MITEN KAIKKI MENI
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
Re: MITEN KAIKKI MENI
ensimmäinen kuulustelu sairaalassa 2006
IKKUNA RIKOTTU:
A: Mulla oli sellanen mielikuva, että Jukka oli siinä lattialla lähempänä ovea.
Hän sanos jotain: …”mitä hittoa?”
(JJ:n mukaan tässä kohdassa huppumies hakee tuolia ja lapsi kysyy:
”Miksi rikkositte ikkunan?” , mutta A ei mainitse lapsen käyntiä…)
...tarina tukee nopeaa käyntiä, mutta johtaa ristiriitaan pitkän puukotusajan kanssa
A:...määkin tajusin, että joku on tulossa sisälle.
JJ: Miten se oli tulossa?
A: …mulla on sellanen muistikuva, että se ikkuna täytty jostakin mikä tulee sieltä sisälle.
JJ: oliko siellä valoa?
A: Sitä mä tässä mietinkin, että missä vaiheessa ne valot tuli?
…ehtikö Jukka laittamaan ne …siinä on himmennin oven vasemmalla puolella.
tai sitte siellä ei ollu ihan pilkkopimeä, kun siellä on niitä katuvaloja ja muita…
…mulla on sellanen mielikuva, että pimeetä oli.
valoisuustestit kertoivat pimeydestä?
A: Mä en muista mitä mä tein, jollain tavalla menin väliin, tönäsin tai reviksmä?
ja sit tää mies iski mua rintaan (näyttää oikealla kädellään)…
Mulla mielikuva, että mä olin sängyllä tai sängyn vieressä…ett mä olisi loikannut siitä missä on se arkku…et mä olisin loikannut siitä yli pakoon.
?sängyllä, vieressä...hyppy:
Lasinsiruja on niin paljon, että molempien jalkapohjissa luulisi olevan pahat jäljet.
IKKUNA RIKOTTU:
A: Mulla oli sellanen mielikuva, että Jukka oli siinä lattialla lähempänä ovea.
Hän sanos jotain: …”mitä hittoa?”
(JJ:n mukaan tässä kohdassa huppumies hakee tuolia ja lapsi kysyy:
”Miksi rikkositte ikkunan?” , mutta A ei mainitse lapsen käyntiä…)
...tarina tukee nopeaa käyntiä, mutta johtaa ristiriitaan pitkän puukotusajan kanssa
A:...määkin tajusin, että joku on tulossa sisälle.
JJ: Miten se oli tulossa?
A: …mulla on sellanen muistikuva, että se ikkuna täytty jostakin mikä tulee sieltä sisälle.
JJ: oliko siellä valoa?
A: Sitä mä tässä mietinkin, että missä vaiheessa ne valot tuli?
…ehtikö Jukka laittamaan ne …siinä on himmennin oven vasemmalla puolella.
tai sitte siellä ei ollu ihan pilkkopimeä, kun siellä on niitä katuvaloja ja muita…
…mulla on sellanen mielikuva, että pimeetä oli.
valoisuustestit kertoivat pimeydestä?
A: Mä en muista mitä mä tein, jollain tavalla menin väliin, tönäsin tai reviksmä?
ja sit tää mies iski mua rintaan (näyttää oikealla kädellään)…
Mulla mielikuva, että mä olin sängyllä tai sängyn vieressä…ett mä olisi loikannut siitä missä on se arkku…et mä olisin loikannut siitä yli pakoon.
?sängyllä, vieressä...hyppy:
Lasinsiruja on niin paljon, että molempien jalkapohjissa luulisi olevan pahat jäljet.
Naapurin sedan saa puhumallakin ulos...MissHolmes kirjoitti: Oikeastaan pelkkä tyrkkäisy paljain käsinkin olisi riittänyt pudottamaan kiipeäjän takaisin ulos.
Vauhdilla sisaan tulevan miehen voi mielestasi tyrkata paljain kasin takaisin ulos ??
Katsoisitko rekonstruktiovideon ja mieti sen jalkeen, miten vaikka itse pelkalla tyrkkaisylla pudotat kiipeajan takaisin ulos.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
Niska kovilla, jos olisi vähääkään tuupattu?
Rekovideosta voidaan olla montaa mieltä, mutta eikö aiemmin kritisoitu kankeutta.

http://www.iltasanomat.fi/videot/kotimaa/2162419
Rekovideosta voidaan olla montaa mieltä, mutta eikö aiemmin kritisoitu kankeutta.

-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
MIKSI TE SEN IKKUNAN RIKKOSITTE?
1. Miksei Anneli muista tätä? (JJ:n teoriassa tämä tapahtui huppumiehen hakiessa tuolin.)
Annelihan muisti 2006 ekassa kuulustelussa tapahtuman hyvin, jopa detaljeja.
10.12.2006 Poliisi kertoo tehneensä useita kiinniottoja, mutta yksikään niistä ei ole johtanut läpimurtoon. Murhasta etsitään 180-190-senttistä miestä, jolla on pyöreä nenä ja jonka silmät ovat etäällä toisistaan.
14.7.2007 Poliisin pidättämä porilainen näyttelijä vangitaan käräjäoikeudessa epäiltynä Jukka S. Lahden murhasta. Mies kiistää jyrkästi, vaikka Lahden vaimo Anneli Auer on tunnistanut hänet surmaajaksi.
lähde IS
+
2. Jos kaikki tapahtui aiemmin, niin miksi äidin syyttömyydestä vakuuttunut lapsi kertoi näin?
Toisaalta miksi A puhui jossain vaiheessa riitelystä...(ja lapset ei...toinen tosin puhuu JL:n äänistä ja lasin rikkoutumisesta samaan aikaan...mutta viittaako se pikrmminkin huppumiehen kanssa käytyyn taisteluun)
= ?
1. Miksei Anneli muista tätä? (JJ:n teoriassa tämä tapahtui huppumiehen hakiessa tuolin.)
Annelihan muisti 2006 ekassa kuulustelussa tapahtuman hyvin, jopa detaljeja.
10.12.2006 Poliisi kertoo tehneensä useita kiinniottoja, mutta yksikään niistä ei ole johtanut läpimurtoon. Murhasta etsitään 180-190-senttistä miestä, jolla on pyöreä nenä ja jonka silmät ovat etäällä toisistaan.
14.7.2007 Poliisin pidättämä porilainen näyttelijä vangitaan käräjäoikeudessa epäiltynä Jukka S. Lahden murhasta. Mies kiistää jyrkästi, vaikka Lahden vaimo Anneli Auer on tunnistanut hänet surmaajaksi.
lähde IS
+
2. Jos kaikki tapahtui aiemmin, niin miksi äidin syyttömyydestä vakuuttunut lapsi kertoi näin?
Toisaalta miksi A puhui jossain vaiheessa riitelystä...(ja lapset ei...toinen tosin puhuu JL:n äänistä ja lasin rikkoutumisesta samaan aikaan...mutta viittaako se pikrmminkin huppumiehen kanssa käytyyn taisteluun)
= ?
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
No pitkään olen ehdottanut tähän "suojattoman murhaajan" dilemmaan ratkaisuksi sitä, että murhaaja puukotti ensimmäisen iskun jo rikkinäisen ikkunan läpi. Tällöin hän olisi päässyt rauhassa tulemaan ikkunasta, koska Jukka olisi hoiperrellut vatsaansa pidellen (halko kädessä, se vereentyi, lisäksi tuli muutamia verijälkiä keskilattialle) taapäin.alpo holisti kirjoitti:Niska kovilla, jos olisi vähääkään tuupattu?
Minusta ikkunasta ei pääse kahden ihmisen kimppuun äkkiä muuten kuin juonimalla: rikkomalla ensin nopeasti ison reiän lasiin, ja sitten pitämällä taukoa, ja näin houkuttelemalla pöllämystyneen Jukan ovelle. Mielestäni 100% ihmisistä menisi katsomaan, mistä reikä on tullut, ja 90% ei ajattelisi minkään murhaajan olevan asialla, vaan etsisi syytä ties mistä pommista, eläimestä tai harhautuneesta pesäpallosta (ehkei yöllä...) .
Tyttö olisi tullut tässä ihmettelyvaiheessa, koska hän heräsi siihen räiskintään, ja kuitenkin, kun hän tuli paikalle, räiskintää ei enää kuulunut. Sen sijaan Jukka seisoi lattialla ja ihmetteli ovea, ja Anneli oli istuallaan, peitto korkealla suojanaan sängyllä. Mielestäni hyvinkin normaali ja luonnollinen asetelma. Luonnollista olisi myös komentaa tyttö äkkiä takas nukkumaan, koska vanhemmat eivät tiedä, kuka/mikä ikkunan rikkoi. Tytön mentyä Jukka vetää vaikka ikkunaverhon syrjään ja kurkkaa ikkunasta, silloin murhaaja iskee. Jos olisin itse murhaaja, tekisin näin. Murhaajalla oli pakko olla yllätysmomentti puolellaan, mikäli hän aikoi selvitä ikkunasta ilman asukkaiden vastarintaa.
Tämä selittäisi myös sen, että lapset kertoivat, että räiskintä alkoi uudelleen, ja samalla kuului Jukan huutoa. Jukka huusi kivusta, koska häntä oli puukotettu, murhaaja huitoi viimeiset sirut karmeista ja tunki sisään, Anneli kirkui.
Tämä kertomus sopisi melkoisen hyvin Annelin tarinaan, vaikkakin Annelin tarina on sekava ja siitä on useampi versio. Toisessa ikkunan pamahduksia (olisiko murhaaja ensin hakannut ikkunaa vaikka kämmenellä?) ihmeteltiin jotenkin "liian" pitkään, toisessa murhaaja taas olikin ihan yhtäkkiä sisällä.
Mutta pointtini on se, että voidakseen yllättää Jukan, murhaajan piti houkutella hänet luokseen. Se onnistui ikkuna rikkomalla, ja sen jälkeen seinän suojaan piiloutumalla.
Eikai tyttö tuosta ikkunan rikkomisesta kai silloin murhayönä kysynyt?
Eikö tuo lapsen ihmettely Annelille ikkunan rikkomisesta liittynyt siihen, kun Anneli "tunnusti" lapselle, ettei talossa ollut muita kuin hän ja Jukka? Niin tähän tyttö ihmetteli, että miksi te sitten sen ikkunan rikoitte (muka). Hän siis epäili Annelin kertomusta, koska hänhän itse kuvitteli nähneensä jonkun ulkopuolisen, ja nyt äiti väittää, ettei muita ollutkaan. Jos ei ollut, niin kuka ja miksi sen ikkunan sitten muka rikkoi. Koska ikkunan rikkomisessa ei oikein ollut järkeä, eikä tyttö tajunnut, että se olisi vaikka lavastuksen vuoksi voitu rikkoa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
justiinsa, olen ymmärtänyt tämän väärin...
K: Axxxx kysyi sinulta 06.10.2009 tapaamisen yhteydessä seuraavaa: "Miks te rikkositte sen ikkunan?" Tyttäresi on kuullut teidän riitelyn ja nähnyt mahdollisesti ikkunan särkymisen. Oletko vielä sitä mieltä, että et tiedä ikkunan särkymisestä mitään?
K: Axxxx kysyi sinulta 06.10.2009 tapaamisen yhteydessä seuraavaa: "Miks te rikkositte sen ikkunan?" Tyttäresi on kuullut teidän riitelyn ja nähnyt mahdollisesti ikkunan särkymisen. Oletko vielä sitä mieltä, että et tiedä ikkunan särkymisestä mitään?
Kuolemannaakka, kertoiko AA noin? Hupparimies puukotti ennen huoneeseen astumistaan.
Mielestäni Anneli Auer ei ole kortonut mitään tuon kaltaista.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Ei voi mitään, mutta naakka kyllä painoi naurunappulaa 
-
Kuolemannaakka
Ei Anneli ole sellaista kertonutkaan. Hän kertoi, että murhaaja oli yhtäkkiä nopeasti Jukan kimpussa keskilattialla, ja kun Anneli juoksi väliin, hän sai puukosta. Sitä ennen Anneli ei ollut mitään veitseä edes nähnyt, eikä edes tajunnut pistoa kun se tuli. Hän ei myöskään tuossa vaiheessa ehtinyt murhaajasta muuta havaitsemaan, kuin että joku tuli nopean tuntuisesti ikkunasta.awa kirjoitti:Kuolemannaakka, kertoiko AA noin? Hupparimies puukotti ennen huoneeseen astumistaan.
Minusta Annelin stoori ja oma kuvitelmani sopivat yhteen, sillä jos murhaaja tuikkasi Jukkaa vatsaan ikkunanreiästä ja hyökkäsi saman tien sisälle, niin Jukka olisi lähinnä kironnut ja hoiperrellut taapäin, en usko, että hän yllätyksen ja kivun vuoksi olisi ehtinyt Annelille tai paljon kellekään sanoa mitään. Tuskin olisi itsekään heti tajunnut, mitä tapahtui. Anneli muistaa Jukan kironneen.
Siis Anneli ei sängystä nähnyt/tajunnut puukotusta, näki vain murhaajan tulevan ikkunasta ja hyökkäävän Jukan kimppuun. Murhaajan olisi pitänyt tulla ikkunasta sisään maksimissaan 10sek aikana, jopa nopeammin, joten hän olisi lähinnä muutaman karmissa vielä olleen lasinkappaleen hakannut alas ennen sisääntuloaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
Kuolemannaakka
Minä en muista, että tytär olisi mistään riitelystä kuulusteluissa maininnut, saatikka nähnyt ikkunan rikkomisen. Minusta kuulustelija pistää ihan omiaan, että saisi Annelin tunnustamaan. Lause on irroitettu täysin asiayhteydestä. Minusta tytär nimenomaan ei uskonut, että vanhemmat olivat lasin rikkoneet. Tarttee tarkistaa...alpo holisti kirjoitti:justiinsa, olen ymmärtänyt tämän väärin...
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
surfergirl
- Jane Marple
Musta tuntuu että se vois olla huppumurhaajalle ehkä vaarallisempaakin ruveta puukottamaan ennen kuin on itse päässyt sisälle, koska siellä oli kaksi aikuista ja pari kouluikäistä lastakin talossa. Jos ensin puukottaa ennen kuin on järjestänyt itsensä sisään niin vaikka saiskin tän puukotetun hetkeksi pois pelistä ottaa sen riskin, että hän huutaa kuin syätävä ja sieltä ryntää muita apuun hakkaamaan hyökkääjää pesäpallomailoilla mikä voisi olla ikävää jos on justiinsa tasapainoilemassa terävien lasinsirujen reunalla ja tarttis kaiken keskittymisensä siihen.
-
Kuolemannaakka
No mutta pakkohan siinä on saada edes toinen pois pelistä. Ikkunan rikkominen vie niin kauan, että tyypit ehtivät mielestäni väkisin herätä ja nousta sängystä ja heidän kaikki huomionsa kohdistuu oveen. Ehtiipä siinä ottaa hiilihangon tai klapinkin käteensä, kun jää odottelemaan, kuka on vieraisille tulossa ja ikkunasta könyää. Murhaajan pitäisi tulla aivan suojaamattomana ikkunasta. Vaikkakin olen sitä mieltä, että talonväki ei ensimmäiseksi löisi tulijaa esim veitsellä, koska eivät tietäisi hänen aikeitaan, niin pesäpallomailaa voisi hyvin tulla, ja kiusallisia kysymyksiä=)surfergirl kirjoitti:Musta tuntuu että se vois olla huppumurhaajalle ehkä vaarallisempaakin ruveta puukottamaan ennen kuin on itse päässyt sisälle, koska siellä oli kaksi aikuista ja pari kouluikäistä lastakin talossa. Jos ensin puukottaa ennen kuin on järjestänyt itsensä sisään niin vaikka saiskin tän puukotetun hetkeksi pois pelistä ottaa sen riskin, että hän huutaa kuin syätävä ja sieltä ryntää muita apuun hakkaamaan hyökkääjää pesäpallomailoilla mikä voisi olla ikävää jos on justiinsa tasapainoilemassa terävien lasinsirujen reunalla ja tarttis kaiken keskittymisensä siihen.
Mutta, kun yllätysmomentin ottaakin itselleen, niin pystyy heti tekemään perheenpään toimintakyvyttömäksi. Nopea räiskintä, sitten kuolemanhiljaisuus. Pelästynyt talonväki siunailemaan ja mies (ei tarvitse olla mikään mestarivaras, että olettaa, että mies on se, joka tulee ikkunaan) tulee halko kädessä ikkunaan (jossa ehkä roikkuu vielä verho edessä). Pakkohan miehen on verhoa nostaa ja katsoa, että mikä piru siellä räjähti. Ja silloin murhaaja iskee. Tässä on tärkeä seikka se, ettei kukaan ihminen etukäteen OLETA, että siellä on murhaaja, eli vaikka jopa näkisivätkin hänet, eivät oleta heti, että hän puukottaa. Tämän vuoksi puolustautuminenkaan ei ole tarpeeksi jämäkkää, ja ensimmäisen iskun jälkeen kaikki on jo liian myöhäistä. Kun mies on saatu pois pelistä, ei muista ole vastusta.
Ja koska mies ei odota veitseniskua, ja lisäksi on pimeää, hän on väsynyt ja unenpöpperössä, hän ei edes ehdi nähdä eikä tajuta iskua ennenkuin se tulee, jos edes silloin. Puukonisku ei (kai?) tietääkseni ihan samalla sekunnilla vielä satu, vaan tuntuu melkein joltain nyrkiniskulta (kirjoista lukenut...voi olla taiteellista vaikutelmaa). Eli Jukka ei edes tajua, mitä tapahtui, tuntee vain iskun, ja pian sen jälkeen kovan kivun. Siinä menee huomio puolustautumiselta kokonaan. Murhaaja ei tarvitse välttämättä kuin jokusen sekunnin, kun hän on sisällä, tuolikin voi olla jo valmiina paikalla. Anneli ei siinä ajassa ehdi tekemään muuta, kuin nousemaan sängyllä pystyyn ja kiljumaan, että kuka siellä on.
Minusta ikkunasta kertarytinällä tulemalla ei ehdi nukkujien kimppuun ilman vastarintaa. Mikäli ulkopuolinen murhaaja oli, on edellä kuvattu mielestäni ainoa konsti, millä kotiväen yllättäminen voisi onnistua.
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
MissHolmes
- Ben Matlock
^aivan uskomatonta!
Koska AA:n kuvaus ei kertakaikkiaan istu yhteen realiteettien kanssa, täällä porukka kehittää ihan uuden systeemin!
Tosiasia kuitenkin on, että rekonstruktioiden mukaan ikkunan särkeminen niin, että siitä mahtuu sisään, on kestänyt vähintään puoli minuuttia.
Ikkunan on aivan sängyn vieressä.
Lapsi kyllä kerää kuminaan ja jyrinään talon toisella puolella ja ehtii jopa katsomaan, mutta AA on niin sikeä uninen, ettei ole hereillä edes vielä siinä vaiheessa, kun hyökkääjä tuikkaa Jukkaa ulkopuolelta???
Voi taivas.
Ja Matula; urhojen urho, ei uskalla tehdä mitään, vaikka ikkunasta pyrkii sisään narkki/rosvo/tappaja. Seisoo vaan siinä eessä ja katselee, kun vatsakas, noin 40-50 vuotias surmaaja kampeaa itsensä akkunan reijästä sisään. Seisoo tumput suorana, tekemättä vastarintaa, soittamatta hätänumeroon, hätyyttämättä perhettään pakoon ulos. Seisoo ja tuijottaa ja ystävällisesti käskee tyttären nukkumaan, koska aamulla on kouluaamu.
Niinhän se menee. Oikeassa elämässä.
Koska AA:n kuvaus ei kertakaikkiaan istu yhteen realiteettien kanssa, täällä porukka kehittää ihan uuden systeemin!
Tosiasia kuitenkin on, että rekonstruktioiden mukaan ikkunan särkeminen niin, että siitä mahtuu sisään, on kestänyt vähintään puoli minuuttia.
Lapsi kyllä kerää kuminaan ja jyrinään talon toisella puolella ja ehtii jopa katsomaan, mutta AA on niin sikeä uninen, ettei ole hereillä edes vielä siinä vaiheessa, kun hyökkääjä tuikkaa Jukkaa ulkopuolelta???
Voi taivas.
Ja Matula; urhojen urho, ei uskalla tehdä mitään, vaikka ikkunasta pyrkii sisään narkki/rosvo/tappaja. Seisoo vaan siinä eessä ja katselee, kun vatsakas, noin 40-50 vuotias surmaaja kampeaa itsensä akkunan reijästä sisään. Seisoo tumput suorana, tekemättä vastarintaa, soittamatta hätänumeroon, hätyyttämättä perhettään pakoon ulos. Seisoo ja tuijottaa ja ystävällisesti käskee tyttären nukkumaan, koska aamulla on kouluaamu.
Niinhän se menee. Oikeassa elämässä.
Nuotio & Äreät Tiput
Niin, itse olet ilahduttanut meita omilla "systeemeillasi", joista parhaimmat ovat luettavissaMissHolmes kirjoitti:^aivan uskomatonta!
:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 68&start=0
Onko nyt siis niin, etta MissHolmes ei anna kirjoittajien keskustella eri vaihtoehdoista ??
Unohdit mainita myos sen naapurin sedan...MissHolmes kirjoitti:^
Ja Matula; urhojen urho, ei uskalla tehdä mitään, vaikka ikkunasta pyrkii sisään narkki/rosvo/tappaja. :
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
-
Kuolemannaakka
Älä nyt viitsi vääristellä, en ole missään vaiheessa väittänyt, ettei Anneli olisi hereillä, vaan tilannetta ei välttämättä tajua eikä näe pimeässä tai toisen selän läpi. Lisäksi puukotus ei ole se asia, jota odotamme kanssaihmisen meille tekevän. Pointti ei ole ollenkaan se, onko Jukka tai Anneli hereillä vai käveleekö unissaan tai ovatko kuinka skarppina tahansa. Pointti on se, että jos ikkunasi rikkoutuu yöllä (taikka päivällä), menet katsomaan, mikä sen rikkoi. Et suinkaan soita poliisia, että apua, mun ikkuna meni rikki.MissHolmes kirjoitti: Koska AA:n kuvaus ei kertakaikkiaan istu yhteen realiteettien kanssa, täällä porukka kehittää ihan uuden systeemin!
Lapsi kyllä kerää kuminaan ja jyrinään talon toisella puolella ja ehtii jopa katsomaan, mutta AA on niin sikeä uninen, ettei ole hereillä edes vielä siinä vaiheessa, kun hyökkääjä tuikkaa Jukkaa ulkopuolelta???![]()
![]()
Sitä vaan, että jos yöllä heräät kesken unien, et ole taatusti kaikkein virkeimmilläsi, joten murhaajan homma helpottuu. Mutta vaikka olisit kuinka virkeä tahansa, et puukko kyljessäsi tee kovinkaan kummoista vastarintaa. Yksityiskohdat edellisestä kirjoituksestani.
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS