyt minä sen haen.
Kuitenkin äiti on tästä leppynyt eikä enää siitä niin välitä
Kuitenkin äiti on tästä leppynyt eikä enää siitä niin välitä
Nanika ga tooku matteiru to
Hehe, yleensä en osallistu uskontoaiheisiin keskusteluihin, mutta nyt on kyllä jo pakko. En tiedä miksi, mutta jostain syystä uskovaiset ovat alkaneet siirtyä lähimmäisenrakkaudesta lähimmäisennuhteluun. Itse ainakin ymmärrän monien negatiiviset, ja jopa vihamieliset reaktiot niin foorumeilla kuin ihan oikeassakin elämässäkin jotka kohdistuvat uskovaisiin.
Usein myös asetutaan ylempään asemaan kuin ei-uskovaiset, ja kukapa sellaisesta ei suuttuisi? Itsekin olen uskovainen, mutta tiedän että en ole piirun vertaa parempi kuin kukaan toinenkaan. Yritän myös käyttäytyä sen lähimmäisenrakkauden periaatteen mukaisesti, mutta tiedän että en likikään aina siinä onnistu.
En myöskään ihan täysin ymmärrä, että tälläkin foorumeilla jotkut uskovaiset kirjoittavat uskonasioista topikkeihin, jotka eivät liity siihen millään tavalla. Minä ainakin olen palstalla keskustelemassa foorumin aihepiiriin liittyvistä asioista, ellen sitten erillisiin uskoon tai uskontoon liittyviin aiheisiin kirjoittele, mutta sitä ei juurikaan tapahdu.
En missään nimessä häpeä uskoani. Se ei ole syy miksi en asiaa joka viestissäni tuo julki. Olen vain sitä mieltä, että paras keino uskovaisten "maineen" parantamiseksi on fiksu ja kohtelias käytös, ja toisten ihmisten huomioonottaminen. Lähimmäisenrakkaudesta kun kuitenkin on lopulta kyse.
Sitten vielä noista tatuoinneista. Monet niistä ovat kertakaikkiaan upean näköisiä. Tuo Pinkkiksen selässä oleva poni on myös erittäin hieno mielestäni. Itselläkin on jonkinlainen piirros hakusessa. Tai vaihtoehtojahan on, pitäisi vain valita että mikä olisi se paras
Usein myös asetutaan ylempään asemaan kuin ei-uskovaiset, ja kukapa sellaisesta ei suuttuisi? Itsekin olen uskovainen, mutta tiedän että en ole piirun vertaa parempi kuin kukaan toinenkaan. Yritän myös käyttäytyä sen lähimmäisenrakkauden periaatteen mukaisesti, mutta tiedän että en likikään aina siinä onnistu.
En myöskään ihan täysin ymmärrä, että tälläkin foorumeilla jotkut uskovaiset kirjoittavat uskonasioista topikkeihin, jotka eivät liity siihen millään tavalla. Minä ainakin olen palstalla keskustelemassa foorumin aihepiiriin liittyvistä asioista, ellen sitten erillisiin uskoon tai uskontoon liittyviin aiheisiin kirjoittele, mutta sitä ei juurikaan tapahdu.
En missään nimessä häpeä uskoani. Se ei ole syy miksi en asiaa joka viestissäni tuo julki. Olen vain sitä mieltä, että paras keino uskovaisten "maineen" parantamiseksi on fiksu ja kohtelias käytös, ja toisten ihmisten huomioonottaminen. Lähimmäisenrakkaudesta kun kuitenkin on lopulta kyse.
Sitten vielä noista tatuoinneista. Monet niistä ovat kertakaikkiaan upean näköisiä. Tuo Pinkkiksen selässä oleva poni on myös erittäin hieno mielestäni. Itselläkin on jonkinlainen piirros hakusessa. Tai vaihtoehtojahan on, pitäisi vain valita että mikä olisi se paras
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Maailma muuttuu. Nykyään ihmiset ottavat tatuointeja, eivätkä ne liikkeessä otettuina aiheuta mitään harmeja. Ne ovat taidetta ja itseilmaisun keino, josta voi saada iloa ja voimaa elämään, jos kuva on otettu muistona jostain tai merkkinä omista ajatuksista. Ne kertovat omalta osaltaan miten ihminen suhtautuu itseensä ja maailmaan. Itselläni on suhteellisen paljon erilaisia kuvia ja jotkut ovat suoraansanoen täysin typeriä, mutta ne on sitä itsekritiikkiä ja huumoria, jota jokainen tarvitsee joskus miettiessään itseään. Osa kuvistani kertoo tapahtumista elämässä, jotka eivät ikinä unohdu ja näinollen ovat muistoja ajasta, jolloin asiat olivat erilailla. Toivottavasti selvensi. Äläkä nyt tytärtäsi kritisoi, koska hänellä on kuitenkin vapaus tehdä iholleen mitä haluaa, jos on täysi-ikäinen. Tottakai joku maku on hyvä säilyttää, eikä äärimmäisen provosoivia kuvia ole järkeä ottaa, ellei ole valmis idean takana loppuelämäänsä seisomaan.bluerein kirjoitti:lonelinenss... Voi tietäisitpä miten paljon tyttärelläni on tatuointeja, ja lisää on menossa ottamaan, siksihän minä teiltä kyselenkin, ja toivon teiltä asiallisia vastauksia, mitä enemmistö on mieltä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
bluerein kirjoitti:motiivitOn... kirjoititpaljon asiaa, ja olet tutkinut Mooseksenkirjaa, ei enää noudateta Mooseksen lakia, ne lait oli silloin kun Jeesus ei ollut vielä syntynyt maailmaan, kun Jeesus syntyi maailmaan, hän kumosi Mooseksen lait, vanhanTestamentin, nyt me eälämme uudessa laissa, nyt on säännöt ja laki toisenlaiset, mutta silti koko Raamattu on totuus, on paljon asioita joita ei voi noudattaa, eikä noudateta enää, eikä tarvitsekkaan, kuten polttouhrit syntiemme tähden, koska Jeesus meni Ristille meidän syntiemme tähden, en muista kaikkia mitä kirjoitit, mutta emme elä enää vanhassa liitossa, vaan uudessa, ja uudessa on taas sit omat säännöt ja asiat. tämäkin asia pitäisi paremmin selittää, koska tämä on laaja.
Eikö Jeesus sitten kumonnut tätä tatuointi- ja lävistyskieltoa? Mooseksen juttujahan sekin oli?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Hyvänen aika, Beelsebub, oletko se sinä?!?!Bombay kirjoitti: Ps. Itselläni on tatuoitu käännetty risti rinnassa, olen vähintään Saatanan poika.
bluerein kirjoitti:Raamatussa meille on annettu kaikki elämän ohjeet, mmm. tästäkin Raamattu sanoo : " Älkää viileskelkö ihoanne...älkääkä koristelko itseänne ihopiirrokslla" Kolmas Mooseksenkirja 19
Miksi nuori antaa tatuoida itseensä ? kertokaa minulle syy siihen ??
Miksi ihopiirroksia ja lävistyksiä pitää saada aina vain lisää ja lisää ??
Tatuointeja en vieläkään ole saanut hankittua, mutta lävistyksiä minulta kyllä löytyy useampikin. Omasta puolestani voisin vastata, että lävistykset ja tatuoinnit ovat vain ja ainoastaan kehon koristelua. Itselläni ei ole yhtään lävistystä kasvoissa, koska lävistykset kasvoissa eivät sovi omaan kauneuskäsitykseeni (toki monelle kasvolävistykset sopivat älyttömän hyvin, älkää käsittäkö väärin. Itse vain näyttäisin idiootilta niiden kanssa). Toinen asia: lävistyksissä ja tatuoinneissa viehättää aivan varmasti myös hallittu kipu, josta jää arpea kauniimpi muisto. Monet ottavat tatuointeja myös itselleen tärkeiden asioiden symboleina - rakkaan ihmisen nimikirjaimet, kuva lempieläimestä, tärkeä mietelause... Toki lävistyksiin ja tatuointeihinkin voi jäädä "koukkuun", kuten mihin tahansa muuhunkin asiaan. Se ei kuitenkaan ole väistämättä edessäbluerein kirjoitti:No sanokaapa minulle miksi tatskoja ja lävistyksiä pitää ottaa lisää ja lisää, kun on ensimmäisen ottanut, haluaisin vain tietää, älkää käsittäkö minua väärin, tuleeko siihenkin riippuvuus, niinkuin esim.tupakkaan ??
ja alkoholiin ? onko se riippuvuus, josta ei pääse eroon, ennenkuin on tatuoinut itsensä ja lävistellyt naamansa ynm...?
Miksi muuten, bluerein, itse vetoat Mooseksenkirjaan jos sitten kuitenkin MotiivitOnille vastatessasi toteat, että Mooseksenkirjan säännöt ovat vanhoja?
Olen seurannut jonkin aikaa sinun kirjoittamiasi viestejä ja olen ajatellut että pystytkö ollenkaan keskustelemaan asiasta että et joka toisessa sanasssa mainitse jumalaa tai saatanaa?bluerein kirjoitti:motiivitOn... kirjoititpaljon asiaa, ja olet tutkinut Mooseksenkirjaa, ei enää noudateta Mooseksen lakia, ne lait oli silloin kun Jeesus ei ollut vielä syntynyt maailmaan, kun Jeesus syntyi maailmaan, hän kumosi Mooseksen lait, vanhanTestamentin, nyt me eälämme uudessa laissa, nyt on säännöt ja laki toisenlaiset, mutta silti koko Raamattu on totuus, on paljon asioita joita ei voi noudattaa, eikä noudateta enää, eikä tarvitsekkaan, kuten polttouhrit syntiemme tähden, koska Jeesus meni Ristille meidän syntiemme tähden, en muista kaikkia mitä kirjoitit, mutta emme elä enää vanhassa liitossa, vaan uudessa, ja uudessa on taas sit omat säännöt ja asiat. tämäkin asia pitäisi paremmin selittää, koska tämä on laaja.
Kun mitä ilmeisemmin olet uskovainen niin kertoisitko mitä mieltä olet avoliitosta? Enkä kysynyt jumalan mielipidettä vaan sinun.