Myöntämällä itse täällä julkisesti että on sekaantunut parikymppisenä teiniin, ja sen lisäksi vielä puolustelee asiaa pönkittämällä itseään että teinit "ottaa" vanhemman naisen vain tyttöystäväkseen jos on hyvännäköinen, ja että ei ole nuoremmista mitään huonoa sanottavaa blaablaablaa.... siis voi jee.
Ilmeisesti Siru ei ole enää parikymppinen, mutta nämä kommentit kertoo sellaisesta naiiviudesta, että siksi varmaan onkin itse kokenut olevansa parikymppisenä samalla tasolla teinin kanssa, ja myös siksi kuvittelee että kaikki nais-ihmiset haluaa mieluummin nuoremman miehen kuin vanhemman.
Älä nyt hyvä ihminen kailota tuommoisia totuuksia ainakaan "kakkien naisten edustajana"!
Ei todellakaan itseäni ainakaan kiinnosta yhtään siloposki pojat tai ylipäätään nuoremmat miehet. Ei fyysisesti eikä psyykkisesti. Ja olen lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä.
Jos sinua vaivaa HEBEFILIA, yritäppä muistaa se, että kaikkia ihmisiä se ei vaivaa! Vai kertooko tämä siitä, että jos joku mies on esim.pedofiili, niin se ihminen ajattelee että kaikki muutkin miehet himoitsevat seksuaalisesti lapsia?
Tämä Bernhard Haasen ja Marian tapaus on sellainen, että Mistään oikeudenmukaisesta tai tasavertaisesta rakkaussuhteesta ei voi missään nimessä olla kyse,-ikäero on jo niin valtava. Puhumattakaan siitä että Maria on vasta 13-vuotias,eli henkisesti ei kypsynyt vielä ollenkaan,vaan ns.lapsen kengissä. Silkkaa nuoren ihmisen hyväksikäyttöä. Toivottavaa on että he jollakin tavalla löytyisivät ehjin nahoin. Mahdollisestihan tuo mies on ajanut partansa, käyttää jatkuvasti aurinkolaseja,hattua, värjännyt tukkansa,- tehnyt mitä vain muutoksia että heitä ei tunnistettaisi. Voisi ajatella että ajan kanssa Maria alkaa ajatella toisin ja jollakin tavoin ottaa yhteyttä ulkomaailmaan tai pakenee mieheltä. Edellyttäen että on vapaalla tahdolla koko ajan matkalla mukana. Miehen saksanpaimenkoira kyllä hyvä vihje mukana, jos eivät koiraa hävitä matkan aikana.