Onnettomuusteoria

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:
papillon kirjoitti:Loka, tarkentaisitko mitä väitteitä tarkoitat....
Hah, joo. Korjataanpa tuo "väite" -sana vaikkapa sanalla ajatus. Täällä kyllä hoksottimet pelaa, ei voi muuta sanoa. 8)

Eli; onko mitään muuta ajatustesi tueksi (että esim. pongarit olisivat osallisia) kuin pussiin puhuminen?

Happy now, papillon?
No kyllä pussiin puhuminenkin on jo jotakin. Ja epäuskottava tarina. Ja tietenkin avoin tapaus - bjm3.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Ja poikien nuori ikä ei merkkaa mitään? Minusta mm. se puhuu syyttömyyden puolesta, kaksi niin nuorta ja noin iso salaisuus. En usko, mutta tämä on vain mielipiteeni. Sen saatan uskoa, että ovat nähneet muutakin mitä salissa kertoivat, se tosin tekee heistä vain säälittäviä heitteillejättäjiä tai vaihtoehtoisesti peloissaan olevia lapsia. Kumpikohan on oikeampi määritelmä? Itse valitsen jälkimmäisen. Nyt kun aikuisia ovat, saisivat puhua suunsa puhtaaksi kuten Kivilahtikin.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Loka kirjoitti:^Ja poikien nuori ikä ei merkkaa mitään? Minusta mm. se puhuu syyttömyyden puolesta, kaksi niin nuorta ja noin iso salaisuus. En usko, mutta tämä on vain mielipiteeni. Sen saatan uskoa, että ovat nähneet muutakin mitä salissa kertoivat, se tosin tekee heistä vain säälittäviä heitteillejättäjiä tai vaihtoehtoisesti peloissaan olevia lapsia. Kumpikohan on oikeampi määritelmä? Itse valitsen jälkimmäisen. Nyt kun aikuisia ovat, saisivat puhua suunsa puhtaaksi kuten Kivilahtikin.

No aluksi on sanottava, etten syytä bongareita tässä mistään.

Mutta tuosta iästä kun otit puheeksi, niin se ei todellakaan merkkaa mitään. Oikeastaan päinvastoin, nuoret ovat pystyneet yllättävän raakoihin tekoihin. Lisäksi nuorilla väkivaltarikollisilla ei ole ollut niitä tavanomaisia motiiveja: kateus, mustasukkaisuus, intohimo, jne. Bodomilla lisäksi katosi kaikenlaista arvotonta tai melko arvotonta tavaraa. Tavaran katoaminen on profiloinnissa yleensä yhdistetty nuoriin tekijöihin.

Eveliinan ja Heinon tapaus osoitti, että nuori myös pärjää tarvittaessa tekonsa kanssa. Ja juuri Eveliinan tapaus taisi Tuomisenkin viedä tutkimuksissaan Nilsin kannoille, nuoren, siis vain kaksi vuotta HS:ää vanhemman.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Loka se kirjoitteli:

Hah, joo. Korjataanpa tuo "väite" -sana vaikkapa sanalla ajatus. Täällä kyllä hoksottimet pelaa, ei voi muuta sanoa.

Eli; onko mitään muuta ajatustesi tueksi (että esim. pongarit olisivat osallisia) kuin pussiin puhuminen?

Happy now, papillon?
'

- Vaikea uskoa että siellä hoksottimet pelaa....sillä en ole kirjoittanut mitään bongareiden osallisuudesta enempää kuin pussiin puhumisista.

Mistä temmot noita vääntelyitäsi?
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti:[

Mutta tuosta iästä kun otit puheeksi, niin se ei todellakaan merkkaa mitään. Oikeastaan päinvastoin, nuoret ovat pystyneet yllättävän raakoihin tekoihin.
Tassa osuit oikeaan. Nuori noin 18v vuotias tekija pystyi yllattavan raakaan tekoon. Laskuhumalassa tulee tehtya tyhmyyksia.
---------
Allekirjoitus.
konsta
Ainesta Watsoniksi

groot kirjoitti:
konsta kirjoitti:[

Mutta tuosta iästä kun otit puheeksi, niin se ei todellakaan merkkaa mitään. Oikeastaan päinvastoin, nuoret ovat pystyneet yllättävän raakoihin tekoihin.
Tassa osuit oikeaan. Nuori noin 18v vuotias tekija pystyi yllattavan raakaan tekoon. Laskuhumalassa tulee tehtya tyhmyyksia.
Niin, tuo mitä esität, on siis fiktiota. Vaikka periaatteessa mahdolista.
Loka
Alibin Kestotilaaja

papillon kirjoitti:
- Vaikea uskoa että siellä hoksottimet pelaa....sillä en ole kirjoittanut mitään bongareiden osallisuudesta enempää kuin pussiin puhumisista.

Mistä temmot noita vääntelyitäsi?
Lueppa ajatuksen kanssa mita kirjoitin. Takerruit sanoihin jotka kirjoitin Wagnerille, en Sinulle. En suosittele lähtemään tuolle linjalle mun kanssa, voit vaikka hävitä.
papillon
Perry Mason

Loka, hävitä mitä? :P Lueppppa kirjoituksesi itse tarkemmin ja osoita ne sille kelle pitääkin, toki nyt paremmilla rilleillä vaivoin erotan tuon ^ merkkisi joka siis tarkoittanee vain edellistä viestiä, ei esimerkiksi edelisiä... hieman epätarkkaa joka tapauksessa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

papillon kirjoitti:Loka, hävitä mitä? :P Lueppppa kirjoituksesi itse tarkemmin ja osoita ne sille kelle pitääkin, toki nyt paremmilla rilleillä vaivoin erotan tuon ^ merkkisi joka siis tarkoittanee vain edellistä viestiä, ei esimerkiksi edelisiä... hieman epätarkkaa joka tapauksessa.
No voi perkele. Nöyrin anteeksipyyntöni jos käsitit väärin kommenttini, joka siis oli näkymättömällä ^merkillä osoitettu Wagnerille. Röh. Lupaan lainata tästä lähtien lainausta lainauksen perään vain Sinua varten jotta et sekoa henkilöissä. Toivottavasti väärinkäsitykset oli sitten tässä.
papillon
Perry Mason

^ Noin se pitää siis laittaa...mitäs jos tällä välin siihen joku ehtii väliin?
No suo anteeksi, olen aloittelija ja vieläpä maalta...pahoittelen jos revit tämän takia sukkahoususi ja nutturasi kärähti.
Loka
Alibin Kestotilaaja

papillon kirjoitti:^ Noin se pitää siis laittaa...mitäs jos tällä välin siihen joku ehtii väliin?
No suo anteeksi, olen aloittelija ja vieläpä maalta...pahoittelen jos revit tämän takia sukkahoususi ja nutturasi kärähti.
Aloittelija, heh? :lol: Ookoo, pidetään asia sitten näin jos sen haluat minulle uskottaa. Minäkin olen maalta, maalta on lähtöisin kaikki älykkyys sanoi aikoinaan mummuni joka on karjakko. Aasinsiltojen kautta Bodomiin ja pyykkäri A.Karjalaiseen joka varmasti oli myös viisas nainen. Ehkä opit vielä tuntemaan minutkin, en käräyttele mitään enkä ketään.
Viimeksi muokannut Loka, Su Tammi 20, 2008 1:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
papillon
Perry Mason

Aloittelija mikä aloittelija, ei sitä kaikkia merkkejä tiedä kun ei ole aasinsiltoja eikä karjakkoja mummuina. Ai niin tuo vänkkärä unohtui ^ toivottavasti se tehoaa noinkin, pahoitteluni vielä kerran :shock:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^Konsta - yritä rauhoittua - laita korkki kiinni ja mene nukkumaan.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

awa kirjoitti:^Konsta - yritä rauhoittua - laita korkki kiinni ja mene nukkumaan.
Hoh, olihan argumentti.
papillon
Perry Mason

Ehkäpä awalla on selvänäkijän lahja...tai nyt oli pikemminkin selvännäkijän lahja, ja sitten kaukonäöllään näki ette olisi täyttänyt kriteerejä, konsta.
Siksi kai tokaisi ykskantaan tuon kuolemattoman viisauden. No sama linjahan se on kaikessa muussakin, tuosta vaan.. :P
Vastaa Viestiin