Kysy siltä, että onko sitä pantu peräsuoleen raivotautisesti ja ahnaasti (lapsena).
Kumisilmä
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Re: Kumisilmä
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Minfon anaalipanokerho kokoontuu taas!!!Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 09, 2026 3:15 pm Kysy siltä, että onko sitä pantu peräsuoleen raivotautisesti ja ahnaasti (lapsena).
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Oli kontekstuaalista huumoria.Huutaja Jaana kirjoitti: Su Elo 09, 2026 5:54 pmMinfon anaalipanokerho kokoontuu taas!!!Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 09, 2026 3:15 pm Kysy siltä, että onko sitä pantu peräsuoleen raivotautisesti ja ahnaasti (lapsena).![]()
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Mitä yhteistä on anaaliseksillä ja kesäkeitolla?
-Kun on lapsena pakotettu ei aikuisena maistu.
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Mihin tämä viesti liittyi?Kumisilmä kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:21 pm joo varsinkin ku se uusi viikko sit vituttaa ku pientä oravaa![]()
![]()
![]()
![]()
-
Kiimainen setämies
- Scooby-Doo
Ei mihinkään.Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 13, 2026 6:01 pmMihin tämä viesti liittyi?Kumisilmä kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:21 pm joo varsinkin ku se uusi viikko sit vituttaa ku pientä oravaa![]()
![]()
![]()
![]()
Hän on vain sekaisin.
Ei hitto, kamala mutta hauskaHuutaja Jaana kirjoitti: Su Elo 09, 2026 6:22 pmMitä yhteistä on anaaliseksillä ja kesäkeitolla?
-Kun on lapsena pakotettu ei aikuisena maistu.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Hah!Bird kirjoitti: Pe Elo 14, 2026 12:36 amEi hitto, kamala mutta hauskaHuutaja Jaana kirjoitti: Su Elo 09, 2026 6:22 pmMitä yhteistä on anaaliseksillä ja kesäkeitolla?
-Kun on lapsena pakotettu ei aikuisena maistu.![]()
Maistuuko...?!?
Kesäkeitto on ihan vtun pahaa. Kuten verrokkikohteensakin.Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Elo 14, 2026 1:57 amHah!Bird kirjoitti: Pe Elo 14, 2026 12:36 amEi hitto, kamala mutta hauskaHuutaja Jaana kirjoitti: Su Elo 09, 2026 6:22 pm
Mitä yhteistä on anaaliseksillä ja kesäkeitolla?
-Kun on lapsena pakotettu ei aikuisena maistu.![]()
Maistuuko...?!?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Ihan hyvä keitto - mut ei sitä lapsena osannut arvostaa.
Hulluinta on et lasten eniten vihaama ruoka on lihamureke - sehän on vitun hyvää.
Hulluinta on et lasten eniten vihaama ruoka on lihamureke - sehän on vitun hyvää.
Ei se niin pahaa ole kuin aiemmin ajattelin, mutta jotenkin aika pahaa silti. Tai sanotaanko, että harvakseltaan suht syötävää (mutta en itse tee sitä enää koskaan). Kesäkeiton lisäks tilliliha sen sijaan järkytti koko elimistöni.
Toisaalta itse taas ihmettelin joskus, että kanaviillokki hillon kanssa oli joidenkin mielestä yksi pahimmista kouluruoista. Musta se oli ihan hyvää. En mä tosin sitäkään ole itse kokkaillut.
Toisaalta itse taas ihmettelin joskus, että kanaviillokki hillon kanssa oli joidenkin mielestä yksi pahimmista kouluruoista. Musta se oli ihan hyvää. En mä tosin sitäkään ole itse kokkaillut.
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Tilliliha on kyllä...no mutta itse olin lapsena kasvissyöjä niin sain aina varmaan jotain tuotakin pahempaa.