Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Lukittu
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti:Hessu, meillä nyt vain taitaa olla ihan toinen lähestymistapa kuin sinulla. Sinä haluaisit keksustella BOdom-fiktio pohjaisesti, kun täällä suurin osa haluaisi käsitellä faktoja, ja pohtia asioita siltä kannalta.

Milelestäni tämän palstan profiiliin kuuluu katsoa asioita tapahtuneiden tosiasioiden kautta. .
:lol: :lol:

Ala nyt Konsta edes viitsi, vai etta sina pohdit oikein faktapohjalta? :shock:
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti:
Sinansa ikavaa, etta informaation on siten yksipuolista. ....
Itse en varmuudella tieda kuka tekojen takana on, mutta en voi varmuudella sano kuka se ei ole . Toisin sanoen en osaa pysty ketaan poissulkemaan.
Miten se olisi mahdollista, että kaksi kirjoittajaa olisvat kapanneet vallan koko palstalta, muut vain kärvistelisivät? Eikö muilla sitten olisi asiaa? Tai eivätkö kykene perustelemaan väitteittään?

Itsekkään en tiedä, kuka on tekojen takana, enkä ole varmuudella sulkenut myöskään Nilsiä pois.
konsta
Ainesta Watsoniksi

groot kirjoitti:
Ala nyt Konsta edes viitsi, vai etta sina pohdit oikein faktapohjalta? :shock:
Kyllä vaan.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kun arvon konsta haluat faktatietoa, niin olenhan minä sitä tänne antanutkin.

Olen kävellyt sukkasillani sandaalit kainalossa murhaniemeen kenkien piilotuspaikalta ja sen jälkeen pessyt jalkani ja kävellyt saman matkan, noin suurinpiirtein parkkipaikalle, autoni luo, eikä kukaan kiinnittänyt habitukseeni huomiota, vaikka olen yleisesti ottaen kuitenkin huomiota herättävän näköinen.

Tämä on faktaa, johon olen pyytänyt teiltä kahdelta, Sinulta ja Urholta kommennttia, olisiko se ollut vaarallista Gustun tehdä murha aamuna, mutta missä on vastauksenne.

Minä olen tässä faktaa näyttänyt, ettekä te ole vaivautuneet edes vastaamaan.

Ko. testissä, minulla oli "saattaja" perässäni, joka voi todistaa tapahtuneen, eli se joistakin vastalauseista, jos niitä on tullakseen.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti:
Tämä on faktaa, johon olen pyytänyt teiltä kahdelta, Sinulta ja Urholta kommennttia, olisiko se ollut vaarallista Gustun tehdä murha aamuna, mutta missä on vastauksenne.

Se että sinä olet hyppinyt Bodomilla sukkasillasi, on varmasti faktaa. Mutta se, että Nils olisi ottanut melkoisen riskin mennessään jemmaamaan kenkiä tietä pitkin murha-aamuna, on myöskin faktaa. En oikein ymmärrä mitä tuo "testisi" piti todistaa? Ainakaan siinä ei oteta huomioon mahdollista alentunutta tajunnan tilaa, joka oli todennäköinen.
Hessu52
Watson itse

Voihan Vitalis konsta.

Kun minä olen kävellyt keskellä päivää Bodomin kankailla sandaalit jalassa ja minuun jo muutenkin kiinnitetään huimiota, vaan nytpä ei, niin mikä vaara Gustulla olisi ollut kävellä siellä kengät kainalossa?

Kyllä minulta joku olisi tullut kysymään, mikä minulla on, jos turpa veressä aamulla olisin Bodomilla astellut, se on varma, mutta mikä minun olisi ollut sanoa, että haen apua hyökkäyksessä loukkaantuneille tovereilleni.

Ei tuollainen mietenkään paljon edes älyä kaipaa, kuten itsestäni huomaat?

Vai huomaatko sittenkään?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti: Kun minä olen kävellyt keskellä päivää Bodomin kankailla sandaalit jalassa ja minuun jo muutenkin kiinnitetään huimiota, vaan nytpä ei, niin mikä vaara Gustulla olisi ollut kävellä siellä kengät kainalossa?
Etkö tajua, että seuraavana päivänä sinun tapauksessasi poliisi haatattelisi kaikki paikalla olleet, jolloin heistä noin 2/3 muistaisi nähneensä äijän sandaalit kainalossa ja 1/3 antaisi sinusta suurinpiirtein oikeat tuntomerkit. Jos sinun kuvasi olisi lähipäivien lehdessä, lähes kaikki, jotka ovat sínut nähneet ilmoittaisivat siitä poliisille.-

Sen lisäksi joku olisi saattanut löytää tiensä teltalle, kun Nils olisi piiloitusretkellään, jolloin yksi uhreista puuttuisi.
Hessu52
Watson itse

No niin konsta ja tuon perusteella minua ei kukaan sitten löytäisikään, kuten ei ole löytynyt sitä finninbaamaista, vaaleatummatukkaista, tummavaalea paitatakkista, keskimittaistapitkää miestä vielä tähän päivään mennessäkään.

Ei sellaisella henkilöllä, joka on tappanut tai murhannut kolme ihmistä, ole juurikaan valinnanvaraa, ts. hakea käyttäytymismalleja jostain muualta.

Kyllä silloin on inspiroitava sen tunteen mukaan, joka silloin on päälimmäisenä.

Ja se on silloin vain sen oman nahkan pelastaminen tärkeintä, ja kun sen huomaa menevän oikeaan suuntaan, niin sitä voi hyvinkin rentoutua ja luulla päässeensä pinteestä.

Jos verrataan Bodomin tapausta Imatran tapaukseen, niin Bodomin tapauksessa Nilsiä ei pidetty missään vaiheessa syyllisenä, vaan uhrina.

Sitten vuosikymmenten aikana, ennen kuin hänet pidätettiin, hän on saattanut käydä tulevat kuulustelut kerta toisensa jälkeen läpi, ja "tehdä" itsestään syyttömän, vaikka hän sattuisi syyllinen olemaankin, jota tosin oikeus ei todennut.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:Hessu, meillä nyt vain taitaa olla ihan toinen lähestymistapa kuin sinulla. Sinä haluaisit keksustella BOdom-fiktio pohjaisesti, kun täällä suurin osa haluaisi käsitellä faktoja, ja pohtia asioita siltä kannalta.

Lisäksi heittelet asoita fakta-moodissa, myös sellaisia, joista ei kukaan voi mitään sanoa, tai joiden todennäköisyys on ihan toiseen suuntaan.

Milelestäni tämän palstan profiiliin kuuluu katsoa asioita tapahtuneiden tosiasioiden kautta. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei arvauksia tai teorioita voisi kehitellä, niistä olisi vain hyvä selvitä, etteivät ne perustu mihinkään tunnettuihin toisasioihin. Jos niihin halutaan kytkentää faktaan, niin se sitten olisi syytäkin olla faktaa, eikä puhdasta omaa tulkintaa, kuten sinulla pääsääntöisesti.
Oikein vääristelijöiden mestarin mestarinäyte.

Jos sinä konsta pohdit näitä Gustafssonin vammoja faktapohjalta niin silloin sinä puhuisit aivoruhjeesta jota ei ole pystytty missään tutkimuksissa toteamaan ja aikalaislääkäreiden ja hoitajien kliininen arviokin possulkee vakavan aivoruhjeen.

Aivotärähdys on todennäköinen. Se että Gustafssonin tila sairaalaan tullessa on unen kaltainen verenpaineen ja pulssin osalta lienee normaalia. Hänhän todennäköisesti nukkui, varmasti väsytti olihan lauantaiaamusta sunnuntai-iltapäivään, välissä reilut 30 tuntia.

Gustafssonin muistinmenetystä ei voi selittää aivovammalla vaan siihen tarvitaan psyykkinen häpeä. Kukas se oli se asiantuntija, joka siitä psyykkisestä häpeästä kertoikaan - konsta ?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

awa kirjoitti: Jos sinä konsta pohdit näitä Gustafssonin vammoja faktapohjalta niin silloin sinä puhuisit aivoruhjeesta jota ei ole pystytty missään tutkimuksissa toteamaan ja aikalaislääkäreiden ja hoitajien kliininen arviokin possulkee vakavan aivoruhjeen.
Koitas nyt näyttää tästä faktaa. Töölön sairaalan diagnoosi oli nimenomaan aivoruhje. Mistä sinä olet tietosi saanut?

Väitän pysyväni faktoissa. Koettakaa osoittaa ne vääriksi, mutta ei tuollaisella tiedolla, jota kenelläkään muulla ei ole.

Jään odottamaan, missä mainitaan aikalaislääkäreiden(hoitajat eivät edes tee arvoita tai diagnooseja) arvio Nilsin vammoista? Toivottavasti saat sen pian tänne.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti: Jos sinä konsta pohdit näitä Gustafssonin vammoja faktapohjalta niin silloin sinä puhuisit aivoruhjeesta jota ei ole pystytty missään tutkimuksissa toteamaan ja aikalaislääkäreiden ja hoitajien kliininen arviokin possulkee vakavan aivoruhjeen.
Koitas nyt näyttää tästä faktaa. Töölön sairaalan diagnoosi oli nimenomaan aivoruhje. Mistä sinä olet tietosi saanut?

Väitän pysyväni faktoissa. Koettakaa osoittaa ne vääriksi, mutta ei tuollaisella tiedolla, jota kenelläkään muulla ei ole.

Jään odottamaan, missä mainitaan aikalaislääkäreiden(hoitajat eivät edes tee arvoita tai diagnooseja) arvio Nilsin vammoista? Toivottavasti saat sen pian tänne.

Kuules konsta - tutustu aiheeseen faktapohjalta älä ihimisuhde tai ihmisoikeusasiana.

Töölön sairaalan diagnoosi aivoruhje = aivotärähdys ja kaikki ne tiedot joita sairaalassaoloajasta on tiedossa sopii oireisiin aivotärähdyksestä = Töölön sairaalan diagnoosi - aivoruhje.

En tiedä meneekö jakeluun, mutta sinun faktasi konsta, on vain niin erilaisia :roll:

konsta
Ainesta Watsoniksi

awa kirjoitti: Töölön sairaalan diagnoosi aivoruhje = aivotärähdys ja kaikki ne tiedot joita sairaalassaoloajasta on tiedossa sopii oireisiin aivotärähdyksestä = Töölön sairaalan diagnoosi - aivoruhje.
Tämäkö oli se sinun faktasi? :mrgreen: :mrgreen:

Jaahas, taitaa olla niin, ettet edes tiedä mitä sana "fakta" tarkoittaa, vaikka sanaa viljeletkin kokoajan. Hessulla taitaa olla asiat yhtä huonosti. Te kaksi edustatte täällä sellaista mutu-tietoutta, että oksat pois.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti: Töölön sairaalan diagnoosi aivoruhje = aivotärähdys ja kaikki ne tiedot joita sairaalassaoloajasta on tiedossa sopii oireisiin aivotärähdyksestä = Töölön sairaalan diagnoosi - aivoruhje.
Tämäkö oli se sinun faktasi? :mrgreen: :mrgreen:

Jaahas, taitaa olla niin, ettet edes tiedä mitä sana "fakta" tarkoittaa, vaikka sanaa viljeletkin kokoajan. Hessulla taitaa olla asiat yhtä huonosti. Te kaksi edustatte täällä sellaista mutu-tietoutta, että oksat pois.

Awalla on ihan oma totuutensa. "Totuus on faktojen vääristelyä".
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kertokaa nyt hyvät ngläiset miten te selitätte itsellenne sen, että saatte Nissen vammattomuuden osoitettua todeksi aineistosta, josta asiantuntijat päätyivät aivan toiseen lopputulemaan. Edes ne syyttäjän asiantuntijat, jotka puolustus tyrmäsi 10-0, eivät päätyneet noin ehdottomaan kantaan. - Siis millä asiantuntemuksella nuo teidän juttunne oikein syntyvät?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:Kertokaa nyt hyvät ngläiset miten te selitätte itsellenne sen, että saatte Nissen vammattomuuden osoitettua todeksi aineistosta, josta asiantuntijat päätyivät aivan toiseen lopputulemaan. Edes ne syyttäjän asiantuntijat, jotka puolustus tyrmäsi 10-0, eivät päätyneet noin ehdottomaan kantaan. - Siis millä asiantuntemuksella nuo teidän juttunne oikein syntyvät?
Äläpäs viitsi vääristellä - tämä asia on jo niin moneen kertaan jauhettu.

Asiantuntijat tulivat juuri siihen lopputulokseen, että Gustafssonin vammat olivat mitättömät muihin uhreihin verrattuna.

Lukittu