one eye kirjoitti:sirpa: josta sanotaan puuttuvan liki kahden vuoden tekninen,...
Sanotaan? Kuka sanoo ja miksi. Sisäinen äänesikö? Pientä rajaa nyt siihen mitä tarjoillaan tietona ja nämä sisäisen äänen tietoisuudet sitten erikseen ilmaistuna.
Onpa uskomattoman pyöristyttävä teksti, heh. Juu ei puhu sisäiset äänet, vaan tämä on faktatieto ja ollut jo keväästä 2010 alkaen, jokaisella oikealla Ulvila-kirjoittajalla on tämä tieto kyllä jopa täällä hallussa.
Tästä linkistä löytyy kyllä ko. uutinen, mutta en etsi sitä enää 157. kertaa. Suurin piirtein 156 kertaa olen sen tänne linkittänyt, mutta se sopii erittäin huonosti jo olevaan mielipiteseen, niin eipä sen linkittämisellä ole koskaan ollut mitään merkitystä.
Näillä perustiedoilla täällä sitten jaetaan luuloja ja kuvitelmia lukijoille tietämättömyyden suurella ja syvällä rintaäänellä?! Näin mä vähän ajattelinkin, kun olen juttujanne lukenut.Tätä kokoamaamme uutisarkistoa on nyt luettu näemmä yli 112.000 kertaa. Kiva, että tieto kiinnostaa, niin ei tarvitse yrittää pärjätä luuloilla ja kuvitelmilla - uskomuksista puhumattakaan.
http://hejac.createforumhosting.com/ulv ... -1605.html
Tästä löytyy helposti kaikki Ulvila-uutiset. Kyseinen uutinen on etsittävä nyt vuoden 2010 kevään kohdalta, mutta tämän osion Lausuntoja -ketjusta löytyy tieto, että tämä puuttuva aineisto kerättiin kuuden lisäpöytäkirjan avulla, kun se toimitettiin hovioikeuteen.
Sen verran tuosta uutisesta - muistan että se on lähellä sitä kohtaa, jossa puhutaan siitä tunnistamatomasta veitsessä olleesta verestä, ja puhuttiin lehdessä olleesta AA:n haastattelusta koskien veitsilausuntoa, joka kokonaan puuttui ETP:stä, ja jossa oli jätetty mainitsematta, että tällainen vetisilausunto on edes olemassa. Ketjusta löytyy kohta, kun AA sanoi tuo lausunnon vapauttaneen Tannerin, joka on mies, mutta joka ei vapauttanut häntä vaikka hän on nainen.
Halko-DNA-haloo on ihan sivuseikka.
Tulin tuolle palstallakin näemmä kirjoittaneeksi 2176 viestiä, kun kokosin tuota Ulvila uutisointia, sekä ketjuun Suomen vai suomalaisten turva uhattuna kaikki Suomen tärkeimmät uutiset alkaen syksy 2010, kun kerrottiin ensimmäisen kerran tuosta Suomen maanpetosrikoksesta aina syksyyn 2011. Sitten palsta joutui hyökkäyksen/vakoilun kohteeksi tai minkä lie rikoksen,ja nyt se kelluu jossakin bittiavaruudessa hylättynä, mutta erinomaisen hyvänä uutisarkistona - ei ole liiat "mun mielestä" jutut kansoittamassa ja sotkemassa tuota fakta-asiaa.
Kun nyt tutustutte tuohon tekemääni työhän, niin voitte sitten uudemman kerran miettiä tätä kirjoittajan kommenttia.
one eye kirjoitti:sirpa: josta sanotaan puuttuvan liki kahden vuoden tekninen,...
Sanotaan? Kuka sanoo ja miksi. Sisäinen äänesikö? Pientä rajaa nyt siihen mitä tarjoillaan tietona ja nämä sisäisen äänen tietoisuudet sitten erikseen ilmaistuna.
One eye, mistähän sinä arvelisit minulle tulleen tuollaiset reilut 9.000 viestiä enemmän kuin mitä itse olet kirjoittanut, jos en puhuisi tiedosta?