Eric Harris & Dylan Klebold
En tiedä mitä videoita tarkalleen tarkoitat, mutta onhan noita mestoja joissa on vähän löysempi valvonta kuin youtubessa esim. http://www.dailymotion.com/ . Auvisen jälkeen youtube otti kyllä suhteellisen
tiukan linjan kaikkeen kouluamuskeluihin liittyvään videomateriaaliin. Käyttäjien tilejä on suljettu paljon, mikä ei tosin ole estänyt uusien tilejen luomista ja videoiden lisäämistä sinne, joten eiköhän noita columbinevideoita poistu/tule takaisin suht nopealla tahdilla..
tiukan linjan kaikkeen kouluamuskeluihin liittyvään videomateriaaliin. Käyttäjien tilejä on suljettu paljon, mikä ei tosin ole estänyt uusien tilejen luomista ja videoiden lisäämistä sinne, joten eiköhän noita columbinevideoita poistu/tule takaisin suht nopealla tahdilla..
^kiitoksia linkistä. Surffailen siellä sitten paremmalla ajalla. Viime talvena katsoin raa'empiakin videoita youtubesta liittyen columbineen, nyt en enää löydä samoja. Eiköhän ne tule takaisin jossain vaiheessa niinkuin sanoit. Sitä odotellessa ja tuota siihen asti katsellessa.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Juurikin tuo sama versio löytyy hyllystä.Wrath kirjoitti:Tilasinpa nyt täällä kehutun ja monen omistaman Brook Brownin kirjan. Erittäin mielenkiintoista juttua ainakin ekat 50 sivua ollut. Näyttää sisältävän lopussa jonkun afterwords -osion, joka on siihe päivitetty 2006. Muilla tätä samaa versiota?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
Hei, mitä kautta olette tuon Brooks Brownin kirjan tilannut ja paljonko on postikuluineen tullut hintaa? Varmasti lukemisen arvoinen, mutta en vieläkään ole saanut aikaiseksi hankkia
Ei taida Suomen kirjastoista löytyä...
Viimeksi muokannut Sakara, Ke Heinä 02, 2008 2:20 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
Harmi kun ei ole suomeksi kännettynä. Englantia tosiaan kun en pätkääkään osaa. :s Täytyykin alkaa harjoittelemaan kyllä muutenki kyseistä kieltä, ihan tulevan ammatinkin takia.
Ei vaan jaksaisi.
What would Grissom do ?
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock
No siinähän olisi jollekin hyvä tienestin lähde, kun kääntää kirjan ja sitten tarjoaa sitä jollekin kustantajalle (en kyllä oikeasti tiedä, miten tuo homma toimii...) Jotenkin voisin kyllä kuvitella, että kirjalle löytyisi kysyntää ihan suomeksikin, ainakin nyt Jokelan jälkeen.
Bookplussasta näkyy todellakin irtoavan Brooksin kirja halvalla, pitääpä panna tilaus vetämään...
Bookplussasta näkyy todellakin irtoavan Brooksin kirja halvalla, pitääpä panna tilaus vetämään...
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
Hmm.. Pitkän ajan jälkeen tulen minäkin takaisin, kestäkää seWrath kirjoitti:Youtubessa kyllä jopa pelottavat nämä tässäkin topicissa mainitut henkilöt, jotka ihailevat koulutappajia ehkä hieman liikaa. Mm. nimimerkeiltä Disillusioned89 ( http://www.youtube.com/disillusioned89 ) ja Straybullet91 on YT profiileissaan suht pelottavaa juttua. Tuntuu että Dylan ja Eric olisivat luoneet oman "ideologiansa" jossa on yhdisteltynä luonnonvalintaa ja ties mitä teiniangstia. Pekka-Eric sitten vielä jalosti tätä "ideologiaa" manifesteissään.
Mutta vahvat mielipiteet yhdistettynä kiinnostukseen kouluammuskeluja kohtaan, ei tarkoita että olisi kiinni Columbine 'ideologiassa' saatika muussakaan teiniangstissa, korjatkaa jos olette eri mieltä.
Tässä kohtaa taisit Wrath sortua tekemään päätöksiä tietämättä asiasta paljoakaan. Mistä tiedät että kyseiset henkilöt profiilien takana ihailisivat kouluammuskelijoita, jos et heitä tunne, etkä ole keskustellut heidän kanssaan? Pelkät videot aiheesta eivät sitä kerro, niitä voi tehdä monista muistakin syistä.
Mutta olet oikeassa, että youtubesta löytyy käyttäjiä, jotka jumaloivat tälläisiä tapauksia, kuten nämä, jotka sanovat olevansa Dylan sisko tahi Ericin isä, jopa tyttöystävä.
Ei muuta tällä erää.. Kiitos!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Taisin tehdä juu. Mistäpä minä tiedän ihailevatko nuo tyypit tosiaan noita tekoja. Suhtaudun silti erittäin varautuneesti youtubeprofiileihin joissa on columbine/pea/naturalselection/humanityisoverrated -juttua. Vielä kun samat tyypit ilmoittavat harrastuksikseen aseet ja ammuskelun tulee väkisinkin otettua ennakkoasenne. Muistuttaa vaan niin paljon Auvista.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Sanojahan ne vain on. En usko että läheskään kaikki noista oikeasti harrastavat ampumista, osa ei välttämättä ole koskaan edes oikeaa asetta nähnyt saatika sellaista käsissään pidellyt. Onhan se vain niin pirun kovaa ilmoittaa ammuskelu harrastuksekseen, kun on tuollaiselle profiililinjalle lähtenyt. Kai se on sitä huomionhakua.Wrath kirjoitti:Vielä kun samat tyypit ilmoittavat harrastuksikseen aseet ja ammuskelun tulee väkisinkin otettua ennakkoasenne. Muistuttaa vaan niin paljon Auvista.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
maffe
Näinpä...Wrath kirjoitti:Taisin tehdä juu. Mistäpä minä tiedän ihailevatko nuo tyypit tosiaan noita tekoja. Suhtaudun silti erittäin varautuneesti youtubeprofiileihin joissa on columbine/pea/naturalselection/humanityisoverrated -juttua. Vielä kun samat tyypit ilmoittavat harrastuksikseen aseet ja ammuskelun tulee väkisinkin otettua ennakkoasenne. Muistuttaa vaan niin paljon Auvista.
Kuinka helvetti voi enään säälittävämpiä wannbeita olla
http://youtube.com/user/NaturalSelector92
http://youtube.com/user/viinakset
pari teini-ikäistä mikkihiirtä hakemassa huomiota... Kaikki niin kopioitu pär-eerikiltä, kiinnostukset, harrastukset jnejne...
Satanen vetoa ettei kumpikaan noista ole kuulleet mistään KMFDM:stä tai Sturmgeistista ennen tuota SubHuman Auvisen tekoa. Saati pidelleet käsissään muutakuin kuulapyssyä.
Sitten nämä kuvittelevat kuuluvansa tuohon auvisen yli-ihmisten joukkoon, vaikka ovatkin vain surkeita perseen nuolijoita.
Kumpikaan noista ei varmasti ymmärrä paskaakaan mitä auvinen edes uhosi manifestissaan, politiikasta, luonnonvalinnasta jne...
älkää nyt helvetti viittikö.
http://www.youtube.com/user/djkandahar69
kova jätkä, teini-iän uhoa...NaturalSelector92 | June 29, 2008
Repesin kyllä tekstillesi. Itseäni ei ole koskaan kiusattu koulussa ja minulla on paljon kavereita...Enkä pidä heitä hulluina. Hullu on vain sana minulle, sillä ei ole mitään merkitystä, jokainen on erilainen, mutta useimmat teistä kusipäistä siellä yhteiskunnassanne, menossa joka päivä johkin helvetin töihin ja tekemässä jokapäiväisiä rutiini paska asioitanne, Minä sanon haista paska ja kuole. Jos sinulla on ongelmia ajatuksieni kanssa, tule kertomaan se minulle ja tapan sinut, koska... Voi helvetti, KUOLLEET IHMISET EIVÄT VÄITTELE!
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Olet sitten minulle satasen auki. Satun tuntemaan toisen noista ja tiedän tarkalleen hänen tietäneen KMFDM:n reilusti ennen Auvisen tekoja.maffe kirjoitti:Satanen vetoa ettei kumpikaan noista ole kuulleet mistään KMFDM:stä tai Sturmgeistista ennen tuota SubHuman Auvisen tekoa. Saati pidelleet käsissään muutakuin kuulapyssyä.
Minkä pankin kautta haluat maksaa?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Satanen vetoa ettei tiennyt bändistä ennen Columbinea kuitenkaan?
Sarkasmiaaa. Osa suoraan jostain Eric Harrisin päiväkirjasta muistaakseni.NaturalSelector92 | June 29, 2008
Repesin kyllä tekstillesi. Itseäni ei ole koskaan kiusattu koulussa ja minulla on paljon kavereita...Enkä pidä heitä hulluina. Hullu on vain sana minulle, sillä ei ole mitään merkitystä, jokainen on erilainen, mutta useimmat teistä kusipäistä siellä yhteiskunnassanne, menossa joka päivä johkin helvetin töihin ja tekemässä jokapäiväisiä rutiini paska asioitanne, Minä sanon haista paska ja kuole. Jos sinulla on ongelmia ajatuksieni kanssa, tule kertomaan se minulle ja tapan sinut, koska... Voi helvetti, KUOLLEET IHMISET EIVÄT VÄITTELE!