Kuinka moni on käynyt Bodomilla?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kas vain kun kaikissa virkatodistuksissa, papinkansiliasta hankkimissa kirkonkirjoissa, passissa, ajokortissa ja mitä niitä on, niin synnyinpaikka on Helsinki.

Kaiketi joku on tehnyt kohdallani pahan mokan, jos minulle on kirjoittanut väärän synnyinpaikan.

Äiti ja isäkin ovat sitten olleet ihan väärällä paikkakunnalla asumassa, eikä Munkkiniemessä, joka tietääkseni kuului syntymäni aikaan Stadiin.

Keneköhän kotona sitä' tuli asuneeki syntymän jälkeinen nuoruuteni, ennen kuin sitten kävin asumassa Espoossa, josta mutsin ja faijan eron jälkeen jouduin asumaan Laruun faijan kanssa.

No nämä eivät kuulune tähän, mutta noista tyhjistä brenkkuflindoista sen verran, että miten saat paplari mahtumaan ne edes hiukkaseltaan Bodomin kolmoismurhiin, häh?

Ja anna edes kerran sellainen selitys, jossa olisi jotain asiaakin, äläkä lusmuile siellä pensaassa piilossa, vastuutasi paossa.

Tuotahan olen jo muutamaan otteeseen sinulta tiedustellut, mutta vastausta ei tule, joten mieleeni tulee ihan joku muu nikki, joka harrasti samanlaista toimintaa.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Laitetaan nyt vielä kerran kaikella ystävyydellä tästä asiasta jos ei se ole mennyt perille tuon kertomasi hosulukemisesi vuoksi:

Tuo pullokätkö, kuten monet muutkin seikat tässä jutussa saattavat kuulua asiaan, tai eivät kuulu.

Sitä ei näillä tiedoilla pysty sanomaan. Minä en niitä voi poissulkea, koska tätä tietoa ei ole.

Sinä taas " päätät " tuosta vaan että eivät kuulu, vaatien samaan syssyyn todisteita miten kuuluvat, vaikka olen toitottanut vain sitä että ne voivat kuulua, en ole väittänyt että ne kuuluvat murhiin.

Jos olisit älynnyt kysyä, kuuluvatko ne minun mielestäni murhiin, niin vastaisin että tuskinpa, ainakaan mitenkään suoraan.

Eivät ne ole motiivi eikä syy murhiin, voivat olla vaikka kuinka vanha kätkö, kenties Waagenerin pappa on kiskaissut kalareisullaan lestin järvellä, tai Koli, vuosien varrella, tunkien pullon kiven alle lähteissään.

Mutta tätä ei voi tietää, joten ne saattavat kuulua juttuunkin, tuskinpa niiden sormenjälkiä tms. edes tutkittiin.

Menikö jakeluun? :shock:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti:Tuo pullokätkö, kuten monet muutkin seikat tässä jutussa saattavat kuulua asiaan, tai eivät kuulu.

Sitä ei näillä tiedoilla pysty sanomaan. Minä en niitä voi poissulkea, koska tätä tietoa ei ole.

............

Jos olisit älynnyt kysyä, kuuluvatko ne minun mielestäni murhiin, niin vastaisin että tuskinpa, ainakaan mitenkään suoraan.

Eivät ne ole motiivi eikä syy murhiin, voivat olla vaikka kuinka vanha kätkö, kenties Waagenerin pappa on kiskaissut kalareisullaan lestin järvellä, tai Koli, vuosien varrella, tunkien pullon kiven alle lähteissään.

Mutta tätä ei voi tietää, joten ne saattavat kuulua juttuunkin, tuskinpa niiden sormenjälkiä tms. edes tutkittiin.
Tsop tsop pojat. Urho sanoisi " höpö höpö" jne.

"Jos olisit älynnyt kysyä " olisin vastannut, että " tuskinpa" (savolaisittain).

Niinpä, ehkäpä ne ei ole motiivi eikä syy murhiin, voivat olla vaikka kuinka vanha kätkö.
Lainaamassanini, papillonin viimeisessä lauseessa, paljastuu taas yksi aikalaispoliisin kömmähdys, sormenjälkiä pulloista ei ole tutkittu. Niissä on saattanut olla juttuun kuuluvan sormenjälki - olet aivan oikeassa papillon. Pulloissa on ollut aivan varmasti paljon sormenjäkiä. Nehän olisi pitänyt mielestäsi tutkia - joo ??????

Myös teltalta löytyneistä pulloista on saattanut löytyä murhaajan sormenjälki - joka on hieman todennäköisenpää. Tutkittiinko se ?

Mutta tietyillä tahoilla on halu irvailla ja vedättää keskustelua, juuri tämän kaltaisella, turhalla väittelyllä tai provosoinnilla pois, todennäköisestä murhaajasta. Halu siirtää keskustelu, joihinkin pullokätköihin ja toisarvoiseen pohdiskeluun. Se on eriskummallista. Tosin typeryyttään hekään ei viitsi vedättää "totuuden tappiin", koska silloin koiratkin heille nauraa.

Juuri näin kävi myös neurologi Tenovuollekin. No se on toinen tarina ja toinen topicci.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason

awa kirjoitti:

Myös teltalta löytyneistä pulloista on saattanut löytyä murhaajan sormenjälki - joka on hieman todennäköisenpää. Tutkittiinko se ?

Mutta tietyillä tahoilla on halu irvailla ja vedättää keskustelua, juuri tämän kaltaisella, turhalla väittelyllä tai provosoinnilla pois, todennäköisestä murhaajasta. Halu siirtää keskustelu, joihinkin pullokätköihin ja toisarvoiseen pohdiskeluun. Se on eriskummallista. Tosin typeryyttään hekään ei viitsi vedättää "totuuden tappiin", koska silloin koiratkin heille nauraa.

- hymm -

Ihan ystävällisesti voin kertoa sinulle awa, että teltalla olleista pulloista taidettiin tutkia nuo sormenjäljet, yks taitaa komeilla Tampereen Vakoilumuseon seinällä, poikkea katsomassa.

Muutenkin sinun kannattaa perehtyä tähän mielenkiintoiseen asiaan hieman perusteellisemmin, ettet olisi lähes aina hukassa.

Tuosta irvailusta mistä kirjoitat olet myöskin oikeassa, joten vähentele sitä ihmeessä, niin päästään asiaan. :lol:
papillon
Perry Mason

awa kirjoitti:
Ihan ystävällisesti voin kertoa sinulle awa, että teltalla olleista pulloista taidettiin tutkia nuo sormenjäljet, yks taitaa komeilla Tampereen Vakoilumuseon seinällä, poikkea katsomassa.

Muutenkin sinun kannattaa perehtyä tähän mielenkiintoiseen asiaan hieman[/quote]

Olisiko ollut samat sormenjäljet kuin kengissäkin ? - kerro ihmeessä kun olet asiantuntija.

Vai olisiko kuitenkin niin , että pullojen sormenjälkien tutkiminen oli juuri sitä aikalaispoliisin turhaa - osin toivotontakin puskemista. Jotasinä papillon peräänkuulutit. Nettiipoliisi apunaan Googlepoliisi.(kev)[/quote]

Opettele edes lainaamaan. Sormenjälkiä ei ole tunnistettu, tämäkin on sitä peruskamaa mihin kaikella ystävyydellä kehottaisin inun perehtyvän. Hymm. :shock:
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Muita sormenjälkiähän ei flindoista saatu selville, kuin se yksi epäselvä.

Liekö muissa pulloissa ollutkaan sormenjälkiä, mikä olisi ihme, sillä kyllä siihen aikaan moni käpälä tarttui pulloon, ennen kuin se päätyi asiakkaan kouraan.

Ihan paplarille tiedoksi, että pullolla tarkoitan tässä yhteydessä limupulloja.

No olisihan siellä ollut kai se sitruslikööripullo, josta sormenjäljet olisi saanut, mutta niistäkään jäljistä ei ole kerrottu sen enempiä.

Salmisaaripullohan kait jäi kateisiin, vai muistaisinko väärin.

Aatellaanpa, että se pullopiilo olisikin kuulunut vaikkapa lintupojille, niin olisivatko pojat ottaneet sen yksinään nyhjöttävän viinapullon jemmaansa, mutta miksi sitten ei sitä tyhjää Sitruslikööripulloa, tai limupulloja joita, oli kait ympäri maastoa ja taisipa siellä olla se yksi tyhjä pilsneripullokin.

Eiköhän Salmisaari pullo lepää lasinsiruina Bodominjärven pohjassa, sillä siihen on jonkun ollut mukava tarkkuuttaa kättään, tai sitten se on uponnut muuten vaan, kun joku on täyttänyt sen vedellä ja vintannut "kadonneitten arvoesineiden " perään järveen.
papillon
Perry Mason

^^ Haha awa taisit poistaa koko viestisi, mihin vastasin....se ei taida ihan sääntöjen puitteissa olla.... :lol:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti:Ihan ystävällisesti voin kertoa sinulle awa, että teltalla olleista pulloista taidettiin tutkia nuo sormenjäljet, yks taitaa komeilla Tampereen Vakoilumuseon seinällä, poikkea katsomassa.
Mahtoiko teltalta löydetyistä pulloista löytyä sama sormenjälki kuin piilotetuista kengistä ?

Kerro papillon tuosta asiasta tarkemmin, kun tiedät asioista muita enemmän.

Vai oliko kuitenkin niin, että pullojen sormenjälkien tutkiminen oli aivan turhaa ja juuri niin turhaa kuin kaikki muukin oivallus - aikalaispoliisin toiminnassa ??

No - papillon olet kuitenkin sitä mieltä, että pullokätkön pullojen sormenjäljet olisi tutkittava. Se on ehkä sinun mielestä tärkeä asia - mutta ei minun.
Viimeksi muokannut awa, Ke Syys 24, 2008 10:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

papillon
Perry Mason

^Niin Hessu, olettamuksiahan riittää missä Salmisaari lesti voi olla, ihan yhtä hyviä ja huonoja.
papillon
Perry Mason

awa kirjoitti:
papillon kirjoitti:Ihan ystävällisesti voin kertoa sinulle awa, että teltalla olleista pulloista taidettiin tutkia nuo sormenjäljet, yks taitaa komeilla Tampereen Vakoilumuseon seinällä, poikkea katsomassa.
Mahtoiko teltalta löydetyistä pulloista löytyä sama sormenjälki kuin piilotetuista kengistä ?

Kerro papillon se, kun tiedät asioista muita enemmän.

Vai oliko kuitenkin niin , että pullojen sormenjälkien tutkiminen oli aivan turhaa ja juuri niin turhaa kuin kaikki muukin oivallus - aikalaispoliisin toiminnassa ??

No - papillon olet kuitenkin sitä mieltä, että pullokätkön pullojen sormenjäljet olisi tutkittava. Se on ehkä sinun mielestä tärkeä asia mutta ei minun.

Laitoit sitten korjattuna uudelleen, tai yritettynä korjata.

Paskapuhetta jälleen kerran, awa... en ole ollut enkä ole sitä mieltä että pullokätkön pullojen sormenjäljet olisi tutkittava.

Kun sitä kumminkin esität, kuinka se olisi mielestäsi mahdollista näin vuosien takaa, vai oletatko pullojen olevan jossain tallessa edelleen? :lol:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti:^^ Haha awa taisit poistaa koko viestisi, mihin vastasin....se ei taida ihan sääntöjen puitteissa olla.... :lol:
Koita pitää palsta puhtaana tuon kaltaisesta potaskasta. Tämä ei ole chat-foorumi. Tämä sinulle papillon ihan ystävällisesti.

awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti:
awa kirjoitti: Mahtoiko teltalta löydetyistä pulloista löytyä sama sormenjälki kuin piilotetuista kengistä ?

Vai oliko kuitenkin niin , että pullojen sormenjälkien tutkiminen oli aivan turhaa ja juuri niin turhaa kuin kaikki muukin oivallus - aikalaispoliisin toiminnassa ??
Paskapuhetta jälleen kerran, awa... en ole ollut enkä ole sitä mieltä että pullokätkön pullojen sormenjäljet olisi tutkittava.

Kun sitä kumminkin esität, kuinka se olisi mielestäsi mahdollista näin vuosien takaa, vai oletatko pullojen olevan jossain tallessa edelleen? :lol:
Et vastannut kysymykseen.

Minua ei sinun pullokätkön pullot kiinosta vähääkään - mutta kerroit noista teltalta löytyneistä pulloista, joihin oli tarttunut jokin sormenjälki ?

Kysymys on hieman tummennettu, edellisistä viesteistä, ehkä huomaat sen paremmin ???

papillon
Perry Mason

awa kirjoitti:
papillon kirjoitti:
awa kirjoitti: Mahtoiko teltalta löydetyistä pulloista löytyä sama sormenjälki kuin piilotetuista kengistä ?

Et vastannut kysymykseen.

Minua ei sinun pullokätkön pullot kiinosta vähääkään - mutta kerroit noista teltalta löytyneistä pulloista, joihin oli tarttunut jokin sormenjälki ?

Kysymys on hieman tummennettu, edellisistä viesteistä, ehkä huomaat sen paremmin ???
Kuten sanottu, pullosta löytynyttä sormenjälkeä ei ole tunnistettu, vaikka siihen joku tutkija käyttikin huomattavasti aikaa.

Se taas onko jälki sama kuin se minkä kerrot olevan kengissä, en tiedä.

Siitäkään en ole varma, onko kengistä saatu vertailukelpoinen jälki, varsinkin jälki joka ei kuulu retkeläisille, kerro lisää :lol:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti:Kuten sanottu, pullosta löytynyttä sormenjälkeä ei ole tunnistettu, vaikka siihen joku tutkija käyttikin huomattavasti aikaa.

Siitäkään en ole varma, onko kengistä saatu vertailukelpoinen jälki, varsinkin jälki joka ei kuulu retkeläisille, kerro lisää :lol:
- "ei ole tunnistettu"
- "en tiedä"
- "siitäkään en ole varma"

Todella vakuuttavaa - jatka tutkimuksiasi pullokätkön arvoituksen ja telttapaikalta löytyneen ( museoon taltioidun ) pullon sormenjälkien suhteen - sieltä saattää löytyä, kiiluvasilmäisen IHMISHIRVIÖN kynnen jälki (kev)

papillon
Perry Mason

awa kirjoitti:
papillon kirjoitti:Kuten sanottu, pullosta löytynyttä sormenjälkeä ei ole tunnistettu, vaikka siihen joku tutkija käyttikin huomattavasti aikaa.

- "ei ole tunnistettu"
- "en tiedä"
- "siitäkään en ole varma"

Todella vakuuttavaa - jatka tutkimuksiasi pullokätkön arvoituksen ja telttapaikalta löytyneen ( museoon taltioidun ) pullon sormenjälkien suhteen - sieltä saattää löytyä, kiiluvasilmäisen IHMISHIRVIÖN kynnen jälki (kev)
Näinhän se on nuo kohdat kuten sanoin, varmuutta ei ole ja kuvittelut jätän taas kaltaisillesi.
Mistähän tämän kertomasi " kiiluvasilmäisen IHMISHIRVIÖN kynnen jälki " sitten pitäisi mielestäsi löytyä...et ilmeisesti hahmottanut sitä että siellä museossa on krp n ottama kuva siitä sormenjäljestä, ei mitään pulloa kuten näytät kuvittelevan...joten miten mielestäsi sormenjäljen kuvasta voisi löytyä tuo kertomasi " kiiluvasilmäisen IHMISHIRVIÖN kynnen jälki " en tosin tiedä jos olet käynyt sormeilemassa tätä dokumenttia siellä museossa. :lol:
Vastaa Viestiin