Tähän osaa vastata vain läheiset, mutta eiköhän lähimmät ystävät, joihin on ollut viime aikoina yhteydessä, äiti, mahdolliset muut seuralaiset ja tietenkin poikakaveri ole kuulusteltu automaattisesti eli ts. henkilöt joilla saattaa olla asian kannalta jotain ratkaisevaa tietoa, siitä missä Sini on, onko itsetuhoinen jne..inka kirjoitti:osaako kukaan kertoa että ketä kaikkia läheisiä ylipäätään on kuulusteltu/kuultu?
Sini Susanna Länkinen, 19 - surmattiin Muhoksella 2011
Re: Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
kiittää vastauksesta
tuota poikaystävää vaan mietin että, onko kuultu ja kuinka tarkkaan...
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Olepa hyvä, tosiaankin katoamisissa asuinkumppani/asuinkumppanit on ensimmäisiä jotka kuullaan/kuulustellaan.inka kirjoitti:kiittää vastauksestatuota poikaystävää vaan mietin että, onko kuultu ja kuinka tarkkaan...
Luulisi poliisin tekevän tarkan tutkinnan tuohon asuntoon tai oikeastaan jo tehneen jonka perusteella pidätys on voitu tehdä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
totta! olisi mielenkiintoista tietää että millä perusteilla epäillään henkirikosta. voihan se olla että tosiaan asunnosta on löytynyt jotain siihen viittaavaa.matlockb kirjoitti:Olepa hyvä, tosiaankin katoamisissa asuinkumppani/asuinkumppanit on ensimmäisiä jotka kuullaan/kuulustellaan.inka kirjoitti:kiittää vastauksestatuota poikaystävää vaan mietin että, onko kuultu ja kuinka tarkkaan...
Luulisi poliisin tekevän tarkan tutkinnan tuohon asuntoon tai oikeastaan jo tehneen jonka perusteella pidätys on voitu tehdä.
-
enpakerro
- Vähänniinkuharrastaja
Voisko joku ystävällinen kertoa poikaystävän etunimen ekankirjaimen. Ei jaksais selaa 600 ihmistä läpi 
etunimen eka on P ja sukunimi H. toivottavasti kukaan ei revi verkkareitaan....
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Êi revitä.
Jahas, facebookin perusteella suhteessa on ollut nousuja ja laskuja. Ja suhde kuitenkin noinkin tuore, joten ei hyvältä vaikuta.
Voi voi tätä nykynuorisoa...
Jahas, facebookin perusteella suhteessa on ollut nousuja ja laskuja. Ja suhde kuitenkin noinkin tuore, joten ei hyvältä vaikuta.
Voi voi tätä nykynuorisoa...
Iltasanomien sivuilla kerrotaan, että tähän katoamiseen on ehkä sekaantunut useampiakin ihmisiä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Niihän tuolla oli, jos syyllinen on poikakaveri niin luulisi että syylliset löytyvät hänen ystävä/sukulaispiiristä.Nooruska kirjoitti:Iltasanomien sivuilla kerrotaan, että tähän katoamiseen on ehkä sekaantunut useampiakin ihmisiä.
Toivottavasti poliisit nyt kaivavat sen totuuden irti tavalla tai toisella.
Kun sanottiin, että pidätetty on Sinille entuudestaan tuttu, niin voisihan kyseessä olla joku mustis exäkin. Siis Sinin exä. Tosin Sini on aika nuori, mutta moni tuon ikäisenä on ehtinyt jo vuosia seurustella.
Kirjoittelu on tosiaan ollut aika niukkasanaista. Sini katosi saunaillan jälkeen, ok, mutta jos mainitaan, että lompakko, kännykkä yms. jäivät, niin saisin sellaisen kuvan, että äidin luo. Kai muuten olisi mainittu, että Sini lähti kotiin, josta katosi. Eli hämärän tästä kaiketi tekee se, että lähti äitinsä luota ja katosi kuin tuhka tuuleen.
Kaikinpuolin outoa tiedottamista. No eihän se meille kuulu, mutta kun kerran lehteen laitetaan, niin voisi sitten laittaa kunnolla, että mistä katosi jne. Vai onko niukkasanaisuus johtunut siitä, että on alunperin epäilty jotakuta ja siksi ei ole haluttu kertoa juuri mitään. Eli annettu kuva, että tarkkaa tietoa ei ole. Näin tekijä ei ole voinut kertoa poliisille lehdestä lukemaansa tarinaa. Eikä myöskään saanut vihiä, että häntä epäillään.
Kirjoittelu on tosiaan ollut aika niukkasanaista. Sini katosi saunaillan jälkeen, ok, mutta jos mainitaan, että lompakko, kännykkä yms. jäivät, niin saisin sellaisen kuvan, että äidin luo. Kai muuten olisi mainittu, että Sini lähti kotiin, josta katosi. Eli hämärän tästä kaiketi tekee se, että lähti äitinsä luota ja katosi kuin tuhka tuuleen.
Kaikinpuolin outoa tiedottamista. No eihän se meille kuulu, mutta kun kerran lehteen laitetaan, niin voisi sitten laittaa kunnolla, että mistä katosi jne. Vai onko niukkasanaisuus johtunut siitä, että on alunperin epäilty jotakuta ja siksi ei ole haluttu kertoa juuri mitään. Eli annettu kuva, että tarkkaa tietoa ei ole. Näin tekijä ei ole voinut kertoa poliisille lehdestä lukemaansa tarinaa. Eikä myöskään saanut vihiä, että häntä epäillään.
Myönnämpä suoraan, itselläni oli 20:een ikävuoteen mennessä 10 seurustelusuhdetta.
Mutta lähinnä lähtisin etsimään syyllistä sellaisista existä jotka ovat vainonneet Siniä eron jälkeen, en sellaisista jotka ovat esimerkiksi sinkkuina tai uudessa perisuhteessa.
MUTTA: Todennäköistä on että pidätetty mieshenkilö on se Sinin nykyinen poikaystävä, siltä tämä vaikuttaa..
Mutta lähinnä lähtisin etsimään syyllistä sellaisista existä jotka ovat vainonneet Siniä eron jälkeen, en sellaisista jotka ovat esimerkiksi sinkkuina tai uudessa perisuhteessa.
MUTTA: Todennäköistä on että pidätetty mieshenkilö on se Sinin nykyinen poikaystävä, siltä tämä vaikuttaa..
Lähettäjä: hohhoijaa2
Päivämäärä: 15.3.11 22:41:43
mulle on ihan sama mitä sille tulee tästä mitä tänne kirjoitellaan- ja minä tiiän että tuo pavel on väki valtainen koska minun pikku sisko on sen kanssa seurustellut ja hakannut sitä!!! sais koko paska läjä mennä sinne linnaa ja homot siellä se nussia ihan piloille. sen se paska ansaitsee.
Päivämäärä: 15.3.11 22:55:09
sittenpä nostaa.. kaikilla meillä on oikeus sanoa sanottavamme ja mielipiteet. ja minä sanon mielipiteeni näin. ja sillä selvä. tiedän että pavel on siellä.. ja kuulin varmalta taholta.
Päivämäärä: 15.3.11 23:03:46
mm.. kyll tunnen..
lapsesta asti tuntenut
pitää välillä heittää läppää tääl kun kaikki ottaa niin itteensä täällä
Päivämäärä: 15.3.11 23:11:46
---- EN MIETI. :d pavel on iha paska läjä.. ja sillä siisti niin on siniki.. EI TULE IKÄVÄ VAIKKA EI LÖYTYS KOKO HUORAA!!!!!!!! se on @!#$ mun mieli pide ja en mieti mitä mun pitäis sanoo!! sanon sen niinku ite tykkään ja en toisten mieliks täällä lässytä xD
en tiiä kyllä onko kovin luotettavaa. hevostalli.netin senioripalstalla tämmöstä. nappasin ylös kun nuo ketjut toki tuolta poistuu kun nimiä on mainittu kokonaan.
mutta jos tämä nyt on tosissaan puhumassa niin poikaystävähän se siellä kiinni on otettu. mutta tätähän ei voi varmaksi sanoa ennenkuin vahvistusta jostain tulee
Päivämäärä: 15.3.11 22:41:43
mulle on ihan sama mitä sille tulee tästä mitä tänne kirjoitellaan- ja minä tiiän että tuo pavel on väki valtainen koska minun pikku sisko on sen kanssa seurustellut ja hakannut sitä!!! sais koko paska läjä mennä sinne linnaa ja homot siellä se nussia ihan piloille. sen se paska ansaitsee.
Päivämäärä: 15.3.11 22:55:09
sittenpä nostaa.. kaikilla meillä on oikeus sanoa sanottavamme ja mielipiteet. ja minä sanon mielipiteeni näin. ja sillä selvä. tiedän että pavel on siellä.. ja kuulin varmalta taholta.
Päivämäärä: 15.3.11 23:03:46
mm.. kyll tunnen..
pitää välillä heittää läppää tääl kun kaikki ottaa niin itteensä täällä
Päivämäärä: 15.3.11 23:11:46
---- EN MIETI. :d pavel on iha paska läjä.. ja sillä siisti niin on siniki.. EI TULE IKÄVÄ VAIKKA EI LÖYTYS KOKO HUORAA!!!!!!!! se on @!#$ mun mieli pide ja en mieti mitä mun pitäis sanoo!! sanon sen niinku ite tykkään ja en toisten mieliks täällä lässytä xD
en tiiä kyllä onko kovin luotettavaa. hevostalli.netin senioripalstalla tämmöstä. nappasin ylös kun nuo ketjut toki tuolta poistuu kun nimiä on mainittu kokonaan.
mutta jos tämä nyt on tosissaan puhumassa niin poikaystävähän se siellä kiinni on otettu. mutta tätähän ei voi varmaksi sanoa ennenkuin vahvistusta jostain tulee
-
masi78
- Nikke Knatterton
Miten musta tuntuu että tuolta muhokselta on viime aikoina kadonnut noita nuoria aika tiuhaan tahtiin..No anyway..asiaan. Mun mielestä tätä juttua seuranneena alkaa tuntumaan siltä että siniä ei koskaan tulla elossa löytymään ja oon vahvasti nyt silläkannalla että juurikin tää ex poikakaveri saattaa olla kaiken takana kera ystäviensä..toivotaan nyt että jetsonit sais tiedon lypsettyä pihalle ja saatais vähän lisää infoa siitä missä tutkinnassa mennään,aika outo on tää tapaus kyllä kaikin puolin.
[quote="masi78"]Miten musta tuntuu että tuolta muhokselta on viime aikoina kadonnut noita nuoria aika tiuhaan tahtiin..
Tiekkö kun me mun miehen kanssa ollaan mietitty ihan samaa ja sitten että nuoria ihmisiä on jäänyt kadoksiin kokonaan.. Ukolla kunnon salaliittoteoriat jo että olis suomessa sarjamurhaaja yms
Aika rankkaa tekstiä heppatalli palstalla jos siellä ihan huoriksi haukutaan yms.. Olis kyllä kiva saada tietää lisää tuosta kundista. Mulla tuli heti sellanen mieleen ettei se olis osallistunut Sinin katoamiseen mutta kun ajattelee realistisesti ni sehän just olis se paras vaihtoehto siihen kun likka himastaan kadonnut ja eikös se neiti sen Pavelin kanssa asunut!
Tiekkö kun me mun miehen kanssa ollaan mietitty ihan samaa ja sitten että nuoria ihmisiä on jäänyt kadoksiin kokonaan.. Ukolla kunnon salaliittoteoriat jo että olis suomessa sarjamurhaaja yms
Aika rankkaa tekstiä heppatalli palstalla jos siellä ihan huoriksi haukutaan yms.. Olis kyllä kiva saada tietää lisää tuosta kundista. Mulla tuli heti sellanen mieleen ettei se olis osallistunut Sinin katoamiseen mutta kun ajattelee realistisesti ni sehän just olis se paras vaihtoehto siihen kun likka himastaan kadonnut ja eikös se neiti sen Pavelin kanssa asunut!
Life. It´s just fucking thing after nother...
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Ihan varma en nyt voi olla koska kirjoitusasu hieman vaihtelee eri paikoissa ja vaiheissa, mutta kyllä minun mielestä asia on kerrottu niin että Sini on juuri omasta kodistaan kadonnut. Osoite josta kerrottiin kadonneen on se Ervintie ja jossain eilen sanottiin että siellä sijaitsee Sinin oma asunto, oli äidiltään lähtenyt sinne ja sitten kadonnut. Ihan suoraan ei ole sanottu mutta luulisin että ne Sinin tavarat on löydetty juurikin sieltä omasta asunnosta, ei äidin luota. En nyt jaksa kaivaa ja lainata uutisia tähän hätään mutta mutta jotenkin niin se menee että Sinin kerrottiin poistuneen kotoaan Ervintieltä ilman ulkovaatteita ja tavaroita..mamma71 kirjoitti: Kirjoittelu on tosiaan ollut aika niukkasanaista. Sini katosi saunaillan jälkeen, ok, mutta jos mainitaan, että lompakko, kännykkä yms. jäivät, niin saisin sellaisen kuvan, että äidin luo. Kai muuten olisi mainittu, että Sini lähti kotiin, josta katosi. Eli hämärän tästä kaiketi tekee se, että lähti äitinsä luota ja katosi kuin tuhka tuuleen.