Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Höhö!

Mahtavan naurattavaa seurata motivoituneen ihmisen toimintaa oman pakkomielteen ajamana. Kauankohan sananvapauslakeja täytyy opiskella ja montako niitä on? Ehkäpä tämä motivoitunut kynäniekka & sananvapauslakiasiantuntija opiskelee useiden maiden sananvapauslakeja?
Kedonkukka kirjoitti: ...
Ihan jo pelkästään koulutukseni ja työni puolesta minua kiinnostaa ehdottomasti kaikki erilaiset rikokset - viimeiset vuodet olen opiskellut nimenomaan SANANVAPAUSLAKEJA.
Juuri niiden sananvapauslakien päälle nämä "arisavolaiset" kusevat.
...
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Koppakuoriainen
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Koppakuoriainen »

Ketjussa "Seksuaaliset ahdistelut nousseet 400% Helsingissä 2016" käytävä matemaattinen väittely.
MURHA.INFO - Suomen johtava rikosaiheinen avohoitoportaali
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Kävin annaannan innoittamana läpi omia aivoituksiani vuosien varrelta, ja tämä ketju aiheutti vieläkin hekottelua:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=11926
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
On Anoi Kaa

^Häh häh, huvittihan tuo!

Tämä pisti silmään, mielipide on erään unelmahalailijan:
Voin laittaa tähän milloin tahansa tutkimuksen, jonka mukaan maahanmuutto ei itse asiassa tuo kustannuksia valtiolle ja veronmaksajille. Itse asiassa vähän mennään jopa plussan puolelle.

Tuo "tutkimus" olisi kyllä mielenkiintoista lukea!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kun fobiat saavat yliotteen ja vilkas mielikuvitus kuvittelemaan itsensä joksikin kansanvapauttajasankariksi:
Ammattisotilaiden suorittama vallankaappaus Suomessa olisi suorastaan toivottava tilanne, ei tästä muuten pääse, nykypäättäjät kun ovat joko munattomia idiootteja tai myyneet itsensä EU:lle.
Itse asiassa ilmoittaudun kärkikomppaniaan valtaamaan YLE:n toimitaloa Pasilassa, josta sitten marssitetaan koko henkilöstö kädet niskan takana pikapikaa internointileiriksi muutetulle
Hartwall-Areenalle :D

Sen jälkeen hätätilahallitus lunastaa käyttöön kaikki ruotsinlaivat, jonne ajetaan kaikki maahan tulleet 30 000 laitonta irakilaista + nykyhallitus ja pahimpien suvakkivirkamiesten lauma.
Laivat ajetaan one-way Ruotsiin, jossa omistajayhtiöt voivat vuokrata ne pitkäaikaiskäyttöön Svedustanian migrille asuntolaivoiksi.
Win-Win situation :)

Saksa ja EU pärjätköön ilman Suomea Turkin ja muslimimaailman kanssa.
Kirjoittaja oli kiihoittunut Turkin vallankaappausyrityksestä.

Marokon Kauhun onneksi hallituksemme suhtautuu seniileihin rahjuksiin ansaitsemallaan kunnioituksella, eikä häkki heilahda, kuten rakkaassa naapurimaassamme:

Iltalehti:
Venäjällä kymmenet ihmiset ovat joutuneet vankilaan sosiaalisessa mediassa tekemiensä tykkäysten ja jakojen takia.

Suurin osa tuomioista annetaan sosiaalisessa mediassa tehtyjen, Venäjän politiikkaa vastustavien tykkäysten ja jakojen takia.

Venäläinen Anastasia Bubeyeva kertoo AP:n artikkelissa miehestään, joka joutui yli kahdeksi vuodeksi vankilaan. Tuomio annettiin, koska mies oli jakanut sosiaalisessa mediassa kuvan hammastahnapurkista, jonka yhteydessä oli teksti "Purista Venäjä pois itsestäsi!".

AP kirjoittaa, että Venäjällä tehovalvotaan tavallisten kansalaisten sosiaalisen median käyttöä. Syynä tälle on se, että venäläisiltä vaaditaan ehdotonta tukea maan sisä- ja ulkopolitiikalle. Valvonnan tavoitteena on löytää poliittisten linjausten kanssa ristiriidassa olevia sisältöjä, joiden pelätään aiheuttavan häiriöitä kansalaisten keskuudessa.

Moskovassa toimivan ihmisoikeusjärjestö Sovan mukaan vuonna 2015 ainakin 54 ihmistä sai tuomion vihapuheesta. Määrä on viisi kertaa enemmän kuin viisi vuotta sitten. Suurin osa tuomituista oli jakanut netissä viesteijä, joissa suhtauduttiin kriittisesti muun muassa Venäjän toimiin Itä-Ukrainassa ja Krimillä.

Tuomioita vihapuheesta kovennettiin Venäjällä helmikuussa ja heinäkuussa 2014. Ensimmäistuomioksi asetettiin viisi vuotta vankeutta. Koska lakien tulkinta on laveaa, on sosiaalisessa mediassa toimimisen seuraamusten ennakoiminen epävarmaa.

Ihmisoikeusaktivistien ja tapausten parissa työskennelleiden asianajajien mukaan viranomaiset syttävät nyt aiempaa herkemmin kansalaisia vihapuheesta ja väkivallattomasta ääritoiminnasta. Syynä tähän pidetään sitä, että annettujen tuomioiden määrä halutaan pitää ennallaan ja että viranomaiset haluavat osoittaa taistelevansa edelleen ääritoimintaa vastaan.

Suomessa asiasta uutisoi ensimmäisenä Helsingin Sanomat.

Lähde: Associated Press The Big Story

HANNA TUULONEN
[email protected]
On Anoi Kaa

^ Nyt naurattaa niin, että hampaat narskuu :mrgreen: !
Ja mitenkähän tuo ryssänmaa liittyy huvituksen aiheeseesi? Eikö meidän isoisät ja isoisänisät vaimoineen taistellut juuri tuota tyranniaa vastaan, yhtä hyvin voisit verrata Suomen lainsäädäntöä turkkilaiseen tai Somalimaan lakeihin?!
annaanna

Ei sinun sitä kannata surra, ettet ymmärtänyt ja meni vähän ohi.

Naureskele sinäpoika niitä juttuja, jotka käsität.

Ps
Suomessa on kuulemma helvetin huono tilanne sanavapauden suhteen.
On Anoi Kaa

Naurattaa se, että jotkut nostavat itsensä muiden yläpuolelle. Mistä tuo suvaitsevaisuusviha oikein kumpuaa - outoa, mutta minäpoika se en kuulemma tajuakaan parempien ihmisten asioita.

Tietäisitpä vaan sinäkin tuplaviha-anna, mitä kaikkea sitä ollaan tehty. Sinäkin olet tekojeni vaikutuspiirissä :mrgreen: .
annaanna

Suvaitsevaisuusviha.

Saisiko tälle suomenkielen uudissanalle sellaisen Katekismusmaisen selityksen.

Mitä se on?
Onko se syntiä.

Minä olen omasta mielestäni hyvinkin suvaitsematon ja jyrkkä ihminen. Naurattaa kun feministiksi ja suvaitsevaksi määritellään. Tai vihervassariksi. Vieläkin huvittavampaa.

Mikäli sinäkin naurat tuota itsensä kansanvapauttajana ja hallituksen kaatajana näkemää Marokon Kauhua, niin sitten meitä molempia taitavat huvittaa eräiden suuret luulot itsestään.

Olet uusinut allekirjoituksesi. Edellinen olikin ihan paska ja edusti huonoa huumoria. Tää uusi ei kyllä ole edeltäjäänsä parempi. Nolo suorastaan.
"Olisikin huumoria, näitä miehiä sitten tuodaan Suomeen"
Nainen kivitettiin kuoliaaksi Afganistanissa - syynä aviorikos. Naisen tuomitsi kuolemaan uskonnollisista johtajista ja sotapäälliköistä koostuva neuvosto.
Ihanko tosissasi oletat pakoon Afganistanista lähteneen sotapäälliköiden ja uskonnollisten johtajajien.

Jaaha.

..................
Sun murheesi, se hieman heikko itsetunto, muuten luuraa viestissäsi.
On Anoi Kaa

Naurattaa se, että hölmöt mellastaa ja vetää johtopäätöksiä olemattomuuksista, kuten tuo itsetuntoasia - perseestäkö tuon repäisit, haisee ainakin pahalle tuo anaalilyysi ja meni metsään ihan kuten sulla tapana on... Ihan kuin suoraan Ulvila-ketjusta kirjoituksesi ovat, siellä ne hullut mellastaa ja alkaa olla no-go-zone tavallisille ihmisille. Tai ollut jo tovin.

Muistele ja analysoi, jos olet siihen kykenevä, hetki omaa allekirjoitushistoriaasi. Sen, minkä korjaamiseen tarvitsit apuja sivistyneemmältä, ennen kuin mollaat muita.

Sinulta, jos joltakin, en allekirjoitusmollausta olisi osannut odottaa. Pieni kertaus toiminnastasi palstallamme lienee siis paikallaan:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... &start=780
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

annaanna kirjoitti:Minä olen omasta mielestäni hyvinkin suvaitsematon ja jyrkkä ihminen. Naurattaa kun feministiksi ja suvaitsevaksi määritellään. Tai vihervassariksi. Vieläkin huvittavampaa.
Naurattaa kyllä. Olet mielipide- ja ajatusrasisti niin kuin vertaisryhmäsi muutkin jäsenet sekä tunnet suurta valkoista häpeää. Toisin sanoen olet naurettava pelle. :lol:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

perusasiamies kirjoitti:Naakka on parhaimmillaan asiallinen ja analyyttinen kirjoittaja, mutta kyllä hän tavallaan myös kerjää noita bännejään. Esittää sitten aina marttyyriä bännit kärsittyään. Ärsyttävä tapa.

Minä ainakin olen löytänyt aina syyn hänen jäähyilleen, kun asia on minua niin paljon kiinnostanut, että olen penkonut.
Kokeile löytää viimeinen=) Saat 10 euroa, jos arvaat ylläpidon mainitseman syyn viimeisimmälle kahden viikon bannilleni. Pitäisi olla helposti löydettävissä tämä palstan toimintaa häiritsevä törkyviesti, koskapa ehdin vain 25 viestiä kirjoittaa edeltävän kahden viikon bannin jälkeen. Kerroush murisi alatyylisestä viestistään saamaansa viikon bannia vastaan tässä taannoin (missäköhän ketjussa se oli, kun en enää löytänyt?). Itse en ole koskaan mitään tuon tyyppistäkään kirjoittanut, mutta yhtä kaikki, kaksi kertaa pahemman rikoksen jälleen kerran tein, kuten niin usein ennenkin. En vain tunnu oppivan koskaan.

Minä tiedän ylläpidon ilmoittaman syyn. Viestiä en tosin tiedä.

Syyllinen vai marttyyri, siinäpä pulma? Et ehkä ole seurannut tätä viittä vuotta?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
perusasiamies
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Kokeile löytää viimeinen=) Saat 10 euroa, jos arvaat ylläpidon mainitseman syyn viimeisimmälle kahden viikon bannilleni. Pitäisi olla helposti löydettävissä tämä palstan toimintaa häiritsevä törkyviesti, koskapa ehdin vain 25 viestiä kirjoittaa edeltävän kahden viikon bannin jälkeen. Kerroush murisi alatyylisestä viestistään saamaansa viikon bannia vastaan tässä taannoin (missäköhän ketjussa se oli, kun en enää löytänyt?). Itse en ole koskaan mitään tuon tyyppistäkään kirjoittanut, mutta yhtä kaikki, kaksi kertaa pahemman rikoksen jälleen kerran tein, kuten niin usein ennenkin. En vain tunnu oppivan koskaan.

Minä tiedän ylläpidon ilmoittaman syyn. Viestiä en tosin tiedä.

Syyllinen vai marttyyri, siinäpä pulma? Et ehkä ole seurannut tätä viittä vuotta?
Eikös sulla ollut allekirjoitus jotenkin laiton? Olit siis suoraan laittanut jonkun tekstiä allekirjoitukseesi, eikös moinen ole kiellettyä?

Toinen veikkaus on henkilöspekulaatio, harrastat sitä tämän tästä. =D

Lisää tää kymppi sen satasen velan päälle.
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

perusasiamies kirjoitti: Eikös sulla ollut allekirjoitus jotenkin laiton? Olit siis suoraan laittanut jonkun tekstiä allekirjoitukseesi, eikös moinen ole kiellettyä?

Toinen veikkaus on henkilöspekulaatio, harrastat sitä tämän tästä. =D

Lisää tää kymppi sen satasen velan päälle.
Pitää olla yksi veikkaus eikä monta=) Allekirjoituksessa saa toki olla suoraan jonkun tekstiä (semmoistahan siellä on nytkin), mutta ei kuulemma "lautamiestekstiä". Eikä saa olla mitään ylläpitoon liittyvää, tämän tiedän kokemuksesta, vaikka sitä ei taideta säännöissä sanoa. Mutta ei tullut tästä bannia nyt.

Koska olen "tämän tästä" arvaillut jonkun kirjoittajan henkilöllisyyttä?? Vai onko meillä eri käsitys siitä, mitä henkilöspekulaatio tarkoittaa? Kaivapa joku viesti, jossa olen epäillyt, että joku kirjoittaja on jokin nimeltä mainitsemani henkilö, ei taida semmoista löytyä (sitä Kukka-vitsiä lukuunottamatta, ja siinäkin henkilö oli poliisin tutkinnan alla, joten eikö spekulointi sentään murhainfoon sovi, kun koko palstan tarkoitus on tämä). Itseäni on kyllä epäilty ties keneksi, mutta eipä niistäkään ole banneja tullut.

Mistä mä sulle satasen velkaa olen? Kerran olen kanssasi vetoa lyönyt ja myönsit, ettet tehtävään pysty, joten molemmat säilyivät omillaan. Kyseessähän oli livemurhan toteutus, eikä mikään "kaikki tuli nauhalta ja jokainen näytteli osansa"-kertomus. Kyllähän aina on tiedetty, miten Auerin syylliseksi saa, erityisesti jos ei uhrin vammoista eikä verijäljistä tiedä mitään.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 55#p714886

No, nää nyt on näitä.
Silti ainakin ulkopuolista tämmöiset teoriat naurattaa (ketjuun sopivasti), vaikka me "asian sisällä olijat" emme aina sitä huomaa ajatella:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 65#p718805
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 80#p718829
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Taas yksi multitrolli oli kadonnut bittiavaruuteen. Saas nähdä millä nimimerkillä seuraavaksi palaa tohon venäläisten tp-ketjuun...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin