Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Kalessin kirjoitti:tarkoitin mistä, en kenestä. ja kaikenkaikkiaan siis edelleen ihme, että tähän ei ole jo modet puuttuneet. mutta mielenkiinnosta, miksi ketään kiinnostaisi toisten ip:t ja henkilöllisyydet, mehän ollaan kaikki täällä kiinnostuksesta muihin ihmisiin?
Puuttuneet mihin? Fakta on se, etta Urho nimerkilla Kekkonen on naita tietoja pyytanyt.

Kyllahan Urho kiermurtelee ja luikertelee aina kun on ollut:

1. Vaarassa
2. Tehnyt vaarin.

Omalta osaltani IP-keskustelu loppuu tahan.
---------
Allekirjoitus.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Puhut paskaa, en ole sellaisia pyytänyt. Hyvä, että lopetat. Teenkö listan viimeisen 10 päivän aikana esittämistäsi väitteistä, joissa ei ole järjen hiventäkään?
groot
Andy Sipowich NYPD

Laitappa menemaan Urho. Kummatkin olemme olleet mukana keskustelussa alusti asti Bodomin suhteen eri palstoilla. Tiedan sinut ja tunnen sinut - mutta en reaalielamasta.

Eli pista lista tulemaan.
---------
Allekirjoitus.
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

groot kirjoitti:
Urho kirjoitti:
groot kirjoitti: Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
:?: :?: Onko tämän kirjoittaja koskaan ollutkaan järjissään? :?: :?:
Oletko sina?

onnekseni en ole ikinä pitänyt M.J.stä , Yökkk :twisted:
Ihan pakko groot "provo"soit ym.... Onko pikkupoikien ahdistelija/epäilty sinun idolisi? rahalla saa ja hevosella pääsee, näinhän se on tietty :idea: tämä sinun "idolisi" on käyttänyt pieniä poikia hyväksi(todennäköisesti) kutsumalla sitä rakkaudeksi,
joten pidäppä suu soukemmalla. Kukaan täällä tuskin ON niin sairas että
hyväksyisi kenenkään väkivaltaista kuolemaa! Sulla näemmä groot on teini-ikäisiä tyttäriä? voisin kuvitella tekstistäsi.
Urho

groot kirjoitti:Laitappa menemaan Urho. Kummatkin olemme olleet mukana keskustelussa alusti asti Bodomin suhteen eri palstoilla. Tiedan sinut ja tunnen sinut - mutta en reaalielamasta.

Tässä lista grootin viime aikojen järjettömyyksistä. Siis sellaisista, joissa kirjoittaja esittää väitteen, jolla ei todistettavasti ole mitään todellisuuspohjaa.

1) urho on pyytänyt muitten kirjoittajien henkilötietoja - mistähän mielikuvituksen syövereistä tämä putkahti?

2) Nissen puolustajat eivät tunne sääliä muita uhreja kohtaan. - Tämä oli kyllä jo niin järjetön väite, että käsitykseni grootista meni entistä alemmksi.

3) urho sopisi kommunistivaltioon - kuten totesin, olen ikäni ollut oikeusvaltion kannattaja. Seikka mikä on näkynyt kirjoituksissani.

4) urholla on tuunattu corolla

5) urho on ammattikoulun käynyt

- nämä 4 ja 5 nyt voisi pistää huumorin piikkin, mutta osasipa mennä poika taas komeasti metsään.

6) urho luulee ratkaisseensa tapauksen tutkimalla assmannia - lukutaidottomuutta vai pelkästän järjen puutetta? Jotenkin sälittävää, että jotkut ihmiset ovat niin kertakaikkisen yksinkertaisia, että luulevat jostain tapauksesta ja epäillystä kiinnostumisen tarkoittavan syylliseksi uskomista. Puuttuu kyky nähdä ulottuvuuksia. Joskus sitä sanotaan tyhmyydeksi.

7) urho on multinikki - tämä asia piti vääntää rautalangasta monta kertaa, Kekkonen muuttui Urhoksi ihan itsestäni riippumattomista syistä. Liekö ollut taustalla se, että groot luuli olevansa niin ovela, että hänen Muuralasta tänne tapahtunut nimenmuutos olisi jäänyt huomaamatta?
groot
Andy Sipowich NYPD

Urho kirjoitti:
groot kirjoitti:Laitappa menemaan Urho. Kummatkin olemme olleet mukana keskustelussa alusti asti Bodomin suhteen eri palstoilla. Tiedan sinut ja tunnen sinut - mutta en reaalielamasta.

Tässä lista grootin viime aikojen järjettömyyksistä. Siis sellaisista, joissa kirjoittaja esittää väitteen, jolla ei todistettavasti ole mitään todellisuuspohjaa.

1) urho on pyytänyt muitten kirjoittajien henkilötietoja - mistähän mielikuvituksen syövereistä tämä putkahti?

2) Nissen puolustajat eivät tunne sääliä muita uhreja kohtaan. - Tämä oli kyllä jo niin järjetön väite, että käsitykseni grootista meni entistä alemmksi.

3) urho sopisi kommunistivaltioon - kuten totesin, olen ikäni ollut oikeusvaltion kannattaja. Seikka mikä on näkynyt kirjoituksissani.

4) urholla on tuunattu corolla

5) urho on ammattikoulun käynyt

- nämä 4 ja 5 nyt voisi pistää huumorin piikkin, mutta osasipa mennä poika taas komeasti metsään.

6) urho luulee ratkaisseensa tapauksen tutkimalla assmannia - lukutaidottomuutta vai pelkästän järjen puutetta? Jotenkin sälittävää, että jotkut ihmiset ovat niin kertakaikkisen yksinkertaisia, että luulevat jostain tapauksesta ja epäillystä kiinnostumisen tarkoittavan syylliseksi uskomista. Puuttuu kyky nähdä ulottuvuuksia. Joskus sitä sanotaan tyhmyydeksi.

7) urho on multinikki - tämä asia piti vääntää rautalangasta monta kertaa, Kekkonen muuttui Urhoksi ihan itsestäni riippumattomista syistä. Liekö ollut taustalla se, että groot luuli olevansa niin ovela, että hänen Muuralasta tänne tapahtunut nimenmuutos olisi jäänyt huomaamatta?
Oletpa taas lapsellisella paalla - jalleen kerran. Useasti olen - jo pelkasta myotatunnosta - vahvan empaattesisesti toivonut, etta hankkisit itsellesi rauhallista keskusteluapua.

Ensinnakin taman IP-keskustelun piti jo paattya, mutta viela kerran korostan, etta niin on tapahtunut Muuralassa, mutta ymmarran toki etta yirtat siita luikerrella pois.

Kylla, ette puhu sanallakaan, osoittamatta kertaakaan supporttia kolmea muuta uhria kohtaan, jotka minun mielestani ovat ne todelliset uhrit.Tuo kommunistivaltio-viittaus oli nyt lahinna sarkasmia kuten oli tuo tuunattu Corollakin karvanoppineen. Eihan sinansa mitaan vikaa ole jos pitaa Corollasta. Autohan se sekin on. :lol:

No, enhan koulutuksestasti tieda, mutta tiedatko sanonnan "koulutus nakyy" ? :roll:

Ja mita noihin vasymattomiin tutkimuksiisi tulee, niin en vain ymmarra miksi joku kayttaa rahojaan turhaan? :oops:

Multiniksi en ole sinua vaittanyt, ehka erehdyt henkilosta ja viittaat Mazan suuntaan? :shock:

PS. Muistan elavasti kuin vaahtosit ja kun sanoit Muuralassa "en jaksa enaa kauan sokeita taluttaa". Ketka ovat sokeita vai onko niin etta sokea taluttaa sokeita? :lol:

PPS. Pyysiko Gustafsson sinua henkilokohtaisesti puolustamaan itseaan? Vai onko niin, etta han ei tarvitse sinua mihinkaan? :roll:

Muokattu ainakin sata kertaa pienissa tapinoissa.
Viimeksi muokannut groot, Ti Heinä 10, 2007 3:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Urho

Ensinnakin taman IP-keskustelun piti jo paattya, mutta viela kerran korostan, etta niin on tapahtunut Muuralassa, mutta ymmarran toki etta yirtat siita luikerrella pois.
Haista kuule grööt kaikkea, mikä vain pahalle haisee, en ole tuiollaista tehnyt!!!!!! Sinun kai se pitäisi tuoda todisteet. Hienoa väittää minun yrittävän luikerrella pois, kun selekästi olen ilmoittanut väitteesi olevan p....kaa. Jos minä kirjoittaisin sinun syyllistyneen johonkin rikokseen, niin olisiko sen kiistäminen "luikertelua". -
Kylla, ette puhu sanallakaan, osoittamatta kertaakaan supporttia kolmea muuta uhria kohtaan, jotka minun mielestani ovat ne todelliset uhrit. No, ok, Gustafsson sanoi julkisuudessa, etta "koen olevani uhri". :cry:
Selvä: Olen Gustafssonin tavoin useita kertoja ajatellut syvällä surulla niitä kolmea Bodomilla 5.6.1960 kuollutta nuorta.

No, enhan koulutuksestasti tieda, mutta tiedatko sanonnan "koulutus nakyy" ? :roll:
Aika moni muu on sen muuten huomannut.
Ja mita noihin vasymattomiin tutkimuksiisi tulee, niin en vain ymmarra miksi joku kayttaa rahojaan turhaan? :oops:
Oletko jossain nähnyt jonkun tilinpidon? - Itse asiassa tämä tutkiminen liittyy tuohon koulutukseen. Kun näkee, että asioita on heitelty vähän irrallisesti, ja lisätutkimuksia voi tehdä, niin uteliaisuus voittaa.
PPS. Pyysiko Gustafsson sinua henkilokohtaisesti puolustamaan itseaan? Vai onko niin, etta han ei tarvitse sinua mihinkaan? :roll:
En ole koskaan keskustellut Nils Gustafssonin kanssa, enkä ole tietoinen siitä, kuinka tarpeelliseksi hän tällaiset asiat kokee.

EDIT:

Löytyihän se :lol:

La Huh 21, 2007 1:31 pm
älä nyt viitsi nostaa esiin tätä lapsellista ja naurettavaa Assmann-satua. Huomaa, käytin sanaa SATU. No, Palo ja multinikki Kekkonen/Urho ovat jo itsensä tehneet naurunalaiseksi, aiotko sinäkin tehdä itsesi naurunalaiseksi.
Tämä siis ihan Sinun viestistäsi, vaikka juuri väitit, ettet ole multinikiksi väittänyt. - Olet paskanjauhaja, MOT.
Viimeksi muokannut Urho, Su Heinä 08, 2007 2:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
groot
Andy Sipowich NYPD

Ok.

Lause 1
Urho kirjoitti:[Selvä: Olen Gustafssonin tavoin useita kertoja ajatellut syvällä surulla niitä kolmea Bodomilla 5.6.1960 kuollutta nuorta.

Lause 2
En ole koskaan keskustellut Nils Gustafssonin kanssa, enkä ole tietoinen siitä, kuinka tarpeelliseksi hän tällaiset asiat kokee.
Verratkaa naita lauseita. Mika mattaa?
---------
Allekirjoitus.
Urho

Kerro sinä!
groot
Andy Sipowich NYPD

[quote="merzi"]

Ihan pakko groot "provo"soit ym.... Onko pikkupoikien ahdistelija/epäilty sinun idolisi? rahalla saa ja hevosella pääsee, näinhän se on tietty :idea: tämä sinun "idolisi" on käyttänyt pieniä poikia hyväksi(todennäköisesti) kutsumalla sitä rakkaudeksi [quote]

Tuota noin, mihin nyt viittaat?

Ja miksi otat henkilokohtaisesti? Provosointi synnyttaa keskustelua eika vahenna sita.

Niin kuin jokainen, olen samaa mielta joidenkin kanssa ja toisten kanssa eri mielta. Pitaisiko minun olla samaa mielta sinun kanssasi?

PS. Miten minulla on sellainen kuva, etta kun lukee noita tekstejasi, niin olet jatkuvasti kuin ymparikannissa?
---------
Allekirjoitus.
merzi
Hetty Wainthropp

groot kirjoitti:
merzi kirjoitti:
Ihan pakko groot "provo"soit ym.... Onko pikkupoikien ahdistelija/epäilty sinun idolisi? rahalla saa ja hevosella pääsee, näinhän se on tietty :idea: tämä sinun "idolisi" on käyttänyt pieniä poikia hyväksi(todennäköisesti) kutsumalla sitä rakkaudeksi

Tuota noin, mihin nyt viittaat?

Ja miksi otat henkilokohtaisesti? Provosointi synnyttaa keskustelua eika vahenna sita.

Niin kuin jokainen, olen samaa mielta joidenkin kanssa ja toisten kanssa eri mielta. Pitaisiko minun olla samaa mielta sinun kanssasi?

PS. Miten minulla on sellainen kuva, etta kun lukee noita tekstejasi, niin olet jatkuvasti kuin ymparikannissa?

pss. Mitenkäs nyt sellainen tunne tuli? Siksikö että olen suorasanainen tahi
en kaunistele (kuin joskus) :D Vai siksi että kun joitakin viestejäni vedän pois teen sen tarkoituksella. Vai ettet muuten vain pidä tyylistäni; kirjoittelen nopeasti silloin kun kerkiän , luen juttuja silloin kun kerkiän.
En päivittäin enkä päivässä useita tunteja vietä koneen ääressä.
Yhtäkaikki :roll:
Juu on minulla omat lempparikirjoittelijat täälläkin. Jokaisella on!
Ihmettelen miksi noinkin suorasanaisena viestisi "naamioit" johonkin elähtäneeseen musiikkivideoon, jos haluat jonkun häipyvän , sano hyvä ihminen suoraan se hänelle( tai mitä sitten tarkoitikaan), makuasioista voi toki kiistellä tuolla, mitä kuuntelen jne. osiossa. Henk.koht. viestit voitaneen edellenkin kai viestitellä yksityisesti!
groot
Andy Sipowich NYPD

case closed.
Viimeksi muokannut groot, Ti Heinä 31, 2007 5:42 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

lil bitches, stfu hoitakaa tää kuin miehet! Sopikaa paikka, aika ja säännöt. Tuon popcornii.
I am an African!
merzi
Hetty Wainthropp

groot kirjoitti:Jep. Lahinna nyt yritin ymmartaa mita mita tarkoitit nimikirjaimilla M.J ja miksi viittasit johnonkin pikkupoikien ahdistelijaan, jota ihailen?

Oletko taas vetanyt jotain pillereita vai alkoholiko siella suonissa jalleen virtaa?

Olet ymmartanyt vaarin allekirjoitukseni. Biisissahan puhutaan hyvin siita, etta........

Mita taas tulee Konstaan, en pyytanyt hanta lahtemaan, vaan totesin vain biisin kautta, etta back off hetkiseksi.
Jep... jep...
Kuinka näppärä ihmisen pitääkään olla jos ei tajua Michael Jacksonia yhdistää M.J:ksi , ja sanomaa mikä kyseisellä artistilla biisissään on tai sitten
että on ollut epäilty niinkin rankkaan rikokseen.
Just juu... taidatkin olla tämä samainen "lääkitysinformoija" joka toisaallakin on henk.kohtaisuuksiin mennyt; eiköhän nyt olisi parasta
että jokainen hoitaa omat lääkkeensä ja ne säännöllisesti ottaa avulla tai ilman ketä niitä tarvitsi tai sitten ei! :wink:
merzi
Hetty Wainthropp

Herkkis kirjoitti:lil bitches, stfu hoitakaa tää kuin miehet! Sopikaa paikka, aika ja säännöt. Tuon popcornii.
:D :D :D toi oli hauska! huomaan että herkkis on ennenkin vastaavanlaiseen tilanteeseen törmännyt, siis edellisessä nettielämässään:)
Vastaa Viestiin