gacy kirjoitti:Pardon kirjoitti:Syy tähän metsän kautta koukkaamiseen on mikä?
Se on tosi tyhmä reitti, mutta täälläkin monet esittäneet, ei todellakaan mene omaan järkeeni, mutta en mä pelkästään omia mielipiteitä esitä, vaan yritän ammentaa muidenkin ajatuksia. Ei se sinne metsään pitkälle olis ehtinyt mennä. Nopea aikataulu siinä täytyy olla. Mutta missä kaapattu ja kuka, kaikki voi vaan arvailla. Onko edes kaapattu. Eikä siellä kukaan ole Omega kourassa ollut, kymmenen minsaa lisää tulee helposti.
Onhan se Omega, Seiko tai Rolex varmaan ranteessa, tai kännykän kello, mutta tuskin sitä kukaan koko ajan vilkaisee.
Ei mua haittaa jos joku reitti on tyhmä, jos se on jostain syystä oletettavissa. Olisi kiva tietää, että mistä syystä.
Eikö tarkoitus ole kuitenkin rakentaa yksi tai useampia teorioita siitä, mitä on tapahtunut, miten, miksi jne.? Tai kommentoida tutkintaa tai tehdä löydöksiä. Ehkä muitakin syitä.
Mä ymmärrän, että poliisia epäillään, että ovatko ajan tasalla. Olen itsekin sitä tehnyt. Mutta minusta ilmoitustapa pysäkillä klo 02.45-02.50 vaan on tieto. Sitä voi arvioida, jos arvioinnille on jokin peruste (ei välttämättä oma ajantaju). Siitä ei siis voi päätellä, että koska oma kelloni on usein väärässä, niin olkoon siis 02.35-02.55.
Tuo metsässäajelu on mua ihmetyttänyt siksi, että välillä tuntui että samat kirjoittajat argumentoivat, että Karoliinaa koittaa vältellä isompia teitä, kun ajaa huppelissa. Mutta toisaalta oletetaan Karoliinaa tosi hölmöksi, niin että tämä valitsee ihan mitä teitä tahansa, eikä pääse oikeastaan mihinkään. tai sitten yhtäkkkiä Karoliina suhaa sitä Nokiantietä eestaas, välittämättä poliiseista pätkääkään.
Minusta siitä ei mene semmoista reittiä, että seutua tuntematon lähtisi niitä yöllä huppelissa menemään. Ei edes päivällä selvinpäin.
Hyvin epäselväksi jää, että mitä sillä metsästätulolla edes haetaan? Miksi pitää ajaa niin älytön reitti? Sitten lopulta surmaaja on joku satunnainen hiippari, joka voisi olla missä tahansa. Onko tämä teoria?