Hessu52 solvaa toisia kirjoittajia esityksissään
- Moderaattorit
- Moderaattori
Re: Hessu52 solvaa toisia kirjoittajia esityksissään
Ketju erityistarkkailussa. t. mode
Ne tietää, jotka tietää...
Olisi sitten mielenkiintoista tietää, mitä nuo asiat ovat, joita mielestäsi vääristelen?
Onko niitä vaikea eritellä?
Tai onko niitä sittenkään lainkaan?
Itse en ole mielestäni, enkä monen muunkaan mielestä vääristellyt asioita, vaan ottanut asioista selvää ja jos olen virheen tehnyt olen sen myös myöntänyt, näitäkin (virheitä) on tullut tehtyä, mutta eihän niitä kukaan huomioi!
Itse en ole mielestäni, enkä monen muunkaan mielestä vääristellyt asioita, vaan ottanut asioista selvää ja jos olen virheen tehnyt olen sen myös myöntänyt, näitäkin (virheitä) on tullut tehtyä, mutta eihän niitä kukaan huomioi!
Nämä seuraavat väitteet ovat Hessun minusta esittämiä. Vääristelykin on liian lievä sana tätä kuvaamaan. Jokainen väite noista väitteistä on täysin tuulesta temmattu, eli täysin perätön.Hessu52 kirjoitti:Olisi sitten mielenkiintoista tietää, mitä nuo asiat ovat, joita mielestäsi vääristelen?
HESSU (kuvaa Sariolaa muille kirjoittajille):
*Asuu vanhainkodissa
*Liikkuu rollaattorilla
*Käyttää vaippoja
*On kansakoulupohjalla
*Ottaa kuvia cokis-kameralla
*Lähettää toisten ottamia kuvia ominaan
*On sivari
Näistä jokainen tieto on täysin perätöntä tietoa!
Vai voiko Hessu52 muuta väittää?
Odotan vastausta!
Katsotaan kieltääkö Hessu kirjoittaneensa noin?!
Mitäs väärää noissa väitteissä on, kun ei sinulla ole mitään todisteita, kuin oma valheellinen sanasi!
Olet valehtelija ja sellaisena pysyt, sille kukaan ei enää voi mitään, vai oletko jo heittänyt betonimyllyn repustasi, kun kiertelet Bodomin polkuja?
Pidätkö Kivilahtea jäyhänä pohjalaisena, huumorintajuttomana jörrikkänä, vaikka et ole häntä koskaan tavannutkaan?
Voi voi, ja itseäsikö pidät rehellisenä, no rehellinen valehtelija olet kumminkin!
Olet valehtelija ja sellaisena pysyt, sille kukaan ei enää voi mitään, vai oletko jo heittänyt betonimyllyn repustasi, kun kiertelet Bodomin polkuja?
Pidätkö Kivilahtea jäyhänä pohjalaisena, huumorintajuttomana jörrikkänä, vaikka et ole häntä koskaan tavannutkaan?
Voi voi, ja itseäsikö pidät rehellisenä, no rehellinen valehtelija olet kumminkin!
Hessu52 kirjoitti:Mitäs väärää noissa väitteissä on, kun ei sinulla ole mitään todisteita, kuin oma valheellinen sanasi!
Pidätkö Kivilahtea jäyhänä pohjalaisena, huumorintajuttomana jörrikkänä, vaikka et ole häntä koskaan tavannutkaan? ( Kommentti: En pidä, mutta paremmin hiljaisena ja hieman syrjään vetäytyvänä, mietiskelevänä tyyppinä, joka ei suinkaan ole aina äänessä ja päälle päsmärinä joka paikassa )
( Kommentti: Pidän itseäni hyvin rehellisenä, jopa siinä määrin rehellisenä, että siitä on haittaa monissa elämän tilanteissa. Paremmin pärjäisi, jos olisi jossain määrin epärehellisempi. Rehellisyys ei aina palkitse tässä nykyajan kasvua ja kilpailua korostavassa ilmapiirissä. )
No niin. Hessu ei kieltänyt kirjoittaneensa noin! Voin vakuuttaa, että jokainen noista väitteistä on täysin perätön! Toivottavasti lukijat uskovat tässä minun sanaani. Se on kuitenkin totuus.
-
Kivireki
- Sofia Karppi
Hmm... Näillä spekseillä siis esitän seuraavan väitteen. Kirjoittaja Hessu 52 (nimi muutettu) on syntynyt Plutolaisen ja ufomiehen tervehtimisen seurauksena. Totta? Tuskin, mut hankkikaapas todisteet ettei. Mahdolliset vastatodisteet voin helposti kumota reptiliaanien salajuonena illuminatin kanssa. Harmaat todistaa teletappisesti mun puolesta. Tästä todisteena mulla on ORANSSI SANDAALI!!!Hessu52 kirjoitti:Mitäs väärää noissa väitteissä on, kun ei sinulla ole mitään todisteita, kuin oma valheellinen sanasi!
ja ei, mä en trollaa. Mä vittuilen ihan suoraan. Jos mun sanomisilla on sen vertaa painoarvoa et ne häiritsee, menkää vinkumaan ylläpidolle.
Jumalauta aikuisia ihmisiä suurin osa täällä eikä osaa ignoorata ärsyttävää kirjoittajaa.
bibo ergo sum
Oh, oh Kivireki.
Minä kun luulin jo paljastuneeni, tuossa kirjoituksesi alussa, mutta onneksi se ei olekaan muuta kuin vittuilua.
Olen sitä mieltä, että sille annetaan juuri sitä, mitä kitisijä (vauva) pyytääkin, joten älä Sariola jatkuvasti vikise akkamaisesti kirjoituksistani, vai ovatko vaippasi märät?
Jos ei ole mies, ei pientä vinoiluakaan kestä, heh!
Minä kun luulin jo paljastuneeni, tuossa kirjoituksesi alussa, mutta onneksi se ei olekaan muuta kuin vittuilua.
Olen sitä mieltä, että sille annetaan juuri sitä, mitä kitisijä (vauva) pyytääkin, joten älä Sariola jatkuvasti vikise akkamaisesti kirjoituksistani, vai ovatko vaippasi märät?
Tuota Hessu52:n kirjoitusta pitänee tulkita niin, että hän myöntää, että hänen aikaisemmin minusta esittämänsä väitteet ovat täysin perättömiä, ja puhtaasti hänen keksimiään. Niin se asia onkin. Aikuinen mies ja kehtaa levittää toisesta kirjoittajasta tuollaista täysin perätöntä tietoa ... Tässä voikin kysyä, kuka tässä on akkamainen? Ja vastaus ......Hessu52 kirjoitti:Oh, oh Kivireki.
Kiinnittää vielä huomiota ilmaisu "pientä vinoilua kestä".
Ei kysymyksessä ole "pieni vinoilu", vaan täysin perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta. Se nyt on niin halpamainen teko, että kuvottaa. Miten kehtaa katsoa itseään peilistä? Kyllä tuollaisen kestää, ei se siitä ole kiinni, mutta miten aikuinen mies kehtaa levittää täysin väärää tietoa toisesta kirjoittajasta? Sitä minä ihmettelen? Eikö tuollainen kiinnosta jo ylläpitoakin? Ei sitä voi nimetä "pieneksi vinoiluksi". Se on jotakin paljon pahempaa.
Kyllä se saattaa johtaa siihen, että rehellinen mies ei ehkä halua olla samalla areenalla, missä tuollainen häikäilemätön vääristelijä meuskaa vapaasti.
Ainakin minä olen tätä mieltä, että perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta pitäisi johtaa pitkään "kirjoitusoikeuden menettämiseen".
Ei kysymyksessä ole "pieni vinoilu", vaan täysin perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta. Se nyt on niin halpamainen teko, että kuvottaa. Miten kehtaa katsoa itseään peilistä? Kyllä tuollaisen kestää, ei se siitä ole kiinni, mutta miten aikuinen mies kehtaa levittää täysin väärää tietoa toisesta kirjoittajasta? Sitä minä ihmettelen? Eikö tuollainen kiinnosta jo ylläpitoakin? Ei sitä voi nimetä "pieneksi vinoiluksi". Se on jotakin paljon pahempaa.
Kyllä se saattaa johtaa siihen, että rehellinen mies ei ehkä halua olla samalla areenalla, missä tuollainen häikäilemätön vääristelijä meuskaa vapaasti.
Ainakin minä olen tätä mieltä, että perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta pitäisi johtaa pitkään "kirjoitusoikeuden menettämiseen".
Mitä sinä Sariola vauva siellä kitiset.
Itse olet aloittanut tämän vittuilun, syyttämällä minua vähälahjaiseksi, mutta missä ovat sinun lahjasi, joulupaketeissako, joita sinulle ei ole koskaan annettu, eikä myöskään koskaan anneta?
Vaippoja kyllä saat sen enemmän lahjaksi, sillä niin vauvamainen ruikuttaja olet!
Kun olet tämän aloittanut, saat sen myös kestää, en ehkä ole fiksu, kun jatkan, mutta en voi sietää tuollaista vellihousua, joka ensin jotain aloitettuaan ei sitten kestä sitä, kun joku antaa takaisin.
En ole ainoa, jolle auot päästäsi, "maisterijolppi", mutta he eivät viitsi vaivautua vastaamaan, tai kirjoittavat (vittuilevat) sinulle fiksummin, kuin minä!
Minä tykkään sanoa suoraan asiat, niin kuin ne ovat ja sinua kohtaan niin myös teen, eli en valehtele, vaan puhun täyttä totta!
Lopeta tuo jatkuva kitinäsi ja kestä arvostelut kuin mies, vaikka et millään arvoasteikolla mies olekaan, vaan jo olemassaolollasi halveeraat miessukupuolta.
Voi, voi reppanaa, heh!
Itse olet aloittanut tämän vittuilun, syyttämällä minua vähälahjaiseksi, mutta missä ovat sinun lahjasi, joulupaketeissako, joita sinulle ei ole koskaan annettu, eikä myöskään koskaan anneta?
Vaippoja kyllä saat sen enemmän lahjaksi, sillä niin vauvamainen ruikuttaja olet!
Kun olet tämän aloittanut, saat sen myös kestää, en ehkä ole fiksu, kun jatkan, mutta en voi sietää tuollaista vellihousua, joka ensin jotain aloitettuaan ei sitten kestä sitä, kun joku antaa takaisin.
En ole ainoa, jolle auot päästäsi, "maisterijolppi", mutta he eivät viitsi vaivautua vastaamaan, tai kirjoittavat (vittuilevat) sinulle fiksummin, kuin minä!
Minä tykkään sanoa suoraan asiat, niin kuin ne ovat ja sinua kohtaan niin myös teen, eli en valehtele, vaan puhun täyttä totta!
Lopeta tuo jatkuva kitinäsi ja kestä arvostelut kuin mies, vaikka et millään arvoasteikolla mies olekaan, vaan jo olemassaolollasi halveeraat miessukupuolta.
Voi, voi reppanaa, heh!
Joku olikin keksinyt hyvän määritelmän Hessun ajattelu- ja kirjoitustyylistä:
Hessu ajattelee ja kirjoittaa kuin blondivitsin blondi.
Tuo on hyvin sanottu! Tuo edellinen kirjoitus sen vahvistaa! Täsmälleen niin!

Hessu ajattelee ja kirjoittaa kuin blondivitsin blondi.
Tuo on hyvin sanottu! Tuo edellinen kirjoitus sen vahvistaa! Täsmälleen niin!
Sariolan ajattelutyylistä kukaan ei ole pystynyt keksimään mitään, sillä Sariolalta puuttuu kyky ajatella, ja ennenkaikkea ne ajatteluun oikeuttavat välineet, aivot, heh heh!
En ole muistini mukaan koskaan nimittänyt Hessua "vähälahjaiseksi".
Jos nyt sanon mielipiteeni, niin Hessu on mielestäni lapsellinen, yksioikoinen, eikä kovin viisas varovasti ilmaistuna.
Tämä on rehellinen mielipiteeni. Voinhan tämän ilmaista suoraankin. Väärän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta on kuitenkin mielestäni rikos, ja kaiken lisäksi kirjoittaja korostaa olevansa "rehellinen" ja "kertovansa totuuden". Tuollainen on rehellisyydestä ja totuudesta kaukana. Minä sanoisin tuota epärehellisyydeksi ja valehtelemiseksi - sitähän se on!
Jos nyt sanon mielipiteeni, niin Hessu on mielestäni lapsellinen, yksioikoinen, eikä kovin viisas varovasti ilmaistuna.
Tämä on rehellinen mielipiteeni. Voinhan tämän ilmaista suoraankin. Väärän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta on kuitenkin mielestäni rikos, ja kaiken lisäksi kirjoittaja korostaa olevansa "rehellinen" ja "kertovansa totuuden". Tuollainen on rehellisyydestä ja totuudesta kaukana. Minä sanoisin tuota epärehellisyydeksi ja valehtelemiseksi - sitähän se on!
Älä ole Sariola naurettavampi, kuin jo olet!
Sinä olet ääliö, jolle ei vertaa millään saitilla, joten pidä vaan nuo typerät mölyt mahassasi, olet typeristä typerin ja lapsellisista lapsellisin vaippahousuista vaippahousuisin, siitä totuudesta et mininkään pääse!
Käy vaikka ensin tyhjentämässä ne vaippasi, heh heh!
Sinä olet ääliö, jolle ei vertaa millään saitilla, joten pidä vaan nuo typerät mölyt mahassasi, olet typeristä typerin ja lapsellisista lapsellisin vaippahousuista vaippahousuisin, siitä totuudesta et mininkään pääse!
Siinä taisi henkilö itse esitellä oman sisäisen aatemaailmansa. Noinhan se menee...Hessu52 kirjoitti:Älä ole Sariola naurettavampi, kuin jo olet!