Rasistiset sivut netissa (kalamies)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Oikealla ennen vasenta. Koulutus takaa toimeentulon, opiskelkaa tytöt ja pojat. :lol:
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Vasen = Epäonnistuneet kommunistivaltiot

Oikea = Menestyneet kapitalistivaltiot
I am an African!
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Ihmettelen, että mikä tuossa niin naurattaa. Ei mielestäni naurun asia ollenkaan.
ruoska
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 5:10 pm

Viesti Kirjoittaja ruoska »

Herkkis kirjoitti:Vasen = Epäonnistuneet kommunistivaltiot

Oikea = Menestyneet kapitalistivaltiot

:shock: voi lapsi pientä
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Loka kirjoitti:Koulutus takaa toimeentulon
Ja vanhempien hyvä toimeentulo takaa koulutuksen.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Äärioikealla. Tosin vahvasti progressiivisen verotuksen kannalla. Tuloerot eivät saa enää kasvaa! Kortistossa majailu ei saa olla läheskään niin kannattavaa kuin lehdenjako tai siivoaminen! Suomessa pitää demokratian elää, emme tarvitse "Kekkosia". Poliisivaltiota ja naapurikyttäystä vastaan. VAHVASTI!!:evil:

Sama urheilutermein: SM-liigajoukkueen tähtihyökkääjä ei saa saada 80-kertaista palkkaa nelos- tai vilttiketjun vasempaan pakkiin verrattuna!! Silti menestyminen ja riskinotto on palkittava, jos et tee mitään itsesi ja joukkueesi eteen et saa palkintoa tyhjästä!! Valmentajaa on kunnioitettava ja toteltava kuin esimiestä armeijassa!!:evil:

Wikipedia: Objektiivisen tiedon lähde. Ei rasistisia mielipiteitä, ei poliittisesti värittyneitä ilmaisuja:
Sairas paskiainen vs. Häiriintynyt pedofiili
Säälimätön Hirmuhallitsija vs. Kovaotteinen Diktaattori
Neekeri lapsenraiskaaja vs. Afrikkalaistaustainen pedofiili
:evil: :evil: :evil:

En taida ollakaan äärioikealla. ITSE ASIASSA OLEN RASISTINEN KOMMUNISTI!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

katupoika kirjoitti:
Loka kirjoitti:Koulutus takaa toimeentulon
Ja vanhempien hyvä toimeentulo takaa koulutuksen.
Ei todellakaan, vaan esim. opintolaina.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Loka kirjoitti:
katupoika kirjoitti:
Loka kirjoitti:Koulutus takaa toimeentulon
Ja vanhempien hyvä toimeentulo takaa koulutuksen.
Ei todellakaan, vaan esim. opintolaina.
Ei välttämättä pelkkä koulutus, tarvitaan siihen muutakin. Tietysti eri asia mitä tarkoittaa "hyvällä toimeentulolla".

Ite en kyllä missään tapauksessa ole progressiivisen verotuksen kannalla.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Niin, en tarkoittanut lauseella juuri mitään muuta kuin että "koulutus takaa toimeentulon", se on täysin justiin noin. Se on sitten jokaisen itse päätettävissä minkälaisen koulutuksen ja toimeentulon haluaa sitä kautta.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Loka kirjoitti:^Niin, en tarkoittanut lauseella juuri mitään muuta kuin että "koulutus takaa toimeentulon", se on täysin justiin noin. Se on sitten jokaisen itse päätettävissä minkälaisen koulutuksen ja toimeentulon haluaa sitä kautta.
Niinno, ainakin Savossa päin on aika nihkeässä työpaikat vaikka olisikin kouluttautunut, esim. mutsini ei saanut yhtään vakioduunia (sairaanhoitaja), monet IT-alalle kouluttautuneet eivät ole koskaan saaneet duunia jne. Ainakaan siis oman alansa duunia, satunnaisesti jotain muuta toki (jotka olisivat saaneet ilmankin koulutusta vissiin). Sen takia moni onkin lähtenyt etelään päin jossa on paremmin koulutusta vastaavaa duunia tarjolla tai jopa toiseen maahan.
Avatar
HBIC
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 5:06 am
Paikkakunta: Blue Ridge Mtns

Viesti Kirjoittaja HBIC »

Mua kyllästyttää rasistinen potaska, jota tällä palstalla on alettu viljelemään yhä useammin aiheen kuin aiheen yhteydessä. Eivätkö suomensisu-sivut riitä samanmielisten kanssa käytävään syvälliseen keskusteluun?
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ei täällä minun silmiini ole juurikaan osunut rasistisia kirjoituksia, tilastojen mukaan ulkomaalaiset ovat yliedustettuina rikostilastoissa ja tämä keskusteluhan lähti Wikipedian kalamiehestä. Jos on hänen kirjoituksiaan seurannut niin aika usein ne on sellaisia, että kaikki negatiivinen totuus mikä kohdistuu ulkomaalaiseen/tummaihoiseen on heti valkoisen miehen rasismia.
Lauryn
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 1:14 pm

Viesti Kirjoittaja Lauryn »

vasikka kirjoitti:Olikohan tuokin muka niin törkeä juttu, että piti ihan kunnianloukkauksesta tuomita.
Hän oli sanonut vihreiden valtuutetulle Roda Hassanille jotain sen suuntaista, että tämä kasvattaa kotonaan rikollisia.
Mitäpä, jos minä tulisin sinun työpaikallesi kertomaan että lapsistasi tulee rituaalimurhaajia siksi että sinä satut käymään kirkossa?
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

HBIC kirjoitti:Mua kyllästyttää rasistinen potaska, jota tällä palstalla on alettu viljelemään yhä useammin aiheen kuin aiheen yhteydessä. Eivätkö suomensisu-sivut riitä samanmielisten kanssa käytävään syvälliseen keskusteluun?
Aika lailla samoilla linjoilla. Mutta ei siinä jos pystyy pitää rasismin ja tummien teilaamisen yms. niihin tarkoituksiin varatuissa topiceissa.
ruoska
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 5:10 pm

Viesti Kirjoittaja ruoska »

HBIC kirjoitti:Mua kyllästyttää rasistinen potaska, jota tällä palstalla on alettu viljelemään yhä useammin aiheen kuin aiheen yhteydessä. Eivätkö suomensisu-sivut riitä samanmielisten kanssa käytävään syvälliseen keskusteluun?
Samaa mieltä täällä.
Vastaa Viestiin