Joel Lilon käytös ja tausta
- Westi84
- Nikke Knatterton
Re: Joel Lilon käytös ja tausta
Miks itkit jolli kuulusteluissa vaikka esität "kovaa" poikaa?
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
Kimi: Thank You
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Ai niin mä tein vai!?Westi84 kirjoitti:Miks itkit jolli kuulusteluissa vaikka esität "kovaa" poikaa?
- Westi84
- Nikke Knatterton
Juuh. Sovitaan niin. Mutta asiasta toiseen. Missäs Jennan viestejä kun lupasit niitä julkaista.Jolli-Setä kirjoitti:Ai niin mä tein vai!?Westi84 kirjoitti:Miks itkit jolli kuulusteluissa vaikka esität "kovaa" poikaa?Sä olit kärpäsenä katossa kun mua kuulusteltiin vai? Ihan asiallisesti KRP ne hoiti eikä siellä kyllä kukaan nyyhkinyt...
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Kysyin tuolla Askissa, että kuinka paljon kamaa olet saanut mahtumaan perseeseen. Eli paljonko on enkat?
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Suostuttelen Jennan ystävää antamaan ne kirjeet. Voi mennä tovi vielä kun ei FB:ssä roiku ja ne kirjeet on hevon perseessä. Minä en edelleenkään hyödynnä omaa anustani näissä kuvioissa! 
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Jollukkasetä: Käsin kirjoitetuista kirjeistä siis kyse. Et sä niitä varmaan tänne tulee kopsaamaan kuitenkaan, niin kerro jotain ulkomuistista. Siis sellaista, mistä syystä ne otit ylipäätään puheeksi. Palsta on täynnä meitä uteliaita. 
- reijoreipas
- Jack Bauer
Kirjoitit, että olet armelias, koska et kiduttanut Jennaa.
Avaisitko tätä näkemystäsi hieman?
Lainaus Askista:
Onko sinulla ystäviä, jotka tuomitsevat tai arvostelevat tekoasi? Vai onko se jonkinlainen kynnys sinulle ystävyydessä?
Minulla on pari ystävää, jotka eivät kuulemma hyväksy itse tekoa, mutta ovat kuitenkin sitä mieltä, että yhden päivän tapahtumat eivät muuta sitä tosiseikkaa, että olen lämmin, mukava ja todella hyvä ystävä. Kaikki loput ovatkin sitten sitä mieltä, että että tein sitten mitä tein niin ansionsa mukaan vasikka sai. Joku lisäsi, että armelias olen kun ei edes kidutettu sitä tai mitään. Niinpä.
Avaisitko tätä näkemystäsi hieman?
Lainaus Askista:
Onko sinulla ystäviä, jotka tuomitsevat tai arvostelevat tekoasi? Vai onko se jonkinlainen kynnys sinulle ystävyydessä?
Minulla on pari ystävää, jotka eivät kuulemma hyväksy itse tekoa, mutta ovat kuitenkin sitä mieltä, että yhden päivän tapahtumat eivät muuta sitä tosiseikkaa, että olen lämmin, mukava ja todella hyvä ystävä. Kaikki loput ovatkin sitten sitä mieltä, että että tein sitten mitä tein niin ansionsa mukaan vasikka sai. Joku lisäsi, että armelias olen kun ei edes kidutettu sitä tai mitään. Niinpä.
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Tämä oli siis YSTÄVÄNI mielipide. Sinuahan kaikki taas kovasti kiinnostaa...reijoreipas kirjoitti:Kirjoitit, että olet armelias, koska et kiduttanut Jennaa.
Kirjeistä myöhemmin lisää. Kolme on jäljellä ja mielenkiintoisia ovat!
- reijoreipas
- Jack Bauer
Tuota kirjoitustasi ei oikein voi tulkita, kuin yhdellä tapaa.Jolli-Setä kirjoitti:Tämä oli siis YSTÄVÄNI mielipide. Sinuahan kaikki taas kovasti kiinnostaa...reijoreipas kirjoitti:Kirjoitit, että olet armelias, koska et kiduttanut Jennaa.
Kirjeistä myöhemmin lisää. Kolme on jäljellä ja mielenkiintoisia ovat!
Kirjoitit itse: "Niinpä"
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Eli yhdessä kirjeessä Jenna kirjoittaa olevansa umpirakastunut Joonaan.
Toisessa hän kertoo synttärireissusta, jossa kolme eri kundia harrastaa seksiä hänen kanssaan pusikossa... Myös hänen toinen Jenna-niminen kaveri (Kurikasta ilmeisesti) oli mukana. Joku vielä kysyi siitä kevytkenkäiseksi leimaamisesta!
Uskokaa nämä jutut tai älkää, mutta jos liikaa väitätte perättömäksi (omaiset tai muut), niin aidot skannataan ja julkaistaan varmasti.
Toisessa hän kertoo synttärireissusta, jossa kolme eri kundia harrastaa seksiä hänen kanssaan pusikossa... Myös hänen toinen Jenna-niminen kaveri (Kurikasta ilmeisesti) oli mukana. Joku vielä kysyi siitä kevytkenkäiseksi leimaamisesta!
Uskokaa nämä jutut tai älkää, mutta jos liikaa väitätte perättömäksi (omaiset tai muut), niin aidot skannataan ja julkaistaan varmasti.
-
Salon_kisto
- Susikoski
Mitäs kevytkenkäistä siinä on jos nuori nainen on ihastunut johonkuhun muttei vastakaikua saadessaan olekaan yksin?
Ai niin, liian lyhyt hame oikeuttaa jne...
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Mitä sä lukutaidoton kaveri selostat? Mitä ihmettä lyhyestä hameesta?Salon_kisto kirjoitti:Mitäs kevytkenkäistä siinä on jos nuori nainen on ihastunut johonkuhun muttei vastakaikua saadessaan olekaan yksin?
Se kevytkenkäisyys liittyykin ehkä tuohon neljän kimppaan! En toki tuomitse, mutta jos teitä niin kovin kaikki asiaa sivuavakin kiinnostaa.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Kyllä mä noi lauseet tulkitsin, että kavereiden puheista siinä kirjoitettiin. "Niinpä" oli joku toteamus.reijoreipas kirjoitti: Tuota kirjoitustasi ei oikein voi tulkita, kuin yhdellä tapaa.
Kirjoitit itse: "Niinpä"
En mä ainakaan menis selittämään kaverille, johon olen umpirakastanut, että kävin muuten kolmen tyypin kanssa pusikossa.Salon_kisto kirjoitti:Mitäs kevytkenkäistä siinä on jos nuori nainen on ihastunut johonkuhun muttei vastakaikua saadessaan olekaan yksin?
-
Salon_kisto
- Susikoski
Analyysisi nuoren, seksuaalisuuttaan etsivän, sinkun toiminnasta kuulosti vähän turhan jeesustelulta. Vertasin tätä suhtautumista ihmisiin, keiden mielestä provosoivat vaatteet on syypää raiskaukseen.
-
Salon_kisto
- Susikoski
Ai Joonalleko se niitä kirjeitä kirjoitteli? Eikä se musta niin epäinhimilliseltä kuulosta 18veen toiminnaksi yrittää saada toista mustasukkaiseksi jos näin on ollut.
En mä ainakaan menis selittämään kaverille, johon olen umpirakastanut, että kävin muuten kolmen tyypin kanssa pusikossa.