Mitähän ketjuja se sinäkin olet vaikkapa täällä minfossa lukenut, kun käsityksesi on tuollainen? Kaikissa nimet ainakin yritetään kaivella ja yleensä joku ne tietääkin, ja pistää levitykseen. Myös "saunan taakse" ollaan viemässä joka ikistä rattijuoppoa, pedaria, raiskaajaa ja murhaajaa.Tessu kirjoitti: La Huhti 16, 2022 9:38 pm Hyvä pointti kylläkin juu,kuten kirjoitin en puolustele yliajajaa eikä se ole oikein mutta...ei ole oikein ajaa ihmisenkään yli eikä niitä kauhistella oikein mitenkään saatikka jos joku raiskataan jne,luulisi silloin melkeen jo jonkun lähtevän lynkkaamaan tekijän kun jo sudenkin yliajo ahdistaa näinkin paljon että jo nimiä huudellaan esiin ja tahdotaan jopa tappaa!
Sen sijaan muut pahantekijät tekee aika pahoja juttuja eikä ketään kiinnosta nimet jne.
Jo vuoskymmeniä olen tätä ihmetelly,ei pidä käsittää väärin etten välittäisi eläimistä ei kyllä sekin on väärin tappaa eläin yliajamalla tai ampumalla sekin on rikos ihan oikeasti
Ja miten nuo ihmisiin kohdistuvat rikokset nyt millään tapaa liittyy siihen, jos joku vajaaälyinen kyrpä rääkkää tai tappaa eläimen? Mene itse lyömään käkättimeen niitä raiskareita, pedareita, rattijuoppoja jne. jne... Miksi odotat muiden tekevän niin, mutta itse et ole valmis?