Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Rescuer
Watson itse

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

lonesjucca kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 2:27 pm
Rescuer kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 10:26 pm Naurattaa se into, millä eräät tällä vuosikymmenellä rekisteröityneet nikit yrittää päihittää jo ennen heidän aikaansa täältä pois potkittujen pahimpien hörhöjen toilailut. Janitakin kovasti pyrii sirpan tasolle, mutta siihen on (onneksi) vielä matkaa.
Mee sinne Venäjälle puuttinisti.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...

Putiniksi minua ei vielä ole taidettu kutsua.
Sinua taas ei voi kutsua edes pelleksi, koska se olisi loukkaus pellejä kohtaan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Minulla ei ole lukihäiriötä, mutta luen Aivoriihen jatkuvasti Aivohiireksi. Varmaan alitajuntani on nimennyt riihen hiireksi. Hänen jutuissaan ei lähes poikkeuksetta ole mitään järkeä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Ross Sullivan kirjoitti: To Marras 14, 2024 9:47 pm Minulla ei ole lukihäiriötä, mutta luen Aivoriihen jatkuvasti Aivohiireksi. Varmaan alitajuntani on nimennyt riihen hiireksi. Hänen jutuissaan ei lähes poikkeuksetta ole mitään järkeä.
Kyllähän aivoihin voi mennä aivohiirikin, samoin kuin aivokääpiö, joka menee sinne ja laittaa paikat sekaisin.
X X X X X
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ross Sullivan kirjoitti: To Marras 14, 2024 9:47 pm Minulla ei ole lukihäiriötä, mutta luen Aivoriihen jatkuvasti Aivohiireksi. Varmaan alitajuntani on nimennyt riihen hiireksi. Hänen jutuissaan ei lähes poikkeuksetta ole mitään järkeä.
Tämä on ihan totta. Naisena itseään pitävä homomies, joka loukkaantuu, jos puhutaan homoista, tai mietitään homosurman motiiveja.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Aivohiiri on kuitenkin vihdoin saanut säästettyä sossurahoistaan skandinäppiksen verran rahoja jokunen kuukausi sitten.
Poliisinpoika
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Poliisinpoika »

Naurattaa näin aamusta, että ennen tätä viestiä olen luullut nimen olevan Aivohiiri, koska niin olen sen lukenut. Ei ole itselläkään todettu lukihäiriötä.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Poliisinpoika kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 9:03 am
Naurattaa näin aamusta, että ennen tätä viestiä olen luullut nimen olevan Aivohiiri, koska niin olen sen lukenut. Ei ole itselläkään todettu lukihäiriötä.
Jos hän olisi hieman älykkäämpi, niin assosiaatiota ei muodostuisi.
Mitä te dorkat dorkailette?
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Huvittaa miten muutama avohoitopotilas tuntuu näkevän multinikkejä kaikkialla.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

PoliisimestariSisu kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 12:23 am
Aivohiiri on kuitenkin vihdoin saanut säästettyä sossurahoistaan skandinäppiksen verran rahoja jokunen kuukausi sitten.
You got that right, dude :lol: !
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

"Raiskaaja jäi kiinni rysän päältä" kyllä nauratti ihan vitusti. :D
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

PoliisimestariSisu kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 1:05 pm Huvittaa miten muutama avohoitopotilas tuntuu näkevän multinikkejä kaikkialla.
Ihan vaan ohestalyöntinä kysyn, kun en asiaa tunne, että pitääkö moninikkeilyyn käyttää useita laitteita (IP-osoitteita), vai voiko se tapahtua myös yhdestä ja samasta kanavasta?

Kuhan ihmettelen.
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Huutaja Jaana kirjoitti: La Marras 16, 2024 5:56 pm "Raiskaaja jäi kiinni rysän päältä" kyllä nauratti ihan vitusti. :D
No, rysä on hankala, etenkin kuivalla maalla. Katiska voisi olla tukevampi... vai mitenkäs tuo nyt oikein menee... maakrapu kun olen. :o
X X X X X
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Marras 16, 2024 5:58 pm Ihan vaan ohestalyöntinä kysyn, kun en asiaa tunne..
Ohestalyönti on paha.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Sikke vauhdissa taas, ruplia kilisee vähemmän kuin pari vuotta sitten niin pakko painaa pitkää päivää :twisted:
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

*poistettu palstan säännöissä kielletyä henkilöspekulaatiota*tm
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin