Nyt oli kyllä pakko itsekin jo liittyä forumille.
Itse tunnen perheen n.12 vuoden takaa.
Tippalukko kirjoitti:Kyllähän suoraan sanottuna sievästi ilmaistuna hiukan omalaatuiselta sakilta kaikki koulukavereita myöten vaikuttavat. Itselle tuli ekana mieleen uhrin ja yhden mahdollisen tekijän kavereiden seiniä ja kuvia katsellessa, että osa ainakin käy jotain "apukoulua". Lisäksi, kun uhrin täti kirjoitti runon seinälleen ja omisti sen uhrin koko nimellä hänen muistolleen....
Tästä nyt jaksetaan jauhaa, uhrin sekä omaisten älykkyydestä..
Jälkeenjääneitä tai ei, sydän paikallaan silti jokaisella. Eikä se äo varmaan yhtään lievennä tuomiotakaan, saatika vähennä omaisten surua ja tuskaa.
Uhrin täti kun kirjoitti runon, hän omisti sen koko nimellä siitä syystä, että facebookin nimilinkitys antaa juuri sen nimen mikä kohteen profiilissa lukee.
mummeloinen kirjoitti:... ... .... Myöskään huumeilla ei ole Jarin kohdalla mitään tekemistä. Tarkistakaa faktat ennen kuin alatte tosina asioista puhumaan.
Tätä mieltä itsekin olen, Jarista ei ole nistiksi...
HullumiesHuittisista kirjoitti:... ... ... Motiivista huhut liikkuu 3000€:n huumeveloista, tottako?
Impossible... Tai ainakin todella vaikeaa uskoa uhria nistiksi, todella mukava poika ja aina ottanut ihan alkoholia vaan. Huhujahan liikkuu aina, Satakunta ja varsinkin Harjavalta sellaista aluetta että jos illalla veistelet voiveistä koivunoksasta, niin aamulla kylillä puhutaan sinun tappaneen naapurilta 3 hevosta ja naineen torinkulmalla koiraa puukko kädessä...
nuusku-nella kirjoitti: Motiivista en osaa sanoa mitään, voi olla huumevelatkin. Toisaalta toi parin tonnin huumevelka taitaa olla se "helpoin" keksiä selitykseksi ja lähes kaikkien (sellaisten joissa motiivi ei ole heti tiedossa) henkirikosten kohdalla jossain vaiheessa huhutaan veloista tai huumeveloista.
Tässä on minun mielestäni perää, mietitäänhän tarkemmin näitä tekijöitä.. Ei ne kuitenkaan mitään kovan luokan piripäitä ole... Tavallista tyhmempiä perisatakuntalaisia "koviksia" lähinnä...
Ainut kenen voisin kuvitella olevan edes jonkin asteen narkomaani on MM, siitäkään
en voi mennä vannomaan.
Velkaa on kyllä saattanut olla jokunen euro, mutta tuskin puhutaan edes tuhannesta.
HUUMErahoista ei varmastikaan ole kyse.