Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Loistava kysymys! Mutta vaikea..... 29 saattaisi olla hyvä; ei liian nuori, elämänkokemusta on jo kertynyt, vielä hehkeä (???), muttei vielä kamalan vanhakaan...
Sama kyssäri eteenpäin!!
Sama kyssäri eteenpäin!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mä pistän kyllä kymmenen vuotta paremmaksi.... 39 olis ihan hyvä, kun silloin on jo suvun jatkuminenkin taattu, eikä muksu enää pyöri ihan koko aikaa jaloissa.
Mikä on Nikke Knatterttonin jälkeen seuraava titteli? kannattaako mun kiirehtiä vai pikemminkin jämähtää tähän paikoilleni ikuiseksi Nikeksi

Mikä on Nikke Knatterttonin jälkeen seuraava titteli? kannattaako mun kiirehtiä vai pikemminkin jämähtää tähän paikoilleni ikuiseksi Nikeksi
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Välillä aina saan semmoisia outoja kävelyspurtteja eli painatan menemään kilon painot jaloissa ja käsissä.(piilossa lahkeitten ja hihojen alla
)
Tehokasta se on, mutta niin kuin mainittu kovin kausiluontoista on tämä kuntoilu.
Mikä neuvoksi. Antiikkieno ja Unelmien poikamies tulee yhtaikaa eri kanavilta, eikä ole tallettavaa digiboxia?
Kumpaa katson?
Tehokasta se on, mutta niin kuin mainittu kovin kausiluontoista on tämä kuntoilu.
Mikä neuvoksi. Antiikkieno ja Unelmien poikamies tulee yhtaikaa eri kanavilta, eikä ole tallettavaa digiboxia?
Kumpaa katson?
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Onhan noita montakin, mutta viime aikoina tää netissä istuminen(-kin) on vähän haitannut lukemista...
Donna Leon -in dekkareita on tullut lueskeltua ja uusintakierros niistä Åsa Larssonin Kiiruna-dekkareista suunnitteilla...
Kuka nykypäivän ruotsalaisista dekkarikirjailijoista on mielestäsi paras
Donna Leon -in dekkareita on tullut lueskeltua ja uusintakierros niistä Åsa Larssonin Kiiruna-dekkareista suunnitteilla...
Kuka nykypäivän ruotsalaisista dekkarikirjailijoista on mielestäsi paras
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Hitto, täytyy kyllä sanoa, että vaikka olen aiheesta opiskeluissakin lukenut paljon, ja asia palautui tänään jälleen mieleeni kun Hesaria selailin... niin en kuitenkaan usko, en vaan jotenkin pysty. Eivät ole saaneet minua vakuutettua, vaikka eräs opettajani esittikin asian ilmeisen vakuuttavasti silkkana faktana. Hmm.. Jotenkin vain ratio taistelee vastaan.
Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
uskon kyllä että ihmisen sielu elää kauemmin kuin kroppa...mutta en ole sen kummemmin miettinyt asiaa lähiaikoina, nuorempana mietin asiaa enemmänkin... haluaiin esim. ajatella että isäni sielu elää vanhimmassa pojassani, sen verran samansieluinen tyyppi on kuin isoisänsä ja ulkonäkökin on hyvin samanlainen.
tunnistatko itsessäsi piirteitä vanhemmistasi tai muista sukulaisista?
tunnistatko itsessäsi piirteitä vanhemmistasi tai muista sukulaisista?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
ei taideta reissata tänä vuonna vaan pysytään ihan kotosalla..keskitytään uuden vauvelin tuloon ja laitetaan paikkoja kuntoon...reissataan muuten ihan tarpeeksi..meidän reissut ajoittuu yleensä keskieurooppalaisten lomien mukaan...
riittääkö hiihtoloma akkujen lataamiseen?
riittääkö hiihtoloma akkujen lataamiseen?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"