Palstan loukkaavat kirjoitukset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

toi kalossa juuttui niin tonne alitajuntaan, että yritin sillä kirjautua sisällekin...heheh :lol: muttakun,muttakun,muttakun....tää tykkää tosta siivekkäästä ihmisestä enemmän... :oops: *juputtelio*

merzi:vilpitön kiitos *nyökkäys*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Geepo
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Geepo »

No eikös tuokin ole henkilökohtaisuuksiin menemistä että aliarvioidaan toisten kykyä keskustella kun mainitaan jo nimimerkitkin..??

jos sanoo: Ei ole lasta ja yhteiskuntaa kohtaan oikein että synnyttää tietoisesti vammaisen lapsen

se ei ole henk. kohtaista eikä edes törkeää,se on mielipide johon ei sananvapauden mukaan ole tarvetta puuttua

mutta jos sanoo: olisi parempi että sinä "nimimerkki" painut helvettiin typerine mielipiteinesi

se on henkilökohtaista
Heikot itkevät
Vahvat nauravat
Viisaat hymyilevät
Kalessin
Adrian Monk

niin,siis muutenkin on mielestäni typerää ehdotella muille palstankirjoittajille häipymistä, jos tyyli ei miellytä, koska me ei olla foorumin käyttäjinä millään lailla oikeutettuja siihen. ja sitten toinen mikä eräänkin nimimerkin tapana ärsyttää suuunnattomasti, on kuittailut "titteleistä". musta on asiatonta lähestyä toista palstan käyttäjää lausahduksella;"älä sä ala, aloitteleva besserwisser". tällä palstalla ei sillä saamarin tittelillä pitäisi olla mitään merkitystä, koska kaikkihan me ollaan joskus aloitettu ja kaikki ollaan samalla viivalla ja jos tämän nokittelun tekee vielä henkilö, jonka oma titteli on alibin satunnaislukija, ei pitäisi olla tällä saralla minkäänlaista kukkoilua.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 1:54 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geepo
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Geepo »

nämä tittelit tulevat kirjoitusten määrän mukaan..ei tosiaan sen taidon mukaan..että se nyt sitten on sama ollaanko sitten aloittelevia bw:itä vai alibin satunnaislukijoita...
Heikot itkevät
Vahvat nauravat
Viisaat hymyilevät
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Kalessin: Minulla ei ole sinulle yhtään mitään sanottavaa.

EDIT: Eikä voisi jotkut tittelit vähempää kiinnostaa.
jos tämän nokittelun tekee vielä henkilö, jonka oma titteli on alibin satunnaislukija,
Itseasiassa olen Vähänniinkuinharrastaja :roll:
Viimeksi muokannut Sami, Su Elo 19, 2007 2:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

blackwidow kirjoitti: ^^ eli jos altoitteleva päästää tälläistä tekstiä valtaosissa viesteissä niin se olisi ok? käsitääkseni tarkoitus on pitää edes jonkinlaista keskustelun tasoa yllä tällä palstalla.

Joo no aika persiist tuntuu tämän hepun( oletettavasti:D) mielipiteet olevan mut minkäs myö hälle voimme? Pakko antaa vaan kaikkien kakkien....öö..anteeks :wink: ...siis kukkien kukkia :D
Sami

^ Kenen mielipiteet? Täällä Tiina tyttö käy taas henkilökohtaisuuksiin, kutsui äsken minua paskaksi...
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

Sami kirjoitti:^ Kenen mielipiteet? Täällä Tiina tyttö käy taas henkilökohtaisuuksiin, kutsui äsken minua paskaksi...
Häh?? :shock:
Tiina
Sherlock Holmes

Sami kirjoitti:^ Kenen mielipiteet? Täällä Tiina tyttö käy taas henkilökohtaisuuksiin, kutsui äsken minua paskaksi...
Älä oo Sami noin itserakas. Susta en oo puhunut mitään vaan Foobarista:O ja sitäkin sanoin kukaksi<---(tarkistappa)...vähän typotti ensin mut korjasin :roll:
Sami

Älä puhu kenestäkään tuollain!! Tuo on törkeää ja loukkaavaa.
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

:roll:
I am an African!
Tiina
Sherlock Holmes

Sami kirjoitti:Älä puhu kenestäkään tuollain!! Tuo on törkeää ja loukkaavaa.
Kuka puhuu? :roll: :roll: :roll:
Kalessin
Adrian Monk

look who´s talking.... :roll: voi sami...kyllä sulla menee huonosti. ei minkäänlaista itsekritiikkiä kirjoituksissa ja sitten kun sua kritisoidaan vedät herneet nenään ja syytät meitä ilkeilijöiksi???? get a grip man.... 8)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Sami on tainnut omaksi ilokseen kehittää alter egon: foobar
Sami eikö asia ole näin? 8) 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin