Ano Turtiainen 3.9.2026: Moskovan poliisi pysäytti tien päällä..
Vastuunkannon paikka, se on myös Suomessa - Ano ja Minna Turtiainen ajelevat Etelä-Moskovaan ja sieltä kaupungin keskustaan.
Ano väittää uusimman videon otsikossa, kuinka poliisi on pysäyttänyt hänet. Video oli kohtalaisen tuore enkä löytänyt videolta kohtaa, jossa poliisin kanssa olisi vispiläkauppaa ollut. Ano videon lopussa istuskelee puistossa ja kertoo, kuinka pian tapahtuu merkittäviä asioita. Jopa ensilumia ennen saattaa tapahtua jotain merkittävää. Venäläisillä on ollut tähän saakka pitkä vieteri. Ano siteeraa Lavrovin puhetta, jossa sisältönä on ollut se, kuinka "venäläiset haluavat kaikille vain hyvää". Kohta on kuitenkin likapyykin paikka.
" Lännessä toimivilla hulluilla on vastuunkannon paikka, myös siellä Suomessa", hän uhoaa.
Ano Turtiainen
- Tarkastaja Levisi
- James Bond (George Lazenby)
Re: Ano Turtiainen
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Suhtautuuko Turtiainen siellä Venäjälläkin poliisiin niin kuin "pahimpaan viholliseen"?Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Syys 03, 2026 11:17 pm Ano Turtiainen 3.9.2026: Moskovan poliisi pysäytti tien päällä..
Suuria sanoja tyypiltä joka itse pakenee omia vastuitaan vaikka Venäjälle saakka pakolaiseksi.
Mitähän merkittävää? Uusi videoesittely jostakin kauppakeskuksesta jota ei aiemmin olekaan käyty vielä hihkumassa? Ehkä Ano saa nyt lämpimän talvitakin? Voipi olla nimittäin kovinkin tarpeen siellä "normaaliakin kylmemmässä paratiisissa".Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Syys 03, 2026 11:17 pmAno videon lopussa istuskelee puistossa ja kertoo, kuinka pian tapahtuu merkittäviä asioita. Jopa ensilumia ennen saattaa tapahtua jotain merkittävää.
Ihan niin kuin tämänkaltaisia suuria lupauksia olisi Anolta kuultu ennenkin...
No kylläpä olisi saanut jo näihin päiviin mennessä Putin roikuskella lyhtypylväässä vieterin lailla.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Syys 03, 2026 11:17 pmVenäläisillä on ollut tähän saakka pitkä vieteri.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
- Tarkastaja Levisi
- James Bond (George Lazenby)
Anon kaveri Marko Hiltunen se vähän väliä piipahtaa Venäjän suurlähetystössä ja seuraavana päivänä ollaankin jo äärioikeistolaisen ja rasistisen Sinimustan liikkeen mielenosoituksessa. Marko on ollut mukana tekemässä aloitetta nimellä Eroaminen Suomen valtiosta. Nyt hän meuhaa, kuinka Suomen valtio on vastuussa Suomen kansalle.
https://sinimustaliike.fi/tapahtuma/pal ... -5-9-2026/
"Paluumuuton aika on nyt! Syyskuun 5. päivä kokoonnumme Helsinkiin Hakaniemen torille klo 14.00 osoittamaan mieltämme ja vaatimaan puolueita ajamaan paluumuuton asiaa."
Tulethan paikalle ja jaat tietoa tapahtumasta eteenpäin kaikissa kanavissasi. Nähdään syyskuussa Helsingissä!
Suomen kieli, Suomalainen kulttuuri, Suomalainen historia, Suomalaisten sukupolvien jatkuvuus.
Minusta niiden puolustamisessa ei ole todellakaan mitään hävettävää. Nämä ovat asioita minkä puolesta minä olen valmis taistelemaan! Nämä ovat asioita minkä vuoksi minä olen valmis pitämään ääntä! Nämä ovat asioita minkä vuoksi minä osallistun tähän kansallismieliseen ja ISÄNMAALLISEEN mielenosoitukseen! Ja haastan kaikki seuraajani myös osallistumaan tähän tapahtumaan!
Minä en vihaa ketään sen perusteella, mistä hän on syntyisin. Tämä on kysymys siitä, kenelle Suomen valtion ensisijainen vastuu kuuluu.
Ja minun vastaukseni on erittäin selvä!
SUOMEN KANSALLE.
Ensin oma vanhus, ensin oma lapsi, ensin oman maan turvallisuus ja ensin oman kansan toimeentulo.
Ja vasta sitten katsotaan, mihin muuhun meillä oikeasti on varaa.
OMA KANSA ENSIN. SUOMI SUOMALAISILLE.
https://sinimustaliike.fi/tapahtuma/pal ... -5-9-2026/
"Paluumuuton aika on nyt! Syyskuun 5. päivä kokoonnumme Helsinkiin Hakaniemen torille klo 14.00 osoittamaan mieltämme ja vaatimaan puolueita ajamaan paluumuuton asiaa."
Tulethan paikalle ja jaat tietoa tapahtumasta eteenpäin kaikissa kanavissasi. Nähdään syyskuussa Helsingissä!
Suomen kieli, Suomalainen kulttuuri, Suomalainen historia, Suomalaisten sukupolvien jatkuvuus.
Minusta niiden puolustamisessa ei ole todellakaan mitään hävettävää. Nämä ovat asioita minkä puolesta minä olen valmis taistelemaan! Nämä ovat asioita minkä vuoksi minä olen valmis pitämään ääntä! Nämä ovat asioita minkä vuoksi minä osallistun tähän kansallismieliseen ja ISÄNMAALLISEEN mielenosoitukseen! Ja haastan kaikki seuraajani myös osallistumaan tähän tapahtumaan!
Minä en vihaa ketään sen perusteella, mistä hän on syntyisin. Tämä on kysymys siitä, kenelle Suomen valtion ensisijainen vastuu kuuluu.
Ja minun vastaukseni on erittäin selvä!
SUOMEN KANSALLE.
Ensin oma vanhus, ensin oma lapsi, ensin oman maan turvallisuus ja ensin oman kansan toimeentulo.
Ja vasta sitten katsotaan, mihin muuhun meillä oikeasti on varaa.
OMA KANSA ENSIN. SUOMI SUOMALAISILLE.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.