Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Lukittu
ruusumaa
Horatio Caine

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

K9Wifey kirjoitti: Ke Kesä 02, 2021 5:37 pm Katoamisilmoitus on edelleen poliisin sivuilla; ystävätär (ainakin se ap.) poistanut sen omalta FB-seinältään. Mutta nyt on kuntavaalit jne.

Todellakin, oliko koiran myyminen jo ennakoimista? Kuulostaa karsealta, et pari kk olisi jo miettinyt mahdollista ajankohtaa 'kadota'. Ja missä puoliso? Tai siis hänen näkymisensä tämän tapauksen uutisoinnissa/kommentoinnissa... Kuitenkin todella keskeinen henkilö, kun olivat naimisissa ja yhteinen asunto ja elämä.
No siis edelleen, miksi minä sitten näen ne?

https://www.facebook.com/salmivuori.taru

Ystävättären profiili, moniko näkee ilmoitukset ?
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
K9Wifey
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Aa, my bad - saman henkilön eri profiili. Siinä näkyy edelleen... Myös tieto, että pk-seudulla avustetaan etsinnöissä. Meri?!??
RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-
eloq
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja eloq »

Entä jos poliisi tavoittaa kadonneen henkilön mutta henkilö kieltää kertomasta kenellekään? Aikuisella ihmisellä on oikeus olla ”kadoksissa”. Joko muuten vain tai sitten esim. turvakodissa.
Pirkko Ala-Hippuli
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Pirkko Ala-Hippuli »

Tuo ystävän kommentti, että sua rakastetaan enemmän kuin tiedätkään viittaa kyllä mun mielestä masentuneen ihmisen tsemppaamiseen.

Itse mietin oisko isällä perheenpäänä roolia puuttua nuorenparin elämään ja se tehnyt ongelmaa. Ei ollut mieleinen sulho? Tai jotain muuta.

Tuo, että piti mennä isälle, mutta tuli migreeni kuulostaa niin tekosyyltä. Pitikö keskustella jostain epämieluisasta asiasta tai tehdä joku päätös.
Tähän ei voimavarat enää riittäneet.

Veikkaan, että puhelimen jättö kotiin on juuri siksi ettei heti voida paikantaa. Laukku mukaan ettei liikaa herätä heti epäilyksiä.
ruusumaa
Horatio Caine

^^ Tuo masentuneen ihmisen tsemppaaminen on kyllä hyvin todennäköistä.

Nimenomaan sille tuo rakastamislause kuullostaa.
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Entistä varmempi olen että itsari nyt kun kuulin tuon että koirankin myynyt. Kaikki eivät sitä tajua että koira monelle tärkeempi ja rakkaampi ku vaikka oma sukulainen. Ja lisäksi ku se kännykkä jätetty kotiin niin siinäpä se..

Sen verran jaksanut masiksissaan ajatella että hommaa koiralle turvan. Ja sitten muulla ei olekaan niin väliä..

Eipä ne itsarin tekijät aina ulospäin näy eivätkä vaikuta siltä. Jopa päinvastoin. Moni sosiaalinen ja paljon ystäviä ja menoa ja meininkiä ja yhtäkkiä tappanut itseni. Sitten ihmetellään että "ei se ollut yhtään itsemurha tyyppinen ihminen". Mitäköhän vittua sekin tarkottaa.. Eli Millanen ois itsemurha tyyppinen ihminen? 😁
pienikin hetki on arvokas
UglyBetty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

ruusumaa kirjoitti: Ke Kesä 02, 2021 7:53 pm ^^ Tuo masentuneen ihmisen tsemppaaminen on kyllä hyvin todennäköistä.

Suunnilleen samoin Sini Ruohosen sisko kirjoitti, esim. ”saat kaiken avun minkä tarvitset”.
Ei ollut kuitenkaan omaehtoinen katoaminen.

BTW ”siltä” ja ”kuulostaa”
VastarannanKiiski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

UglyBetty kirjoitti: To Kesä 03, 2021 6:13 am
ruusumaa kirjoitti: Ke Kesä 02, 2021 7:53 pm ^^ Tuo masentuneen ihmisen tsemppaaminen on kyllä hyvin todennäköistä.

Suunnilleen samoin Sini Ruohosen sisko kirjoitti, esim. ”saat kaiken avun minkä tarvitset”.
Ei ollut kuitenkaan omaehtoinen katoaminen.

BTW ”siltä” ja ”kuulostaa”
Sini Ruohonen ei itse perunut mitään tapaamista tai hänen katoamisessaan ei näkynyt mitään valmisteluja, kuten tässä tuo koiran myyminen tai Nelan tapauksessa viimeiset ostokset ja oliko hänkin ilmoittanut töihin olevansa sairas?

Periaatteessa tietenkin Andreean puoliso olisi voinut painostaa koiran myymiseen, jos hänellä olisi ollut toiveena vaikka muutto toiseen maahan. Oliko hän kantis vai ulkomaalaistaustainen? Jos migreenistä ilmoitettiin isälle tekstiviestillä, sen olisi voinut lähettää joku muukin kuin Andreea ja hän itse olisi jo tuossa vaiheesa ollut kuollut. Milloin hänet on nähty viimeksi tai hän on puhunut puhelimessa jonkun kanssa? Millaiset perheenjäsenten välit olivat?

Oma veikkaus on itsemurha, kakkosena läheisen tekemä henkirikos. Omaehtoiseen katoamiseen en oikein usko.
Bohemian Rhapsody
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Bohemian Rhapsody »

^ Joskus mietin, eivätkö kaikki viitsi tai jaksa lukea yleensä ketjua läpi kun alkaa toistua usein uutena ne samat asiat mitkä on edellisellä tai sitä edellisellä sivulla jo pohdittu. Ei siinä mitään, voi ajatella samoin, mutta ikään kuin uutena asiana. Voisi vaikka lainata, että olen samaa mieltä tästä.

Koiran myymisestä on niin pitkä aika että en usko liittyvän juurikaan asiaan. Ehkä yksinäisyyttä voinut lisätä.
Mortui vivos docent
K9Wifey
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Bohemian Rhapsody kirjoitti: To Kesä 03, 2021 11:14 am Koiran myymisestä on niin pitkä aika että en usko liittyvän juurikaan asiaan. Ehkä yksinäisyyttä voinut lisätä.
Joo, pliis, älkää jankatko samaa asiaa. Koira myytiin varmaan, kun aviopuoliso (huom! olivat naimisissa) antoi ukaasin, että 'koira lähtee'. Oon ollu itse siinä asemassa, ku olin raskaana ja koirasta ei tullut virkakoiraa nii silloin aika yksipuolisesti koira annettiin toiseen kotiin. Tuossa A:n koiran myynnissä varmasti mitään itsaria mietitty; suhteen dominoiva osapuoli antoi määräyksen myydä pikkukoira. Jos parisuhde olis ollu OK, ja miettinyt itsaria nii silloinhan olisi rauhassa jättänyt koiran aviomiehen hellään huomaan. Yhä enemmän alan kallistua siihen, et puoliso - ellei tehnyt - niin ainakin edesauttoi tätäkin katoamista.
RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-
Ouagadougou
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Ouagadougou »

Nuo Andreeasta otetut kuvat... En voi mitään sille, että tulee vahva fiilis kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. En osaa sen kummemmin intuitiotani selittää muuten kuin sillä, että olen
itse bipolaari. Koira koiran tuntee.

Toivottavasti vaistoni on vinksallaan, sillä kevät on useimmille bipoille todella vaikeaa aikaa. Valon määrän eksponentiaalinen kasvu sekoittaa monella aivokemiaa ja altistaa sekä depressiolle että maaniselle käyttäytymiselle. Jälkimmäisestä ei varmaankaan ole Andreean kohdalla kyse.

Spekulointia ja intuitiota tietysti tämäkin. Älkää teilatko 'naurettavasta diagnosoinnista'. :?
ruusumaa
Horatio Caine

Kuvista en päättele sen kummemmin mitään, näen niissä vain kauniin nuoren naisen.

Bipo vois olla yks mahdollisuus.

Haenpas vaikka oman kämpän. Nyt otan ja myyn koirani. Noista vois päätellä bipoille tyypillistä poukkoilevaa käytöstä, tai sitten niille on ihan vaan jokin looginen selitys.

Mutta tossa sairaudessa on itsemurhariski kyllä tosi korkealla. Yhtälailla maniassa, kuin masiksessakin.
Elizabeth
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

Eihän tuo koirasta luopuminen välttis mistään itsetuhoaikeista kerro. Ehkä elämäntilanne sellainen että piti luopua. Vai tarviko nopeasti rahaa johonkin, jos rotukoira kyseessä..? Oliko esim.velkaa jollekin tms..
Koson
Alokas

Viesti Kirjoittaja Koson »

K9Wifey kirjoitti: To Kesä 03, 2021 2:42 pm
Bohemian Rhapsody kirjoitti: To Kesä 03, 2021 11:14 am Koiran myymisestä on niin pitkä aika että en usko liittyvän juurikaan asiaan. Ehkä yksinäisyyttä voinut lisätä.
Joo, pliis, älkää jankatko samaa asiaa. Koira myytiin varmaan, kun aviopuoliso (huom! olivat naimisissa) antoi ukaasin, että 'koira lähtee'. Oon ollu itse siinä asemassa, ku olin raskaana ja koirasta ei tullut virkakoiraa nii silloin aika yksipuolisesti koira annettiin toiseen kotiin. Tuossa A:n koiran myynnissä varmasti mitään itsaria mietitty; suhteen dominoiva osapuoli antoi määräyksen myydä pikkukoira. Jos parisuhde olis ollu OK, ja miettinyt itsaria nii silloinhan olisi rauhassa jättänyt koiran aviomiehen hellään huomaan. Yhä enemmän alan kallistua siihen, et puoliso - ellei tehnyt - niin ainakin edesauttoi tätäkin katoamista.
Koira oli myyty, koska alkoi olla ärsyttävä. Joka aamupäivä kävely edestakaisin laminatiparketi latialla. Teki mieli myydä sen pois.
Clever
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Clever »

Koson kirjoitti: To Kesä 03, 2021 6:42 pm
Koira oli myyty, koska alkoi olla ärsyttävä. Joka aamupäivä kävely edestakaisin laminatiparketi latialla. Teki mieli myydä sen pois.
Hyi, meni sympatiat pinnalliselta tyrkyltä. Pysykööt kateissa.
Lukittu