Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kylli kirjoitti: Tämä ketju voisi toimia paremmin niille jotka toivovat itseensä liittyviä kommentteja ja mielikuvia:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=375
Koska tämä ketju on lautamiehissä ja mulla on tapana ottaa banneja liian kärkkäistä kommenteista, pidättäydyn tässä ketjussa.

Ketsku halusit profilointia a la rossi, niin täältä pesee :)

Ketsku on vahva persoona. Hän ei lannistu vastalauseista, vaan suorastaan nauttii väittelyistä. Ketskulla on myös ihastuttaa ja vihastuttaa geeni. Hän kaikessa omahyväisyydessään haistattaa pitkät kaikille, jotka uskaltavat olla eri mieltä asioista hänen kanssaan.
Jotkut luulevat Ketskua vahvasti feministiksi. Tämä ei ole totta. Ketskulla on aivan oma feministinen aate. Hän rakastaa huomiota miesten taholta. Miehen pitää maksaa myös Ketskun "elokuvalippu", avata autonovet, kertoa päivittäin, kuinka ihana nainen hän on, ja kuinka upea kampaus ja mekko tuli ostettua.
Toisaalta Ketsku osaa myös antaa. Hän näyttää välittämisen teoilla. Hoivaaminen saa joskus mahtipontisiakin piirteitä, ja jos vastapuoli ei tajua kiittää niistä voileivistä pöydissä ja huomioida tarpeeksi Ketskua, voi se saada aikaan pienen mökötyksen.
Ketsku on ihana persoona. Hän ei koskaan anna periksi ja haluaa sanoa sen viimeisen sanan. Ketsku on myös lojaali mielikuvilleen toisista ihmisistä. Jos hän kokee ihmisen epämiellyttäväksi, se pitää, eikä mitkään "privat" sitä mielikuvaa muuksi muuta. Suomennettuna: Ketskulle ei vittuilla!

Tässä kohtaa pitää kertoa, että nämä profiloinnit perustuvat omiin havaintoihin ja en pysty kertomaan uusista käyttäjistä paljoakaan, keitä en ole seurannut. Ketsku on tuttu kirjoittaja ja olen seuraillut hänen vääntöään Markjan kanssa, ketsku on hyvä tyyppi I like it :)

Niin olisi paljon mielessä, mutta en uskalla alkaa tarinoimaan muista edelleenkään, voi tulla suuttumuksia ilmaan, heh...Ja nämä profiloinnit oli siis pyynnöstä toimitetut. Luojan kiitos, ollaan lautamiehissä!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^No mutta tuohan oli tosi kiva profilointi, ei lainkaan Lautamiehiä vaativa!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kylli kirjoitti:^No mutta tuohan oli tosi kiva profilointi, ei lainkaan Lautamiehiä vaativa!
Ehkä niinkin, mutta jos suosittelemaasi ketjuun heitän profiloinnin Ketskusta, rikon sääntöä kommentoida ed. kirjoittajaa ja saan kaupanpäällisiksi vielä kommentin itsestänikin... me not like.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Kylli »

K kirjoitti:Tämä ketju voisi toimia paremmin niille jotka toivovat itseensä liittyviä kommentteja ja mielikuvia
Viittasinkin siksi siihen ketjuun että siellä saavat sitä haluavat kommentteja itsestään. Kuten vaikkapa Norsula tuossa taannoin. Itse en ole niitä itsestäni enkä Kyllistä kaivannut enkä siksi koe että tähän ketjuun itsekään muita kirjoittajia kommentoisin. Täällä tulee väistämättä myös eteen runsaudenpulan ongelma.

Sorry OT.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Ketsku halusit profilointia a la rossi, niin täältä pesee :)

Ketsku on vahva persoona. Hän ei lannistu vastalauseista, vaan suorastaan nauttii väittelyistä. Ketskulla on myös ihastuttaa ja vihastuttaa geeni. Hän kaikessa omahyväisyydessään haistattaa pitkät kaikille, jotka uskaltavat olla eri mieltä asioista hänen kanssaan.
Jotkut luulevat Ketskua vahvasti feministiksi. Tämä ei ole totta. Ketskulla on aivan oma feministinen aate. Hän rakastaa huomiota miesten taholta. Miehen pitää maksaa myös Ketskun "elokuvalippu", avata autonovet, kertoa päivittäin, kuinka ihana nainen hän on, ja kuinka upea kampaus ja mekko tuli ostettua.
Toisaalta Ketsku osaa myös antaa. Hän näyttää välittämisen teoilla. Hoivaaminen saa joskus mahtipontisiakin piirteitä, ja jos vastapuoli ei tajua kiittää niistä voileivistä pöydissä ja huomioida tarpeeksi Ketskua, voi se saada aikaan pienen mökötyksen.
Ketsku on ihana persoona. Hän ei koskaan anna periksi ja haluaa sanoa sen viimeisen sanan. Ketsku on myös lojaali mielikuvilleen toisista ihmisistä. Jos hän kokee ihmisen epämiellyttäväksi, se pitää, eikä mitkään "privat" sitä mielikuvaa muuksi muuta. Suomennettuna: Ketskulle ei vittuilla!

Tässä kohtaa pitää kertoa, että nämä profiloinnit perustuvat omiin havaintoihin ja en pysty kertomaan uusista käyttäjistä paljoakaan, keitä en ole seurannut. Ketsku on tuttu kirjoittaja ja olen seuraillut hänen vääntöään Markjan kanssa, ketsku on hyvä tyyppi I like it :)

Niin olisi paljon mielessä, mutta en uskalla alkaa tarinoimaan muista edelleenkään, voi tulla suuttumuksia ilmaan, heh...Ja nämä profiloinnit oli siis pyynnöstä toimitetut. Luojan kiitos, ollaan lautamiehissä!
Melkoisen tarkkanäköinen sä oot :) Olen kyl tosiaan sitä mieltä, että miehen pitää maksaa mun leffaliput ja ruoat ja kuskata ym. En ikuna ottaisi miestä joka ei tarjoa esim. ravintolassa naiselleen kaikkea. Nykyajan miehet vaan on vähän sellaisia mutta onneks toi oma on koulutettu jo silloin 16 vuotta sitten tavoille. Tosin ei sitä tarvinnut, se maksoi kaiken ja aina treffeillä sekä haki kotoota ja vei takas ;) Pitäiskin osata arvostaa enemmän tuota piirrettä hänessä, sitä kun on tottunut pitämään itsestäänselvänä.

Kyl osui niin oikeeseen nuo ihmissuhdeanalyysit. En käsitä ihmisiä jotka jatkuvasti antavat anteeksi toisille. Muutenkin olen sellainen, että jos mua ei joku tyyppi kiinnosta (joku anopin 70v mummokaveri joka on olevinaan niin fiini) niin en rupea esittämään mitään ylikohteliasta tai ystävällistä vaikka joskus kyl pitäis anopin mielestä. Se aina häpee mua säännöllisesti ;) Annan ihmisille yleensä yhden mahdollisuudeen ja jos se mokataan niin se oli siinä. En roiku kenessäkään eikä mua kiinnosta ollenkaan mitä muut musta ajattelee. Jee, sain analysoida itsekin itseäni!
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kylli kirjoitti: Itse en ole niitä itsestäni enkä Kyllistä kaivannut enkä siksi koe että tähän ketjuun itsekään muita kirjoittajia kommentoisin.
Kylli. Kestosuosikkini ja siksi hieman vaikea arvioitava. Kylli on arogantti ja voi nokkiintua helpostikin lauseesta kuin lauseesta. Kylli on aktiivinen ja lojaali murha.infolle. Hän jaksaa uskoa siihen, että murha.info nousee turhien kirjoittajien suosta ja johtaa Suomen ykkössosiaalista mediaa murhien ynnä muiden juttujen osalta.
Kylli on turhautunut tällä hetkellä siihen, että murha.infoon on pesiytynyt turhakkeiden "ai kauheeta, on se vaan niin kamalaa kun näin kävi" ja nux vomica tyyppisten katkerien NO LIFE tyyppien tilityksiä.

Kyllillä on oma haareminsa minfossa, joten uskottavuusongelmaa ei ole. Kyllillä on paljon kavereita minfossa ja suurin osa näistä mukavista kirjoittajista ei pidä Rossesta. Yllätys :mrgreen:
Mutta Rossen haave on joskus jossain kohtaa elämää tavata Kylli ihan silmästä silmään, jos se vaan Kyllille sopii.

ps. Ketsku, mulla on tarkka silmä, mua on syytetty joskus jopa siitä, että olen liian analyyttinen, ja ihan IRL ;) This is what I am :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Kylli »

rosamarine kirjoitti:Mutta Rossen haave on joskus jossain kohtaa elämää tavata Kylli ihan silmästä silmään, jos se vaan Kyllille sopii.
Totta kai! Mielikuvani mukaan vaan asumme jotensakin erillämme eli ajankohtaa pitää varmaan pohtia. Jos välimatkaa on enempi ei ihan pelkälle iltpäiväkahville viitsi lähteä.

Muuten kuvaus on oikein hyvä mutta Nux Vomica (onko se isolla vai pienellä tuo Vomica?) ei ole ainakaan vielä saanut väsytettyä Kylliä, ei kai se ole edes kommentoinut kovin kauaa tai monasti? Ei ainakaan ole kovin kattavaa mielikuvaa syntynyt ko. tyypistä. Ei siihen jaksa tätä rajallista energiaa tuhlata.

Minfo-uskollinen? Totta kai! Ei ole parempaakaan tullut vastaan. Tässä korostaisin, että kukin käyttää ja kaipaa kuka mitäkin ja mitenkin näitä keskustelupalstoja, onhan täälläkin joku kavereita haalimassa, toinen rikoksista jauhamassa ja kolmas vaikka niistä jyrsijöistä.

Sen verran kyllli korjaisin että tapanani ei ole haalia haaremia haukkumalla muita. Omat kinani ovat ja pysyvät ominani, en tarvitse muita pönkittämään omia mielipiteitäni, sen vaiheen Kyllikin sivuutti jo kaukana nuoruudesaan. Samoin kuin muitten tykkäämisiin/ei-tykkäämisiin sellaisenaan uskominen. Joskus joku saattaapi tietysti olla samoilla linjoilla ihan siksi että vastapuoli ei miellytä häntäkään, ei siitä mielikuvasta voi katsojaa aina pelkästään syyllistää. Enkä minäkään syyllistä sinun seuralaisiasi siitä ettet sinä pidä Kyllistä, tai sinua siitä etteivät he niin tee.

Ne kaverit on muuten aika pitkälti miittien ansiota :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kylli kirjoitti: Enkä minäkään syyllistä sinun seuralaisiasi siitä ettet sinä pidä Kyllistä, tai sinua siitä etteivät he niin tee.
Ne kaverit on muuten aika pitkälti miittien ansiota :wink:
Näinpä. Mutta laitetaan hautumaan, kun kotimaa on kunnolla jalkojen alla, on helpompi miettiä pääkaupunki-seuraa =) Doh...miitit pelottavat sattuneesta syystä :) Mulla ei oo liiemmin kavereita netissä. Muutama ystävä kylläkin, ihmeellistä kyllä, minfon kautta siunaantunut.
Kylli kirjoitti:Sen verran kyllli korjaisin että tapanani ei ole haalia haaremia haukkumalla muita.
Ei toki haukkumalla muita, se ei tullut mieleenikään. Niinkuin sanoit, miiteissä tapaa paljon ihmisiä ja sieltä varmaan paljon tuttuja saa. Sanotaan vaikka näin, mielelläni tapaisin Kylli sinut ja miksei muitakin, kun aika on sille oikea.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Skorpioni kirjoitti:Varsin kiintoisa väite ketskulta että kirjoitus tyylistä voi päätellä koulutustason, itselläni tulee kyllä muutamakin vaihtoehto mieleen.
Noh rofilointeja: Härkä on henkilö joka menee vaikka läpi harmaankiven jos päämäärä sitä vaatii.
Ailar on varsin mielyttävän ja määrätietoisen oloinen henkilö.
Valdovas taasen omaa kokojoukon älyä mutta ehkä juuri tästä johtuen on välillä liiankin skeptinen.
Nooruska luultavasti sellainen ihminen joka saa toisille positiivisen olon pelkällä läsnäololla.
Voi kiitos Skorpioni! Olen otettu. :D
Itse Skorpparista sanoinkin joskus Härälle, että meidän pitäisi saada kaapattua hänen älykkyytensä Oriveden vainajan tarinan selvitykseen. Sen verran hyvää matskua sieltä tuli.

Härkä todellakin menee läpi harmaankiven niin, että joskus pää kolisee. Hyväksi jutuksi olen havainnut sen, että hänelle ei tarvitse välttämättä kirjoittaa kuin lauseen alku, niin hänpä kätevästi lukee ajatukseni ja tietää loput tarinasta. :mrgreen: Tai sitten minä olen niin helpostiarvattavaihminen.

Valdovasia pidin alussa tiukkapipoisena (sori!), mutta eipä pidä tehdä niin hätäisiä johtopäätöksiä. Valdollahan on mahtava huumorintaju.

Hämmästyin tästä, että matlockb on ollut niin vähän aikaa palstalla. Jotenkin tuntuu, että ainahan hän on täällä ollut. :mrgreen: Erittäin hyviä kannanottoja. Ja se, että ihminen pystyy vaihtamaan mielipiteitään matkanvarrella on pelkästään hieno ominaisuus. Itse kun tahdon jääräpäisesti pitää kiinni mielipiteistäni, vaikka sisimmässäni olen jo tunnustanut olevani väärässä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Irma Lam on löytänyt palstalle jo vuonna 2009, mutta vasta aika tasan vuotta myöhemmin rohkaistui olemaan aktiivinen ketjuissa. Ei ole rasisti, mutta ei ne mokkapalat vaan niin iske.
Haikeaan ja kauniiseen sävyyn muistelee nuoruudessaan viettämiä hetkiä Englannissa, silloin kuin kaikki oli vielä hyvin; hirttotuomiot voimissaan ja hajusuolaa jokaisen neidon veskassa. :wink:
Käy tasaisesti kommentoimassa ns. asiaketjuihin, mutta silloin tällöin rouva yllätetään hihittelemästä kevyissä hattaraketjuissa. Todella eläinrakas ihminen. :) :) :)

Mopoterroristi on palstan oma prätkähiiri, joka ritsa perstaskussa pomppii ketjusta toiseen aiheuttamassa yleistä ihmetystä. Ei ota elämää turhan vakavasti ja sanonta "vain elämää ei sen enempää"-on hänen mottonaan. Bannia tulee tasaisesti, mutta so what? Asennetta täynnä. Mies, joka ei kumartele ketään tai mitään. Silti salaa yksin isontaa radiota autolla ajaessaan jos Celine Dionin slovari pärähtää soimaan - mutta tätä hän ei tule koskaan myöntämään. :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Chopperista piti sanoa:
On vaikea kuvitella minfoa ilman Chopperia. Hän on hauska persoona, jolla on sana hallussaan. Luulin ennen, että Chopper on mies, mutta jostain viestistä tulikin ilmi, että usko ei ole tiedon väärti.
Sen verran minulla on kokemusta Chopperin kanssa kinaamisesta, että taidan vastedes jättää sellaiset mielestäni. Pirulauta, kun vaarana on, että kerrankin jään mielipuuhassani alakynteen. :shock:
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Ailar kirjoitti:Chopperista piti sanoa:
On vaikea kuvitella minfoa ilman Chopperia. Hän on hauska persoona, jolla on sana hallussaan. Luulin ennen, että Chopper on mies, mutta jostain viestistä tulikin ilmi, että usko ei ole tiedon väärti.
Sen verran minulla on kokemusta Chopperin kanssa kinaamisesta, että taidan vastedes jättää sellaiset mielestäni. Pirulauta, kun vaarana on, että kerrankin jään mielipuuhassani alakynteen. :shock:
Hö, mulla ei oo koskaan tullut tota tunnetta, että jäisin alakynteen, päinvastoin. :lol:
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Chopper »

ketsku kirjoitti: Hö, mulla ei oo koskaan tullut tota tunnetta, että jäisin alakynteen, päinvastoin. :lol:
Huvinsa kullakin,etenkin kun ei jaksa lähteä samalle tasolle mitä harrastatte Markjan kanssa. Jos ei kerralla mene jakeluun niin parempi antaa olla,en jaksa jankuttaa livenä niin miksi tekisin sitä netissäkään.
Tylsinä päivinä saatan härnätä sinua mutta onneksi niitä tylsiä päiviä on harvassa :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Clyde »

ketsku kirjoitti:
Olen kyl tosiaan sitä mieltä, että miehen pitää maksaa mun leffaliput ja ruoat ja kuskata ym. En ikuna ottaisi miestä joka ei tarjoa esim. ravintolassa naiselleen kaikkea. Nykyajan miehet vaan on vähän sellaisia mutta onneks toi oma on koulutettu jo silloin 16 vuotta sitten tavoille. Tosin ei sitä tarvinnut, se maksoi kaiken ja aina treffeillä sekä haki kotoota ja vei takas ;)
Itse en ikinä miehenä ottaisi LOISTA enkä naisena edes kehtaisi olla tuollainen loinen. Se siitä tasa-arvoisuudesta sitten vai? Naisen paikka onkin kotona hellan ja nyrkin välissä, mies käy töissä ja tienaa. Sitähän se ennen oli, oliko silloin paremmin? Ehkä se kerran kuussa ravintolaillallinen sitten toimii hyvin..
Meillä onneksi toimii nämäkin asiat. Molemmat käy töissä ja molemmat maksaa niin kaupassa, kuin ravintolassakin. Pidemmillä matkoilla maksetaan molemmat puokkiin bensat.
Nanika ga tooku matteiru to
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Clyde kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Olen kyl tosiaan sitä mieltä, että miehen pitää maksaa mun leffaliput ja ruoat ja kuskata ym. En ikuna ottaisi miestä joka ei tarjoa esim. ravintolassa naiselleen kaikkea. Nykyajan miehet vaan on vähän sellaisia mutta onneks toi oma on koulutettu jo silloin 16 vuotta sitten tavoille. Tosin ei sitä tarvinnut, se maksoi kaiken ja aina treffeillä sekä haki kotoota ja vei takas ;)
Itse en ikinä miehenä ottaisi LOISTA enkä naisena edes kehtaisi olla tuollainen loinen. Se siitä tasa-arvoisuudesta sitten vai? Naisen paikka onkin kotona hellan ja nyrkin välissä, mies käy töissä ja tienaa. Sitähän se ennen oli, oliko silloin paremmin? Ehkä se kerran kuussa ravintolaillallinen sitten toimii hyvin..
Meillä onneksi toimii nämäkin asiat. Molemmat käy töissä ja molemmat maksaa niin kaupassa, kuin ravintolassakin. Pidemmillä matkoilla maksetaan molemmat puokkiin bensat.
Puhuinko mä jostain hellasta ja nyrkistä?? Mekin käydään molemmat töissä ja itse asiassa tienaan enemmän kun mies. Ja kyllä mä maksan puolet asumisesta ja ruoista ym. mutta silti olen sitä mieltä, että mies maksaa varsinkin liehittelyvaiheessa leffaliput, ruoat ym. Kun on miehiä jotka ei edes iskemisvaiheessa tarjoa niin sellaiset jäis kyl pois laskuista heti.
Vastaa Viestiin