Mikä ilahduttaa tänään?
- Juliet Jones
- Axel Foley
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Jouluaatto ilahduttaa ja jännittää minua kuin pikkulasta. Oli hienoa herätä, kun joululaatikot ovat olleet koko yön uunissa ja talo tuoksuu hyvälle eikä ole kiirettä minnekään. Ja ulkona on lunta! Luulenpa, että illalla meillä on lumen saartama talo, parhaimpiinsa pukeutuneet juhlavieraat, eksynyt matkalainen kolkuttelemassa ovella, kenties sähkökatkos, jonka aikana tapahtuu jotain jännittävää...
Aion pyhittää koko joulun ruualle, juomalle ja dekkaritarinoille. Aloitan sen nyt, kun kaikki muut ovat vielä haudoilla ja minä voin salaa maistella ruokia, keittää pannukahvia ja lukea minfon tapahtumat. Täällä on ollut vilkas ja tunnelmallinen yö.
Hyvää joulua kaikille minfolaisille.
Aion pyhittää koko joulun ruualle, juomalle ja dekkaritarinoille. Aloitan sen nyt, kun kaikki muut ovat vielä haudoilla ja minä voin salaa maistella ruokia, keittää pannukahvia ja lukea minfon tapahtumat. Täällä on ollut vilkas ja tunnelmallinen yö.
Hyvää joulua kaikille minfolaisille.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Saamani kirja "The Complete Jack the Ripper" by Donald Rumbelow. Kirja on vanhin saamistani kolmesta ja alkaa heti tosi kiinnostavasti. Kirjoittaja on pitkälle edennyt poliisi, jolla on omanlaisensa käsitys Ripper-murhista.
Kuvituksena sekä valokuvia että viktoriaanisia piirroksia. Nam nam! Parempaa kuin konvehtirasia.
Kuvituksena sekä valokuvia että viktoriaanisia piirroksia. Nam nam! Parempaa kuin konvehtirasia.
Nothing is quite what it seems