Sivu 7/7

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:45 pm
Kirjoittaja JohanPomppas
Nipe kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:32 pm
Koira tokaisi yhden kerran, ei ole verrattavissa henkihieveriin hakkaamisen kanssa. Koira tokasee toista koiraakin samalla tavalla, mutta koska toisella koiralla on paksu nahka ja turkki suojana, siihen ei tule jälkeäkään. Se toinen koira myös ehtii väistää, koska nopeammat refleksit... Koirien "kielessä" tuo vastaa "vittuako säikyttelet / härkit siinä! Mene pois.." Jos sulle joku ihminen sanoisi noin, kun menet hivelemään sen persettä yllättäen ja pyytämättä, niin herkät tunteesi ehkä loukkaantuisi, tai saattaisit jopa ymmärtää itse toimineesi väärin.

Koira on älyllisesti taaperoikäisen ihmislapsen tasolla ja noin niinku muuten sitten tosi erilainen otus. Toimii hyvin pitkälti vaistojen ja viettien varassa ja kokee maailman tosi eri tavalla kun ihminen... Jotenki huvittaa, että aikuiset ihmiset ei tajua tuota eroa ihmisten ja muiden eläinten välillä. Mene hevosen perseen taakse toikkaroimaan ja säikytä se, niin saat kaviosta ja lennät kuin leppäkeihäs. Onko hevosen syy, vai sinun? :roll: Että pistä vaan ite valot päälle.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:58 pm
Kirjoittaja Nipe
JohanPomppas kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:45 pm
Nipe kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:32 pm
Koira tokaisi yhden kerran, ei ole verrattavissa henkihieveriin hakkaamisen kanssa. Koira tokasee toista koiraakin samalla tavalla, mutta koska toisella koiralla on paksu nahka ja turkki suojana, siihen ei tule jälkeäkään. Se toinen koira myös ehtii väistää, koska nopeammat refleksit... Koirien "kielessä" tuo vastaa "vittuako säikyttelet / härkit siinä! Mene pois.." Jos sulle joku ihminen sanoisi noin, kun menet hivelemään sen persettä yllättäen ja pyytämättä, niin herkät tunteesi ehkä loukkaantuisi, tai saattaisit jopa ymmärtää itse toimineesi väärin.

Koira on älyllisesti taaperoikäisen ihmislapsen tasolla ja noin niinku muuten sitten tosi erilainen otus. Toimii hyvin pitkälti vaistojen ja viettien varassa ja kokee maailman tosi eri tavalla kun ihminen... Jotenki huvittaa, että aikuiset ihmiset ei tajua tuota eroa ihmisten ja muiden eläinten välillä. Mene hevosen perseen taakse toikkaroimaan ja säikytä se, niin saat kaviosta ja lennät kuin leppäkeihäs. Onko hevosen syy, vai sinun? :roll: Että pistä vaan ite valot päälle.
Jotenkin hassua että te koiraihmiset ette tajua, että jos se koira puraisee toista naamasta niin sille pitäisi antaa niskalaukaus haulikolla eikä syyttää sitä ketä se puraisee. Että pistä vaan valot päälle itse.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 11:01 pm
Kirjoittaja JohanPomppas
Nipe kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:58 pm
Eli tunnustat olevasi älyllisesti taaperon tasolla. Asia selvä. :roll:

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 12:14 am
Kirjoittaja manearia
Nipe kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:58 pm Jotenkin hassua että te koiraihmiset ette tajua, että jos se koira puraisee toista naamasta niin sille pitäisi antaa niskalaukaus haulikolla eikä syyttää sitä ketä se puraisee. Että pistä vaan valot päälle itse.
Jotenkin hassua, että ihmiset joilla ei ole kokemusta koirista ovat niin pihalla, ettei tajuavat että mikä tahansa koira voi hyökätä jos sitä ärsytetään.