BODOM: Poikien moottoripyörät

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Ei Hessu tuossakaan kuvassa polkupyörä, joka ei ole yhtä niemensuuntaisesti, kuin Nissen mp, ole edes polun päällä. Polkua jää vapaaksi vielä kaksi metriä, tuosta olisi vielä Popedalla melkein karauttanut.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Konsta konsta, nyt katselet tityn väristen silmälasien läpi.

Unohdinko mainita, että miettikääpä tilannetta 47 vuotta sitten, jolloin polku oli kapoisampi, kuin nykyään.

Et voi väittää, etteikö motukka olisi ollut esteenä niin toiselle prätkälle, kuin lintupojillekin?

Jos muuta väität, väitän minä Sinua valehtelijaksi.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

konsta kirjoitti:Jaahas, vainoharhaisena luonteena tulee mieleen, että oliko pyykkinaru havaittu ennen surmia ja sittemmin poistettu jostakin syystä? Salosen Hessun kertomus muutenkin aika-ajoin lipsahtelee aikaan ennen teltan romahtamista(esim kylmä ilma ennen auringonnuosua).

Toisaalta mihin surmaaja olisi tarvinnut pyykkinarua(tai lintupojat?). Pitikö jotakin sitoa, korjata, vai liittyikö se tavaroiden jemmaukseen?
Mielenkiintoinen ajatus,kukahan tavarat loppujen lopuksi pölli,oliko surmaaja lainkaan :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti: Unohdinko mainita, että miettikääpä tilannetta 47 vuotta sitten, jolloin polku oli kapoisampi, kuin nykyään.

Et voi väittää, etteikö motukka olisi ollut esteenä niin toiselle prätkälle, kuin lintupojillekin?

Jos muuta väität, väitän minä Sinua valehtelijaksi.
Noita 60-luvun kuvia kun katselee, niin näyttää siltä, ettei polku ole lainkaan kapeampi, siinä kovettunutta maata, eikä heinää kasva. Eli vaikka varsinainen polku olisikin ollut kapeampi, niin kolme rinnan siinä olisi voinut kuitenkin mopolla mennä.

Väkisinkin tulee taas mieleen, että vedätät tässäkin tapauksessa tiettyyn suuntaan. Miksi ihmeessä sinulle on melkein pakkomielteistä väittää, ettei tuosta olisi mp:llä mahtunut, kun sokea reettakin sen näkee, että tilaa on vaikka kuinka. Mikä on tarkoitusperäsi?
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
konsta kirjoitti:Jaahas, vainoharhaisena luonteena tulee mieleen, että oliko pyykkinaru havaittu ennen surmia ja sittemmin poistettu jostakin syystä? Salosen Hessun kertomus muutenkin aika-ajoin lipsahtelee aikaan ennen teltan romahtamista(esim kylmä ilma ennen auringonnuosua).

Toisaalta mihin surmaaja olisi tarvinnut pyykkinarua(tai lintupojat?). Pitikö jotakin sitoa, korjata, vai liittyikö se tavaroiden jemmaukseen?
Mielenkiintoinen ajatus,kukahan tavarat loppujen lopuksi pölli,oliko surmaaja lainkaan :roll:
Naru kateissa, mutta pöllijää ei ole nähty.

..... :idea: .......... Veijo Meri :D
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Niinpä,mutta ei kai tämä ihan manillaköysi ollut :wink:
Ehkäpä tilaisuus teki varkaan,jäin vain miettimään kun aikaa jeppejen kutsumiseen meni kohtalaisen kauan.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei minulla ole mitään syytä vedättää ketään, kunhan teille muutamalle vain osoittaa, miten itse kirjoituksissanne haahuilette pitkin taivaan teitä, jalat irti tukevasti maasta.

Kunhan saan jollain keinolla oman kuvani tänne osioon, niin saat nähdä, että "uhrikuvissa" seisovat poliisit ovat juuri pienen levennyksen kohdalla, koska muualla ei olisi kolme rinnan siinä mahtunut seisomaan.

Samoin rististä voi päätellä, missä teltta on sijainnut ja silloin voi kuvitella senkin, kuinka leveä moottoripyörä tosiasiassa on, tai ennemminkin, kuinka leveän tilan se tarvitsee, että sillä pystyisi ajamaan.

Ohjaustanko oli siihen maailman aikaan prätkän levein osa ja se saattoi olla, kuten Nissen pyörässä, tarvike "crossistonga", jolla ei sinänsä ollut motocrossin kanssa mitään tekemistä, kunhan oli muoti-ilmiö, kuten samaan aikaan polkupyörissäkin.

Stonga saattoi olla jotain 110-120 cm leveä, joten laske siitä paljonko pitäisi olla tilaa, että prätkällä voisi ajaa.

Keskitason kuski tarvitsisi sellaisen 30 senttiä per puoli, joten leveys on 180 cm vähintään ja tuokin maantiellä.

Entä kun mennään polulle, jossa kuusenrungot vaihtelevat koivujen kanssa tiuhaan paikkaa, niin kyllä se sen pari metriä hyvinkin vaatii keskitasonkuskilta ja jos kuski sitten on juovuksissa, niin ei se sillä polulla olisi päässyt kuudetta kuusta pitemmälle, kun olisi kerännyt kamojaan kuusen ympäriltä.

Näin se nyt vaan on, ei tässä kukaan koeta ketään vedättää eikä väkisin tehdä syyllistä, mutta kun jäljet auttamatta johtavat sylttytehtaalle, niin ei voi mitään.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Hessu52 kirjoitti: Jos joku neuvoo keinon, kuinka saan lähetettyä ne kuvat koneeltani Bodom osioon, niin keskustellaan sitten lisää, kuka mitenkin asian näkee, nyt on kuitenkn turha siitä kiistellä, kun kuvia eivät ole muut kuin vaimoni ja minä nähneet.
Neuvon sinua, ja haluan mielelläni nähdä otoksesi.

1. Mene sivulle http://www.aijaa.com/

2. Klikkaa sivulta kohta "selaa"

3. Etsi kuva koneesi tiedostoista ja paina "avaa", sen jälkeen aijaa-sivuston kohtaa "lataa."Kuva on nyt aijaa.com -sivulla.

4. Nyt klikkaat hiiren oikealla näppäimellä kuvan päällä ja siitä kohtaa "näytä kuva," jolloin ainoastaan kuva näkyy nettisivulla. Kopioi seuraavaksi kuvan osoite.

5. Siirry murhalaan ja mene "lähetä viesti" -tilaan.

6. Paina kerran nappia Img jonka perään liität kopioimasi osoitteen. Sen jälkeen klikkaat "sulje tagit" -tuloksen pitäisi olla tälläinen kun olet lähettänyt viestin:

Poistettu kuva välistä.

edit, huomatkaa laittamastani kuvasta sukat, jotka ovat jalan vieressä. Hmm. Miksiköhän ne on riisuttu ja asetettu tuohon rikkinäisen teltan päälle?

Muokkaan lisää, eli taitaa ollakin viltin, ei telttakankaan päällä.
Viimeksi muokannut Loka, Ti Loka 16, 2007 10:05 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti: Keskitason kuski tarvitsisi sellaisen 30 senttiä per puoli, joten leveys on 180 cm vähintään ja tuokin maantiellä.
Paljon se vaatii tilaa, sinun prätkäsi. No ei ihme, jos stonga oli 1,2 metriä, että teltaan törmäsi.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

[
edit, huomatkaa laittamastani kuvasta sukat, jotka ovat jalan vieressä. Hmm. Miksiköhän ne on riisuttu ja asetettu tuohon rikkinäisen teltan päälle?

Muokkaan lisää, eli taitaa ollakin viltin, ei telttakankaan päällä.[/quote]

-----
Mitä merkitystä tuollaisella epämääräisellä kuvalla on? Olisiko kuvaaja vittuillakseen laittanut sukat näkyville?
:twisted:
Viimeksi muokannut Jesse Livermore, Pe Loka 19, 2007 8:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Jesse Livermore kirjoitti: Mitä merkitystä tuollaisella epämääräisellä kuvalla on? Olisiko kuvaaja vittuillakseen laittanut sukat näkyville?
Jesse, mä niin tykkään sun rakentavista kommenteista. :ihastelio:

Mutta jos ihan asiaa puhutaan, oliko nuo sukat tuossa kun uhrit löydettiin? Tuskin niitä on teltan uumenistakaan tuohon kaivettu tai metsiköstä. Vaikka e tällä ole ehkä mitään väliä tapauksen kannalta.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^Mitä tällä elokuvan still-kuvalla halutaan todistaa?
Tai siis, sehän oli esimerkkikuva. Eli ei kai mitään.
Loka
Alibin Kestotilaaja

teemu kirjoitti:^^Mitä tällä elokuvan still-kuvalla halutaan todistaa?
Tai siis, sehän oli esimerkkikuva. Eli ei kai mitään.
Ei mitään. Voin sen poistaa. Laitoin sen esimerkiksi.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

^Saa olla minun puolestani. Kiireessä luulin, että joku piti sitä Aallon ottamana alkuperäisenä kuvana.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Loka kirjoitti:
Jesse Livermore kirjoitti: Mitä merkitystä tuollaisella epämääräisellä kuvalla on? Olisiko kuvaaja vittuillakseen laittanut sukat näkyville?
Jesse, mä niin tykkään sun rakentavista kommenteista. :ihastelio:

Mutta jos ihan asiaa puhutaan, oliko nuo sukat tuossa kun uhrit löydettiin? Tuskin niitä on teltan uumenistakaan tuohon kaivettu tai metsiköstä. Vaikka e tällä ole ehkä mitään väliä tapauksen kannalta.
No ne näyttävät just siltä kuin joku olisi kännissä potkinut sukat jaloistaan,mutta eikös NG.llä ollut sukat jaloissa löydettäessä :shock:
Mä oon ihan pihalla tämän sukkajutun kanssa..kerros Loka mitä ajoit takaa
:?:
Lukittu