Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:30 pm On tullut munkin (kuten Yrjön) mieleen, että missähän Laku taas menee.... ?
Niinpä. Vaikka on niin kaukana minun mielipiteistä kun voi olla, niin ei kuitenkaan ole trolli ketjujenpaskoja ja toisten nikkien haukkuja kuten putsari sadalla nikillä on.

Vaikka hänellä on äärimielipiteet niin (melkein) aina osaa myöntää virheensä jos harvoin menee henkilökohtaisuuksiin ja haukkuu muita. Ei yleensä maalita toista nikkiä vaan kertoo mielipiteensä yleisellä tasolla.

Rankka elämä lakulla on ollut ja joskus myönsi, että olisi varmaan pitänyt elää toisin eikä vihata eri mieltä olevia.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Bird »

ASierra kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:56 pm
Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:30 pm On tullut munkin (kuten Yrjön) mieleen, että missähän Laku taas menee.... ?
Niinpä. Vaikka on niin kaukana minun mielipiteistä kun voi olla, niin ei kuitenkaan ole trolli ketjujenpaskoja ja toisten nikkien haukkuja kuten putsari sadalla nikillä on.

Vaikka hänellä on äärimielipiteet niin (melkein) aina osaa myöntää virheensä jos harvoin menee henkilökohtaisuuksiin ja haukkuu muita. Ei yleensä maalita toista nikkiä vaan kertoo mielipiteensä yleisellä tasolla.

Rankka elämä lakulla on ollut ja joskus myönsi, että olisi varmaan pitänyt elää toisin eikä vihata eri mieltä olevia.
Jep, ajattelen kutakuinkin samoin. Toisaalta myös Lakun "vihaajat" olis voineet toimia toisin.

Ylipäänsä ajattelen, että se, että on eri mieltä joidenkin kanssa, ei ole este asialliselle kohtelulle. Mun mielestä on ihan mahdollista olla jyrkästikin eri mieltä asioista ilman jatkuvaa vihaa, henkilöihin menemistä tai muuta vastaavaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Knobster
Jessica Fletcher
Viestit: 3004
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:59 pm
ASierra kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:56 pm
Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:30 pm On tullut munkin (kuten Yrjön) mieleen, että missähän Laku taas menee.... ?
Niinpä. Vaikka on niin kaukana minun mielipiteistä kun voi olla, niin ei kuitenkaan ole trolli ketjujenpaskoja ja toisten nikkien haukkuja kuten putsari sadalla nikillä on.

Vaikka hänellä on äärimielipiteet niin (melkein) aina osaa myöntää virheensä jos harvoin menee henkilökohtaisuuksiin ja haukkuu muita. Ei yleensä maalita toista nikkiä vaan kertoo mielipiteensä yleisellä tasolla.

Rankka elämä lakulla on ollut ja joskus myönsi, että olisi varmaan pitänyt elää toisin eikä vihata eri mieltä olevia.
Jep, ajattelen kutakuinkin samoin. Toisaalta myös Lakun "vihaajat" olis voineet toimia toisin.

Ylipäänsä ajattelen, että se, että on eri mieltä joidenkin kanssa, ei ole este asialliselle kohtelulle. Mun mielestä on ihan mahdollista olla jyrkästikin eri mieltä asioista ilman jatkuvaa vihaa, henkilöihin menemistä tai muuta vastaavaa.
Minä ajattelen niin että rasismia ja fasismia pitää vastustaa ja näitä edustavia saa vihata ihan vapaasti ja miten haluaa. Ja haukkuvat vielä täällä suvakiksi.... Natsit hautaan saatana. Näitä on turha "ymmärtää" tai heidän kanssaan keskustella. Et sinä koulukiusaajallekkaan kykene puhumaan järkeviä jos olet se uhri. Ja näiden paskakasojen jäljiltä on useita uhreja, ihan nettirasismi vaikuttaa jo ajatteluun.
WalkingDisaster
Adrian Monk
Viestit: 2555
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Knobster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:04 pm
Minä ajattelen niin että rasismia ja fasismia pitää vastustaa ja näitä edustavia saa vihata ihan vapaasti ja miten haluaa. Ja haukkuvat vielä täällä suvakiksi.... Natsit hautaan saatana. Näitä on turha "ymmärtää" tai heidän kanssaan keskustella. Et sinä koulukiusaajallekkaan kykene puhumaan järkeviä jos olet se uhri. Ja näiden paskakasojen jäljiltä on useita uhreja, ihan nettirasismi vaikuttaa jo ajatteluun.
Mikäli tohon mennään, niin antifasistitkin kuuluvat hautaan? Uhreja heilläkin on. Ja paljon. Kannattaisi hakea apua, kun vielä voit.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Knobster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:04 pm
Minä ajattelen niin että rasismia ja fasismia pitää vastustaa ja näitä edustavia saa vihata ihan vapaasti ja miten haluaa. Ja haukkuvat vielä täällä suvakiksi.... Natsit hautaan saatana. Näitä on turha "ymmärtää" tai heidän kanssaan keskustella. Et sinä koulukiusaajallekkaan kykene puhumaan järkeviä jos olet se uhri. Ja näiden paskakasojen jäljiltä on useita uhreja, ihan nettirasismi vaikuttaa jo ajatteluun.
En ole sanonut, etteikö rasismia ja fasismia pitäisi vastustaa. Enkä kiistä sitä, etteikö nää aiheuttaisi oikeaa vahinkoakin. Vihatakin saa ketä tahansa niin paljon kuin haluaa.

Ajattelen itse vain, että sen vihan käsittely ennen keskusteluun osallistumista on tärkeää, ei sitä vihaa kannata vuodattaa valtoimenaan keskusteluihin. Siis varsinkaan, mikäli haluaa saada asioita edistettyä. Viha harvoin tekee keskusteluista rakentavampaa.

Toki se, jos tavoitteena on vaan purkaa omaa vihaa, on oma asiansa. Mutta tosiaan: jos tavoitteena on vaikuttaa ihmisiin tai edistää jotain asiaa, jatkuva vihamielisyys johtaa usein lähinnä siihen, että kaikki menee vain puolustuskannalle eikä itse aihe juuri etene.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Knobster
Jessica Fletcher
Viestit: 3004
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:28 pm
Knobster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:04 pm
Minä ajattelen niin että rasismia ja fasismia pitää vastustaa ja näitä edustavia saa vihata ihan vapaasti ja miten haluaa. Ja haukkuvat vielä täällä suvakiksi.... Natsit hautaan saatana. Näitä on turha "ymmärtää" tai heidän kanssaan keskustella. Et sinä koulukiusaajallekkaan kykene puhumaan järkeviä jos olet se uhri. Ja näiden paskakasojen jäljiltä on useita uhreja, ihan nettirasismi vaikuttaa jo ajatteluun.
En ole sanonut, etteikö rasismia ja fasismia pitäisi vastustaa. Enkä kiistä sitä, etteikö nää aiheuttaisi oikeaa vahinkoakin. Vihatakin saa ketä tahansa niin paljon kuin haluaa.

Ajattelen itse vain, että sen vihan käsittely ennen keskusteluun osallistumista on tärkeää, ei sitä vihaa kannata vuodattaa valtoimenaan keskusteluihin. Siis varsinkaan, mikäli haluaa saada asioita edistettyä. Viha harvoin tekee keskusteluista rakentavampaa.

Toki se, jos tavoitteena on vaan purkaa omaa vihaa, on oma asiansa. Mutta tosiaan: jos tavoitteena on vaikuttaa ihmisiin tai edistää jotain asiaa, jatkuva vihamielisyys johtaa usein lähinnä siihen, että kaikki menee vain puolustuskannalle eikä itse aihe juuri etene.
Näinhän se on ja siksi koenkin turhaksi puhua mukavia tai mitään kivaa näiden rassukoiden kanssa. Itseppä viestivät pelkkää vihaa kanssaihmisiä kohtaan. Aivan turhaa keskusteluseuraa. Voihan tuon paskan tosin ohittaa jos olisi järkeä päässä.

Ja Kumisimmusta sen verran että olikos kuinka pitkillä bänneillä tuossa? Eiköhän tuo huumeisiin taas ole "sortunut". Onhan tuo terveyttään valitellut paljon myös. Erittäin sydämellistä tekstiä ja älykäs ihminen. Itse en samanlaiseen väkivaltavihaan (vai mitä lie) tosin alkaisi, kunhan toivon rasisteja hautaan ja helvettiin tästä maailmasta. Utopiaa, tiedän.

Tämä palsta on täynnä kauheita ihmisiä naisvihoineen jne.
nihilopriest
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Knobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:06 am
Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:28 pm
Knobster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:04 pm
Minä ajattelen niin että rasismia ja fasismia pitää vastustaa ja näitä edustavia saa vihata ihan vapaasti ja miten haluaa. Ja haukkuvat vielä täällä suvakiksi.... Natsit hautaan saatana. Näitä on turha "ymmärtää" tai heidän kanssaan keskustella. Et sinä koulukiusaajallekkaan kykene puhumaan järkeviä jos olet se uhri. Ja näiden paskakasojen jäljiltä on useita uhreja, ihan nettirasismi vaikuttaa jo ajatteluun.
En ole sanonut, etteikö rasismia ja fasismia pitäisi vastustaa. Enkä kiistä sitä, etteikö nää aiheuttaisi oikeaa vahinkoakin. Vihatakin saa ketä tahansa niin paljon kuin haluaa.

Ajattelen itse vain, että sen vihan käsittely ennen keskusteluun osallistumista on tärkeää, ei sitä vihaa kannata vuodattaa valtoimenaan keskusteluihin. Siis varsinkaan, mikäli haluaa saada asioita edistettyä. Viha harvoin tekee keskusteluista rakentavampaa.

Toki se, jos tavoitteena on vaan purkaa omaa vihaa, on oma asiansa. Mutta tosiaan: jos tavoitteena on vaikuttaa ihmisiin tai edistää jotain asiaa, jatkuva vihamielisyys johtaa usein lähinnä siihen, että kaikki menee vain puolustuskannalle eikä itse aihe juuri etene.
Näinhän se on ja siksi koenkin turhaksi puhua mukavia tai mitään kivaa näiden rassukoiden kanssa. Itseppä viestivät pelkkää vihaa kanssaihmisiä kohtaan. Aivan turhaa keskusteluseuraa. Voihan tuon paskan tosin ohittaa jos olisi järkeä päässä.

Ja Kumisimmusta sen verran että olikos kuinka pitkillä bänneillä tuossa? Eiköhän tuo huumeisiin taas ole "sortunut". Onhan tuo terveyttään valitellut paljon myös. Erittäin sydämellistä tekstiä ja älykäs ihminen. Itse en samanlaiseen väkivaltavihaan (vai mitä lie) tosin alkaisi, kunhan toivon rasisteja hautaan ja helvettiin tästä maailmasta. Utopiaa, tiedän.

Tämä palsta on täynnä kauheita ihmisiä naisvihoineen jne.
suomalaisten rasismi on kyl täl hetkel 95% itsepuolustusta :roll: :roll: meidän maata ollaan valtaamassa maahanmuuton ja syntyvyyslukujen kautta. suomalaisia alle promille maapallon väestöstä ja kongoloideja joku 30%. mut silti byhyhyhy rasismi wöö
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta 8) full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! :P
Knobster
Jessica Fletcher
Viestit: 3004
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Knobster »

^ Todistat pointtini turhankin hyvin. En tietty ihmettele. Tai no hieman ihmettelen että piti alkaa ylipäätään ölisemään rasistisia typeryyksiä.
Vastaa Viestiin