Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Skloddi
David Starsky
Viestit: 4561
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

sikakoira kirjoitti: Su Elo 21, 2022 12:36 am ^
Palstan infosoturit taas valppaana :mrgreen: Hybridikeskus kiittää
Maalikkoagentti kiittää, kun osui näemmä elämänsä ensimmäisellä tähän osioon osoitetulla postauksella ja arviolla oikeaan. Hienosti ne vetää, kun kaltaiselleni maallikollekin on hetkessä päivän selvää, mistä on kyse. Että kiitos vaan.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Skloddi kirjoitti: Su Elo 21, 2022 12:13 am Uusi nikki nähtävästi taas: Mif mif

Ainakin ihan sama kirjoitustyyli virheineen ja paatos tiettyjen agendojen suhteen. 17 postausta tähän mennessä.

Nähtävästi Sikakoira ja multi-mifmif ovat nyt jakaneet hommat niin, että sikis jatkaa Ukrainan parissa ja mifmif/likevirgin/janitaslim/ kuka lie, yrittää lisätä tyytymättömyyttä hallitukseen ja Mariniin tuossa Marin ketjussa. :mrgreen:
Joo näin on. Saan muuten infovaikuttamisesta parempaa palkkaa nykyisin, kun käräytin sikakoiran kännäämisestä työajalla, jonka vuoksi minunkin kuukausipalkka jäi saamatta.. :evil:

Mitä, jos sinä komukka suksit vittuun, kun mielestäsi edes aiheesta ei ihqua SannaMaria saa arvostella :wink:
Avatar
Skloddi
David Starsky
Viestit: 4561
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Likeavirgin kirjoitti: Su Elo 21, 2022 5:31 pm
Skloddi kirjoitti: Su Elo 21, 2022 12:13 am Uusi nikki nähtävästi taas: Mif mif

Ainakin ihan sama kirjoitustyyli virheineen ja paatos tiettyjen agendojen suhteen. 17 postausta tähän mennessä.

Nähtävästi Sikakoira ja multi-mifmif ovat nyt jakaneet hommat niin, että sikis jatkaa Ukrainan parissa ja mifmif/likevirgin/janitaslim/ kuka lie, yrittää lisätä tyytymättömyyttä hallitukseen ja Mariniin tuossa Marin ketjussa. :mrgreen:
Joo näin on. Saan muuten infovaikuttamisesta parempaa palkkaa nykyisin, kun käräytin sikakoiran kännäämisestä työajalla, jonka vuoksi minunkin kuukausipalkka jäi saamatta.. :evil:

Mitä, jos sinä komukka suksit vittuun, kun mielestäsi edes aiheesta ei ihqua SannaMaria saa arvostella :wink:
Tällaisella "vapaallakaan" foorumilla et raukka osaa olla jauhamatta paskaa. Minähän olen moneen otteeseen Marinin toiminnan tuominnut kyllä, kun jaksaisit/osaisit ketjua lukea.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Skloddi kirjoitti: Su Elo 21, 2022 10:47 pm
Likeavirgin kirjoitti: Su Elo 21, 2022 5:31 pm
Skloddi kirjoitti: Su Elo 21, 2022 12:13 am Uusi nikki nähtävästi taas: Mif mif

Ainakin ihan sama kirjoitustyyli virheineen ja paatos tiettyjen agendojen suhteen. 17 postausta tähän mennessä.

Nähtävästi Sikakoira ja multi-mifmif ovat nyt jakaneet hommat niin, että sikis jatkaa Ukrainan parissa ja mifmif/likevirgin/janitaslim/ kuka lie, yrittää lisätä tyytymättömyyttä hallitukseen ja Mariniin tuossa Marin ketjussa. :mrgreen:
Joo näin on. Saan muuten infovaikuttamisesta parempaa palkkaa nykyisin, kun käräytin sikakoiran kännäämisestä työajalla, jonka vuoksi minunkin kuukausipalkka jäi saamatta.. :evil:

Mitä, jos sinä komukka suksit vittuun, kun mielestäsi edes aiheesta ei ihqua SannaMaria saa arvostella :wink:
Tällaisella "vapaallakaan" foorumilla et raukka osaa olla jauhamatta paskaa. Minähän olen moneen otteeseen Marinin toiminnan tuominnut kyllä, kun jaksaisit/osaisit ketjua lukea.
komukka kirjoitti:olen myös yhä sitä mieltä, että tuommoisilla videoilla ei ole mitään todistusarvoa. Marin on ollut yllättävän hyvä, mitä tuli koronaan ja Natoon. Biletys ei aiheuttanut selvästikään mitään ongelmaa, kun tuli esiinkin vasta viikkojen viiveellä ja hallitus kumppanit vakuuttavat luottamustaan. Jos nyt tähän liittyen käy ilmi, että pääministeri on narkannut tai että pääministerin läsnäollen on avoimesti narkattu, niin palataan aiheeseen. Muuten aion jatkaa kuten ennenkin, ja suosittelen muillekin.
Kuva
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2032
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Likeavirgin kirjoitti: Su Elo 21, 2022 5:31 pm
Mitä, jos sinä komukka suksit vittuun, kun mielestäsi edes aiheesta ei ihqua SannaMaria saa arvostella :wink:
Kyllä kommunistisika toisen kommunistisian tuntee. :mrgreen:
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

palokirves kirjoitti: Su Elo 21, 2022 11:51 pm
Likeavirgin kirjoitti: Su Elo 21, 2022 5:31 pm
Mitä, jos sinä komukka suksit vittuun, kun mielestäsi edes aiheesta ei ihqua SannaMaria saa arvostella :wink:
Kyllä kommunistisika toisen kommunistisian tuntee. :mrgreen:
Niinpä!!! Huomaatko miten komukka hiljeni, kun laitettiin faktat tiskiin :!: :!: :!: :?: :?: :?: :?:
Don MC

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Likeavirgin kirjoitti: Su Elo 21, 2022 5:31 pm Joo näin on. Saan muuten infovaikuttamisesta parempaa palkkaa nykyisin, kun käräytin sikakoiran kännäämisestä työajalla, jonka vuoksi minunkin kuukausipalkka jäi saamatta.. :evil:
Tää onkin tosi mahtava tunnustus. Sigukamaa.
Avatar
Skloddi
David Starsky
Viestit: 4561
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Jos Sikakoiran toisen kiveksen (sen laskeutuneen) naittaisi Likeavirginin toisen aivosolun kanssa saataisiin Eric Blair, mutta olen kallistumassa siihen uskoon, että kyseessä on saman ihmisen eri persoonallisuushäiriöt, jotka kilpaa huutavat foliokamaansa. :mrgreen:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10855
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kyllähän tuo on 99,99% todennäköisyydellä yksi palohutsarisegregationin nimimerkeistä, ei tuo tämän päiväinen raiskausfantasiointikaan miltään naisen tekstiltä näyttänyt, muutenkin pohjimmiltaan ihan samankaltaista ölinää suoltaa kuin putsarikin, yrittää vaan esittää erilaista aatesuuntaa.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2032
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja palokirves »

damfin kirjoitti: Ti Elo 23, 2022 9:30 pm Kyllähän tuo on 99,99% todennäköisyydellä yksi palohutsarisegregationin nimimerkeistä, ei tuo tämän päiväinen raiskausfantasiointikaan miltään naisen tekstiltä näyttänyt, muutenkin pohjimmiltaan ihan samankaltaista ölinää suoltaa kuin putsarikin, yrittää vaan esittää erilaista aatesuuntaa.
Kun vajakin päähän ei mahdu muuta kuin putsari.Kylläpäs se Putsari on tosiaankin syvälle kaivautunut patoevän päähän (Kuka vittu valitsee nimimerkikseen patoevä?). :mrgreen:

Kun laittaa googleen hakusanaksi "damfin" ja ottaa tulokset suomenkielisenä, niin koiran kuvia tulee vain :wink: . Selvä sikakoiran varjonimimerkki. Yhtä tyhmiä.

Kuva
damfin
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10855
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja damfin »

palokirves kirjoitti: Ti Elo 23, 2022 9:50 pm
damfin kirjoitti: Ti Elo 23, 2022 9:30 pm Kyllähän tuo on 99,99% todennäköisyydellä yksi palohutsarisegregationin nimimerkeistä, ei tuo tämän päiväinen raiskausfantasiointikaan miltään naisen tekstiltä näyttänyt, muutenkin pohjimmiltaan ihan samankaltaista ölinää suoltaa kuin putsarikin, yrittää vaan esittää erilaista aatesuuntaa.
Kun vajakin päähän ei mahdu muuta kuin putsari.Kylläpäs se Putsari on tosiaankin syvälle kaivautunut patoevän päähän (Kuka vittu valitsee nimimerkikseen patoevä?). :mrgreen:

Kun laittaa googleen hakusanaksi "damfin" ja ottaa tulokset suomenkielisenä, niin koiran kuvia tulee vain :wink: . Selvä sikakoiran varjonimimerkki. Yhtä tyhmiä.

Kuva
damfin
piti testata itsekin, koiran kuviahan sieltä tosiaan löytyy, minfo linkkien lisäksi, en kyllä onnistunut tuota sinun löytämääsi ensimmäisten joukosta löytämään, ehkä se antaa hakutottumusten mukaan kullekin profiiliin sopivia kuvia, minulle ensimmäisenä koiran kuvana tuli tämä...
i287104489202405769szw.jpg
i287104489202405769szw.jpg (62.05 KiB) Katsottu 896 kertaa
Jospa minä sitten olen sikakoira ilman sikaa :lol:
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5397
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Likeavirginin kutsuminen Einsteiniksi on niin suuri loukkaus Einsteinia kohtaan että siitä saa palstalla 24h bännit. :lol:
Ihan mielenkiinnosta, itsekö tuon raportoit?
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

OnyxPhoenix kirjoitti: To Elo 25, 2022 3:23 pm Likeavirginin kutsuminen Einsteiniksi on niin suuri loukkaus Einsteinia kohtaan että siitä saa palstalla 24h bännit. :lol:
Ihan mielenkiinnosta, itsekö tuon raportoit?
Kuva Koiran sijaan tuli tällainen, paremmin osuva?

Onyx on ihan oikeassa, Einstein oli älykkö luokkaa 150-160 äo. Itse olen vain tavallinen arkkitehti luokkaa 125-130 äo.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Likeavirgin kirjoitti: To Elo 25, 2022 7:33 pmItse olen vain tavallinen arkkitehti luokkaa 125-130 äo.
Is your idiot brain getting fucked by stupid?
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5397
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Likeavirgin kirjoitti: To Elo 25, 2022 7:33 pm Itse olen vain tavallinen arkkitehti luokkaa 125-130 äo.
Likeavirgin kirjoitti: To Elo 25, 2022 8:47 pm Yhden kaasuputken vetäminen ei paljoa vaadi. Suomessakin osataan.
Hieman rohkenen epäillä tuota äo:ta. Entistä enemmän olen samaa mieltä että Einsteiniksi sanominen oli bännien arvoinen. :D
Vastaa Viestiin