Suomalainen multimiljonääri raiskasi naisen
Re: Suomalainen multimiljonääri raiskasi naisen
Kait tuon urpon sukunimestä jo kaikki tietää tyypin,, varsinainen koomikko tuo kusenheittäjä
Jep. Mutta mitä muuta voi lessuista odottaa.sörsse kirjoitti: Su Loka 26, 2025 9:00 am Kait tuon urpon sukunimestä jo kaikki tietää tyypin,, varsinainen koomikko tuo kusenheittäjä
Liittykö Rambol juttuun?
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Ei liity mitenkään. Väärä kaveri.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Asuuko granissa?
- Tarkastaja Levisi
- James Bond (David Niven)
Miljonäärin mukaan on aiheutunut haittaa työelämässä omasta toiminnasta, minkä takia on "pidättäytynyt" kommentoimasta asioita. Ehkä olisi kannattanut ihan alkuun pidättäytyä myös pissaleikeistä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8823 ... eda72ae001
Näin tienasi raiskauksesta tuomittu multimiljonääri
Yrittäjätaustainen monimiljonääri tuomittiin viime keväänä raiskauksesta. Viime vuonna tienestit olivat roimasti yli 750 000 euroa.
---
Syytteen kiistänyt miljonääri vetosi käräjäoikeudessa siihen, että rikosprosessista on aiheutunut hänelle haittaa työelämässä. Hän kertoi pidättäytyneensä kommentoimasta asiaa esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ja vältelleensä ylimääräistä julkisuutta.
Helsingin käräjäoikeus katsoi, etteivät rikoksesta johtuvat tai tuomiosta aiheutuvat ”kiusallisetkaan seuraamukset” oikeuta rangaistuksen lieventämiseen.
Vuoden ja viiden kuukauden vankeusrangaistus määrättiin kuitenkin ehdollisena, sillä teko ei oikeuden arvion mukaan sisältänyt erityisiä moitittavuutta lisääviä piirteitä, miehellä ei ole rikostaustaa ja rangaistuksen pituus oli lähempänä yhtä kuin kahta vuotta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8823 ... eda72ae001
Näin tienasi raiskauksesta tuomittu multimiljonääri
Yrittäjätaustainen monimiljonääri tuomittiin viime keväänä raiskauksesta. Viime vuonna tienestit olivat roimasti yli 750 000 euroa.
---
Syytteen kiistänyt miljonääri vetosi käräjäoikeudessa siihen, että rikosprosessista on aiheutunut hänelle haittaa työelämässä. Hän kertoi pidättäytyneensä kommentoimasta asiaa esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ja vältelleensä ylimääräistä julkisuutta.
Helsingin käräjäoikeus katsoi, etteivät rikoksesta johtuvat tai tuomiosta aiheutuvat ”kiusallisetkaan seuraamukset” oikeuta rangaistuksen lieventämiseen.
Vuoden ja viiden kuukauden vankeusrangaistus määrättiin kuitenkin ehdollisena, sillä teko ei oikeuden arvion mukaan sisältänyt erityisiä moitittavuutta lisääviä piirteitä, miehellä ei ole rikostaustaa ja rangaistuksen pituus oli lähempänä yhtä kuin kahta vuotta.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Niin eli voit puhua ainoastaan itsestäsi. Mutta et ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia ja reagoivat eri tavoin eri tilanteisiin. Ja sitten vielä se että kaikki ei ole sitä miltä näyttää tai vaikuttaa. Tästä syystä oikeus katsoi täysin luontevasti ettei ole, eikä voi olla, oikeanlaista uhrikäyttäytymistä.Sipi kirjoitti: To Touko 15, 2025 1:16 am Mielenkiintoinen linjaus oikeudelta:
Miljonäärimies huomautti, että nainen oli viettänyt asunnolla lähes kuusi tuntia, eli vielä tunteja ensimmäisen päälle virtsaamisen jälkeen. Oikeus katsoi, ettei ole olemassa oikeanlaista seksuaalirikoksen uhrikäyttäytymistä.
– Esimerkiksi sen, että seksuaalirikoksen uhri jää tekijän asunnolle, ei voida katsoa heikentävän asianomistajan kertomuksen uskottavuutta, oikeus perusteli. (Iltalehti)
Olen eri mieltä. Jos joku kusee mun päälle
Ennemminkin ajattelin sitä, että koko tarina ei ole tullut esiin. Jos kyse olisi ollut siitä, että joku kusee päälle ja mitään muuta ei ole tapahtunut (jotain, millä kiristää, uhkailla, lamaannuttaa, painostaa tms. uhria, uhrin vahva päihtymystila, sairaudentila tms.) olisi nainen varmaankin poistunut paikalta. Joten varmasti jotain muutakin tässä on tapahtunut.Rantel kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 9:30 am Niin eli voit puhua ainoastaan itsestäsi. Mutta et ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia ja reagoivat eri tavoin eri tilanteisiin. Ja sitten vielä se että kaikki ei ole sitä miltä näyttää tai vaikuttaa. Tästä syystä oikeus katsoi täysin luontevasti ettei ole, eikä voi olla, oikeanlaista uhrikäyttäytymistä.
Toisaalta nyt kun mietin, enhän minä edes tiedä, miten olisin itse käyttäytynyt vastaavassa tilanteessa. Niin kun ei ole koskaan minulle tapahtunut. Niin sitä moni ihminen kertoo itse toimivansa hätätilanteessa tietyllä tavalla, mutta sitä ei kukaan tiedä ennen kuin tosipaikka sattuu.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Kyllä mä ainakin jään joka kerta hengailemaan tuntikausiksi ja katsomaan TV: tä jos joku kusee mun päälle.