Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hermione
Horatio Caine

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Mukava saada Pieni Liekki takaisin 8)
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Pieni liekki kirjoitti toisaalla lautamiehissä.
Luulen, että ylläpidon antama jäähy oli minulle paikallaan, mutta perusteluissa olisi kenties vähän parantamisen varaa. Minulle kuukauden loma teki oikeastaan hitsin hyvää, vaikka ylläpidon menettelytapa ottikin pannuun. 🤪🍳
Tervetuloa takaisin hiihtolomalta !
Tuosta nyt tuli mieleen, kunnon keppostelut heti helteiden alettua niin kesäloma on taattu.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Hermione kirjoitti: Ti Huhti 25, 2023 9:16 am Mukava saada Pieni Liekki takaisin 8)
Kiitos. Tuntuu todella mukavalta, kun joku toivottaa minut tervetulleeksi takaisin.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Pieni liekki

erämaaetsivä kirjoitti: Ke Huhti 26, 2023 12:33 pm Pieni liekki kirjoitti toisaalla lautamiehissä.
Luulen, että ylläpidon antama jäähy oli minulle paikallaan, mutta perusteluissa olisi kenties vähän parantamisen varaa. Minulle kuukauden loma teki oikeastaan hitsin hyvää, vaikka ylläpidon menettelytapa ottikin pannuun. 🤪🍳
Tuosta nyt tuli mieleen, kunnon keppostelut heti helteiden alettua niin kesäloma on taattu.
Joo, luulen, että kannattaa ottaa keppostelut käyttöön, jos haluaa pidemmälle lomalle. Hejacissa pääsi aikoinaan todella pitkille lomille keppostelemattakin, jos piti tiettyä leskirouvaa syyttömänä miehensä murhaan.

Muistaakseni täällä murhainfossa kirjoittaa Ulvila-osiossa muutama nimimerkki, jotka saivat aivan asiallisista kirjoituksistaan vuosikausien jäähyn tälle toiselle rikosaiheiselle palstalle. Näin ollen ei ole ihme, että Hejacissa kirjoitellaan Ulvilan tapauksesta enää todella harvakseltaan.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Hermione
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Pieni liekki kirjoitti: Ke Huhti 26, 2023 10:29 pm
erämaaetsivä kirjoitti: Ke Huhti 26, 2023 12:33 pm Pieni liekki kirjoitti toisaalla lautamiehissä.
Joo, luulen, että kannattaa ottaa keppostelut käyttöön, jos haluaa pidemmälle lomalle. Hejacissa pääsi aikoinaan todella pitkille lomille keppostelemattakin, jos piti tiettyä leskirouvaa syyttömänä miehensä murhaan.

Muistaakseni täällä murhainfossa kirjoittaa Ulvila-osiossa muutama nimimerkki, jotka saivat aivan asiallisista kirjoituksistaan vuosikausien jäähyn tälle toiselle rikosaiheiselle palstalle. Näin ollen ei ole ihme, että Hejacissa kirjoitellaan Ulvilan tapauksesta enää todella harvakseltaan.
Olen aika yllättynyt että hejacin ylläpito uskaltaa pitää ulvila-osion olemassa. Siellä on tehty rikos poikineen ja ylläpito on antanut niiden tapahtua ylläpitämällään alustalla.
Pieni liekki

Hermione kirjoitti: Ke Huhti 26, 2023 10:34 pm
Pieni liekki kirjoitti: Ke Huhti 26, 2023 10:29 pm

Olen aika yllättynyt että hejacin ylläpito uskaltaa pitää ulvila-osion olemassa. Siellä on tehty rikos poikineen ja ylläpito on antanut niiden tapahtua ylläpitämällään alustalla.
Itse asiassa olen kyllä ihmetellyt samaa. Kyseinen sivusto, kuten tämäkin, on tulevaisuuden tutkijan aarreaitta, kun pohditaan, miten aivopierut syntyvät.
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Pieni liekki, miten aiot juhlistaa vappua?
Mikä on lempikukkasesi? Arvaan, että se on päivänsini.
Ajattele, päivänsini on kaikkien kukkien äiti ja isä, se koristaa yhä edelleen monien maalaiskotien ja kaupunkiasuntojen aurinkoisia kuisteja.
Päivänsini on kiitollinen kukka, sen on sanottu tuovan kasvattajalleen iloa monen kuukauden ajan, kun sen toivomukset osaa oikealla tavalla ymmärtää ja huomioida. Kukat ovat henkisiä ja tiedostavia olentoja.
Ja mukavalle Hermionelle terveisiä!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Pieni liekki

paccasucco kirjoitti: Pe Huhti 28, 2023 9:39 pm Pieni liekki, miten aiot juhlistaa vappua?
En ole vielä asiaa loppuun asti miettinyt. Autoni ajatteli asiaa puolestani tämän illan osalta ja sen "sairastumisen" takia piti jättää suunnitellut lautapelien pelaamiset ystävien kanssa väliin.
paccasucco kirjoitti: Pe Huhti 28, 2023 9:39 pm Mikä on lempikukkasesi? Arvaan, että se on päivänsini.
Ajattele, päivänsini on kaikkien kukkien äiti ja isä, se koristaa yhä edelleen monien maalaiskotien ja kaupunkiasuntojen aurinkoisia kuisteja.
Päivänsini on kiitollinen kukka, sen on sanottu tuovan kasvattajalleen iloa monen kuukauden ajan, kun sen toivomukset osaa oikealla tavalla ymmärtää ja huomioida. Kukat ovat henkisiä ja tiedostavia olentoja.
Ja mukavalle Hermionelle terveisiä!
Jos puutarhakasveista pitää valita lempikukkasta, niin se on ehdottomasti juhannusruusu. Valitettavasti sen kukinta on lyhytaikaista verrattuna muihin ruusuihin. Juhannusruusun tuoksu tuo itselleni aina mieleen muistoja mummolasta vuosikymmenten takaa.

Yleisesti ottaen luonnonkasvit ovat kyllä lähempänä omaa sydäntäni kuin puutarhakasvit, ja niistä ehdoton suosikkini on arvoituksellinen punavalkku. Sen löytäminen on harvinaista herkkua ja, kun sen näkee luonnossa, tulee tunne kuin näkisit metsän keskellä tuikkivan vaaleanpunaisen jalokiven. Voisin kuvitella, että esimerkiksi lintubongarit kokevat vastaavan tunteen kohdatessaan luonnossa liikkuessaan jonkin harvinaisemman lintulajin.

Iloista Vappua Sinulle, paccasucco, ja myös muille tätä ketjua lukeville! 🎈🥯🍩🍾🥂🍓🌻
paccasucco
Axel Foley

Kiitos, ostin viikko sitten sähköpyörän! Nyt on neljä erilaista fillaria erilaisiin käyttötarkoituksiin: sähköpyörä, talvipyörä, maastopyörä ja pelkästään kesäkäyttöön ja asfaltilla ajoon soveltuva fillari.
Odotan kunnon kesäkelejä, sitten lähden pidemmälle pyöräretkelle rinkan ja teltan kanssa ellei satu tulemaan samaan aikaan odottamattomia työesteitä.
Voi hyvin!
Polf
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Polf »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Huhti 28, 2023 10:40 pm Jos puutarhakasveista pitää valita lempikukkasta, niin se on ehdottomasti juhannusruusu. Valitettavasti sen kukinta on lyhytaikaista verrattuna muihin ruusuihin. Juhannusruusun tuoksu tuo itselleni aina mieleen muistoja mummolasta vuosikymmenten takaa.
Tarina kertoo, että jos juhannusruusun ja jonkun toisen ruusulajikkeen istuttaa käytännössä just samaan kohtaan, niin puskat saa kasvamaan ristiin niin, että se näyttää yhdeltä ruusupuskalta, joka kukkii kahdesti vuodessa - juhannuksena valkoisena ja kesemmällä punaisena.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Huhti 28, 2023 10:40 pm
paccasucco kirjoitti: Pe Huhti 28, 2023 9:39 pm Pieni liekki, miten aiot juhlistaa vappua?
En ole vielä asiaa loppuun asti miettinyt. Autoni ajatteli asiaa puolestani tämän illan osalta ja sen "sairastumisen" takia piti jättää suunnitellut lautapelien pelaamiset ystävien kanssa väliin.

Iloista Vappua Sinulle, paccasucco, ja myös muille tätä ketjua lukeville! 🎈🥯🍩🍾🥂🍓🌻
Ajattelin jos Arhinmäen punakaarti ilmestyy kaduille, niin mennään potkimaan niitä.
Toki siis vain minecraftissa.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Pieni liekki

Polf kirjoitti: La Huhti 29, 2023 11:40 am
Pieni liekki kirjoitti: Pe Huhti 28, 2023 10:40 pm Jos puutarhakasveista pitää valita lempikukkasta, niin se on ehdottomasti juhannusruusu. Valitettavasti sen kukinta on lyhytaikaista verrattuna muihin ruusuihin. Juhannusruusun tuoksu tuo itselleni aina mieleen muistoja mummolasta vuosikymmenten takaa.
Tarina kertoo, että jos juhannusruusun ja jonkun toisen ruusulajikkeen istuttaa käytännössä just samaan kohtaan, niin puskat saa kasvamaan ristiin niin, että se näyttää yhdeltä ruusupuskalta, joka kukkii kahdesti vuodessa - juhannuksena valkoisena ja kesemmällä punaisena.
Olen yhden kerran saanut erään tallin juhannusruusun kukkimaan kaksi kertaa samana kesänä, kun innostuin kitkemään rikkaruohoja ruusupuskan joukosta/ympäriltä ja vetelin maatunutta hevosenlantaa puskan juurille keskikesällä. Ehkä voisi käydä kesällä kyseistä juhannusruusua ihastelemassa. Juhannuksena sitä pääsisi taas taikoja tekemään, tosin taitaa olla enemmän nuorten juttuja.
Pieni liekki

Marokon Kauhu kirjoitti: La Huhti 29, 2023 12:59 pm
Pieni liekki kirjoitti: Pe Huhti 28, 2023 10:40 pm

Ajattelin jos Arhinmäen punakaarti ilmestyy kaduille, niin mennään potkimaan niitä.
Toki siis vain minecraftissa.
Hyvä olisi, jos kaikki tappeluintoiset siirtyisivät pelaamaan nettiin vaikka counter-strikea. Toreilla ja turuilla voisi sitten keskittyä rauhanomaisempiin kohtaamisiin ja yhteisiin turinoihin maailmanparannuksineen. Mukavaa Vappua myös Sinulle, Marokon Kauhu! 💖
paccasucco
Axel Foley

No nythän on niin, että olen jo pitkään ollut huolestunut päivittäisestä ravinnonsaannistasi ja terveellisestä ruokavaliostasi. Aterioita suunnitellessasi on huolehdittava paitsi riittävästä kalorienmäärästä, niin myös erityisesti siitä, että ravinnosta saadaan riittävästi valkuaisainetta, kivennäisaineita ja vitamiinejä. Erinomaisen tärkeää on muistaa, että varsinkaan marjojen, hedelmien ja vihannesten osuuden ei tule jäädä liian pieneksi. Aivan liian usein valkeaa leipää käytetään varsinkin siellä, missä ollaan ostoleivän varassa.Tässä yhteydessä on syytä huomauttaa, että esim. lääkärin määräys, joka kieltää syömästä hapanta leipää,koskee yleensä tummaa leipää.

On muistettava, että terveellinen ruoka on hyvänmakuista, se houkuttelee ulkonäöllään ja tuoksuillaan. Vanha kansa sanoi:- sylkirauhaset alkavat toimia ja ruokaan erittyy tarvittavia ruuaneritysnesteitä.

Kuten tiedämme, tie miehen sydämeen käy monesti vatsan kautta.Tutkimuksissa on todettu, että hyvän ja monipuolisen aterian saaneet reagoivat muita herkemmin romanttisiin mielikuviin. Heidän aivoissa aktivoituu palkitsemiseen liittyviä osia. Makuelämysten ja viriilin seksuaalielämän välillä vallitsee tutkimusten mukaan tietty yhteys. Meillä se on muutenkin.

Pieni liekki, miten pitkä on ateriavälisi? Yleensä on suositeltu 3-5 tuntia, mutta siinäkin on ihmisestä riippuen eroavaisuuksia. Täsmällisiä ja eksakteja ohjeita ei voida antaa.
paccasucco
Axel Foley

Tunnen silmitöntä rakkautta sinua kohtaan.
Vastaa Viestiin