Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

yhdyn natseiluun
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

http://www.herq.fi/go/wmuy

ISÄM MAAN PUOLLUSTTAJAT!
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Yhtyisin natseiluun muuten minäkin, mutta kun nykyisin tulee luettua melko valikoiden.
Jos puheenvuoro alkaa näyttämään siltä että

"joo oonkas sitä miältä et väli merkei ei tarttee ja kyä kaik saa täst selvää vittu josei saa niikas mää sanovvaa et vittu joo jee päässä ovvikaa"
,

niin hyppään yli vaan seuraavaan.
Ei sillä mitään sanottavaa olisi kuitenkaan.
Mutta hyvä ohjenuora kaikille on mun mielestä se, että Doctor Lecter on aina oikeassa.

PS: Ylävitonen Bombaylle. :wink:
Hc
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hc »

Doctor Lecter kirjoitti:
serialist kirjoitti:Ärsyttää, kun jotkut eivät osaa yhdyssanoja. Tai yksinkertaisia sanoja. Esim. sydämmen - sydämen. Onko se niin vaikeaa?

Anteeksi ja näkemiin.

t. kielioppi-natsi.
:D t. toinen samanlainen mulkku
Entä jos KIRJOTTAA puhekieltä... Mitään virallista dokumenttiahan TÄÄLÄ ei olla KIRJOTTAMASSA
Hc
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hc »

Tarkotan tällä vaan sitä, ett eiks nää asioiden POINTIT oo tärkeempii ku joku pilkun paikka... tietty jos oma pointti tulee uhatuks nii onhan se sitte johonkin tartuttava... siis ei vittuiluu kellekkää, vaa ihan yleistä läppää
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Hc kirjoitti: Entä jos KIRJOTTAA puhekieltä... Mitään virallista dokumenttiahan TÄÄLÄ ei olla KIRJOTTAMASSA
No eihän siinä mitään, jos itseäsi ei häiritse, että tuohonkin kommenttiisi onnistuit tekemään kaksikin virhettä :lol:

Minua taas ärsyttää tuo HUUTAMINEN ISOILLA KIRJAIMILLA silloin, kun itse asia ei ole kuitenkaan erityisen ponnekasta... :roll:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Kalessin kirjoitti:yhdyn natseiluun
Onneksi et kuitenkaan tohtoriin, ettei kenellekään tule mieleen alkaa mustasukkaiseksi :wink: 8) :D
Hc
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hc »

maija turjukka kirjoitti:
Hc kirjoitti: Entä jos KIRJOTTAA puhekieltä... Mitään virallista dokumenttiahan TÄÄLÄ ei olla KIRJOTTAMASSA
No eihän siinä mitään, jos itseäsi ei häiritse, että tuohonkin kommenttiisi onnistuit tekemään kaksikin virhettä :lol:

Minua taas ärsyttää tuo HUUTAMINEN ISOILLA KIRJAIMILLA silloin, kun itse asia ei ole kuitenkaan erityisen ponnekasta... :roll:
3, jos tarkkoi ollaa
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Neljä virhettä. :)
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ei täällä vaaditakaan kirjakieltä, mutta en usko että kukaan puhuu ääneen esim. isämmaan puollustajista. Jälkimmäisen voisin vielä ehkä uskoa, mutten tuota isäm... Lisäksi luulisi, että jokainen, joka täällä tahtoo kirjoittaa ja keskustella tahtoo myös tehdä sen niin, että jokainen tekstin ymmärtää. Vaikea mistään on keskustella, jos vain kirjoittaja tajuaa mitä kirjoitti. Kuten 5. pykälä sanoo: "Viestien kieli- ja kirjoitusasun edellytetään olevan sellaista,
että teksti on helposti luettavaa. Ota huomioon myös viestisi lukijat.
Täydellistä tekstiä ei keneltäkään edellytetä."
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Hc kirjoitti:
3, jos tarkkoi ollaa
Kiitos oikaisusta, itse en tiennyt, onko saman virheen toistaminen laskettava omaksi virheekseen :wink:
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Mua hiukan harmittaa se, että palstalle tulee uusia nimimerkkejä, jotka jo heti alusta asti nimittelevät ketä sattuu ja miksi sattuu. (ei minua ole nimitelty, ihan muiden puolesta olen harmissani)

Keskustelupalstalla saa minunkin mielestä keskustelu olla aikaste reipasta. (kukapa ei muistaisi minun ja mazan nokittelua)

Siitä huolimatta pitäisi pikkuisen aikaa seurata sitä mikä on meno. Sen jälkeen aloittaa vasta se parjaaminen, jos sitä on pakko jostain syystä tehdä.

Mielestäni nokittelut kuuluvat tänne lautamiehiin, ja pyrin siihen että otan itsekin jatkossa asiasta opikseni.

Nyt on tietty tapetilla se, että 14 vuotias on tapettu turhaan. Sitä kautta täällä saattaa olla nyt uusia kirjoittelijoita joilla on tunteet hyvin pinnassa. Sen ymmärrän.

Silti olisi hyvä jos pysyttäisiin puhtaan kliinisessä linjassa tuolla muissa osioissa. Minua saa muistuttaa jos alan liikaa nokittelemaan noissa muissa ketjuissa. Bodomissa saattaa tulla hiukan nokittelua mutta siinähän mainitaankin että muista huono maku.

Vaan kyllähän se mua ainakin harmittaa jos jo toisessa kirjotuksessaan tänne ruvetaan puhumaan muista kukkahattutäteinä. Ei siksi että olen kirjoittanut tänne muutaman sataa viestiä vaan siksi että maassa maan tavoilla, talossa talon tavoilla ja keskustelupalstalla keskustelupalstan tavoilla.

Joskus voi provosointi olla tarkoituksellista ja palvella jotain pyrkimystä jota välttämättä täällä kaikki eivät tunne, mutta jos näin on, ei pitäisi provosoitua jos provosoidaan. Ainakaan ihan helposti.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Tietyissä ketjuissa ei tee mieli käydä lukemassa enää laisinkaan, sillä samat idiootit käyvät siellä huutelemassa mielipiteitään tekijän ulkonäöstä. Vitunkohan väliä sillä on miltä tekijä näyttää, luulisi sen teon ratkaisevan lähinnä, mutta eiiii, vitun eiiiii, ei onnistu. Ihmisen pitää olla niin helvetin ala-arvoinen, että kun ei säälittävästi muuta keksi, niin haukutaan sitten se ulkonäkö, kun ei muuta voida. Ja toivotetaan matkaa helvettiin ja kuolemantuomiota ollaan taas laillistamassa.

En yleensä ole taipuvainen minkään sortin sympatiaan tai tämänkaltaiseen ajatusmalliin, mutta nyt oli kyllä ihan pakko ajatella sitä vaihtoehtoa, mikä ei vain tunnu näillä ihmisillä kalloon uppoavan; entäpä tekijän perhe, tutut? Varmaan hemmetin kiva tämän kaiken päälle vielä lukea kun ihmiset perseilee sen oman läheisen ulkonäöstä. Ei kukaan varmasti ole omaa ulkonäköään päässyt valitsemaan (ja nekin jotka ovat, ovat tehneet sen halvalla Virossa, että moro vaan turbohuulet ja kumiotsat).

Tiedä sitten kumpi on alhaisemmalla tasolla tuossa vaiheessa, ihminen joka tappaa vai ihminen joka levittää omaa typeryyttään yleisesti netissä osoittamalla kuinka vajaata aivotoimintaa harrastaa ja kehtaa vielä esittääkin sen muiden nähden.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Katsa kirjoitti:Mutta hyvä ohjenuora kaikille on mun mielestä se, että Doctor Lecter on aina oikeassa.
Mie oon sit ain tykänt tost Katsast. Hää on sit niin reilu ja rehelliin :D
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Vaan kyllähän se mua ainakin harmittaa jos jo toisessa kirjotuksessaan tänne ruvetaan puhumaan muista kukkahattutäteinä. Ei siksi että olen kirjoittanut tänne muutaman sataa viestiä vaan siksi että maassa maan tavoilla, talossa talon tavoilla ja keskustelupalstalla keskustelupalstan tavoilla.
Vaikka en lomakiireiltäni olekaan lukenut kaikkia viimepäivien kirjoituksia, oletan, että kyseessä on/ovat tuon Keravan tapauksen innostamina suunsa avanneet taustailijat (tai peräti tuoreet rekkautujat)

Vaan eikös se ole toisaalta hyväkin, että uudet/nuoret osallistuvat innokkaasti keskusteluun? Niitä talon tapoja oppivat sitten pikkuhiljaa, jos jäävät palstalle pysyvämmin...
Tiedä sitten kumpi on alhaisemmalla tasolla tuossa vaiheessa, ihminen joka tappaa vai ihminen joka levittää omaa typeryyttään yleisesti netissä osoittamalla kuinka vajaata aivotoimintaa harrastaa ja kehtaa vielä esittääkin sen muiden nähden.
Kieltämättä samat aatokset muutamasta kirjoittajasta, mutta edellinen kommenttini taitaa päteä tässäkin tapauksessa... (tuskin jäävät kirjoittelemaan unohdettuaan Kerava-keissin) :roll:
Lukittu