No kyllä pussiin puhuminenkin on jo jotakin. Ja epäuskottava tarina. Ja tietenkin avoin tapaus - bjm3.Loka kirjoitti:Hah, joo. Korjataanpa tuo "väite" -sana vaikkapa sanalla ajatus. Täällä kyllä hoksottimet pelaa, ei voi muuta sanoa.papillon kirjoitti:Loka, tarkentaisitko mitä väitteitä tarkoitat....![]()
Eli; onko mitään muuta ajatustesi tueksi (että esim. pongarit olisivat osallisia) kuin pussiin puhuminen?
Happy now, papillon?
Onnettomuusteoria
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Ja poikien nuori ikä ei merkkaa mitään? Minusta mm. se puhuu syyttömyyden puolesta, kaksi niin nuorta ja noin iso salaisuus. En usko, mutta tämä on vain mielipiteeni. Sen saatan uskoa, että ovat nähneet muutakin mitä salissa kertoivat, se tosin tekee heistä vain säälittäviä heitteillejättäjiä tai vaihtoehtoisesti peloissaan olevia lapsia. Kumpikohan on oikeampi määritelmä? Itse valitsen jälkimmäisen. Nyt kun aikuisia ovat, saisivat puhua suunsa puhtaaksi kuten Kivilahtikin.
Loka kirjoitti:^Ja poikien nuori ikä ei merkkaa mitään? Minusta mm. se puhuu syyttömyyden puolesta, kaksi niin nuorta ja noin iso salaisuus. En usko, mutta tämä on vain mielipiteeni. Sen saatan uskoa, että ovat nähneet muutakin mitä salissa kertoivat, se tosin tekee heistä vain säälittäviä heitteillejättäjiä tai vaihtoehtoisesti peloissaan olevia lapsia. Kumpikohan on oikeampi määritelmä? Itse valitsen jälkimmäisen. Nyt kun aikuisia ovat, saisivat puhua suunsa puhtaaksi kuten Kivilahtikin.
No aluksi on sanottava, etten syytä bongareita tässä mistään.
Mutta tuosta iästä kun otit puheeksi, niin se ei todellakaan merkkaa mitään. Oikeastaan päinvastoin, nuoret ovat pystyneet yllättävän raakoihin tekoihin. Lisäksi nuorilla väkivaltarikollisilla ei ole ollut niitä tavanomaisia motiiveja: kateus, mustasukkaisuus, intohimo, jne. Bodomilla lisäksi katosi kaikenlaista arvotonta tai melko arvotonta tavaraa. Tavaran katoaminen on profiloinnissa yleensä yhdistetty nuoriin tekijöihin.
Eveliinan ja Heinon tapaus osoitti, että nuori myös pärjää tarvittaessa tekonsa kanssa. Ja juuri Eveliinan tapaus taisi Tuomisenkin viedä tutkimuksissaan Nilsin kannoille, nuoren, siis vain kaksi vuotta HS:ää vanhemman.
-
papillon
- Perry Mason
Loka se kirjoitteli:
Hah, joo. Korjataanpa tuo "väite" -sana vaikkapa sanalla ajatus. Täällä kyllä hoksottimet pelaa, ei voi muuta sanoa.
Eli; onko mitään muuta ajatustesi tueksi (että esim. pongarit olisivat osallisia) kuin pussiin puhuminen?
Happy now, papillon?
'
- Vaikea uskoa että siellä hoksottimet pelaa....sillä en ole kirjoittanut mitään bongareiden osallisuudesta enempää kuin pussiin puhumisista.
Mistä temmot noita vääntelyitäsi?
Hah, joo. Korjataanpa tuo "väite" -sana vaikkapa sanalla ajatus. Täällä kyllä hoksottimet pelaa, ei voi muuta sanoa.
Happy now, papillon?
'
- Vaikea uskoa että siellä hoksottimet pelaa....sillä en ole kirjoittanut mitään bongareiden osallisuudesta enempää kuin pussiin puhumisista.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Tassa osuit oikeaan. Nuori noin 18v vuotias tekija pystyi yllattavan raakaan tekoon. Laskuhumalassa tulee tehtya tyhmyyksia.konsta kirjoitti:[
Mutta tuosta iästä kun otit puheeksi, niin se ei todellakaan merkkaa mitään. Oikeastaan päinvastoin, nuoret ovat pystyneet yllättävän raakoihin tekoihin.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Niin, tuo mitä esität, on siis fiktiota. Vaikka periaatteessa mahdolista.groot kirjoitti:Tassa osuit oikeaan. Nuori noin 18v vuotias tekija pystyi yllattavan raakaan tekoon. Laskuhumalassa tulee tehtya tyhmyyksia.konsta kirjoitti:[
Mutta tuosta iästä kun otit puheeksi, niin se ei todellakaan merkkaa mitään. Oikeastaan päinvastoin, nuoret ovat pystyneet yllättävän raakoihin tekoihin.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Lueppa ajatuksen kanssa mita kirjoitin. Takerruit sanoihin jotka kirjoitin Wagnerille, en Sinulle. En suosittele lähtemään tuolle linjalle mun kanssa, voit vaikka hävitä.papillon kirjoitti:
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
No voi perkele. Nöyrin anteeksipyyntöni jos käsitit väärin kommenttini, joka siis oli näkymättömällä ^merkillä osoitettu Wagnerille. Röh. Lupaan lainata tästä lähtien lainausta lainauksen perään vain Sinua varten jotta et sekoa henkilöissä. Toivottavasti väärinkäsitykset oli sitten tässä.papillon kirjoitti:Loka, hävitä mitä?Lueppppa kirjoituksesi itse tarkemmin ja osoita ne sille kelle pitääkin, toki nyt paremmilla rilleillä vaivoin erotan tuon ^ merkkisi joka siis tarkoittanee vain edellistä viestiä, ei esimerkiksi edelisiä... hieman epätarkkaa joka tapauksessa.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Aloittelija, heh?papillon kirjoitti:^ Noin se pitää siis laittaa...mitäs jos tällä välin siihen joku ehtii väliin?
No suo anteeksi, olen aloittelija ja vieläpä maalta...pahoittelen jos revit tämän takia sukkahoususi ja nutturasi kärähti.
Viimeksi muokannut Loka, Su Tammi 20, 2008 1:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Konsta - yritä rauhoittua - laita korkki kiinni ja mene nukkumaan.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"