AmroLinus kirjoitti: La Heinä 08, 2023 12:00 am
*
Joskus lähteminen tommosesta suhteesta vie aikaa. Pääsyytetyn kaltaset tyypit pitää otteessaan tietynlaista ihmistyyppiä jo sillä elementillä, että ovat ns, rikoskumppaneita niin monessa asiassa, mitkä eivät ole tullut julki. Semmoselle vallankäytölle pitäs pystyä näyttämään keskaa ja lähteä vaan sanomatta sanaakaan. Niille on pahinta, kun ei reagoi mihinkään, vaan lisää huulipunaa ja jatkaa omaa elämäänsä onnistuen siinä. Toi, että on oikeudessa ns yhteinen tarina puhuu sen puolesta, että ei ole vielä erkaannuttu toisista. Millonkaan ei ole liian myöhäistä lähteä, sitä kai Amandan isäkin tuossa todistuksessaan alleviivasi. Tosin toivoi tyttärensä tulevan ratkaisun kohtuullistamista. Vaikka tuomio tulisikin, elämä jatkuu ja kaikki mahdollisuudet on sen jälkeen omissa käsissä.
Tää oli jopa melkein hauska läppä.sepä se, elämä jatkuu! Amandan takia jonkun toisen elämä ei jatku.
Amandan eväillä on melkeinpä suurempi vastuu kanssakulkijoista.
Amanda ei ole uhri, eikä hän tarvitse ymmärrystä ennenkuin itse käsittää tekemänsä vääryydet: kaikesta kun ei rahalla selviä. onko rikkaalla jotenkin enemmän oikeutta riistää jonkun ihmisen henki? Jos kerran osaa pistää tekstiviestejä pisteillä ja isoilla kirjaimilla, täytyisi myös ymmärtää oma vastuu omasta toiminnasta. mitä tekeminen ja tekemättömyys voi aiheuttaa tässä elämässä.
Amanda on ihan itse vetänyt elämänsä vessanpöntöstä alas, eikä kanna mitään vastuuta teoistaan.
Amanda ei ole tämän tapauksen uhri, edelleenkään.
Menetän uskoni lopullisesti tähän yhteiskuntaan jos rikas uhri perijätär joka käyttää asemaansa hyväksi hyvin epäilyttävässä kohdassa, saa jotain muuta kuin kovaa kakkua.
PS. Hän ei oikeasti tarvinnut sitä rämää autoa, eikä edes kuollutta tyyppiä.joten miksi mua syytetään?!?
Pps. Sain isiltä kymppitonnin
Pppss. Kerroin nassa että seurustelen kokkeli kauppiaan kanssa,eiks ookki siistiä!