Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Lukittu
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:Mitä tarkoitusta varten miesten aataminomena on? Mukamas madaltaa ääntä, mutta onko näin?

Ja toinen asia, minkä helvetin takia kaikki jostain syystä luulevat, että kun menee sähköt niin vedentulokin loppuu?
Eiks naisillakin oo kans aataminomena, tosin pienempi vaan kun miehillä? En kyl osaa sanoa että mikä sen tarkoitus on.

Toiseen asiaan onkin helppo vastataa, koska ihmiset on tyhmiä :P
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

joey kirjoitti: Ja toinen asia, minkä helvetin takia kaikki jostain syystä luulevat, että kun menee sähköt niin vedentulokin loppuu?
Aika monessa taloudessa se tosiaankin loppuu, koska vesi saatetaan pumpata sähköllä kaivosta jne. Painovoimainen jakelu tietenkin toimii, eli vesitorneista alas kaupunkilaisille.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Tuli mieleen, kun vaari kävi ostamassa järkyttävän määrän viinaa, jotta "riittäisi kevääseen asti", mutta joikin kaiken pois parissa päivässä. Makasi lattialla ja lauloi elämää juoksuhaudoissa. Myöhemmin puolustautui sillä, ettei vettä ollut tullut pitkän sähkökatkon aikana ja janoonsa oli joutunut juomaan. Nyt olen miettinyt koko aamun, valehteliko hän, mutta näemmä oli rehellinen, kiitos konsta.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Ai niin, ja sitten minua huolestuttaa, ovatko raa´at perunat oikeasti myrkyllisiä? Siis vihertävät perunat. Entä sinertävät? Mikä kaikki on myrkyllistä, mistä en tiedä? :oops:
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Vihertävät perunat on jonkinverran myrkyllisiä, ne ovat vesisateen tms takia tulleet mullan pinnalle kasvuvaiheessa, ja saaneet aurinkoa. Sinertäviä en ole nähnyt. Jos taas perunassa on punaista(ei rosamunda-perunassa), niin ne ovat kärsineet stressistä, ja se väri häviää keittäessä, eikä ole myrkyllistä.
muoks niin, ja vihreät perunat ei siis ole raakoja.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Tuulitukka84 kirjoitti: Jos taas perunassa on punaista, niin ne ovat kärsineet stressistä.
Ei se ole helppoa sitten perunallakaan :shock:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Vihreistä perunoista mustiin banaaneihin.. Onko banaanissa jotain kauheuksia, kun siellä on sitä mustaa? Entä, jos banaani on jo ulkoapäin mustunut, onko silloin? Itse syön niitä vihreimpiä banaaneja, sinänsä asia ei edes kosketa, mutta utelias kun olen ja tyhmiä saa kerrankin kysellä :D
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

PaulaDrew kirjoitti:Ai niin, ja sitten minua huolestuttaa, ovatko raa´at perunat oikeasti myrkyllisiä? Siis vihertävät perunat. Entä sinertävät? Mikä kaikki on myrkyllistä, mistä en tiedä? :oops:
En tiedä myrkyllisyydestä, mutta kuulemma (ja olen puhunut tästä todella monen allergiatestien parissa työskentelevän hoitajan kanssa) erittäin moni on allerginen raa'alle perunalle. On kuulemma ennemmin sääntö kuin poikkeus, että raaka peruna aiheuttaa allergiaoireita, mahdollisesti jopa aika rajujakin, vaikka kypsennetyn perunan kanssa ei olisi mitään ongelmaa.
Mariella
Rico Tubbs

Kertokaa mistä leffasta tää tausta on? Psyco tulee mulle mieleen, se kohta missä se muija ajaa autolla sinne majataloon...

http://www.youtube.com/watch?v=P2asIbbS ... re=related
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Mariella kirjoitti:Kertokaa mistä leffasta tää tausta on? Psyco tulee mulle mieleen, se kohta missä se muija ajaa autolla sinne majataloon...

En osaa sanoa, mutta voihan perkele kun tonkin videon jostain ylös kaivoit. Olin jo autaasti unohtanut koko kamaluuden. :lol:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Mariella kirjoitti:Kertokaa mistä leffasta tää tausta on? Psyco tulee mulle mieleen, se kohta missä se muija ajaa autolla sinne majataloon...

Oikeassa olet. Wikipediasta poimittua:
"Gimme Some More" contains a sample from the opening theme to Alfred Hitchcock's Psycho, performed by Bernard Herrmann.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Uutisissa kerrottiin ranskalaisesta(?) naisesta, joka oli päättänyt tehdä itsemurhan. Hän oli kävellyt raiteille ja jäänyt odottamaan junaa. Juna olikin tullut kovalla vauhdilla, mutta kuski oli siitä huolimatta onnistunut pysäyttämään sen vain muutaman sentin päähän naisesta.

Naisen hakeneet poliisit ilmoittivat, että naisella oli uskomaton onni matkassaan.

Oliko se onnea, vai pikemminkin varsinaista epäonnea?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^Tässä tapauksessa epäonnea, jos toisen vakaasti päättämä ja yrittämä itsemurha menee persiilleen koska veturimies onnistuu pysäyttämään junan.
Mariella
Rico Tubbs

ShipWreck kirjoitti:

Oikeassa olet. Wikipediasta poimittua:
"Gimme Some More" contains a sample from the opening theme to Alfred Hitchcock's Psycho, performed by Bernard Herrmann.
Ah, kiitokset :) Ihanaa olla oikeassa 8)
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Miksi kansanedustaja tai poliisipäällikkö, tai joku muu isokenkäinen tai julkkis, menee ja "ottaa" sairaslomaa, jos lehdistö tai viranomainen ahdistelee? Kirjoittaako lääkärit sairaslomatodistuksia tuosta vaan? Miksi minä en voisi ottaa sairaslomaa, jos vaikka joku kyselisi edellisistä pikkujouluista, joista taas en tälläkään kertaa muistaisi mitään?
Lukittu