Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Ei, mutta purrut on.
Ja koska olin liian hidas:
En haluaisi olla profiloija FBIssä, koska en luultavasti kestäisi sitä materiaalia, jota joutuisi päivät pitkät tuijottelemaan. Ja pelkäisin koko ajan, että löydänkin murhaajan
, joten en varmaan olisi kovin hyvä työssä.
Selviäisitkö 15 kilometrin ratsastuksesta hengissä?
Ja koska olin liian hidas:
En haluaisi olla profiloija FBIssä, koska en luultavasti kestäisi sitä materiaalia, jota joutuisi päivät pitkät tuijottelemaan. Ja pelkäisin koko ajan, että löydänkin murhaajan
Selviäisitkö 15 kilometrin ratsastuksesta hengissä?
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Riippuu vauhdista...loneliness kirjoitti:Taatusti en selviäisi. Kuinka pitkästä juoksulenkistä selviäisit ilman, että menee kävelyksi?
Eilen juoksin 6.5km. lenkin maastossa (pururataa ja metsäpolkuja) aikaan 28min. ja virtaa olis ollut vielä mistä juosta...
Lönköttelemällähän vois juosta vaikka maratoonin jos se siitä olis kiinni ja kelloa ei tuijotettaisi.
Paras cooperin testin tulos minkä olet tehnyt?
(ja joo, tiedetään... cooper on ihan paska testi mittaamaan oikeestaan yhtään mitään, mutta suuntaa se antaa hiukan...)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
loneliness
- Jessica Fletcher