Anteeksi, mitä helvettiä ja missä? Äijä vissiin seonnut kun pitää olla myös Hänk Kanajalka.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 12:21 pm naurattaa nokkelaa piiluvittuilua pissa-kakka huumoriksi kutsuvat postaamassa mukamas hauskoja ala-aste ikäisten tekemiltä vaikuttavia kuvamanipulaatioita![]()
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
Even Steven
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
No eipä se kyllä yllätä että sinä joudut kyselemään että mitä ja missä, sinulla nyt yleensäkin on pallo hukassa.Even Steven kirjoitti: To Elo 22, 2024 2:50 pmAnteeksi, mitä helvettiä ja missä? Äijä vissiin seonnut kun pitää olla myös Hänk Kanajalka.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 12:21 pm naurattaa nokkelaa piilovittuilua pissa-kakka huumoriksi kutsuvat postaamassa mukamas hauskoja ala-aste ikäisten tekemiltä vaikuttavia kuvamanipulaatioita![]()
Hank ei tuohon kyllä liittynyt millään lailla, etkä kyllä sinäkään eli mitä sinä siellä taas länkytät, oletko lisännyt minut jollekin omalle "follow" listallesi?nipsunapsu kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 3:57 pm Hienoa jos pissa-kakka-huumori uppoaa, itsekin olen aina kakarana hekotellut toisten mitoille.
-
Even Steven
Sinä olet hukannut pallon kokonaan jo koronan aikoihin.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:08 pm No eipä se kyllä yllätä että sinä joudut kyselemään että mitä ja missä, sinulla nyt yleensäkin on pallo hukassa.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Tais hävitä jo joskus sen kanlaya-nimimerkin aikoihin, kun otti takkiin niin pahasti siltä.Even Steven kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:20 pmSinä olet hukannut pallon kokonaan jo koronan aikoihin.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:08 pm No eipä se kyllä yllätä että sinä joudut kyselemään että mitä ja missä, sinulla nyt yleensäkin on pallo hukassa.
Niin siis tuo kanlayhan oli se sikakoiran edellinen nikki joka otti jatkuvasti kaikilta takkiinsa niin pahasti että meni paletti totaalisen sekaisin ja sen seurauksena sai niskalaukauksella lähdöt palstalta, ja luikerteli sitten sikakoirana takaisin kokemaan saman kohtalon, yllättävän pitkään ylläpito sitä jaksoikin kaitseanipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:25 pmTais hävitä jo joskus sen kanlaya-nimimerkin aikoihin, kun otti takkiin niin pahasti siltä.Even Steven kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:20 pmSinä olet hukannut pallon kokonaan jo koronan aikoihin.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:08 pm No eipä se kyllä yllätä että sinä joudut kyselemään että mitä ja missä, sinulla nyt yleensäkin on pallo hukassa.
Evenillähän sen pallon perässä konttaaminen taas kerran tuotti hankaluuksia kun oli hukannut pissa-kakka viestinkin kokonaan.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Ja sinun se väännös 'knalaya' tuosta jolla sikakoira-nikille nillitit. Nupissassi sihahti siis jo silloin. Deal with it.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:34 pmNiin siis tuo kanlayhan oli se sikakoiran edellinen nikki..nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:25 pmTais hävitä jo joskus sen kanlaya-nimimerkin aikoihin, kun otti takkiin niin pahasti siltä.Even Steven kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:20 pm
Sinä olet hukannut pallon kokonaan jo koronan aikoihin.
sikakoirako sinulle tuollaista on skitsoissaan väittänyt?nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:36 pmJa sinun se väännös 'knalaya' tuosta jolla sikakoira-nikille nillitit. Nupissassi sihahti siis jo silloin. Deal with it.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:34 pmNiin siis tuo kanlayhan oli se sikakoiran edellinen nikki..nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:25 pm
Tais hävitä jo joskus sen kanlaya-nimimerkin aikoihin, kun otti takkiin niin pahasti siltä.
taidatte ollakin ihan bestiksiä
- nipsunapsu
- Axel Foley
Kyl se paistaa niistä sun nikeistä läpi damfin ihan ilman sikakoiria. Minua ei se edes kiinnosta kuinka monta nikkiä tunnet tarvitsevasi tai miksi, omahan se on häpeäsi, mutta mikä ikinä tuo juttu joskus sen kanlayan (sen väitetyn sikakoiran) kanssa oli, niin olisi kiinnostava tietää.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:49 pmsikakoirako sinulle tuollaista on skitsoissaan väittänyt?nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:36 pmJa sinun se väännös 'knalaya' tuosta jolla sikakoira-nikille nillitit. Nupissassi sihahti siis jo silloin. Deal with it.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:34 pm
Niin siis tuo kanlayhan oli se sikakoiran edellinen nikki..
taidatte ollakin ihan bestiksiä![]()
Liittyykö se tuohon 9/11 kinasteluun?
En minä enää muista mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin kanlayan aikana katkaisi, ilmeisesti otti niin usein kaikkien kanssa yhteen että hermo ei enää riittänyt asialliseen keskusteluun josta sitten seurasi ensin toistuvia banneja ja kun ei niistä oppinut niin sitten tuli niskalaukaus.nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:52 pmKyl se paistaa niistä sun nikeistä läpi damfin ihan ilman sikakoiria. Minua ei se edes kiinnosta kuinka monta nikkiä tunnet tarvitsevasi tai miksi, omahan se on häpeäsi, mutta mikä ikinä tuo juttu joskus sen kanlayan (sen väitetyn sikakoiran) kanssa oli, niin olisi kiinnostava tietää.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:49 pmsikakoirako sinulle tuollaista on skitsoissaan väittänyt?nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:36 pm
Ja sinun se väännös 'knalaya' tuosta jolla sikakoira-nikille nillitit. Nupissassi sihahti siis jo silloin. Deal with it.
Kumpa voisinkin ottaa yksin itselleni ansiot kanlayan niskalaukauksesta, mutta ei nyt sentään, tuskin minulla yksin kovin suurta osuutta asiaan oli vaan yleisellä ilmapiirillä ja sikak, anteeksi kanlayan, jatkuvalla oman agendansa tuputtamisella joka täytti ketjut lukukelvottomiksi.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Niin, en minä sitä kysynyt, vaan mikä se kinastelun aihe teillä kahdella oli?damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:00 pmEn minä enää muista mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin kanlayan aikana katkaisi,nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:52 pmKyl se paistaa niistä sun nikeistä läpi damfin ihan ilman sikakoiria. Minua ei se edes kiinnosta kuinka monta nikkiä tunnet tarvitsevasi tai miksi, omahan se on häpeäsi, mutta mikä ikinä tuo juttu joskus sen kanlayan (sen väitetyn sikakoiran) kanssa oli, niin olisi kiinnostava tietää.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:49 pm
sikakoirako sinulle tuollaista on skitsoissaan väittänyt?
Lisään vielä sen verran, etteihän tämä ensimmäinen kerta ole kun tätä sinun (ja juuri sinun) "sikakoiran kanssa tanssimista" ollaan ääneen ihmetelty. Jotainhan siellä taustalla on.
No enkös minä tuossa juuri vastannut että en enää muista mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin katkaisi, niitä kinastelun aiheita oli varmaan aika monia, yksi ainakin oli silloinkin venäjä, eli venäjän suorittama krimin valtaus ja itä-ukrainan separatistien tukeminen ja aseistaminen.nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:09 pmNiin, en minä sitä kysynyt, vaan mikä se kinastelun aihe teillä kahdella oli?damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:00 pm En minä enää muista mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin kanlayan aikana katkaisi,
Lisään vielä sen verran, etteihän tämä ensimmäinen kerta ole kun tätä sinun (ja juuri sinun) "sikakoiran kanssa tanssimista" ollaan ääneen ihmetelty. Jotainhan siellä taustalla on.
Helpompaa olisi kysyä missä asiassa me olemme sikakoiran kanssa olleet samaa mieltä, laitan tähän alle listan:
-
-
- nipsunapsu
- Axel Foley
Kai se on tähän tyydyttävä, vaikka sinun nupin sekoamisesta puhuinkin ja kivasti sen kahteen kertaan jo käänsit sikakoiraan 'mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin katkaisi' - kaipa se jollain järjellä on loogista, että niitä pahis "sikakoiria" täytyy edelleen yrittää tänäpäivänä provosoida monenkin nimimerkin voimin. Pieniä patoutumia lienee, mut niin kai meillä kaikilla.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:50 pmNo enkös minä tuossa juuri vastannut että en enää muista mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin katkaisi, niitä kinastelun aiheita oli varmaan aika monia, yksi ainakin oli silloinkin venäjä, eli venäjän suorittama krimin valtaus ja itä-ukrainan separatistien tukeminen ja aseistaminen.nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:09 pmNiin, en minä sitä kysynyt, vaan mikä se kinastelun aihe teillä kahdella oli?damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:00 pm En minä enää muista mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin kanlayan aikana katkaisi,
Helpompaa olisi kysyä missä asiassa me olemme sikakoiran kanssa olleet samaa mieltä, laitan tähän alle listan:
-
-
Oletko nyt ihan varma että puhuit tai kysyit jotain minun nupin sekoamisestani vai kysyitkö sitten sitä kinastelun aihetta?nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 7:02 pmKai se on tähän tyydyttävä, vaikka sinun nupin sekoamisesta puhuinkin ja kivasti sen kahteen kertaan jo käänsit sikakoiraan 'mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin katkaisi' - kaipa se jollain järjellä on loogista, että niitä pahis "sikakoiria" täytyy edelleen yrittää tänäpäivänä provosoida monenkin nimimerkin voimin. Pieniä patoutumia lienee, mut niin kai meillä kaikilla.nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:09 pm Niin, en minä sitä kysynyt, vaan mikä se kinastelun aihe teillä kahdella oli?
Toisaalta tämähän on Naurattaa murhainfossa ketju niin kiitos vaan nauruista, tuota nuppisi sekoamista on kyllä hauska katsoa
Jos nyt ihan realistisesti asiaa pohditaan, niin eiköhän se niskalaukauksen saaminen, vieläpä kahteen kertaan, osoita jonkinlaista nupin sekoamista, eli en se nyt tuon valossa kuitenkaan ollut minä jonka nuppi sekosi.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Kyllä tää oli ihan mun sekoilua, pahoittelut siitä.damfin kirjoitti: To Elo 22, 2024 7:27 pmOletko nyt ihan varma että puhuit tai kysyit jotain minun nupin sekoamisestani vai kysyitkö sitten sitä kinastelun aihetta?nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 7:02 pmKai se on tähän tyydyttävä, vaikka sinun nupin sekoamisesta puhuinkin ja kivasti sen kahteen kertaan jo käänsit sikakoiraan 'mikä sen sikakoiran kamelin selän silloin katkaisi' - kaipa se jollain järjellä on loogista, että niitä pahis "sikakoiria" täytyy edelleen yrittää tänäpäivänä provosoida monenkin nimimerkin voimin. Pieniä patoutumia lienee, mut niin kai meillä kaikilla.nipsunapsu kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:09 pm Niin, en minä sitä kysynyt, vaan mikä se kinastelun aihe teillä kahdella oli?
..
-
MrEhtivä
Mistä nämä kirjoittajien "arvonimet" tulee ja kuka ne antaa? Millä perusteella niitä vaihdetaan?